Kan bijna niet.. Weet je hoe groot het gebied is dat ze hebben afgesloten??quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Weten wij veel hoe ver en hoeveel agenten hij achter zich heeft gelaten.
Welke feiten?quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet. De moeie man zei dat wel, maar de feiten wijzen op iets anders
Haar er af knippen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja dat valt niet op, de hele stad leeg en een man in een net pak loopt er rustig
Ik ookquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:23 schreef Nativism het volgende:
Stiekem vind ik het mooi dat hij al dat machtsvertoon en gehype zo voor paal zet door nog steeds voortvluchtig te zijn
Vreemd, da's toch alweer zo'n 5 maanden geleden.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:24 schreef tralalala het volgende:
Trouwens...
Het voelt als de dag van gisteren dat ik hier in het 9/11 topic zat te posten.
Mijn vader had een trein eerder die dagquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:23 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gewoon met straaljagers hem het huis uitjagen.![]()
Kaalscheren (afroquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:23 schreef Karina het volgende:
Als ik hem was: omkleden in een net pak en rustig weglopen.
Ja, dit dus.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:23 schreef Nativism het volgende:
Stiekem vind ik het mooi dat hij al dat machtsvertoon en gehype zo voor paal zet door nog steeds voortvluchtig te zijn
Oh echt? Het doet mij denken aan alle andere 1891722 reacties die in deze reeks voorbij kwamen over GTA en sterren.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:24 schreef o.us2.0 het volgende:
Doet mij aan GTA denken als je alle politiesterren hebt gehaald.
Al die poespas, en nog niets.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:23 schreef fespo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rockstar viral dit.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:24 schreef o.us2.0 het volgende:
Doet mij aan GTA denken als je alle politiesterren hebt gehaald.
Met zo'n machtsvertoon en zoveel zelf uitgesproken aanknopingspunten is het ook wel belachelijk natuurlijk. De FBI heeft geloof ik het halve landelijke politiekorps ingezetquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer de media begint met afbranden
Door wie werd je dat uitdrukkelijk verboden dan?quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En ik mocht het een uur of wat geleden absoluut niet zeggen hier
Ja maar ja maar ze krijgen hem toch pas volgende week.... of helemaal niet...quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:25 schreef Kirov het volgende:
[..]
http://www.ustream.tv/channel/ma-rt-9-window-cam
Dat hij nog niet is gevonden als hij te voet is gevluchtquote:
slaap lekkerquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:26 schreef TheFastOne het volgende:
Ik ga mijn bed inkruipen.
Bedankt allen, en dan vooral wil ik McBacon bedanken
Waarruummmquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:26 schreef Dawnbreaker het volgende:
gewoon maar 1 reactie erop... dus mensen... look closer...
[ afbeelding ]
Haha...quote:
Jij weet toch ook hoe er gebaggerd wordt in topics als dezequote:Op zaterdag 20 april 2013 00:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Oh echt? Het doet mij denken aan alle andere 1891722 reacties die in deze reeks voorbij kwamen over GTA en sterren.
Het meest bizarre is dat die gast ook daadwerkelijk in het vizier hadden maar dan toch weet te ontkomen. Het is gewoon knap.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:25 schreef Nativism het volgende:
[..]
Met zo'n machtsvertoon en zoveel zelf uitgesproken aanknopingspunten is het ook wel belachelijk natuurlijk. De FBI heeft geloof ik het halve landelijke politiekorps ingezet
Is dat HaJee?quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:26 schreef Dawnbreaker het volgende:
[ afbeelding ]
In riool gekropen, vergiftigd door H2S dampen, ligt nu in de drek te ontbinden, de botten worden binnen enkele maanden in zuiveringsinstallatie gevonden.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Dus hij rent uit de auto, is te voet, maar 9000 man kunnen hem niet vinden. Zit ie niet in het riool ofzo?
Goed, Ik herformuleer: Ik werd voor gek verklaardquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Door wie werd je dat uitdrukkelijk verboden dan?
Of was het gewoon wat tegengeluid van mensen die het er alleen niet mee eens waren?
Ik heb medelijden met je...quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:26 schreef Dawnbreaker het volgende:
[ afbeelding ]
Klaag hem aan.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:28 schreef xzaz het volgende:
Die mutherfckr laat ons gewoon ff 12 uur voor niks kijken..
quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:27 schreef fespo het volgende:
dit is niet een photoshop?
stelletje mongolen bij elkaar
[ afbeelding ]
Tja... het is dat hij bommen heeft geplaatst bij een totaal weerloos en onschuldig publiek, maar anders zou ik hem de 'eeuwige' ontsnapping zelfs wel gunnen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Het meest bizarre is dat die gast ook daadwerkelijk in het vizier hadden maar dan toch weet te ontkomen. Het is gewoon knap.
ik kom hier net kijken gap. Ik ga niet al die topics afstruinen om te kijken of die reactie al eerder is gemaaktquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Oh echt? Het doet mij denken aan alle andere 1891722 reacties die in deze reeks voorbij kwamen over GTA en sterren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |