Kan bijna niet.. Weet je hoe groot het gebied is dat ze hebben afgesloten??quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Weten wij veel hoe ver en hoeveel agenten hij achter zich heeft gelaten.
Welke feiten?quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet. De moeie man zei dat wel, maar de feiten wijzen op iets anders
Haar er af knippen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja dat valt niet op, de hele stad leeg en een man in een net pak loopt er rustig
Ik ookquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:23 schreef Nativism het volgende:
Stiekem vind ik het mooi dat hij al dat machtsvertoon en gehype zo voor paal zet door nog steeds voortvluchtig te zijn
Vreemd, da's toch alweer zo'n 5 maanden geleden.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:24 schreef tralalala het volgende:
Trouwens...
Het voelt als de dag van gisteren dat ik hier in het 9/11 topic zat te posten.
Mijn vader had een trein eerder die dagquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:23 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gewoon met straaljagers hem het huis uitjagen.![]()
Kaalscheren (afroquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:23 schreef Karina het volgende:
Als ik hem was: omkleden in een net pak en rustig weglopen.
Ja, dit dus.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:23 schreef Nativism het volgende:
Stiekem vind ik het mooi dat hij al dat machtsvertoon en gehype zo voor paal zet door nog steeds voortvluchtig te zijn
Oh echt? Het doet mij denken aan alle andere 1891722 reacties die in deze reeks voorbij kwamen over GTA en sterren.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:24 schreef o.us2.0 het volgende:
Doet mij aan GTA denken als je alle politiesterren hebt gehaald.
Al die poespas, en nog niets.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:23 schreef fespo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rockstar viral dit.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:24 schreef o.us2.0 het volgende:
Doet mij aan GTA denken als je alle politiesterren hebt gehaald.
Met zo'n machtsvertoon en zoveel zelf uitgesproken aanknopingspunten is het ook wel belachelijk natuurlijk. De FBI heeft geloof ik het halve landelijke politiekorps ingezetquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer de media begint met afbranden
Door wie werd je dat uitdrukkelijk verboden dan?quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En ik mocht het een uur of wat geleden absoluut niet zeggen hier
Ja maar ja maar ze krijgen hem toch pas volgende week.... of helemaal niet...quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:25 schreef Kirov het volgende:
[..]
http://www.ustream.tv/channel/ma-rt-9-window-cam
Dat hij nog niet is gevonden als hij te voet is gevluchtquote:
slaap lekkerquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:26 schreef TheFastOne het volgende:
Ik ga mijn bed inkruipen.
Bedankt allen, en dan vooral wil ik McBacon bedanken
Waarruummmquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:26 schreef Dawnbreaker het volgende:
gewoon maar 1 reactie erop... dus mensen... look closer...
[ afbeelding ]
Haha...quote:
Jij weet toch ook hoe er gebaggerd wordt in topics als dezequote:Op zaterdag 20 april 2013 00:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Oh echt? Het doet mij denken aan alle andere 1891722 reacties die in deze reeks voorbij kwamen over GTA en sterren.
Het meest bizarre is dat die gast ook daadwerkelijk in het vizier hadden maar dan toch weet te ontkomen. Het is gewoon knap.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:25 schreef Nativism het volgende:
[..]
Met zo'n machtsvertoon en zoveel zelf uitgesproken aanknopingspunten is het ook wel belachelijk natuurlijk. De FBI heeft geloof ik het halve landelijke politiekorps ingezet
Is dat HaJee?quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:26 schreef Dawnbreaker het volgende:
[ afbeelding ]
In riool gekropen, vergiftigd door H2S dampen, ligt nu in de drek te ontbinden, de botten worden binnen enkele maanden in zuiveringsinstallatie gevonden.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Dus hij rent uit de auto, is te voet, maar 9000 man kunnen hem niet vinden. Zit ie niet in het riool ofzo?
Goed, Ik herformuleer: Ik werd voor gek verklaardquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Door wie werd je dat uitdrukkelijk verboden dan?
Of was het gewoon wat tegengeluid van mensen die het er alleen niet mee eens waren?
Ik heb medelijden met je...quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:26 schreef Dawnbreaker het volgende:
[ afbeelding ]
Klaag hem aan.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:28 schreef xzaz het volgende:
Die mutherfckr laat ons gewoon ff 12 uur voor niks kijken..
quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:27 schreef fespo het volgende:
dit is niet een photoshop?
stelletje mongolen bij elkaar
[ afbeelding ]
Tja... het is dat hij bommen heeft geplaatst bij een totaal weerloos en onschuldig publiek, maar anders zou ik hem de 'eeuwige' ontsnapping zelfs wel gunnen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Het meest bizarre is dat die gast ook daadwerkelijk in het vizier hadden maar dan toch weet te ontkomen. Het is gewoon knap.
ik kom hier net kijken gap. Ik ga niet al die topics afstruinen om te kijken of die reactie al eerder is gemaaktquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Oh echt? Het doet mij denken aan alle andere 1891722 reacties die in deze reeks voorbij kwamen over GTA en sterren.
O, ja?, gewoon een tank spawnen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dan zou er uiteindelijk toch ook een keertje iemand over moeten struikelen zou je zeggen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:28 schreef DarkAccountant het volgende:
Voor hetzelfde geld heeft hij zelfmoord gepleegd en ligt hij ergens in een afgelegen plekje waar niemand hem vindt.
Als die man daar langs rent zijn er 10 agenten in hun rug beschoten "friendly fire"quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:27 schreef fespo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:28 schreef xzaz het volgende:
Die mutherfckr laat ons gewoon ff 12 uur voor niks kijken..
serieus tranen in mijn ogen bij dezequote:
Weet ik, ik had live gezien, begrijp de emoties van de vrouw.quote:
Het is net een uitje van de plaatselijke sociale werkplaats.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:27 schreef fespo het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, want niemand mag zijn huis uit.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan zou er uiteindelijk toch ook een keertje iemand over moeten struikelen zou je zeggen.
nu wel weerquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:30 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Nee, want niemand mag zijn huis uit.
Dat werd uren geleden al tegengesprokenquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:29 schreef hmmmz het volgende:
ze hebben dus ook niet de 7-eleven overvallen
Nu weer wel. Dus ik bedoel dat er dan binnenkort toch wel iemand over gaat struikelen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:30 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Nee, want niemand mag zijn huis uit.
Pciesquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan zou er uiteindelijk toch ook een keertje iemand over moeten struikelen zou je zeggen.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Nope. In Vice City had je de 'enlarge tires' cheat die alle banden met een bepaald percentage groter maakte. Na 100 keer die cheat invoeren waren wielen rond de 60 meter hoog. Kon de politie je ook niet uit de auto halen
[ afbeelding ]
Of dat Peter R. de Vries hem over 20 jaar, terwijl hij op een warm eiland woont, komt confronteren met zijn dadenquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:28 schreef Roma-Totti het volgende:
Misschien zien we hem ooit in 'I (almost) got away with it'![]()
Peter r de Vries is zelf ook corruptquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:31 schreef AMDB het volgende:
[..]
Of dat Peter R. de Vries hem over 20 jaar, terwijl hij op een warm eiland woont, komt confronteren met zijn daden
Ja en toch durven zij zo'n huis in elke keer, ook al zit die wacko daar misschien op ze te wachten, armed and dangerous.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het is net een uitje van de plaatselijke sociale werkplaats.
"Hij is viesssss Jahar"quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:31 schreef AMDB het volgende:
[..]
Of dat Peter R. de Vries hem over 20 jaar, terwijl hij op een warm eiland woont, komt confronteren met zijn daden
'vind jij dat normaal?quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:31 schreef AMDB het volgende:
[..]
He is dirty Patrick!!!quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:31 schreef AMDB het volgende:
[..]
3 doden 10 zwaar gewonden.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:31 schreef AMDB het volgende:
[..]
aha, hoe is de politie ze dan tegen gekomen?quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat werd uren geleden al tegengesproken
quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
'vind jij dat normaal?
mensen opblazen?
dat is toch niet normaal?'
[..]
'vind jij dat normaal?
mensen opblazen?
een week later doen ze weer iets, worden ze opgepakt en dan?quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:32 schreef RetRy32 het volgende:
Trouwens... Een faking is eigenlijk best slim, gewoon net alsof doen of de daders worden gepakt en gedood zodat Amerikanen weer rustig kunnen slapen.
Ik proeste m'n bier uitquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
'vind jij dat normaal?
mensen opblazen?
Nee, als die-hard volger vraag ik je als je door gaat deze nacht met het volgen van de huidige situatie?quote:
Ik heb alle antwoorden??quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:32 schreef hmmmz het volgende:
[..]
aha, hoe is de politie ze dan tegen gekomen?
[..]
'vind jij dat normaal?
mensen opblazen?
Those tires are big, Bubbah...quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Nope. In Vice City had je de 'enlarge tires' cheat die alle banden met een bepaald percentage groter maakte. Na 100 keer die cheat invoeren waren wielen rond de 60 meter hoog. Kon de politie je ook niet uit de auto halen
[ afbeelding ]
En vervolgens komt hij met een bijl achter Willibrord aan.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Willibrord erop af sturen:
- Waarom heb je dat gedaan Jahar, he, zeg eens, waarom heb je dat gedaan? Moet je nou ook een vent wezen he, kom op. Waarom heb je dat gedaan Jahar?
Nee, tot een uur of 2 ofzo. Moet morgen nog eea doenquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:33 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nee, als die-hard volger vraag ik je als je door gaat deze nacht met het volgen van de huidige situatie?
Was het een mest fabriek die explodeerdequote:Op zaterdag 20 april 2013 00:33 schreef fespo het volgende:
[..]
een week later doen ze weer iets, worden ze opgepakt en dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |