link aubquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:10 schreef RetRy32 het volgende:
Mensen mensen... Jullie moeten RT kijken, live interview met moeder.
Nederlandse vraagquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:10 schreef Flow3r het volgende:
Hoeveel zou dit allemaal gekost hebben bij elkaar
6 sterren nogwelquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:10 schreef venomsnake het volgende:
Als ik GTA speel ben ik er altijd zo bij als alle sterretjes geel zijn... Deze dude weet gewoon te ontsnappen..
Verslavendquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat je weet dat er iets kan komen. De nieuwsgierigheid.... dat wint het simpelweg van andere dingen.
Ik lees de topics al de hele dag mee. Het idee dat er wat kan gebeuren en de reacties op het 'niks' dat gebeurt, maken het toch boeiend ofzo
Voor zover ik het weet heeft Atta nooit een baard gehad. En deze joch heeft ook nooit een baard gehad op zijn oudere fotos.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:57 schreef Shawn het volgende:
[..]
Ik heb al zijn tweets gelezen. Hij had het vaak over zijn baardgroei. Ik denk dat ie zijn baard heeft geschoren net als de hoofdkaper van 911 Mohammed Atta alvorens over te gaan op jihad.
Minder dan een mensenleven!quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:10 schreef Flow3r het volgende:
Half miljard oidquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:10 schreef Flow3r het volgende:
Er waren ook mensen die vanochtend gewoon naar hun werk gegaan waren, en dus niet naar huis mochten. Gelukkig hoeven die niet op kantoor of zo te overnachten.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:09 schreef Greys het volgende:
Ah, iedereen mag weer gewoon naar buiten.
Hmm, ik zou niet staan te springen geloof ik
Die presentator daar, daar past McBacon 2 keer inquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:10 schreef RetRy32 het volgende:
Mensen mensen... Jullie moeten RT kijken, live interview met moeder.
Niet elke inwoner daar en elke volger van het nieuws zit naar die stream te luisteren.quote:
Langs Central Park rijden en dan de metro in.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:10 schreef venomsnake het volgende:
Als ik GTA speel ben ik er altijd zo bij als alle sterretjes geel zijn... Deze dude weet gewoon te ontsnappen..
quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Langs Central Park rijden en dan de metro in.
Moet me ook denken aan de film Enemy of the Statequote:Op zaterdag 20 april 2013 00:10 schreef venomsnake het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
Morgen bij Opsporing Verzocht USAquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:11 schreef Jorwol het volgende:
OH ALS JE HEM ZIET MOET JE BELLEN²²²²²²²²²²²²²²²²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |