quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:11 schreef Snowballed het volgende:
Maar ze hebben dus 20 blocks gechecked met 9000 agenten..??![]()
![]()
Oh en als u hem ziet, zeg het dan...400 voertuigen in 1 straat niet te vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja op hem af lopen en vragen of hij mee wil naar de politie is veel verstandiger.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:11 schreef Jorwol het volgende:
OH ALS JE HEM ZIET MOET JE BELLEN˛˛˛˛˛˛˛˛˛˛˛˛˛˛˛˛
![]()
Oh en als u hem ziet, zeg het dan...20 streets hč, kunnen heel wat meer blocks zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben er ook te dom voorquote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja op hem af lopen en vragen of hij mee wil naar de politie is veel verstandiger.
Dat gaan ze ook doen..quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:12 schreef RetRy32 het volgende:
Ze kunnen eigenlijk beter stoppen met de jacht... Lachwekkend dit.
huh?quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
'Joden hebben kanker'.
Heeft niks met dit topic te maken. TS is nogal triest.
Dat is zeker enorm triestquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
'Joden hebben kanker'.
Haal weg dan, die modrechten zijn er niet voor niets.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
'Joden hebben kanker'.
![]()
Oh en als u hem ziet, zeg het dan...Een groot deel daarvan stond lijkt me in elke straat waardoor hij het gebied zou kunnen verlaten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die waren niet allemaal zolders aan het checken.
En als je zag hoe ze zochten op een aantal beelden, dan weet ik zeker dat ze niet elke schuilkelder en tuinschuurtje tot achter elk schot hebben bekeken. Kan écht nog zijn dat ie er gewoon zit ergens en gewoon goed is in verstoppertje spelen. In het riool, in een luchtschacht van een groot gebouw.
ALS dat zo is, moet ie er toch ooit een keer uit komen.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Hebben ze een metro in Boston?quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Langs Central Park rijden en dan de metro in.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
<>
Ik dacht dat ie ook blocks zei... iig hebben de mensen fijn binnen gezeten, en nu moeten ze maar bellen als ze m zien...quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:12 schreef Strani het volgende:
[..]
20 streets hč, kunnen heel wat meer blocks zijn.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:13 schreef sp3c het volgende:
200 rounds afgeschoten in het vuurgevecht vanochtend
niet echt een felle schietpartij
Niet??? Het klonk als een oorlogquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:13 schreef sp3c het volgende:
200 rounds afgeschoten in het vuurgevecht vanochtend
niet echt een felle schietpartij
Voor zover jij weet ja... maar een simpele google search "Mohammed Atta beard", en dan kun je zijn foto incl. baard zien.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:10 schreef rakotto het volgende:
[..]
Voor zover ik het weet heeft Atta nooit een baard gehad. En deze joch heeft ook nooit een baard gehad op zijn oudere fotos.
Je kunt toch ook badass zijn zonder baard?
Ik denk zelfs meer dan 9000quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:13 schreef iBenny het volgende:
9000 agenten, 400 militaire voertuigen, duizenden donuts, 20 blocks onderzocht voor 1 man.... en hem dan niet vinden
De grootste actie die wij hier in Nederland hebben gedaan is een wattenstokje over de binnenkant van de wang halen van een paar duizend man. En vervolgens de dader vinden.
Ge-ni-aal!
Tsja, ik mag hier niet zeggen dat ze voor lul staanquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:13 schreef iBenny het volgende:
9000 agenten, 400 militaire voertuigen, duizenden donuts, 20 blocks onderzocht voor 1 man.... en hem dan niet vinden
De grootste actie die wij hier in Nederland hebben gedaan is een wattenstokje over de binnenkant van de wang halen van een paar honderd man. En vervolgens de dader vinden.
Ge-ni-aal!
serieus, als je ziet hoe zwaar die gasten bewapend zijn dan valt het me nogal meequote:
1 grote show daar, lachwekkend.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:13 schreef iBenny het volgende:
De grootste actie die wij hier in Nederland hebben gedaan is een wattenstokje over de binnenkant van de wang halen van een paar honderd man. En vervolgens de dader vinden.
Ge-ni-aal!
aezakmiquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja! Maar geen Central Park vrees ik.
Precies dit, het is natuurlijk een heel bijzonder fenomeen, super interessant. En die reacties hier helpen toch ook bij de beleving, ze zorgen er eigenlijk vooral voor.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat je weet dat er iets kan komen. De nieuwsgierigheid.... dat wint het simpelweg van andere dingen.
Ik lees de topics al de hele dag mee. Het idee dat er wat kan gebeuren en de reacties op het 'niks' dat gebeurt, maken het toch boeiend ofzo
Als ze hem niet vinden ben ik benieuwd hoe ze dit gaan verkopen aan het publiekquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:13 schreef iBenny het volgende:
Ge-ni-aal!
Geregistreerd op naam familielid dacht ik...quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:15 schreef tralalala het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er nou met die Honda CRV was vanochtend?
Ik kan alleen zien dat hij gevonden is maar waarom ze er uberhaupt naar zochten is niet te vinden.
Haha..quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:13 schreef iBenny het volgende:
Ge-ni-aal!
Vermoedelijk een vluchtauto geweest.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:15 schreef tralalala het volgende:
Ik kan alleen zien dat hij gevonden is maar waarom ze er uberhaupt naar zochten is niet te vinden.
wat betekend het dan??quote:
Wordt gezien als een vluchtautoquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:15 schreef tralalala het volgende:
op die video hoor je inderdaad echt honderden schoten, ik vraag me af waarom zoveel...quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:15 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
1 grote show daar, lachwekkend.
Al die schoten die zijn afgevuurd dan![]()
Zeker "suppressive fire"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |