quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:16 schreef bellelena het volgende:
Ik heb niets gelezen, sorry, ben nog heel erg aan het bijkomen van alles, ik hoop snel weer mee te lezen hier! Alles is wel helemaal goed met ons!
En alvast of alsnog een foto van onze prachtige dochter:
[ afbeelding ]
wat ontzettend lief en mooiquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:16 schreef bellelena het volgende:
Ik heb niets gelezen, sorry, ben nog heel erg aan het bijkomen van alles, ik hoop snel weer mee te lezen hier! Alles is wel helemaal goed met ons!
En alvast of alsnog een foto van onze prachtige dochter:
[ afbeelding ]
PS Hoe is het met Piekie als laatste April mama?
Ow, verhip, tis natuurlijk bijna Mei vakantie, dan ben ik ook vrij, eens even kijken hoe en wanneer...quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:18 schreef laiveneertiekje het volgende:
bellelena,
Sparklin, wat een moeilijke beslissing lijkt mij dat zeg.
Spirit, sterkte vandaag.
Zo, weer een hele drukke week achter de rug. Ik ben echt kapot... Maar het is bijna vakantie.. Nog 2 daagjes lesgeven volgende week...
Het is vooral vermoeidheid lijkt het. En wat sneller duizelig als ik niet op tijd eet. Lichamelijk gaat het eigenlijk wel goed.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:19 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ow, verhip, tis natuurlijk bijna Mei vakantie, dan ben ik ook vrij, eens even kijken hoe en wanneer...
Gaat het nog wel een beetje buik en babytechnisch gezien? Is het vooral vermoeidheid of ook andere klachten, niet dat dat niet erg is natuurlijk, maar je begrijpt t wel.
Ja hier ook, ik zei het toevallig vanochtend, tof hè, dat je buik weer echt tot leven komt en er voelbaar een mensje in zit te draaien en te schoppen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:34 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Het is vooral vermoeidheid lijkt het. En wat sneller duizelig als ik niet op tijd eet. Lichamelijk gaat het eigenlijk wel goed.
En pukkie doet het prima. Ik zie sinds een paar dagen mijn buik helemaal bewegen als ik een schop krijg.. Zo mooi om weer te zien.
Ik zou bijna zeggen dat we dezelfde vader hebbenquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:11 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik vind het ook bijzonder dat leven in mijn buik te voelen. De hik heb ik nog maar 1 keer bewust gevoeld, vond ik echt bizar!
Laiv, die blaas ja! Soms denk ik heeeeeeeel nodig naar de wc te moeten. Dan ga ik rennen en als ik er bijna ben is het gevoel weg! Pffff!![]()
Bluh, ik zit er echt even doorheen. Het idee dat mijn vader ons kind misschien niet zal zien opgroeien.. Ik weet dat het mijn keuze is, natuurlijk.. Maar hij heeft over zoveel gelogen dat ik niet weet wat ik moet geloven en ik wil eigenlijk liever niet eens weten in wat voor wereldje hij zich nu heeft gestort. Geen wereld die ik kan accepteren en zeker geen wereld waar ik mijn kind aan bloot ga stellen. Dus tenzij hij ineens eerlijk gaat vertellen wat er aan de hand is in plaats van grote leugens te vertellen, zal ik moeten accepteren dat het zo is.
Mijn moeder overleed 9 jaar geleden, die had alles gedaan om nog bij ons te zijn. Mijn vader heeft de kans en weet het te verpesten, dadelijk heeft hij niets meer.
Ik ga zo maar slapen, dit kan nooit goed zijn voor mijn zwangere lijf
Zelfs dat zou me niet verbazen!quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:18 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen dat we dezelfde vader hebben
Als hij niet 'geholpen' wil worden. Of niet inziet dat hij geholpen zou moeten worden dan kan je er heel weinig mee. En Gelukkig kan je er nu voor kiezen om afstand te nemen. Het blijft sowieso een heel verdrietige situatie. Zeker omdat je het hem 'gunt' om opa te zijn. Heel lastig onm de vinger op de plek te leggen waarom. Misschien ziet hij binnenkort het licht nog wel....quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:21 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Zelfs dat zou me niet verbazen!
Nee hoor, het is een tijd slecht gegaan toen mijn moeder net overleden was met hem. Toen een paar jaar stabiel, naar wat we dachten. En nu blijkt hij weer gigantisch in de shit te zitten, we kunnen alleen onze vinger niet leggen op hoe en waar.
Een voordeel is dat ik de vorige keer amper 16 was en nog bij hem woonde. Nu kan ik naar mijn eigen huis en man, makkelijker afstand nemen. Maar het blijft verdrietig, ik gun hem zoveel..
Heb je een klein spuitje om het op te zuigen van de vloer?quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:21 schreef Purple010 het volgende:
Dierenarts gebeld en is geen spoed spoed. Juist door de lokaties waar hij plast.
Zou erger zijn als hij helemaal niet kon plassen of bloed plaste.
Mag zoals Oognip al schreef wel met wat urine langskomen om te testen.
Dus dat is wel fijn, alleen hoe ga ik dat doen?
Nou so far off topic. Weinig Z&G, maar in ieder geval bedankt voor de adviezen.
Wij hebben dat gedaan door de vieze kattenbakkorrels uit de bak te gooien zodat de bak leeg was. Meneer ging daar meteen zitten plassenquote:Op zaterdag 20 april 2013 11:21 schreef Purple010 het volgende:
Dierenarts gebeld en is geen spoed spoed. Juist door de lokaties waar hij plast.
Zou erger zijn als hij helemaal niet kon plassen of bloed plaste.
Mag zoals Oognip al schreef wel met wat urine langskomen om te testen.
Dus dat is wel fijn, alleen hoe ga ik dat doen?
Nou so far off topic. Weinig Z&G, maar in ieder geval bedankt voor de adviezen.
Wat een lief aanbod! Maarre zie mijn nick voor mijn locatiequote:Op zaterdag 20 april 2013 11:30 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wij hebben dat gedaan door de vieze kattenbakkorrels uit de bak te gooien zodat de bak leeg was. Meneer ging daar meteen zitten plassenKon het toen zo opzuigen met een spuitje.
Je kan eventueel ook speciale kattenbakkorrels bij de dierenarts halen. Deze zijn van plastic dus als de kat plast wordt het niet 'opgezogen' door de korrels.
Als je in de buurt van Enschede woont kan ik je ze ook wel brengen.
Dat waren roerige tijden in December!quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:27 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Heb je een klein spuitje om het op te zuigen van de vloer?
Mijn monstertje heeft blaasgruis gehad en vertikte het toen om ergens anders te plassen behalve op de bakDie heb ik een paar uurtjes opgesloten in een dubbele bench met aan de ene kant een handdoekje en aan de andere kant een bak met plastic tassen snippers.
Ik heb net de topics terug gelezen van de december streepjes regen. Onder het genot van 5 euroshopper worstenbroodjes en een berg tranen. Omdat het zo'n streepjesregen was en omdat het bij zovelen mis ging...
Juistem! Een hele streepjes golf waar er uiteindelijk maar een aantal van overblevenquote:Op zaterdag 20 april 2013 11:54 schreef Purple010 het volgende:
[..]
Dat waren roerige tijden in December!
Hopelijk was het allemaal voor een goede reden, wel veel pieken en dalen voor iedereen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:55 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Juistem! Een hele streepjes golf waar er uiteindelijk maar een aantal van overbleven
quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:51 schreef Piekie81 het volgende:
Niet bijgelezen, maar hier een meld met baby uit buik!
Vannacht om 23:30 zijn de vliezen gebroken, om half 1 kwamen de weeën opzetten. Om 2 uur 4 cm, om half 4 6a7 en om 4:03 is het mannetje geboren. Hij heeft M a t t h i j s en is natuurlijk het allerliefste mannetje van de hele wereld![]()
Tot nu toe hebben we hem vrijwel alleen slapend gezien, nu wij nog bijtanken van deze nacht
+1quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:11 schreef Limone het volgende:
Oh lieve L-E, ik krijg er tranen van in mijn ogenIk duim, duim, duim heel hard!
YAY!! Gefeliciteerd Piekie! Leuke Hollandse naamquote:Op zaterdag 20 april 2013 12:51 schreef Piekie81 het volgende:
Niet bijgelezen, maar hier een meld met baby uit buik!
Vannacht om 23:30 zijn de vliezen gebroken, om half 1 kwamen de weeën opzetten. Om 2 uur 4 cm, om half 4 6a7 en om 4:03 is het mannetje geboren. Hij heeft M a t t h i j s en is natuurlijk het allerliefste mannetje van de hele wereld![]()
Tot nu toe hebben we hem vrijwel alleen slapend gezien, nu wij nog bijtanken van deze nacht
Hier niks hoor. Ik blijf gewoon 4 weken bovenaan staanquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:26 schreef Shandaly het volgende:
L-E, dat is schrikken zeg! Logisch dat je bang bent, maar je bent in goede handen. Ik duim mee voor de 34 weken grens!
Piekie gefeliciteerd!!Geen aprilmama's meer in het lijstje...
(en ik ineens in de top 5)
34 weken voor Sparkling!
Hoe is het nu bij jou, Mandy? Nog steeds veel voorwerk, of is het al wat rustiger geworden?
En de andere LLMmetjes?
En zo sta ik ineens op plaats 3 ... het is nu echt aftellen ...quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:26 schreef Shandaly het volgende:
L-E, dat is schrikken zeg! Logisch dat je bang bent, maar je bent in goede handen. Ik duim mee voor de 34 weken grens!
Piekie gefeliciteerd!!Geen aprilmama's meer in het lijstje...
(en ik ineens in de top 5)
34 weken voor Sparkling!
Hoe is het nu bij jou, Mandy? Nog steeds veel voorwerk, of is het al wat rustiger geworden?
En de andere LLMmetjes?
Klopte dat nou ook met je echo?quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
le![]()
Piekie gefeliciteerd![]()
Hier nu 17 weken en het is een meisje![]()
Verder zag ze er goed uit en was weer erg druk.
Tweelingquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:19 schreef Spewey het volgende:
Yay, een meisje voor BubselLekker shoppen!
Ik hoop dinsdagavond te zien wat voor smaak er in m'n buik zit, volgens de innesteltheorie
een meisje en volgens de chinese geslachtskalender en m'n kwaaltjes een jongen.
Kan ik ein-de-lijk los met shoppen, nog steeds helemaal niets gekocht.
Spannend! Ben benieuwd of het klopt. Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:19 schreef Spewey het volgende:
Yay, een meisje voor BubselLekker shoppen!
Ik hoop dinsdagavond te zien wat voor smaak er in m'n buik zit, volgens de innesteltheorie
een meisje en volgens de chinese geslachtskalender en m'n kwaaltjes een jongen.
Kan ik ein-de-lijk los met shoppen, nog steeds helemaal niets gekocht.
OooOh! Spannend ook, nog 2 nachtjes slapen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:15 schreef GotC het volgende:
[..]
Spannend! Ben benieuwd of het klopt. Wat denk je zelf?
Volgens de Chinese geslachtskalender en m'n kwaaltjes hier een meisje, wat m'n gevoel bevestigd. Maandagavond weten we het hopelijk..
We kregen wel een cadeau vd oom & tante van Yur: Rompertjes met treintjes en autootjes erop. Iig, alles blauw. Volgens m'n schoonmoeder ziet die tante nog weleens wat.. tsja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weten we gelijk wat jij voor je verjaardag krijgt van je ventquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:09 schreef hilliebillie het volgende:
Ben beide keren op of rond m'n verjaardag bevrucht weet niet de exacte datum natuurlijk.. Dus weet niet bij welke leeftijd ik moet kijken in de kalender..
quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:50 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
weten we gelijk wat jij voor je verjaardag krijgt van je vent
quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:50 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Wat ligt hij heerlijk te slapen op die foto. En z'n mondje zo open.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:51 schreef Kleurdoos het volgende:
argh, ik zit oude foto's te kijken en ik krijg kramp van t rammelen
[ afbeelding ]
net ook lex zijn geboortefoto's bekeken
Ja, ik lees verschillende verhalen via google. Als ze eigenlijk nog niks kunnen zien, dan ga ik misschien ook liever niet voor een echo. Ook al kunnen ze natuurlijk wel een vruchtzakje zien (vorige week was dat ook zo). Sowieso staat er al een afspraak voor een echo bij 8 weken en dat duurt ook niet zo lang meer. Ik overleg morgen wel even.quote:Op zondag 21 april 2013 14:01 schreef GotC het volgende:
Dat is idd schrikken Soempie!rustig aan vandaag..
Ik meende dat een hartje rond de 7 weken gezien kon worden? 6 is wel vroeg..
Cadeautje uit eigen zakquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:50 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Ik zal van de week misschien een foto plaatsen. Mijn eigen vet voornamelijk nog maar door mijn darmen staat er zo'n spanning op mijn buik!quote:Op zondag 21 april 2013 11:43 schreef Limone het volgende:
Oh Mabawa, doe eens een foto van je buik? Zo als het nu gaat bij mij, duurt het nog wel een paar weken voordat ik mijn gewone kleren tabee zeg. Ben benieuwd naar jouw buik!
Maak ze in ieder geval voor jezelf! Het is superleuk om ze aan het einde op een rijtje te zienquote:Op zondag 21 april 2013 15:26 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Ik zal van de week misschien een foto plaatsen. Mijn eigen vet voornamelijk nog maar door mijn darmen staat er zo'n spanning op mijn buik!
soempie ik had met 6 weken 1 dag een kloppend hartje! Spannend!
Bij mij was er al hartactie te zien hoor, alle keren met 6,5 week. maar dat geldt idd niet voor iedereen. ik pak mn filmpje er even bijquote:Op zondag 21 april 2013 14:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, ik lees verschillende verhalen via google. Als ze eigenlijk nog niks kunnen zien, dan ga ik misschien ook liever niet voor een echo. Ook al kunnen ze natuurlijk wel een vruchtzakje zien (vorige week was dat ook zo). Sowieso staat er al een afspraak voor een echo bij 8 weken en dat duurt ook niet zo lang meer. Ik overleg morgen wel even.
Rustig doen hoeft gelukkig niet. Gister ben ik gaan voetballen met m'n oppaskindjes en vanmorgen heb ik in het zonnetje in de tuin staan dansen met mijn dreumes. Afleiding.
Toen ik zwanger was van Saartje, had ik rond 6 weken bloedverlies. Met 't zhuis gebeld (liep bij de gyn), en die gaven aan dat het pas zin had om met 7 weken echo te maken. Voor die tijd is de kans groot dat je dan sowieso geen hartje ziet nog, dus dan wil een echo niet per se duidelijkheid/zekerheid geven. Toen heb ik dus inderdaad even gewacht tot ik 7 weken was.quote:Op zondag 21 april 2013 14:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, ik lees verschillende verhalen via google. Als ze eigenlijk nog niks kunnen zien, dan ga ik misschien ook liever niet voor een echo. Ook al kunnen ze natuurlijk wel een vruchtzakje zien (vorige week was dat ook zo). Sowieso staat er al een afspraak voor een echo bij 8 weken en dat duurt ook niet zo lang meer. Ik overleg morgen wel even.
Rustig doen hoeft gelukkig niet. Gister ben ik gaan voetballen met m'n oppaskindjes en vanmorgen heb ik in het zonnetje in de tuin staan dansen met mijn dreumes. Afleiding.
Mja, op zich.. Jij hebt je eerste echo al gehad en je had een knipper, dus ik zou als ik jou was al iets meer proberen te genietenquote:Op zondag 21 april 2013 17:32 schreef Purple010 het volgende:
Soempie hier met 6,5 een knipper.
Je kan het er dus best op wagen.
Hier 3 weken wachten op de volgende echo.
Dat valt me zwaarder dan gedacht.
Die onzekerheid steeds.
Hoop dat er na het eerste termijn een beetje roze wolk om mijn hoofd gaat vormen...
Ik ga voor jullie duimen. Sterkte!quote:Op zondag 21 april 2013 17:00 schreef L-E het volgende:
Ja hoi
9
Baby nog in de buik, maar gezien mijn conditie wordt het eerder een kwestie van dagen dan weken, is de verwachting. Ik hoop dat ze ongelijk blijken te hebben. Ik krijg longrijpingsspuiten en lig aan het magnesiuminfuus, zal het ziekenhuis niet meer verlaten zonder baby uit de buik.
Inmiddels ben ik rustiger, het is zoals het is, wij krijgen gewoon een superbaby en we slaan ons hier doorheen. Go baby go!
quote:Op zondag 21 april 2013 17:00 schreef L-E het volgende:
Inmiddels ben ik rustiger, het is zoals het is, wij krijgen gewoon een superbaby en we slaan ons hier doorheen. Go baby go!
Ja ik heb de vk laatst gemaild en ik mag vanaf 10 weken een afspraak maken bij het echobureauquote:Op zondag 21 april 2013 18:55 schreef Soempie het volgende:
angelatje, de vraag of het een tweeling is lijkt me bij jou helemaal spannend. Die kans is dan toch groter. Weet je nu al dat je 3 weken moet wachten tot de eerste echo? Hier mag je de termijnecho zelf plannen vanaf 8 weken.
Will do!quote:Op zondag 21 april 2013 19:12 schreef Purple010 het volgende:
ProjSkip, spannend vrijdag! Hou ons op de hoogte.
Doe mijn best! Zat vanmiddag ineens te bedenken waar de box in de woonkamer zou moeten staan.quote:Op zondag 21 april 2013 19:19 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Will do!
En jij proberen te genieten hè.
Je hebt al een tweeling begrijp ik? En is dat een eeneiige tweeling of tweeeiig?quote:Op zondag 21 april 2013 18:38 schreef angelatje het volgende:
Ik vind het eerste trimester ontzettend langzaam gaan...ben nu 7 weken en dinsdag heb ik de intake en dan 3 weken wachten tot de eerste echo. Ik vind die onzekerheid best wel slopend. En ik ben ook zo benieuwd of het er 2 zijn, en vind dat idee ook wel een beetje eng. ( hoe heeft mijn moeder dat in godsnaam gedaan met 2 keer een tweeling?! )
Je woont niet toevallig in noord-Brabant?quote:Op zondag 21 april 2013 20:36 schreef angelatje het volgende:
Nee mijn moeder heeft 2 keer een tweeling gebaard dus het zit in mijn familie, en bij mijn vriend zit het ook in de familie dus extra kans....
Yup, 33+4 weken geboren. Gewicht 1905 en 1935 gram. En inmiddels bijna verdubbeldquote:Op zondag 21 april 2013 18:48 schreef Spirit82 het volgende:
Hoe groot waren die van Kyara? Die zijn ook met 33 weken geboren toch?
Nee, erfelijkheid gaat alleen via de vrouw. Als het bij jouw vriend in de familie zit, kan hij het wel aan zijn eventuele dochter doorgeven.quote:Op zondag 21 april 2013 20:36 schreef angelatje het volgende:
Nee mijn moeder heeft 2 keer een tweeling gebaard dus het zit in mijn familie, en bij mijn vriend zit het ook in de familie dus extra kans....
Dan ken ik je niet. Ik heb op de basisschool gezeten bij 2x een eeneiige tweeling.quote:Op zondag 21 april 2013 21:16 schreef angelatje het volgende:
Oké weet ik dat ook weernog ongeveer 3 weekjes wachten....enne Ferrari, ik woon in noord-Holland..
Hoop dat dit kindje wel tot rond de 40 weken kan blijven zittenquote:Op zondag 21 april 2013 21:15 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb geen tweeling maar wel een 34wk 1710 gram dochter. Ik weet nu hoe l-e zich een beetje voelt en dat is echt niet leuk. Ik hoop zo dat alles nog wat stabiliseert of ze de knoop doorhakken en haar kindje een goede start heeft.
Dat hopen wij ook. En ik ben heel veeleisend het liefst zonder kotsen.quote:Op zondag 21 april 2013 21:20 schreef Kyara het volgende:
[..]
Hoop dat dit kindje wel tot rond de 40 weken kan blijven zitten
dat hoop ik ook!quote:Op zondag 21 april 2013 21:22 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat hopen wij ook. En ik ben heel veeleisend het liefst zonder kotsen.
Blijft mijn vraag de eeneiig of twee? En wat kyara zegt idd. Erfelijkheid gaat via de vrouw, enkel bij tweeeiige tweelingen kan sprake zijn van erfelijkheid.quote:Op zondag 21 april 2013 20:36 schreef angelatje het volgende:
heb jij eigenlijk een een- of twee-eiige tweeling?quote:Op maandag 22 april 2013 08:07 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Blijft mijn vraag de eeneiig of twee? En wat kyara zegt idd. Erfelijkheid gaat via de vrouw, enkel bij tweeeiige tweelingen kan sprake zijn van erfelijkheid.
We hebben nu een lijst van 29 man en willen er zo'n 35 bestellen. Dat zou genoeg moeten zijn dan, mochten we toch nog extra iemand een kaartje sturen.quote:Op maandag 22 april 2013 10:45 schreef Spirit82 het volgende:
Vraagje! Hoeveel extra geboortekaartjes bestellen jullie?
Ja, 45 is toch beter he?quote:Op maandag 22 april 2013 11:57 schreef Troel het volgende:
Dat is wel heel krap LE! Heb je daar ook al wel een kaartje voor baby zelf bijzitten en kaartje voor broers/zusjes ed?
quote:Op maandag 22 april 2013 12:15 schreef Spirit82 het volgende:
En yay voor de 38 weken van Mandy
En voor de +1 van LE!
Heel veel sterkte LE!!!quote:Op maandag 22 april 2013 12:31 schreef L-E het volgende:
[..]
(mijn nierfunctie holt achteruit, we gaan deze week nog inleiden waarschijnlijk. wtf)
Sterkte!quote:Op maandag 22 april 2013 12:31 schreef L-E het volgende:
[..]
(mijn nierfunctie holt achteruit, we gaan deze week nog inleiden waarschijnlijk. wtf)
Spannend Venco!quote:Op maandag 22 april 2013 13:51 schreef vencodark het volgende:
Ik krijg inmiddels het idee dat die pijn die ik voel, net als menstruatiepijn of volle blaas, toch best elke 5 á 10 minuten komen en weer weggaan. Maar kan mij ook niet voorstellen dat dit echt een teken is. Het valt best mee zo.![]()
Ik moet echt nog boodschappen halen.
Ja, moet wel want er zitten nog bevallingsartikelen bij.quote:Op maandag 22 april 2013 13:52 schreef Brighteyes het volgende:
Spannend Venco! Dan zou ik maar snel even je boodschappen gaan halen. Ze kunnen maar beter binnen zijn.
L-E, wat een spanning joh!Hopelijk komen jij en je kindje er zonder kleerscheuren vanaf.
Twee! Jij?quote:Op maandag 22 april 2013 09:37 schreef Kyara het volgende:
[..]
heb jij eigenlijk een een- of twee-eiige tweeling?
Een stortbevalling?quote:Op maandag 22 april 2013 13:55 schreef Brighteyes het volgende:
Kijk je het nog een half uurtje aan, als het een stortbevalling is dan weet je dat wel meteen zeg maar, zo niet zou ik idd gewoon even gaan.
Oh wauw, dat is wel heel snel.quote:Op maandag 22 april 2013 13:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Van 0 tot 10cm in een uurtje ofzo.
Geen idee nog. We dachten eerst twee-eiig omdat ze een eigen vlies en placenta hadden maar dan kunnen ze blijkbaar nog steeds een-eiig zijn. Ze lijken wel veel op elkaar (en dan vooral botstructuur, haaraanzet, haar- en oogkleur). Hoe weten jullie dat ze twee-eiig zijn? Jij hebt 2 jongetjes toch? Of lijken ze gewoon echt niet op elkaar?quote:
Nou, de pijn valt mee. Even diep ademhalen en binnen enkele minuten zijn we weer weg. Daarna is het een minuut of 5 á 10 rustig om vervolgens weer op te komen.quote:Op maandag 22 april 2013 14:00 schreef Kyara het volgende:
[..]
Geen idee nog. We dachten eerst twee-eiig omdat ze een eigen vlies en placenta hadden maar dan kunnen ze blijkbaar nog steeds een-eiig zijn. Ze lijken wel veel op elkaar (en dan vooral botstructuur, haaraanzet, haar- en oogkleur). Hoe weten jullie dat ze twee-eiig zijn? Jij hebt 2 jongetjes toch? Of lijken ze gewoon echt niet op elkaar?
Venco, anders straks even douchen. Voorwerk zwakt af onder de douche.
We zijn allemaal twee eiig dus dat is idd erfelijk. Mijn oma had ook een tweelingquote:Op maandag 22 april 2013 08:07 schreef mikoxx het volgende:
Blijft mijn vraag de eeneiig of twee? En wat kyara zegt idd. Erfelijkheid gaat via de vrouw, enkel bij tweeeiige tweelingen kan sprake zijn van erfelijkheid.
Oh dan heb je inderdaad wel een grote kans. Spannend! Hoop dat je eerder terecht kunt!quote:Op maandag 22 april 2013 14:17 schreef angelatje het volgende:
[..]
We zijn allemaal twee eiig dus dat is idd erfelijk. Mijn oma had ook een tweeling
ze heeft het over inleiden dus ga er vanuit van wel. Als de conditie van de moeder het toelaat zullen ze altijd proberen om het natuurlijk te laten verlopen. Maar ze houden haar en haar baby dan wel heel goed in de gaten en zullen meteen ingrijpen als ze ook maar ergens over twijfelen. Denk ikquote:Op maandag 22 april 2013 14:18 schreef Spirit82 het volgende:
Spannend Venco!
En LE, toch ookJe nieren zijn toch wel redelijk belangrijk zeg maar... Maar ieder uurtje is weer meegenomen! Mag je natuurlijk bevallen van de uk of is dat te gevaarlijk?
Zeker spannend! Hoe dan ook: succes!quote:Op maandag 22 april 2013 14:43 schreef vencodark het volgende:
Vk toch maar even gebeld. Ze zei dat het voorwerk kan zijn maar dat het ook gewoon weer af kan zwakken. Zodra de pijn en frequentie heftiger wordt, kan ik terugbellen. Tot die tijd afleiding zoeken en proberen te doen wat ik wil doen.
Spannend!
Spannend dus. Wat zal het zijn, voorwerk of het echte werk.quote:Op maandag 22 april 2013 14:43 schreef vencodark het volgende:
Vk toch maar even gebeld. Ze zei dat het voorwerk kan zijn maar dat het ook gewoon weer af kan zwakken. Zodra de pijn en frequentie heftiger wordt, kan ik terugbellen. Tot die tijd afleiding zoeken en proberen te doen wat ik wil doen.
Spannend!
Hahaha, nou gelukkig net op tijd gezorgd dat je niet in je string in je kraambed hoeft. Snap dat je zenuwachtig bent, maar meer dan over je heen laten komen kun je nu niet doen (ok, en blijven ademen). Zet hem op!quote:Op maandag 22 april 2013 15:46 schreef vencodark het volgende:
Nou, ik ben net terug vd winkel. Gauw nog 2 bevallingshemden en onderbroeken gekocht + maandverband. Had namelijk alleen maar strings.![]()
Kom ik thuis, tref ik toch een heeeel klein rood plekje aan. Ben zenuwachtig, bang (want wauw) en het overvalt me een beetje. Ik wilde net al bijna huilen.
quote:Op maandag 22 april 2013 16:09 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Hahaha, nou gelukkig net op tijd gezorgd dat je niet in je string in je kraambed hoeft. Snap dat je zenuwachtig bent, maar meer dan over je heen laten komen kun je nu niet doen (ok, en blijven ademen). Zet hem op!
Nee, douchen icm pijn vind ik niet zo lekker. Ben bang dat ik het dan benauwd krijg en veel afleiding heb ik dan ook niet verder.quote:Op maandag 22 april 2013 18:17 schreef Mabawa. het volgende:
LE, wat ontzettend spannend allemaal. Je klinkt heel rustig, goed zo. Ook hier wordt aan je gedacht!
Heb je al een douche gepakt Venco?
spannend Venco!! Zet 'm op!quote:Op maandag 22 april 2013 15:46 schreef vencodark het volgende:
Nou, ik ben net terug vd winkel. Gauw nog 2 bevallingshemden en onderbroeken gekocht + maandverband. Had namelijk alleen maar strings.![]()
Kom ik thuis, tref ik toch een heeeel klein rood plekje aan. Ben zenuwachtig, bang (want wauw) en het overvalt me een beetje. Ik wilde net al bijna huilen.
Ah okay, nou hopelijk zet het door!! Zet 'm op!quote:Op maandag 22 april 2013 18:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, douchen icm pijn vind ik niet zo lekker. Ben bang dat ik het dan benauwd krijg en veel afleiding heb ik dan ook niet verder.
Lig nu in bed en die krampen komen elke 5 min. Heftigheid is, sinds ik half 3 naar de vk belde, wel wat toegenomen.
Man is inmiddels wakker en die heeft er wel zin in.
Dat gok ik ook idd!quote:
Ja dat is dus moeilijk inschatten. Ik hield mij qua pijn laten zien ook beetje in want laat mij ook niet zo gauw kennen.quote:Op maandag 22 april 2013 21:28 schreef Cwen het volgende:
Toch voorwerk? Of misschien vallen je weeën gewoon mee? Afwachten dus
Misschien gezellig met je man even douchen?
zo begon het bij mij bij allebei. Ik moest maar gaan douchen en 2pcm nemen en gaan slapen. Bij de 1e was ik11 uur later bevallen, bij de 2e na 6uquote:Op maandag 22 april 2013 21:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja dat is dus moeilijk inschatten. Ik hield mij qua pijn laten zien ook beetje in want laat mij ook niet zo gauw kennen.![]()
Neuj, ik blijf nu lekker op bed.
Misschien.quote:Op maandag 22 april 2013 21:40 schreef Cwen het volgende:
Ja, maar ja, is een wee pas een wee als je schreeuwend over de grond kruipt dan (bij wijze van he)? Je hebt groot gelijk, ik duim voor je!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |