Een dikke 14 uur entertainmentquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Als ze hem niet vinden ben ik benieuwd hoe ze dit gaan verkopen aan het publiek
Echt hequote:Op zaterdag 20 april 2013 00:13 schreef iBenny het volgende:
9000 agenten, 400 militaire voertuigen, duizenden donuts, 20 blocks onderzocht voor 1 man.... en hem dan niet vinden
De grootste actie die wij hier in Nederland hebben gedaan is een wattenstokje over de binnenkant van de wang halen van een paar honderd man. En vervolgens de dader vinden.
Ge-ni-aal!
Vergeet de batterijen niet...quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:13 schreef iBenny het volgende:
9000 agenten, 400 militaire voertuigen, duizenden donuts, 20 blocks onderzocht voor 1 man.... en hem dan niet vinden
De grootste actie die wij hier in Nederland hebben gedaan is een wattenstokje over de binnenkant van de wang halen van een paar honderd man. En vervolgens de dader vinden.
Ge-ni-aal!
Hallo, die politie agenten lopen niet met machinegeweren rond ofzo.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
serieus, als je ziet hoe zwaar die gasten bewapend zijn dan valt het me nogal mee
http://www.stream2watch.me/live-tv/cnn-live-streamquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:15 schreef Jimbo het volgende:
Heeft iemand een cnn link zonder de originele site?
Geowned door een kiddo.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Deze is sneller... http://www.ustream.tv/cbsnewsquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:15 schreef Jimbo het volgende:
Heeft iemand een cnn link zonder de originele site?
En wat is er dan met dat broer 2, broer 1 overreden heeft vanochtend? Of is dat een matig grapje?quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wordt gezien als een vluchtauto
arrestatieteams toch welquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:16 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Hallo, die politie agenten lopen niet met machinegeweren rond ofzo.
NU TIJD VOOR DONUTSSSquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Ah, hij denkt dat de knul nog in MA is.
Ik zit te wachten tot die negerin de mic inpikt en terug gaat schreeuwen tegen de journalisten.
Eerlijk... het is dan wel een van de langste films die ik heb gevolgd, maar ook wel een van de beterquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Neequote:Op zaterdag 20 april 2013 00:16 schreef tralalala het volgende:
[..]
En wat is er dan met dat broer 2, broer 1 overreden heeft vanochtend? Of is dat een matig grapje?
maar is niet cnn maar cbsquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:16 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Deze is sneller... http://www.ustream.tv/cbsnews
Zij zouden 200 kogels hebben afgevuurd op agentenquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:16 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
op die video hoor je inderdaad echt honderden schoten, ik vraag me af waarom zoveel...
quote:
Als ze begint te rappen vreet ik mijn schoen opquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zit te wachten tot die negerin de mic inpikt en terug gaat schreeuwen tegen de journalisten.
ow ik dacht andersomquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:17 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Zij zouden 200 kogels hebben afgevuurd op agenten
SWAT teams wel, jaquote:
Is dezelfde contentquote:
Misschien is ze gewoon burger, en is ze uit op de pizza's en donut'squote:Op zaterdag 20 april 2013 00:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Nee, er wonen daar veel armenen en die lijken er nogal op.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:17 schreef Estate2 het volgende:
Ze hopen natuurlijk met het opheffen van het "uitgaans-verbod" dat de verdachte zich gaat verplaatsen en gespot word..?
Alsof hij op een cumshot wacht.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:18 schreef heywoodu het volgende:
De blik van deze man steeds als hij op een vraag wacht
Second thatquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:19 schreef xzaz het volgende:
Die gast is al bijna 24 uur op, give him a break
Maakt niet uit, ze zitten allemaal aan de dopingquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:19 schreef xzaz het volgende:
Die gast is al bijna 24 uur op, give him a break
Dat is hij alquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:19 schreef Rainesz het volgende:
Het zou bespottelijk zijn als hij ontsnapt was nu...
Heeft niks beters te doen iddquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:20 schreef tongytongylickylicky het volgende:
De 'verdachte' is nu weer bommetjes in elkaar aan het zetten.
Is ook niet zoquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:20 schreef hijweer het volgende:
Huh er word gezegd dat ie te voet is gevlucht, hoe kan ie dan over zijn broer zijn gereden tijdens het vluchten??
Dat hij op dat moment een auto tot zijn beschikking had betekent niet dat hij dat nu nog heeftquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:20 schreef hijweer het volgende:
Huh er word gezegd dat ie te voet is gevlucht, hoe kan ie dan over zijn broer zijn gereden tijdens het vluchten??
Wel.quote:
Weggereden, auto gedumpt, gaan lopen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:20 schreef hijweer het volgende:
En ik mocht het een uur of wat geleden absoluut niet zeggen hierquote:
Zou best kunnen, deed ik in AC3 welquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Dus hij rent uit de auto, is te voet, maar 9000 man kunnen hem niet vinden. Zit ie niet in het riool ofzo?
Dat ze daar niet aan gedacht hebbenquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Dus hij rent uit de auto, is te voet, maar 9000 man kunnen hem niet vinden. Zit ie niet in het riool ofzo?
Klopt niet, dan hadden ze hem alquote:
Echt wel.quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:21 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
geweldig toch, z'n pet wil ik ook voor carnaval
[ afbeelding ]
Misschien zit de verdachte in een kar met hooi? Altijd even in prikken.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zou best kunnen, deed ik in AC3 wel
Andere auto gekaapt en hij zit 1000km verder.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Weggereden, auto gedumpt, gaan lopen.
We hebben hier ook eens een wijk een dag lang afgesloten gehad:quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:13 schreef iBenny het volgende:
Ge-ni-aal!
quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:22 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Misschien zit de verdachte in een kar met hooi? Altijd even in prikken.
Ja hoor.. Dan hadden ze hem wel gevondenquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:21 schreef Harajuku. het volgende:
Lopend kan ie zich ook beter verstoppen als er toen nog niet zoveel agenten op de been waren.
Ja, dat kan ook maar zo.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:22 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Andere auto gekaapt en hij zit 1000km verder.
Niemand die t ziet...quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:21 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
geweldig toch, z'n pet wil ik ook voor carnaval
[ afbeelding ]
Thanks, daar moest ik ook direct weer aan terug denken.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:22 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
We hebben hier ook eens een wijk een dag lang afgesloten gehad:
http://nl.wikipedia.org/w(...)kwartier_in_Den_Haag
Nee... how did he get away? On foot.... als ie eerst was weggereden was het dus with a carquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Weggereden, auto gedumpt, gaan lopen.
Geloof je het zelf echt, die gast word nooit meer gevonden.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:22 schreef Jorwol het volgende:
Zou best kunnen dat ze hopen dat hij nu gaat proberen weg te komen
Niet. De moeie man zei dat wel, maar de feiten wijzen op iets andersquote:
Ja dat valt niet op, de hele stad leeg en een man in een net pak loopt er rustigquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:23 schreef Karina het volgende:
Als ik hem was: omkleden in een net pak en rustig weglopen.
Weten wij veel hoe ver en hoeveel agenten hij achter zich heeft gelaten.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja hoor.. Dan hadden ze hem wel gevonden
Gewoon met straaljagers hem het huis uitjagen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:22 schreef RetRy32 het volgende:
In Nederland hadden wij hem zo gepakt.
Dammen opengooien en hem laten verdrinken.
IK denk dat niet, misschien denken ZIJ datquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:23 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
Geloof je het zelf echt, die gast word nooit meer gevonden.
Even wachten tot de baard staat. En op je 19e duurt dat wel even.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:23 schreef Karina het volgende:
Als ik hem was: omkleden in een net pak en rustig weglopen.
Voordat de stad leeg was had hij dat moeten doen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja dat valt niet op, de hele stad leeg en een man in een net pak loopt er rustig
quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:23 schreef hijweer het volgende:
[..]
Nee... how did he get away? On foot.... als ie eerst was weggereden was het dus with a car
13 jaar na de misdaad dan weliswaar.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:13 schreef iBenny het volgende:
Ben benieuwd wanneer de media begint met afbrandenquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:23 schreef Nativism het volgende:
Stiekem vind ik het mooi dat hij al dat machtsvertoon en gehype zo voor paal zet door nog steeds voortvluchtig te zijn
Misschien heeft hij dat wel gedaan :quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Voordat de stad leeg was had hij dat moeten doen.
McBacon!!!quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:23 schreef fespo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar voor de rest is het niet overdreven.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:23 schreef fespo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |