Weggereden, auto gedumpt, gaan lopen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:20 schreef hijweer het volgende:
Huh er word gezegd dat ie te voet is gevlucht, hoe kan ie dan over zijn broer zijn gereden tijdens het vluchten??
En ik mocht het een uur of wat geleden absoluut niet zeggen hierquote:
Zou best kunnen, deed ik in AC3 welquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Dus hij rent uit de auto, is te voet, maar 9000 man kunnen hem niet vinden. Zit ie niet in het riool ofzo?
Dat ze daar niet aan gedacht hebbenquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Dus hij rent uit de auto, is te voet, maar 9000 man kunnen hem niet vinden. Zit ie niet in het riool ofzo?
Klopt niet, dan hadden ze hem alquote:
Echt wel.quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:21 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
geweldig toch, z'n pet wil ik ook voor carnaval
[ afbeelding ]
Misschien zit de verdachte in een kar met hooi? Altijd even in prikken.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zou best kunnen, deed ik in AC3 wel
Andere auto gekaapt en hij zit 1000km verder.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Weggereden, auto gedumpt, gaan lopen.
We hebben hier ook eens een wijk een dag lang afgesloten gehad:quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:13 schreef iBenny het volgende:
9000 agenten, 400 militaire voertuigen, duizenden donuts, 20 blocks onderzocht voor 1 man.... en hem dan niet vinden
De grootste actie die wij hier in Nederland hebben gedaan is een wattenstokje over de binnenkant van de wang halen van een paar honderd man. En vervolgens de dader vinden.
Ge-ni-aal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |