Een dikke 14 uur entertainmentquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Als ze hem niet vinden ben ik benieuwd hoe ze dit gaan verkopen aan het publiek
Echt hequote:Op zaterdag 20 april 2013 00:13 schreef iBenny het volgende:
9000 agenten, 400 militaire voertuigen, duizenden donuts, 20 blocks onderzocht voor 1 man.... en hem dan niet vinden
De grootste actie die wij hier in Nederland hebben gedaan is een wattenstokje over de binnenkant van de wang halen van een paar honderd man. En vervolgens de dader vinden.
Ge-ni-aal!
Vergeet de batterijen niet...quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:13 schreef iBenny het volgende:
9000 agenten, 400 militaire voertuigen, duizenden donuts, 20 blocks onderzocht voor 1 man.... en hem dan niet vinden
De grootste actie die wij hier in Nederland hebben gedaan is een wattenstokje over de binnenkant van de wang halen van een paar honderd man. En vervolgens de dader vinden.
Ge-ni-aal!
Hallo, die politie agenten lopen niet met machinegeweren rond ofzo.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
serieus, als je ziet hoe zwaar die gasten bewapend zijn dan valt het me nogal mee
http://www.stream2watch.me/live-tv/cnn-live-streamquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:15 schreef Jimbo het volgende:
Heeft iemand een cnn link zonder de originele site?
Geowned door een kiddo.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Deze is sneller... http://www.ustream.tv/cbsnewsquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:15 schreef Jimbo het volgende:
Heeft iemand een cnn link zonder de originele site?
En wat is er dan met dat broer 2, broer 1 overreden heeft vanochtend? Of is dat een matig grapje?quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wordt gezien als een vluchtauto
arrestatieteams toch welquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:16 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Hallo, die politie agenten lopen niet met machinegeweren rond ofzo.
NU TIJD VOOR DONUTSSSquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Ah, hij denkt dat de knul nog in MA is.
Ik zit te wachten tot die negerin de mic inpikt en terug gaat schreeuwen tegen de journalisten.
Eerlijk... het is dan wel een van de langste films die ik heb gevolgd, maar ook wel een van de beterquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Neequote:Op zaterdag 20 april 2013 00:16 schreef tralalala het volgende:
[..]
En wat is er dan met dat broer 2, broer 1 overreden heeft vanochtend? Of is dat een matig grapje?
maar is niet cnn maar cbsquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:16 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Deze is sneller... http://www.ustream.tv/cbsnews
Zij zouden 200 kogels hebben afgevuurd op agentenquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:16 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
op die video hoor je inderdaad echt honderden schoten, ik vraag me af waarom zoveel...
quote:
Als ze begint te rappen vreet ik mijn schoen opquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zit te wachten tot die negerin de mic inpikt en terug gaat schreeuwen tegen de journalisten.
ow ik dacht andersomquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:17 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Zij zouden 200 kogels hebben afgevuurd op agenten
SWAT teams wel, jaquote:
Is dezelfde contentquote:
Misschien is ze gewoon burger, en is ze uit op de pizza's en donut'squote:Op zaterdag 20 april 2013 00:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Nee, er wonen daar veel armenen en die lijken er nogal op.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:17 schreef Estate2 het volgende:
Ze hopen natuurlijk met het opheffen van het "uitgaans-verbod" dat de verdachte zich gaat verplaatsen en gespot word..?
Alsof hij op een cumshot wacht.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:18 schreef heywoodu het volgende:
De blik van deze man steeds als hij op een vraag wacht
Second thatquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:19 schreef xzaz het volgende:
Die gast is al bijna 24 uur op, give him a break
Maakt niet uit, ze zitten allemaal aan de dopingquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:19 schreef xzaz het volgende:
Die gast is al bijna 24 uur op, give him a break
Dat is hij alquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:19 schreef Rainesz het volgende:
Het zou bespottelijk zijn als hij ontsnapt was nu...
Heeft niks beters te doen iddquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:20 schreef tongytongylickylicky het volgende:
De 'verdachte' is nu weer bommetjes in elkaar aan het zetten.
Is ook niet zoquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:20 schreef hijweer het volgende:
Huh er word gezegd dat ie te voet is gevlucht, hoe kan ie dan over zijn broer zijn gereden tijdens het vluchten??
Dat hij op dat moment een auto tot zijn beschikking had betekent niet dat hij dat nu nog heeftquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:20 schreef hijweer het volgende:
Huh er word gezegd dat ie te voet is gevlucht, hoe kan ie dan over zijn broer zijn gereden tijdens het vluchten??
Wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |