abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125487487
Zwangerschap & geboorte

18 april: Piekie81 (jongetje)

04 mei: Spirit82 (meisje)
05 mei: Vencodark (jongetje)
06 mei: -mandy- & Djeez
09 mei: twentemeisje (jongetje)
10 mei: Shandaly (meisje)
***30 mei: XcUZ_Me & Duvel ***

01 juni: .Sparkling. (meisje)
***07 juni: L-E & fokking.fokker***
13 juni: nelisb (papa) (jongetje)
17 juni: Twinkly (jongetje)
23 juni: Elmo76 (meisje)
29 juni: winski05 (papa)

16 juli: Kiwisoep (meisje)
31 juli: Suusz (jongetje)

***05 augustus: Juud & Dementor*** (jongetje)
16 augustus: Hilliebillie
16 augustus: Cwen (meisje)
16 augustus: Hilzillah (jongetje)
16 augustus: covie (jongetje)
17 augustus: Laiveneertiekje
18 augustus: Wizzy
21 augustus: Sull

06 september: sharpdressedman
13 september: Kleurdoos (meisje)
22 september: Minerva_
24 september: Spewey
27 september: Ymme
28 september: -Bubseltje-

06 oktober: GotC & YUR
12 oktober: Jipster
16 oktober: Ferrari_rood
20 oktober: Rossdale (papa)

07 november: Bla_Bla_Bla
12 november: Limone
18 november: martine1984
27 november: Mabawa

02 december: Purple010
04 december: angelatje
09 december: ProjSkippy
14 december: Soempie

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
pi_125487504
Ik heb niets gelezen, sorry, ben nog heel erg aan het bijkomen van alles, ik hoop snel weer mee te lezen hier! Alles is wel helemaal goed met ons!

En alvast of alsnog een foto van onze prachtige dochter:

PS Hoe is het met Piekie als laatste April mama?
pi_125487566
Wat een prachtige foto, Belle!
Zo begin ik toch ook wel erg nieuwsgierig te worden naar mijn meisje...
pi_125487602
Prachtig meisje heb je daar belena. Is t de voorkant van het kaartje? Erg mooi!
pi_125487675
Wat een mooie foto Belle, echt prachtig! O+

Ik heb net het contact met mijn vader verbroken, tijdelijk in ieder geval :'( hij heeft zoveel verpest en kapot gemaakt in het verleden en lijkt nu dezelfde kant op te gaan. Ik kan mijn dochter al geen oma meer bieden, haar opa kiest ook liever voor zichzelf :'( :'(
E.
  vrijdag 19 april 2013 @ 17:22:34 #6
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_125487758
Wat een mooie foto belle O+

Spark, wat heftig :o. Zo'n beslissing neem je niet zomaar... Sterkte :*.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_125487772
O+ Dankjulliewel!

Martine, dit is niet van het geboorte kaartje, die kom ik ook nog showen binnenkort!

Sparkling, wat verdrietig en heftig... :*
pi_125487810
Ohjee Spark, wat verdrietig. Ik dacht dat jullie wel een goede band hadden? Gebaseerd op je posts... Voor nu vast even het beste :*
pi_125487866
O+ Belle! Mooie foto en mooi schrift :)
pi_125488022
Ja, hadden we ook. Maar we zijn er recent achter gekomen dat hij over heel veel dingen liegt en zichzelf weer in de nesten werkt. En hij accepteert geen hulp want het is zijn leven en wij moeten ons er buiten houden en hij wordt hartstikke gek van ons. Dat waren zijn woorden vanmiddag.
Dus dat was duidelijke taal.. :'( en ik begrijp er niets van. Hij keek zo uit naar de geboorte van z'n kleindochter en zoals het er nu uit ziet maakt hij daar niets van mee. Ik ben even heel erg hard aan het huilen momenteel. En damn, wat mis ik mijn moeder zo..
E.
pi_125488051
Belle wat mooi gedaan! En wat een plaatje O+

En Spark, zwaar klote, maar wel goed dat je voor jezelf kiest :*
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 19 april 2013 @ 17:39:13 #12
30252 Soempie
Procreating
pi_125488402
Belle O+ Wat hebben jullie een mooi meisje gemaakt samen. Die teentjes.. *smelt* O+ Erg leuk gedaan ook zo, is dat het kaartje? Fijn dat alles goed gaat. :*

Spark, wat moeilijk. ;( Misschien dat het voor jullie allemaal wat rust geeft nu en wie weet is hij over een tijdje wel weer aanspreekbaar. :*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_125488590
Wauw Bellelena, mooi zo!
  vrijdag 19 april 2013 @ 17:44:21 #14
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_125488617
Belle wat prachtig gedaan! Nu maakt zo'n schoonheid als onderwerp alles natuurlijk al mooi O+

Spark, meis wat heftig! Ik hoop dat het maar tijdelijk nodig is voor jullie :* ;(
  vrijdag 19 april 2013 @ 17:44:31 #15
171422 LadyBlack
paint it black
pi_125488626
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 17:16 schreef bellelena het volgende:
Ik heb niets gelezen, sorry, ben nog heel erg aan het bijkomen van alles, ik hoop snel weer mee te lezen hier! Alles is wel helemaal goed met ons!

[ afbeelding ]
O+ O+ O+

Verder sluit ik me aan bij je eerste zin, wat kun je opgaan in die eerste dagen he? En in je kind *;

Succes voor iedereen hier die het nodig heeft, en tot gauw! :*
pi_125489129
Oh Belle, wat een ontzettend mooi meisje is jullie Nin! O+

Sparkling, wat een moeilijk maar ook dapper besluit. Hopelijk kan het over een tijdje herzien worden. Sterkte.
pi_125489286
Spark, een vreselijke klote beslissing.. Maar je moet doen wat goed voor jou is. Voor jou en je kleintje. Misschien is er later nog een opening voor jullie om het goed te maken.

En het is zijn verlies als hij niets meemaakt van zijn kleinkind.. :*
  vrijdag 19 april 2013 @ 18:02:41 #18
378192 -mandy-
I am who I am
pi_125489407
Belle wat een supermooie en lieve foto van je meisje!!!

Spark, veel sterkte, een erg moedige beslising! :*
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_125489618
Belle, hebben!
pi_125490258
Spark wat verdrietig. Ik kan me goed voorstellen hoe jij je moet voelen heb iets soortgelijks destijds met mn moeder meegemaakt. Hierdoor heeft ze heel veel van onze zoon gemist. Dit is klote maar je moet nu eerst aan jezelf en je kleine meisje denken. :*
  vrijdag 19 april 2013 @ 18:31:22 #21
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_125490329
Belle O+ . En ik ben heel benieuwd naar het kaartje!

---

L-E wat rot! Duimstand! ^O^

---

Mochten er nog meer mensen met spaghettibenengedoe en out-gaan klachten zijn: drop en zoethoutthee helpen echt! Niet dat ik me nu weer helemaal goed voel, maar ik kan wel weer beter m'n gang gaan. *O*
pi_125490492
Fijn Skips! Dan zal ik dat maar juist laten staan, hoewel ik zouthoutthee niet te zuipen vind, maar dropjes zou ik wel lusten. :9

Ik 'moet' koken, maar heb zo geen zin.
  vrijdag 19 april 2013 @ 18:37:32 #23
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_125490508
Spark wat naar :{

Skippy wat fijn dat het lijkt te helpen *O*
pi_125490696
LE; oei, klinkt niet goed zo'n bloeddruk en eiwitten. Ik duim dat je bloeddruk zakt en je niet zieker gaat worden zodat je kleintje nog even blijft zitten.
pi_125491908
Beetje laat, maar bij deze: meld met baby in buik!

Wat een schatje bellelena! En wat een ontzettend leuke foto met al die info erbij. Fijn dat alles goed gaat en dat je vooral lekker aan het bijkomen bebt. Dat is het belangrijkste op dit moment, naast natuurlijk genieten van en zorgen voor Nin. Wij lopen niet weg ;)

Spark, wat rot dat dat net nu allemaal gebeurt en je daardoor nog even extra in een emotionele rollercoaster bent beland! Sterkte met dit een plekje geven! :*

En spirit ook nog heel veel sterkte. Hopelijk is je vriend er weer om samen te zijn op deze moeilijke dag.

Hoera voor de mijlpalen! *O* *O* (ik weet alleen niet meer precies wie allemaal... Shantally 37 weken, kd 19 iig)

Verder weet ik het niet precies meer :@
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_125492045
bellelena, O+

Sparklin, wat een moeilijke beslissing lijkt mij dat zeg.

Spirit, sterkte vandaag.

Zo, weer een hele drukke week achter de rug. Ik ben echt kapot... Maar het is bijna vakantie.. Nog 2 daagjes lesgeven volgende week...
pi_125492362
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 17:16 schreef bellelena het volgende:

[ afbeelding ]

PS Hoe is het met Piekie als laatste April mama?
wat ontzettend lief en mooi O+
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 19 april 2013 @ 20:19:04 #28
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_125495224
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 19:18 schreef laiveneertiekje het volgende:
bellelena, O+

Sparklin, wat een moeilijke beslissing lijkt mij dat zeg.

Spirit, sterkte vandaag.

Zo, weer een hele drukke week achter de rug. Ik ben echt kapot... Maar het is bijna vakantie.. Nog 2 daagjes lesgeven volgende week...
Ow, verhip, tis natuurlijk bijna Mei vakantie, dan ben ik ook vrij, eens even kijken hoe en wanneer...

Gaat het nog wel een beetje buik en babytechnisch gezien? Is het vooral vermoeidheid of ook andere klachten, niet dat dat niet erg is natuurlijk, maar je begrijpt t wel. ;)
pi_125496116
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 20:19 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Ow, verhip, tis natuurlijk bijna Mei vakantie, dan ben ik ook vrij, eens even kijken hoe en wanneer...

Gaat het nog wel een beetje buik en babytechnisch gezien? Is het vooral vermoeidheid of ook andere klachten, niet dat dat niet erg is natuurlijk, maar je begrijpt t wel. ;)
Het is vooral vermoeidheid lijkt het. En wat sneller duizelig als ik niet op tijd eet. Lichamelijk gaat het eigenlijk wel goed.

En pukkie doet het prima. Ik zie sinds een paar dagen mijn buik helemaal bewegen als ik een schop krijg.. Zo mooi om weer te zien. O+
pi_125497113
argh, ik zit oude foto's te kijken en ik krijg kramp van t rammelen :')

net ook lex zijn geboortefoto's bekeken O+
  vrijdag 19 april 2013 @ 21:08:07 #31
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_125498126
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 20:34 schreef laiveneertiekje het volgende:

[..]

Het is vooral vermoeidheid lijkt het. En wat sneller duizelig als ik niet op tijd eet. Lichamelijk gaat het eigenlijk wel goed.

En pukkie doet het prima. Ik zie sinds een paar dagen mijn buik helemaal bewegen als ik een schop krijg.. Zo mooi om weer te zien. O+
Ja hier ook, ik zei het toevallig vanochtend, tof hè, dat je buik weer echt tot leven komt en er voelbaar een mensje in zit te draaien en te schoppen.
Ik had vanmiddag twee keer het idee dat ie de hik had, eerste keer niet zo door en tweede keer dacht ik, dit ken ik ergens van..... O+
pi_125498309
De hik voel ik ook alweer eventjes. Wel apart, de placenta ligt nu voor ipv achter, en ik voel dus op hele andere plekken leven dan bij Bartje..

Wel irritant eraan, pukkie vindt mijn blaas heerlijk liggen...
pi_125505505
Ik vind het ook bijzonder dat leven in mijn buik te voelen. De hik heb ik nog maar 1 keer bewust gevoeld, vond ik echt bizar!

Laiv, die blaas ja! Soms denk ik heeeeeeeel nodig naar de wc te moeten. Dan ga ik rennen en als ik er bijna ben is het gevoel weg! Pffff! :D

Bluh, ik zit er echt even doorheen. Het idee dat mijn vader ons kind misschien niet zal zien opgroeien.. Ik weet dat het mijn keuze is, natuurlijk.. Maar hij heeft over zoveel gelogen dat ik niet weet wat ik moet geloven en ik wil eigenlijk liever niet eens weten in wat voor wereldje hij zich nu heeft gestort. Geen wereld die ik kan accepteren en zeker geen wereld waar ik mijn kind aan bloot ga stellen. Dus tenzij hij ineens eerlijk gaat vertellen wat er aan de hand is in plaats van grote leugens te vertellen, zal ik moeten accepteren dat het zo is.
Mijn moeder overleed 9 jaar geleden, die had alles gedaan om nog bij ons te zijn. Mijn vader heeft de kans en weet het te verpesten, dadelijk heeft hij niets meer.
Ik ga zo maar slapen, dit kan nooit goed zijn voor mijn zwangere lijf ;)
E.
pi_125505871
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 23:11 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik vind het ook bijzonder dat leven in mijn buik te voelen. De hik heb ik nog maar 1 keer bewust gevoeld, vond ik echt bizar!

Laiv, die blaas ja! Soms denk ik heeeeeeeel nodig naar de wc te moeten. Dan ga ik rennen en als ik er bijna ben is het gevoel weg! Pffff! :D

Bluh, ik zit er echt even doorheen. Het idee dat mijn vader ons kind misschien niet zal zien opgroeien.. Ik weet dat het mijn keuze is, natuurlijk.. Maar hij heeft over zoveel gelogen dat ik niet weet wat ik moet geloven en ik wil eigenlijk liever niet eens weten in wat voor wereldje hij zich nu heeft gestort. Geen wereld die ik kan accepteren en zeker geen wereld waar ik mijn kind aan bloot ga stellen. Dus tenzij hij ineens eerlijk gaat vertellen wat er aan de hand is in plaats van grote leugens te vertellen, zal ik moeten accepteren dat het zo is.
Mijn moeder overleed 9 jaar geleden, die had alles gedaan om nog bij ons te zijn. Mijn vader heeft de kans en weet het te verpesten, dadelijk heeft hij niets meer.
Ik ga zo maar slapen, dit kan nooit goed zijn voor mijn zwangere lijf ;)
Ik zou bijna zeggen dat we dezelfde vader hebben
pi_125505999
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 april 2013 23:18 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Ik zou bijna zeggen dat we dezelfde vader hebben
Zelfs dat zou me niet verbazen! ;)
Nee hoor, het is een tijd slecht gegaan toen mijn moeder net overleden was met hem. Toen een paar jaar stabiel, naar wat we dachten. En nu blijkt hij weer gigantisch in de shit te zitten, we kunnen alleen onze vinger niet leggen op hoe en waar.
Een voordeel is dat ik de vorige keer amper 16 was en nog bij hem woonde. Nu kan ik naar mijn eigen huis en man, makkelijker afstand nemen. Maar het blijft verdrietig, ik gun hem zoveel..
E.
pi_125506172
Mijn dochter is vanavond bezig haar voet mijn ribben te zetten. Vrij oncomfortabel :+ ze zal wel denken: ze wil beweging, hier heb je het!
E.
pi_125506249
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 april 2013 23:21 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Zelfs dat zou me niet verbazen! ;)
Nee hoor, het is een tijd slecht gegaan toen mijn moeder net overleden was met hem. Toen een paar jaar stabiel, naar wat we dachten. En nu blijkt hij weer gigantisch in de shit te zitten, we kunnen alleen onze vinger niet leggen op hoe en waar.
Een voordeel is dat ik de vorige keer amper 16 was en nog bij hem woonde. Nu kan ik naar mijn eigen huis en man, makkelijker afstand nemen. Maar het blijft verdrietig, ik gun hem zoveel..
Als hij niet 'geholpen' wil worden. Of niet inziet dat hij geholpen zou moeten worden dan kan je er heel weinig mee. En Gelukkig kan je er nu voor kiezen om afstand te nemen. Het blijft sowieso een heel verdrietige situatie. Zeker omdat je het hem 'gunt' om opa te zijn. Heel lastig onm de vinger op de plek te leggen waarom. Misschien ziet hij binnenkort het licht nog wel.... :*
pi_125506757
Spark :*
Moeilijke beslissing, hoop voor je dat het een tijdelijke is.

Hier weer een brakke nacht voor de boeg ben ik bang.. het ging best redelijk met mijn oorpijn vond ik, dus lekker vroeg naar bed gegaan, want ik had immers nog wat in te halen... maar zodra ik ga liggen doet alles drie keer meer pijn :( Het bonst, suist, klopt... Dan maar weer even rechtop totdat ik gewoon echt niet meer kan en vanzelf in slaap val ;)
  vrijdag 19 april 2013 @ 23:50:35 #39
378192 -mandy-
I am who I am
pi_125507538
Veel sterkte vannacht Shandaly, en hopelijk kun je vannacht toch iets slapen!
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
  zaterdag 20 april 2013 @ 08:44:53 #40
378192 -mandy-
I am who I am
pi_125515230
Heb je een beetje kunnen slapen vannacht Shandaly?
  zaterdag 20 april 2013 @ 08:59:26 #41
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_125515345
Shandaly lidocaine druppels al geprobeerd ?
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_125516118
Die mogen niet als je zwanger bent, evenstar. Helaas...

Heb niet heel veel geslapen, maar toch zeker 3 keer zoveel als gisteren ;-)
En bij deze maar meteen: meld! Geen bijzonderheden qua zwangerschap.
pi_125516482
Spark, wat een klote situatie :*

Shandaly waarom krijg je geen antibiotica? Of is het geen oorontsteking?

Belle..mooi!!

Skips, fijn dat het iets helpt, hopen dat het snel helemaal weg is, lijkt me iks als je je steeds zo gammel voelt.
pi_125516594
Wat een mooie foto van Bellelena!

Familie banden, lastig je kiest ze niet zelf maar moet het er wel mee doen.

Hier is het een bende. We hebben een kat die ineens uit het niets heeft besloten overal tegenaan te gaan piesen. Hij is al gecastreerd en doet het open en bloot. Vreselijk vies en we reageren iedere keer, maar t helpt niets -O-

Zou het komen door het zwanger zijn? Door de lente? We weten het niet en niets helpt!
Om wanhopig van te worden.
pi_125516716
Ach shit purple..geenidee of et aan het zwaner zijn zou kunnen liggen, nog nooit gehoord eigenlijk dat katten dat din ineens gaan doen.

JE zou eerder denken voorjaar en andere katten die bij je huis rondzwerven
pi_125516760
Nog even terug gelezen Sethiwe mooie knipper op je echo!

Spirit sterkte! zorg goed voor jezelf!
pi_125516918
Purple, al naar de dierenarts geweest? Ik heb begrepen dat het vaak iets medisch is als katten ineens overal beginnen te plassen.

Sethiwe, nog een hoera voor je knipper! Gisteren vergeten volgens mij.

Shandaly, wat een rottige oorontsteking! :*

Spirit, de dag doorgekomen gisteren? Verdrietig dat je er niet bij kon zijn. Sterkte :*

Slecht geslapen! :O
E.
pi_125517097
Gisteravond begon de grote ellende daarvoor was het een los keertje.
Nu is de dierenarts alleen open voor spoed.
Daar reken ik dit dan weer niet onder...

Wil hem vandaag zoveel mogelijk in de tuin houden en heb alle deuren naar kamers dicht gedaan.
Vriend heeft kattenbak gesopt en we hebben steeds zn neus in zn eigen pies geduwd, wattie niet fijn vond! Hoop dat dat werkt.

Onze andere Poes heeft hem trouwens ook al een tik gegeven. Nu maar positieve aandacht en afleiden.
Kan niet blijven straffen.

Lees wel op internet dat het vaker gebeurd bij zwangere vrouwen. Zit er niet op te wachten eigenlijk.
pi_125517192
Purple, dat kan een blaasontsteking van je kat zijn. Ik vind dat wel spoed, is toch sneu als de poezel gestraft wordt terwijl hij iets onder de leden heeft. :)
pi_125517208
En Sparkling, wat heftig, wat naar, wat rot dat het zo moet gaan :*
pi_125517237
Je kan een plasje opzuigen met een spuitje of het plasje in een potje doen en dan even langs de dierenarts brengen. Dit is wel spoed.
pi_125517409
Het staat er harder dan ik ben hoor! We zijn twee watjes. Zal in ieder geval even de spoedlijn bellen.
pi_125517516
Dierenarts gebeld en is geen spoed spoed. Juist door de lokaties waar hij plast.
Zou erger zijn als hij helemaal niet kon plassen of bloed plaste.
Mag zoals Oognip al schreef wel met wat urine langskomen om te testen.
Dus dat is wel fijn, alleen hoe ga ik dat doen?

Nou so far off topic. Weinig Z&G, maar in ieder geval bedankt voor de adviezen.
pi_125517628
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 april 2013 11:21 schreef Purple010 het volgende:
Dierenarts gebeld en is geen spoed spoed. Juist door de lokaties waar hij plast.

Heb je een klein spuitje om het op te zuigen van de vloer?
Mijn monstertje heeft blaasgruis gehad en vertikte het toen om ergens anders te plassen behalve op de bak :') Die heb ik een paar uurtjes opgesloten in een dubbele bench met aan de ene kant een handdoekje en aan de andere kant een bak met plastic tassen snippers.

Ik heb net de topics terug gelezen van de december streepjes regen. Onder het genot van 5 euroshopper worstenbroodjes en een berg tranen. Omdat het zo'n streepjesregen was en omdat het bij zovelen mis ging...
pi_125517694
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 april 2013 11:21 schreef Purple010 het volgende:

Wij hebben dat gedaan door de vieze kattenbakkorrels uit de bak te gooien zodat de bak leeg was. Meneer ging daar meteen zitten plassen :') Kon het toen zo opzuigen met een spuitje.
Je kan eventueel ook speciale kattenbakkorrels bij de dierenarts halen. Deze zijn van plastic dus als de kat plast wordt het niet 'opgezogen' door de korrels.
Als je in de buurt van Enschede woont kan ik je ze ook wel brengen.
pi_125517787
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 11:30 schreef Oognip het volgende:

[..]

Wij hebben dat gedaan door de vieze kattenbakkorrels uit de bak te gooien zodat de bak leeg was. Meneer ging daar meteen zitten plassen :') Kon het toen zo opzuigen met een spuitje.
Je kan eventueel ook speciale kattenbakkorrels bij de dierenarts halen. Deze zijn van plastic dus als de kat plast wordt het niet 'opgezogen' door de korrels.
Als je in de buurt van Enschede woont kan ik je ze ook wel brengen.
Wat een lief aanbod! Maarre zie mijn nick voor mijn locatie ;)
pi_125518171
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 11:27 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Heb je een klein spuitje om het op te zuigen van de vloer?
Mijn monstertje heeft blaasgruis gehad en vertikte het toen om ergens anders te plassen behalve op de bak :') Die heb ik een paar uurtjes opgesloten in een dubbele bench met aan de ene kant een handdoekje en aan de andere kant een bak met plastic tassen snippers.

Ik heb net de topics terug gelezen van de december streepjes regen. Onder het genot van 5 euroshopper worstenbroodjes en een berg tranen. Omdat het zo'n streepjesregen was en omdat het bij zovelen mis ging...
Dat waren roerige tijden in December!
pi_125518196
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 april 2013 11:54 schreef Purple010 het volgende:

[..]

Dat waren roerige tijden in December!
Juistem! Een hele streepjes golf waar er uiteindelijk maar een aantal van overbleven ;(
pi_125518257
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 11:55 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Juistem! Een hele streepjes golf waar er uiteindelijk maar een aantal van overbleven ;(
Hopelijk was het allemaal voor een goede reden, wel veel pieken en dalen voor iedereen.
pi_125518556
Ik plak mijn whatsappje even hier..

En dan is het toch ineens echt mis.. mijn bloeduitslagen gaan helemaal de verkeerde kant op, ik heb een 'extreme pre-eclampsie' met een grote kans op insulten. Opname in zkhs, ophogen van de medicatie en per dag de situatie opnieuw bekijken. We zijn dolblij als ik het red tot komende vrijdag met een baby in de buik, dan is de magische grens van 34 weken bereikt. Duim voor ons, we kunnen het gebruiken.

(ik ben zoooo bang ;( )
pi_125518616
Oh lieve L-E, ik krijg er tranen van in mijn ogen ;( Ik duim, duim, duim heel hard! :*
pi_125518639
Oh jeetje LE wat een kut nieuws!! :*
Idd wat limone zegt... Fingers crossed
pi_125518657
Och L-E, kut ;( Ik ga hard voor jullie duimen! :*
  zaterdag 20 april 2013 @ 12:26:22 #64
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_125518987
Oh shit L-E! -O- Is het Hellp?
Nou ja, doet er ook niet toe natuurlijk. Heel, heel veel sterkte, hopelijk redt je het tot 34w, maar ik kan me voorstellen dat je het vreselijk eng vindt. :*
pi_125519407
Jeetje LE; ik was er al een beetje bang voor dat het deze kant op zou gaan na het bericht van gisteren. Ik weet hoe eng het is en hoe bang je bent, maar je bent in het ziekenhuis en wordt goed in de gaten gehouden. Probeer het over je heen te laten komen. Heb je al magnesium gehad of ga je dat nog krijgen? Heb je al info gehad over de couveuseafdeling? Ik kon niet meer gaan kijken maar een verpleegkundige is toen bij mij geweest om een en ander uit te leggen en mijn man is toen wel nog gaan kijken. Ik vond dat er prettig ondanks dat ik maar de helft mee kreeg.
Meid, ik leef met je mee en ik wens je heel veel sterkte :*

Mocht je er behoefte aan hebben mag je me pm'en. En als dat nu niet is mag het ook over een aantal weken, lotgenotencontact heeft mij toen heel goed gedaan.
  zaterdag 20 april 2013 @ 12:48:06 #66
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_125519483
Ik duim voor je LE. Mijn (34weken) prematuur is inmiddels 7,5 en loopt hier gezellig en gezond rond! Ik hoop dat dat je wat geruststeld!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_125519580
Niet bijgelezen, maar hier een meld met baby uit buik!
Vannacht om 23:30 zijn de vliezen gebroken, om half 1 kwamen de weeën opzetten. Om 2 uur 4 cm, om half 4 6a7 en om 4:03 is het mannetje geboren. Hij heeft M a t t h i j s en is natuurlijk het allerliefste mannetje van de hele wereld :P
Tot nu toe hebben we hem vrijwel alleen slapend gezien, nu wij nog bijtanken van deze nacht :)
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_125519583
Shit LE!! Dat is zeker schrikken! Ik weet verder niet zoveel te zeggen, behalve dat ik het ontzettend rot voor jullie vindt en dat ik oprecht hoop dat je in ieder geval 34 weken gaat halen. :*
E.
pi_125519596
Gefeliciteerd Piekie!! *O*
E.
pi_125519759
Le wat vervelend gelukkig ben je in goede handen. Ik duim voor de 34 weken grens. :*

Piekie gefeliciteerd met jullie jongetje. Lekker gaan genieten nu!
pi_125519782
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 april 2013 12:51 schreef Piekie81 het volgende:
Vannacht om 23:30 zijn de vliezen gebroken, om half 1 kwamen de weeën opzetten. Om 2 uur 4 cm, om half 4 6a7 en om 4:03 is het mannetje geboren. Hij heeft M a t t h i j s en is natuurlijk het allerliefste mannetje van de hele wereld :P
Tot nu toe hebben we hem vrijwel alleen slapend gezien, nu wij nog bijtanken van deze nacht :)
*O* Gefeliciteerd! Kwam het onverwacht? Geniet van de kraamtijd!
  zaterdag 20 april 2013 @ 13:00:43 #72
35189 Troel
scherp en bot
pi_125519810
Gefeliciteerd!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_125520021
Daar is jullie mannetje Piekie!! Gefeliciteerd! *O*

Lieve LE, ondanks dat het eraan zat te komen zal het toch nog erg hard zijn. Ik duim dat de magische 34 weken grens gehaald wordt! Sterkte!
  zaterdag 20 april 2013 @ 13:09:39 #74
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_125520054
Gefeliciteerd met je jongetje Piekie *O*

LE wat een angst ineens. Ik hoop dat het ok gaat met je en dat je af en toe wat van je kunt laten horen. Op naar vrijdag. Sterkte. :*
A grand adventure has begun.
pi_125520086
Oh LE, wat erg dat het hier nu toch op uitloopt. Heel veel sterkte en ik duim voor die kleine :*

En Piekie, gefeliciteerd met jullie zoon!
Sarcasme. Herken het.
pi_125520268
LE wat ontzettend balen zeg! Succes er mee en ik duim met jullie mee dat ie in ieder geval tot 34 weken blijft zitten! :*

Piekie van harte gefeliciteerd met jullie manneke! Dat jullie maar lekker van hem mogen genieten! *O*
  zaterdag 20 april 2013 @ 13:28:36 #77
378192 -mandy-
I am who I am
pi_125520544
Wat een ontzettend naar nieuws L ... hopelijk kan en mag je babyt'tje tot aan de 34 weken in buik blijven zitten. Sterkte! :*

Piekie een zoon! Gefeliciteerd!!! *O* *O* *O*
pi_125520698
Ik durf het bijna niet neer te zetten zo na het nieuws van LE, maar vandaag ben ik 34 weken! Toch weer een stap dichter naar een voldragen zwangerschap!
E.
pi_125520889
Piekie van harte gefeliciteerd met je zoon *O*

Jezus L-E wat ontzettend van de bok, natuurlijk ben je bang ;( Ook ik ga gruwelijk duimen dat je de 34 weken haalt. :*
pi_125520904
34 weken voor Spark! *O*
pi_125520939
Piekie, je zoon is er!! *O* Van harte gefeliciteerd O+

L-E, ik duim mee :*
pi_125521051
Nee hoor Sparkling, ik gun iedereen zo een mooie mijlpaal, ik jompel mee: 34 weken *O*

Piekie, van harte met je zoon!
pi_125521202
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 12:11 schreef Limone het volgende:
Oh lieve L-E, ik krijg er tranen van in mijn ogen ;( Ik duim, duim, duim heel hard! :*
+1 :*
pi_125521244
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 april 2013 12:51 schreef Piekie81 het volgende:
YAY!! Gefeliciteerd Piekie! Leuke Hollandse naam O+
pi_125521259
Piekie gefeliciteerd *O*
Dat is snelbgegaan!
pi_125521664
Piekie gefeliciteerd!

En LE wat een rot bericht. Sterkte en zulks, je bent in iedergeval in goede handen en alles komt goed!
pi_125521935
L-E, dat is schrikken zeg! Logisch dat je bang bent, maar je bent in goede handen. Ik duim mee voor de 34 weken grens!

Piekie gefeliciteerd!! *G* Geen aprilmama's meer in het lijstje...
(en ik ineens in de top 5 :X )

34 weken voor Sparkling! *O*

Hoe is het nu bij jou, Mandy? Nog steeds veel voorwerk, of is het al wat rustiger geworden?

En de andere LLMmetjes?
pi_125522216
Sterkte LE,

En inderdaad probeer je kindje nog ff binnen te houden.
En bedenk je, als het niet goed meer gaat, halen ze je kindje. Je bent in goede handen.

En als je straks over een maandje of vier met je kleintje op de bank zit ben je het "vergeten" .
pi_125522254
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 14:26 schreef Shandaly het volgende:
L-E, dat is schrikken zeg! Logisch dat je bang bent, maar je bent in goede handen. Ik duim mee voor de 34 weken grens!

Hoe is het nu bij jou, Mandy? Nog steeds veel voorwerk, of is het al wat rustiger geworden?

En de andere LLMmetjes?
Hier niks hoor. Ik blijf gewoon 4 weken bovenaan staan :+
Sarcasme. Herken het.
  zaterdag 20 april 2013 @ 14:44:02 #90
378192 -mandy-
I am who I am
pi_125522365
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 14:26 schreef Shandaly het volgende:

En de andere LLMmetjes?
En zo sta ik ineens op plaats 3 ... het is nu echt aftellen ...

Gelukkig is het voorwerk hier afgenomen, en is mijn lijf rustiger. 2x voorwerk is meer dan genoeg. Wel iets meer harde buiken en een rustigere baby.

Een jompel voor Sparkling!!! *O* *O* *O*
pi_125522798
L-E Ik krijg kippenvel over mijn hele lijf van je berichtje. -O- Jeetje gaat het nu dan toch nog mis... ik hoop zo dat ze je bloeddruk nog even onder controle kunnen houden, maar jouw gezondheid mag ook geen gevaar lopen. Heel veel sterkte de komende dagen! :*

Piekie gefeliciteerd met jullie zoon met zijn mooie naam! *O*
pi_125523222
LE ik duim heel hard voor jullie!

en pieke gefeliciteerd met je zoontje :)
pi_125523467
Piekie, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! *G* *G* *G*

L-E, ook mijn duimen draaien. Veel sterkte. Heb je al longrijpingsspuiten gehad voor de zekerheid?
  zaterdag 20 april 2013 @ 15:42:52 #94
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_125523936
le :*

Piekie gefeliciteerd *O*

Hier nu 17 weken en het is een meisje O+

Verder zag ze er goed uit en was weer erg druk.
  zaterdag 20 april 2013 @ 15:45:53 #95
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_125524010
Oh lieve LE...sterkte meis, ik duim zo dat jullie beeb blijft zitten. Wat ontzettend klote allemaal :*

Piekie, gefeliciteerd *G* O+

Bubsel een meisje! Wat ontzettend leuk *O*
pi_125524384
L-E, dat is schrikken. Heel veel sterkte :* .

Pieke, Gefeliciteerd *O*

Volgens mijn teller is het nog 120 dagen tot de uitgerekend datum, jeetje dat gaat snel.
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
  zaterdag 20 april 2013 @ 16:52:36 #97
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_125525465
Oh nee hè LE!! Wat een nare situatie -O- maar je wilt nu vast ook wel in het zkh zijn waar ze jou en je kindje goed in de gaten kunnen houden. Ik ga heeeeel hard voor je duimen!! :*

En Piekie! Daar is ie dan! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon! *O*

En ook even een jompel voor Spark! Fijn hè, die mijlpaal?

Ik ben te druk geweest... Gister kast uitgesopt, controle en vandaag kamertje weer wat verder ingericht en ff de stad in geweest. Dat laatste had ik beter niet kunnen doen, maar we hebben nu wél een hele toffe lamp voor de babykamer! Vandaag doe ik niks meer. Misschien morgen weer.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_125525467
LE, nee toch... Had zo gehoopt dat het niet zou door ontwikkelen... Heel veel sterkte de komende tijd :*

Spark, mooie mijlpaal! *O* En sterkte met alle gedoe rondom je vader:*.

Bubsel, wat leuk, een meisje! *O*

Piekie, van harte gefeliciteerd! *O* wat een vlotte geboorte van jullie zoon!

Hier helemaal stuk na de bruiloft van gisteren, maar het was het waard. Prachtige dag!
Home is where the O+ is...
pi_125525539
Le heeft veel sterkte meid.
Ik hoop voor je dat je de 34 weken haalt.

Piekie gefeliciteerd *O*
dat is echt snel gegaan.

Sparkling sterkte, geen makkelijke beslissing om afstand te nemen van je vader.
  zaterdag 20 april 2013 @ 17:13:03 #100
378192 -mandy-
I am who I am
pi_125525969
Bubsel een meisje!!! Wat leuk! Nu kun je helemaal los gaan met shoppen! *O*
pi_125526074
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 15:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
le :*

Piekie gefeliciteerd *O*

Hier nu 17 weken en het is een meisje O+

Verder zag ze er goed uit en was weer erg druk.
Klopte dat nou ook met je echo? :)
pi_125526120
Yay, een meisje voor Bubsel *O* Lekker shoppen!

Ik hoop dinsdagavond te zien wat voor smaak er in m'n buik zit, volgens de innesteltheorie
een meisje en volgens de chinese geslachtskalender en m'n kwaaltjes een jongen.

Kan ik ein-de-lijk los met shoppen, nog steeds helemaal niets gekocht. :o
  zaterdag 20 april 2013 @ 17:22:13 #103
378192 -mandy-
I am who I am
pi_125526191
Nog even afwachten spewey en dan weet je wat je krijgt ...

Ik ga nu eerst even douchen, mijn rug begint me links zo ontieglijk pijn te doen, ik hoop niet dat het begin van weer voorwerk is.
Qua planning is dit niet echt optimaal.
pi_125526259
Dankjulliewel voor alle lieve felicitaties eerder en de lieve reacties op de foto!

*O* Piekie, je zoon, daar is hij! Klinkt als een hele nette bevalling! Geniet van elkaar, van het wonder, alle geluk O+

:* Lieve L-E, hier wordt ook heel hard geduimd!

*O* Een meisje voor Bubsel! Die zijn leuheuheuk ;)
  zaterdag 20 april 2013 @ 17:28:22 #105
35189 Troel
scherp en bot
pi_125526351
quote:
17s.gif Op zaterdag 20 april 2013 17:19 schreef Spewey het volgende:

Ik hoop dinsdagavond te zien wat voor smaak er in m'n buik zit, volgens de innesteltheorie

Tweeling :+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 20 april 2013 @ 17:54:58 #106
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_125527123
Jeetje LE.. ik lees nu pas goed bij hier.. Heel veel sterkte, ik duim dat jullie beeb nog even kan blijven zitten. Knuffel.

---

Piekie, gefeliciteerd!

---
Bubsel krijgt een meisje! *O*
pi_125527306
L-E, dat is schrikken. Sterkte..

Piekie, gefeliciteerd met je zoon!!!

Bubsel, je kan los op roze!

Ik heb vandaag staan verven bij een vriendin, en de Ikea leeggekocht, dus mijn zoontje heeft nu alle kasten die nodig zijn voor zijn nieuwe kamer.

Nu doe ik dus even helemaal niets meer..
  zaterdag 20 april 2013 @ 18:02:26 #108
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_125527349
LE wat ontzettend naar! Ik duim heel hard mee dat je de 34 weken vol gaat maken! Je bent in goede handen gelukkig. Heel veel sterkte! :*

Piekie hij is er! *O* Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine mannetje! Geniet van deze ontzettend bijzondere tijd.

Een meisje voor Bubsel *O*.

En Bellelena wat een prachtplaatje dat meiske van jullie O+.

Ik ben officieel LLM sinds donderdag :o. Tijd, waar ben je gebleven???
  zaterdag 20 april 2013 @ 18:15:35 #109
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_125527650
quote:
17s.gif Op zaterdag 20 april 2013 17:19 schreef Spewey het volgende:

Spannend! Ben benieuwd of het klopt. Wat denk je zelf?

Volgens de Chinese geslachtskalender en m'n kwaaltjes hier een meisje, wat m'n gevoel bevestigd. Maandagavond weten we het hopelijk..
We kregen wel een cadeau vd oom & tante van Yur: Rompertjes met treintjes en autootjes erop. Iig, alles blauw. Volgens m'n schoonmoeder ziet die tante nog weleens wat.. tsja.
pi_125527914
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 april 2013 18:15 schreef GotC het volgende:

[..]

Spannend! Ben benieuwd of het klopt. Wat denk je zelf?

Volgens de Chinese geslachtskalender en m'n kwaaltjes hier een meisje, wat m'n gevoel bevestigd. Maandagavond weten we het hopelijk..
We kregen wel een cadeau vd oom & tante van Yur: Rompertjes met treintjes en autootjes erop. Iig, alles blauw. Volgens m'n schoonmoeder ziet die tante nog weleens wat.. tsja.
OooOh! Spannend ook, nog 2 nachtjes slapen.

:D Wel voortvarend van oom & tante!

Geslachtskalender had het hier 2 keer aan het juiste eind, ik denk nu zelf ook aan een meisje, mede door de innesteltheorie en elke keer als ik een lichte voorkeur voor een smaak heb is het de andere. (hoewel m'n voorkeur nu vooral komt omdat ik een kleine She-devil heb sinds twee maanden maar dat is vast een faaaaase :') )
  zaterdag 20 april 2013 @ 18:31:59 #111
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_125528031
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 17:18 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Klopte dat nou ook met je echo? :)
Ik heb geen vroege echo gehad, dus de theorie kan ik niet testen.
  zaterdag 20 april 2013 @ 18:33:24 #112
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_125528060
De chinese kalender had bij mij wel gelijk O+
pi_125528177
de chinese kalender klopt hier niet eens qua telling en heeft t bij mij 2x mis gehad
pi_125528251
Er zijn meerdere versie's ook van die kalenders :D
pi_125528316
En bij sommige moet je een jaar bij je leeftijd optellen oid
pi_125529093
De Chinese kalender heeft het wel eens juist ja, nogal wiedes met 50% kans :+

Spirit, je staat op een! *O*
pi_125529138
Piekie, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Geniet van deze heerlijke tijd met jullie viertjes! O+

L-E, dat is ronduit superkut! Er wordt hier heel hard geduimd voor jullie, zet 'm op meis :*

Bellelena, wat heb je een plaaaatje gebakken zeg O+ Heel mooie foto ook!

Ik heb verder wel wat meegelezen maar niet heel veel onthouden, mijn hoofd staat nogal naar andere zaken ;) Ik ga bij deze ook maar eens echt opschuiven naar het babytopic. Juul is inmiddels al weer 9 dagen oud (waar blijft de tijd?! :'( ) en ze is fantastisch! Ik had allerlei verwachtingen van het ouderschap en ze zijn zelfs allemaal overtroffen, wat is dit geweldig en bijzonder! O+ De kraamtranen vloeien hier dan ook rijkelijk :').

Allemaal een heel voorspoedige zwangerschap en goede bevalling gewenst O+

Uiteraard nog even showen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_125529177
Ben beide keren op of rond m'n verjaardag bevrucht weet niet de exacte datum natuurlijk.. Dus weet niet bij welke leeftijd ik moet kijken in de kalender..
  zaterdag 20 april 2013 @ 19:10:10 #119
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_125529226
Wat een knapperd L0t! Leuk dat je ook mee komt schrijven in het babytopic!
pi_125529487
Een meisje bubsel wat leuk! Gefeliciteerd :)

En wat een lieffie L0t!! O+
pi_125531056
Bij mij klopte of alle theorieën niet of de echo niet. ;-)
pi_125532343
Le heel veel sterkte ik ga duimen voor de 34wk

Piekie gefeliciteerd met M.
  zaterdag 20 april 2013 @ 20:34:48 #123
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_125532618
Wat een schatje L0t! 9 dagen alweer O+
pi_125537976
Piekie gefeliciteerd!!! Dat heb je snel gedaan zeg. Ik zou er voor tekenen.

L-E wat vervelend dat het zo gaat. Mijn tweelingzus en ik waren 2 maanden te vroeg, maar daar zie je nu niks meer van hoor :+
pi_125538787
9 dagen alweer Lot :o jullie hebben wel een prachtdame gebakken hoor O+ O+

Een meisje voor Bubsel, wat leuk!
E.
pi_125538835
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 19:09 schreef hilliebillie het volgende:
Ben beide keren op of rond m'n verjaardag bevrucht weet niet de exacte datum natuurlijk.. Dus weet niet bij welke leeftijd ik moet kijken in de kalender..
weten we gelijk wat jij voor je verjaardag krijgt van je vent
pi_125547385
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 22:50 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

:D :D

L0t, wat een scheetje! O+
  zondag 21 april 2013 @ 09:37:43 #128
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_125547433
quote:

[..]

_O-
pi_125547811
L-E veel sterkte! Voor nu beter in het ziekenhuis dan thuis.
Leef in ieder geval met je mee en zal voor je duimen.

Piekie Gefeliciteerd!
  zondag 21 april 2013 @ 10:23:33 #130
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_125547837
Jongens, nou krijg ik dit nummer toch de hele dag niet meer uit m'n hoofd :'( .

http://m.youtube.com/watch?v=vYMxOzxKYYo
pi_125547981
Hier heb ik het een paar avonden laat gemaakt en ik merk dat ik dat echt niet trek.
Maar ja, je kan niet ineens de stekker uit je sociale leven trekken.
Agenda maar een beetje leeg laten, want die verplichtingen vind ik niet fijn.

*Trouwens een kleine update over onze kat, hij heeft dus niet meer geplast na mijn berichten gisteren!
Zal je altijd zien. We houden hem goed in de gaten om plasje op te vangen.*
  zondag 21 april 2013 @ 11:10:35 #132
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_125548275
Tja je zult toch een beetje aan jezelf moeten denken.

Placenta ligt nogsteeds voor, maar het vrouwtje van de echo zei dat is misschien wel fijn met zo'n druktemaker _O-
pi_125548282
Skips :D

Hier hetzelfde hoor Purple, zo intens moe dat ik en krijg snel last van mijn rug als ik moe ben. Heel irritant. Als ik bijvoorbeeld 's avonds iets heb staan dan doe ik in de middag heel rustig aan en evt een dutje :@ Blijkbaar heb ik het echt nodig.

Oh en na gisteren besloten echt mijn normale broeken niet meer te dragen, ik eindigde namelijk met een flink pijnlijk/geirriteerde buik.
pi_125548308
Het laat maken doe ik even niet meer. Tien uur is de max, dan ga ik naar huis. Als ik dat niet doe ben ik de dagen daarna niets meer waard en dat vind ik erger dan niet tot het gaatje gaan ;)

Bubsel, wat leuk dat je nu het geslacht weet! Ik heb ook nog niets gekocht, omdat we het geslacht nog niet weten..
pi_125548785
Heb mijn vriend ook gewaarschuwd, dattie met niet moet laten lopen en doen.
Dus een beetje afremmen als ik niet uit mezelf stop.

Vrijdag bijvoorbeeld:
Heel de dag gewerkt
Direct daarna grote boodschappen
Daarna huis opruimen + koken
Daarna kwam er visite tot 24:00 (die het nog niet weten)

Ik was echt dood op.
Dat moet ik gewoon niet meer doen.
Niet goed voor mij en vast ook niet goed voor de kleine
pi_125549077
Ach, de baby pakt de energie wel die -ie nodig heeft. Het is alleen de vraag of er nog wat overblijft voor jou ;)

Oh Mabawa, doe eens een foto van je buik? Zo als het nu gaat bij mij, duurt het nog wel een paar weken voordat ik mijn gewone kleren tabee zeg. Ben benieuwd naar jouw buik!
  zondag 21 april 2013 @ 13:53:08 #137
30252 Soempie
Procreating
pi_125552941
Piekie, van harte gefeliciteerd! *O*

Bubsel, een meisje. O+

LE, hoe is het nu? Ik duim dat je in elk geval de 34 weken haalt. :*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  zondag 21 april 2013 @ 13:57:54 #138
30252 Soempie
Procreating
pi_125553080
Hier ben ik gister best geschrokken. De hele dag door bloedverlies gehad (kleine hoeveelheden eerst roze en daarna oud bloed). 's Nachts krampen, maar vandaag geen bloedverlies, dus dat is wel gunstig. Morgen mag ik bellen voor -eventueel- een echo. Kunnen ze met 6 weken al een hartje zien eigenlijk? Volgens mij net wel, toch?
  zondag 21 april 2013 @ 14:01:54 #139
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_125553201
Dat is idd schrikken Soempie! :o rustig aan vandaag..
Ik meende dat een hartje rond de 7 weken gezien kon worden? 6 is wel vroeg..
  zondag 21 april 2013 @ 14:02:17 #140
30252 Soempie
Procreating
pi_125553212
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 20:51 schreef Kleurdoos het volgende:
argh, ik zit oude foto's te kijken en ik krijg kramp van t rammelen :')
[ afbeelding ]

net ook lex zijn geboortefoto's bekeken O+
Wat ligt hij heerlijk te slapen op die foto. En z'n mondje zo open. O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Soempie op 21-04-2013 14:11:56 ]
pi_125553352
Ik dacht dat het met zeven weken ook best vroeg is. Althans de echoscopist waarschuwde ons van te voren bij mijn echo bij zeven weken, "dat het heel goed kan zijn dat het nog te vroeg is om hartactiviteit te zien."

Niet leuk Soempie, hopelijk kan je snel terecht.
  zondag 21 april 2013 @ 14:07:29 #142
30252 Soempie
Procreating
pi_125553366
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 14:01 schreef GotC het volgende:
Dat is idd schrikken Soempie! :o rustig aan vandaag..
Ik meende dat een hartje rond de 7 weken gezien kon worden? 6 is wel vroeg..
Ja, ik lees verschillende verhalen via google. Als ze eigenlijk nog niks kunnen zien, dan ga ik misschien ook liever niet voor een echo. Ook al kunnen ze natuurlijk wel een vruchtzakje zien (vorige week was dat ook zo). Sowieso staat er al een afspraak voor een echo bij 8 weken en dat duurt ook niet zo lang meer. Ik overleg morgen wel even.

Rustig doen hoeft gelukkig niet. Gister ben ik gaan voetballen met m'n oppaskindjes en vanmorgen heb ik in het zonnetje in de tuin staan dansen met mijn dreumes. Afleiding. O+
  zondag 21 april 2013 @ 14:40:32 #143
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_125554383
Volgens mijn zwanger-app kan het hartje zichtbaar worden vanaf 7 à 8 weken, maar als ik google lees ik ook weer overal wat anders.
pi_125554585
quote:

[..]

Cadeautje uit eigen zak O-)
  zondag 21 april 2013 @ 14:48:30 #145
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_125554639
quote:
1s.gif Op zondag 21 april 2013 14:47 schreef hilliebillie het volgende:

[..]

Cadeautje uit eigen zak O-)
:D
pi_125556122
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 11:43 schreef Limone het volgende:

Oh Mabawa, doe eens een foto van je buik? Zo als het nu gaat bij mij, duurt het nog wel een paar weken voordat ik mijn gewone kleren tabee zeg. Ben benieuwd naar jouw buik!
Ik zal van de week misschien een foto plaatsen. Mijn eigen vet voornamelijk nog maar door mijn darmen staat er zo'n spanning op mijn buik!

soempie ik had met 6 weken 1 dag een kloppend hartje! Spannend!
pi_125557175
M
quote:
1s.gif Op zondag 21 april 2013 15:26 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

Ik zal van de week misschien een foto plaatsen. Mijn eigen vet voornamelijk nog maar door mijn darmen staat er zo'n spanning op mijn buik!

soempie ik had met 6 weken 1 dag een kloppend hartje! Spannend!
Maak ze in ieder geval voor jezelf! Het is superleuk om ze aan het einde op een rijtje te zien :)
Sarcasme. Herken het.
pi_125558307
Ja foto's vanaf het begin hebben is leuk!
pi_125559523
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 14:07 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ja, ik lees verschillende verhalen via google. Als ze eigenlijk nog niks kunnen zien, dan ga ik misschien ook liever niet voor een echo. Ook al kunnen ze natuurlijk wel een vruchtzakje zien (vorige week was dat ook zo). Sowieso staat er al een afspraak voor een echo bij 8 weken en dat duurt ook niet zo lang meer. Ik overleg morgen wel even.

Rustig doen hoeft gelukkig niet. Gister ben ik gaan voetballen met m'n oppaskindjes en vanmorgen heb ik in het zonnetje in de tuin staan dansen met mijn dreumes. Afleiding. O+
Bij mij was er al hartactie te zien hoor, alle keren met 6,5 week. maar dat geldt idd niet voor iedereen. ik pak mn filmpje er even bij
pi_125559653

en toen dacht ze zelfs dat ik 5.5 wk was.. dus dit is tussen de 6 en 6.5 wk in, flinke knippert
pi_125559881
L0t O+ Wat een prachtig meisje! Verder sluit ik me helemaal aan, alle verwachtingen worden ruimschoots overtroffen en ook hier vloeien de kraamtranen rijkelijk O+ Zo bijzonder, je eigenste babytje, helemaal compleet alles erop en eraan en je wilt er alleen maar aanzitten de hele dag (doen we dan ook!) O+ O+ O+
pi_125559946
Ja hoi :)
9
Baby nog in de buik, maar gezien mijn conditie wordt het eerder een kwestie van dagen dan weken, is de verwachting. Ik hoop dat ze ongelijk blijken te hebben. Ik krijg longrijpingsspuiten en lig aan het magnesiuminfuus, zal het ziekenhuis niet meer verlaten zonder baby uit de buik.

Inmiddels ben ik rustiger, het is zoals het is, wij krijgen gewoon een superbaby en we slaan ons hier doorheen. Go baby go! :)
pi_125560052
L-E, spannend dus. Hoe voel je je nu dan?
pi_125560153
Heel spannend L-E, hopelijk zoveel mogelijk dagen nog :* Maar jullie baby gaat het ongetwijfeld sowieso heel super doen :*
pi_125560258
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 14:07 schreef Soempie het volgende:

[..]

Toen ik zwanger was van Saartje, had ik rond 6 weken bloedverlies. Met 't zhuis gebeld (liep bij de gyn), en die gaven aan dat het pas zin had om met 7 weken echo te maken. Voor die tijd is de kans groot dat je dan sowieso geen hartje ziet nog, dus dan wil een echo niet per se duidelijkheid/zekerheid geven. Toen heb ik dus inderdaad even gewacht tot ik 7 weken was.

Edit: je kúnt het hartje wel eerder zien hoor, maar in mijn ziekenhuis wilden ze dus tot 7 weken wachten, ivm met de (on)zekerheid van de echo als je 'm eerder laat maken.

toen ik de eerste keer zwanger was, hebben we bijvoorbeeld met 6 weken het hartje zien kloppen
pi_125560423
Het is inderdaad zoals het is, maar toch is het kl*te LE. Maar ook wel stiekem supergaaf dat je over een paar daagjes weet wie er in je buik zat al die weken, hoewel ie natuurlijk liever zou blijven zitten :@

Heb je nu een eigen kamer of lig je weer met zo'n tokkie?
En hoe zijn zoon en man eronder?
Sarcasme. Herken het.
pi_125560450
LE: sterkte & succes!
pi_125560454
Le wat spannend. Heel veel sterkte.

Soempie wat schrikken van het bloedverlies.
Ik had ook een knipper met ongeveer 6,5 week, officiele termijn is nog te vroeg om vast te stellen.
pi_125560833
Ik voel me redelijk. Veel hoofdpijn en ik hou vocht vast, maar voel me niet doodziek.

Vriendje en Kleuter zijn fantastisch! Accepteren de dingen zoals ze zijn en vinden als vanzelf hun weg. Mijn mannen O+

Spirit, dat heb ik niet zo. Ben eerder bang dan nieuwsgierig tbh. Onze baby is nu maar 1700 gram, voor mijn gevoel is dat eng en kwetsbaar enzo.
pi_125560915
Soempie, dat is stom! Hopelijk blijkt het onschuldig, was het hier wel :)
pi_125560970
En eigen kamer ja. Waar de crashcar naast mijn bed klaar staat voor als ik een insult krijg, heel bemoedigend :')
pi_125561493
Soempie hier met 6,5 een knipper.
Je kan het er dus best op wagen.

Hier 3 weken wachten op de volgende echo.
Dat valt me zwaarder dan gedacht.
Die onzekerheid steeds.
Hoop dat er na het eerste termijn een beetje roze wolk om mijn hoofd gaat vormen...
  zondag 21 april 2013 @ 17:58:15 #164
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_125562566
Dat eerste trimester vond ik ook echt waardeloos. Duurde me veel te lang. Tweede trimester vloog om en het derde ging ook redelijk hard, behalve nu. Maar dat komt meer door de omstandigheden.

Ik hoop dat het niks betekent Soempie! Ik duim voor een knipperende plakkert!

En fijn zo'n kar naast je bed LE.. Maar goed, ze letten wel op je. Kan me voorstellen dat dat idee van dagen ipv weken beangstigend is -O- Zou ik ook hebben. Ik hoop echt dat je kindje nog ff in je buik mag blijven. Maar soms is de couveuse beter dan de buik. Gelukkig ben je al wel de 32 weken voorbij toch? Dan hoef je iig niet meer overgeplaatst te worden. Nogmaals sterkte :*.
  zondag 21 april 2013 @ 18:08:09 #165
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_125562973
Purple je hebt al een knipper gezien er zijn veel mensen die pas rond de tijd dat jij je 2de echo hebt de eerste echo krijgen. Maar het gaat later echt wel sneller.

LE fijn die kar, sterkte :*
  zondag 21 april 2013 @ 18:14:34 #166
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_125563247
quote:
7s.gif Op zondag 21 april 2013 17:32 schreef Purple010 het volgende:
Soempie hier met 6,5 een knipper.
Je kan het er dus best op wagen.

Hier 3 weken wachten op de volgende echo.
Dat valt me zwaarder dan gedacht.
Die onzekerheid steeds.
Hoop dat er na het eerste termijn een beetje roze wolk om mijn hoofd gaat vormen...
Mja, op zich.. Jij hebt je eerste echo al gehad en je had een knipper, dus ik zou als ik jou was al iets meer proberen te genieten :). Maar ik snap je ook wel hoor! :*

(Hier volgende week vrijdag met bijna 8 weken de intake bij de vk en de eerste echo en ik vind het nu al spannend).
  zondag 21 april 2013 @ 18:17:41 #167
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_125563371
Het zijn ook spannende tijden, dat eerste trimester. Iedereen gaat er op haar eigen manier mee om :) Ik heb eigenlijk gewoon m'n kop in het zand gestoken tot de 1e echo bij 9w3d. Maar echt genieten doe ik pas sinds het tweede trimester.
Al zit ik nu wel alweer in de zenuwen voor morgen, eindelijk een tweede echo..Vorige was toch al 7 weken geleden, zou alles nog wel goed gaan? Tsja..
  zondag 21 april 2013 @ 18:33:07 #168
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_125563865
quote:
1s.gif Op zondag 21 april 2013 17:00 schreef L-E het volgende:
Ja hoi :)
9
Baby nog in de buik, maar gezien mijn conditie wordt het eerder een kwestie van dagen dan weken, is de verwachting. Ik hoop dat ze ongelijk blijken te hebben. Ik krijg longrijpingsspuiten en lig aan het magnesiuminfuus, zal het ziekenhuis niet meer verlaten zonder baby uit de buik.

Inmiddels ben ik rustiger, het is zoals het is, wij krijgen gewoon een superbaby en we slaan ons hier doorheen. Go baby go! :)
Ik ga voor jullie duimen. Sterkte! :*
  zondag 21 april 2013 @ 18:36:45 #169
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_125563999
Soemp :*
pi_125564057
Ik vind het eerste trimester ontzettend langzaam gaan...ben nu 7 weken en dinsdag heb ik de intake en dan 3 weken wachten tot de eerste echo. Ik vind die onzekerheid best wel slopend. En ik ben ook zo benieuwd of het er 2 zijn, en vind dat idee ook wel een beetje eng. ( hoe heeft mijn moeder dat in godsnaam gedaan met 2 keer een tweeling?! )
pi_125564463
Omg zo'n kar LE, ik wist niet dat het ZO heftig was, sorry. En die kleine, ik dacht dat ie al boven de 2 kg was. Sorry, ik wilde het niet bagatelliseren :@ :*

Hoe groot waren die van Kyara? Die zijn ook met 33 weken geboren toch?
Sarcasme. Herken het.
  zondag 21 april 2013 @ 18:55:57 #172
30252 Soempie
Procreating
pi_125564706
Wat een lieve berichtjes. O+ KD, dat is echt een heel duidelijke knipper. Gaaf locomotiefje.
Vandaag heb ik helemaal geen bloed gezien, dus ik heb goede hoop. M'n man gaf ook al aan dat we best tot 8 weken kunnen wachten als er nu verder niks meer gebeurt. Ook om wat Coco aangeeft, het kan ook zorgen voor meer onzekerheid als er geen knipper is, terwijl er misschien niets aan de hand is.

angelatje, de vraag of het een tweeling is lijkt me bij jou helemaal spannend. Die kans is dan toch groter. Weet je nu al dat je 3 weken moet wachten tot de eerste echo? Hier mag je de termijnecho zelf plannen vanaf 8 weken.

Nu, bij een tweede zwangerschap, lijkt de tijd wel sneller te gaan. Veel afleiding van m'n dreumes, waardoor ik vaak pas 's avonds weer bedenk dat ik zwanger ben. 8)7

quote:
1s.gif Op zondag 21 april 2013 17:00 schreef L-E het volgende:

^O^

En elke dag extra is mooi meegenomen natuurlijk, dus daar duimen we voor. Veel sterkte. :*
pi_125564827
Oh L-E wat spannend op een klote manier :{ Hier wordt aan je gedacht en aan jullie kleine sterke man :*
  zondag 21 april 2013 @ 19:03:48 #174
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_125565015
LE... :*. Hier wordt ook aan je gedacht. Wat heftig allemaal.

---

En Soemp, volgens mij heb ik jou over het hoofd gezien. Sorry, sorry. Ik hoop dat alles goed blijft gaan :).
pi_125565423
ProjSkip, spannend vrijdag! Hou ons op de hoogte.
  zondag 21 april 2013 @ 19:14:12 #176
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_125565502
LE en Soempie: sterkte meiden! :*
pi_125565601
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 18:55 schreef Soempie het volgende:

angelatje, de vraag of het een tweeling is lijkt me bij jou helemaal spannend. Die kans is dan toch groter. Weet je nu al dat je 3 weken moet wachten tot de eerste echo? Hier mag je de termijnecho zelf plannen vanaf 8 weken.

Ja ik heb de vk laatst gemaild en ik mag vanaf 10 weken een afspraak maken bij het echobureau
  zondag 21 april 2013 @ 19:19:46 #178
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_125565744
quote:
7s.gif Op zondag 21 april 2013 19:12 schreef Purple010 het volgende:
ProjSkip, spannend vrijdag! Hou ons op de hoogte.
Will do!

En jij proberen te genieten hè :*.
pi_125565822
quote:
1s.gif Op zondag 21 april 2013 19:19 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Will do!

En jij proberen te genieten hè :*.
Doe mijn best! Zat vanmiddag ineens te bedenken waar de box in de woonkamer zou moeten staan.
Moest hardop om mezelf lachen!
pi_125566955
L-E, ik duim ook voor flink wat dagen erbij nog!
  zondag 21 april 2013 @ 20:21:37 #181
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_125568747
quote:
1s.gif Op zondag 21 april 2013 18:38 schreef angelatje het volgende:
Ik vind het eerste trimester ontzettend langzaam gaan...ben nu 7 weken en dinsdag heb ik de intake en dan 3 weken wachten tot de eerste echo. Ik vind die onzekerheid best wel slopend. En ik ben ook zo benieuwd of het er 2 zijn, en vind dat idee ook wel een beetje eng. ( hoe heeft mijn moeder dat in godsnaam gedaan met 2 keer een tweeling?! )
Je hebt al een tweeling begrijp ik? En is dat een eeneiige tweeling of tweeeiig?
pi_125569644
Nee mijn moeder heeft 2 keer een tweeling gebaard dus het zit in mijn familie, en bij mijn vriend zit het ook in de familie dus extra kans....
pi_125569814
quote:
1s.gif Op zondag 21 april 2013 20:36 schreef angelatje het volgende:
Nee mijn moeder heeft 2 keer een tweeling gebaard dus het zit in mijn familie, en bij mijn vriend zit het ook in de familie dus extra kans....
Je woont niet toevallig in noord-Brabant?
  zondag 21 april 2013 @ 21:06:47 #184
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_125571822
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 18:48 schreef Spirit82 het volgende:
Hoe groot waren die van Kyara? Die zijn ook met 33 weken geboren toch?
Yup, 33+4 weken geboren. Gewicht 1905 en 1935 gram. En inmiddels bijna verdubbeld ;)
Heb L-E ook al een berichtje gestuurd.
  zondag 21 april 2013 @ 21:08:28 #185
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_125571938
quote:
Nee, erfelijkheid gaat alleen via de vrouw. Als het bij jouw vriend in de familie zit, kan hij het wel aan zijn eventuele dochter doorgeven.

tweeling is best leuk hoor, maar wel pittig inderdaad. hoop dat je snel duidelijkheid hebt :*
pi_125572442
Ik heb geen tweeling maar wel een 34wk 1710 gram dochter. Ik weet nu hoe l-e zich een beetje voelt en dat is echt niet leuk. Ik hoop zo dat alles nog wat stabiliseert of ze de knoop doorhakken en haar kindje een goede start heeft.
pi_125572532
Oké weet ik dat ook weer ;) nog ongeveer 3 weekjes wachten....enne Ferrari, ik woon in noord-Holland..
pi_125572640
quote:
1s.gif Op zondag 21 april 2013 21:16 schreef angelatje het volgende:
Oké weet ik dat ook weer ;) nog ongeveer 3 weekjes wachten....enne Ferrari, ik woon in noord-Holland..
Dan ken ik je niet. Ik heb op de basisschool gezeten bij 2x een eeneiige tweeling.
  zondag 21 april 2013 @ 21:20:58 #189
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_125572897
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 21:15 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb geen tweeling maar wel een 34wk 1710 gram dochter. Ik weet nu hoe l-e zich een beetje voelt en dat is echt niet leuk. Ik hoop zo dat alles nog wat stabiliseert of ze de knoop doorhakken en haar kindje een goede start heeft.
Hoop dat dit kindje wel tot rond de 40 weken kan blijven zitten :*
pi_125573024
quote:
17s.gif Op zondag 21 april 2013 21:20 schreef Kyara het volgende:

[..]

Hoop dat dit kindje wel tot rond de 40 weken kan blijven zitten :*
Dat hopen wij ook. En ik ben heel veeleisend het liefst zonder kotsen.
  zondag 21 april 2013 @ 21:26:37 #191
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_125573336
quote:
1s.gif Op zondag 21 april 2013 21:22 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Dat hopen wij ook. En ik ben heel veeleisend het liefst zonder kotsen.
dat hoop ik ook!
pi_125573443
hoe gaat het nu dan f_r, ben je nog steeds veel aan het overgeven?

Wij zijn flink aan het opruimen geweest vandaag. Zolder over en er gaat flink wat weg. We zijn begonnen aan de meubels voor de kamer van ons zoontje, en daar zijn we blijven hangen. Ook alle kleertjes naar beneden gehaald, alvast de grotere maten opzoeken, en het kleine spul weer doorkijken/uitzoeken.

Ik ben nu ook wel flink moe moet ik zeggen, maar dat is ook niet zo vreemd..
pi_125573690
Het ging vorige best goed. Vriend zei net al je buik is nu al even groot als bij ean aan het eind. Maar dit weekend toch iets te veel gedaan en nu ligt mijn keel weer open.

Jij bent goed bezig geweest l'tiekje
pi_125580757
LE, sterkte! Over minder dan een week ben je 34 weken toch?

Zo, goed bezig Laiv!

Soempie, dat is zeker schrikken! Mijn eerste zwangerschap zagen we een knipper bij 6 weken en 4 dagen geloof ik. Toen echt nog heel klein, alleen een knipperend puntje. Ze zeiden toen ook nog geen enkele garantie te geven omdat het zo vroeg was en er nog steeds een flinke kans was dat het mis ging.
Bij deze zwangerschap een knipper gehad bij 7 weken en nog wat dagen. Toen al veeeeel duidelijker dat er iets zat.

FR, ik hoop ook dat de baby dit keer flink gaat groeien in jouw buik en deze minstens de 37 weken haalt.

Wij zijn vandaag onverwacht een dag uit geweest, het weer was zo mooi! Ik moest wel als een bejaard wijf in een rolstoel :')
Tussendoor heb ik stukjes gelopen waar het niet anders kon maar daar kreeg ik heel veel krampen van. Ik heb echt genoten, iets anders dan mijn huis of de supermarkt *O*
Mijn vader is vandaag ook bij mij geweest. Ik had hem een brief geschreven om wat dingen uit te leggen en dat ik hem niet zou bellen als zijn kleindochter geboren is. Niet als hij niet eerlijk is.
Vanavond is hij 1,5 uur geweest en heeft de totale tijd zitten praten. Naar mijn idee echt eerlijk en voor het eerst in mijn leven dat ik hem over zijn gevoel heb horen praten. Ik moet dit nu even een plekje geven geloof ik..

[ Bericht 21% gewijzigd door .Sparkling. op 21-04-2013 23:09:40 (Toch wat te veel details ;)) ]
E.
  maandag 22 april 2013 @ 08:07:01 #195
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_125587508
quote:
Blijft mijn vraag de eeneiig of twee? En wat kyara zegt idd. Erfelijkheid gaat via de vrouw, enkel bij tweeeiige tweelingen kan sprake zijn van erfelijkheid.
pi_125587953
Is het al mooi genoeg buiten voor mijn lente zwangerschapsjurkje?! Volgens mijn eerdere planningen had ik al bijna in zomerkleren kunnen lopen nu...
  maandag 22 april 2013 @ 09:34:27 #197
378192 -mandy-
I am who I am
pi_125588613
Daar lijkt het mij nog een beetje fris voor ... maar misschien met een legging eronder?

En vandaag 38 weken :D !!!
pi_125588623
Fijn Spark! Klinkt als een geslaagde dag met een fijne afsluiting. Hopelijk kan je vader nu wel betrokken worden :)

Hier alles rustig. Gisteren heeft manlief het halve huis gepoetst terwijl ik op de bank lag, zo lief! En we hebben eindelijk het laatste hoekje behangen van de slaapkamer. Nog paar dingetjes ophangen en dan is Kruimels hoekje echt af :)
Sarcasme. Herken het.
  maandag 22 april 2013 @ 09:37:02 #199
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_125588666
quote:
1s.gif Op maandag 22 april 2013 08:07 schreef mikoxx het volgende:

[..]

Blijft mijn vraag de eeneiig of twee? En wat kyara zegt idd. Erfelijkheid gaat via de vrouw, enkel bij tweeeiige tweelingen kan sprake zijn van erfelijkheid.
heb jij eigenlijk een een- of twee-eiige tweeling?
pi_125588816
Wat goed Spark dat er nog ruimte voor gesprek is aan beide kanten. Ik heb je edit gisteravond nog gelezen en ik hoop dat je wel een beetje je eigen grenzen bewaakt :*

Het eerste trimester vond ik in het begin erg onzeker, maar hoe verder ik ben, hoe meer vertrouwen ik er in krijg.
Het lijkt wel of onze relatie is veranderd in de laatste 6 weken. Ons huwelijk was natuurlijk al leuk en lief en gezellig en grappig, maar het lijkt wel of ik er nu veel bewuster van ben. Ik word er iig heel gelukkig van O+

14 graden is voor mij nog veel te koud voor lentejurkjes, brrr :D
pi_125588924
Oh GotC! Veel plezier bij je echo vandaag! Ben benieuwd of je gevoel over het geslacht juist is. Is het ook de 19/20 weken echo? Dan hoop ik natuurlijk ook dat alles goed is :)
  maandag 22 april 2013 @ 09:58:07 #202
378192 -mandy-
I am who I am
pi_125589109
Sparkling, hopelijk is er nu terug een lichtpuntje in het contact tussen jouw en je vader.

Gotc, vandaag babyspieken :D !!!

Net besloten dat wat al in mijn vluchttas kan, vandaag ook in mijn vluchttas gaat.
Ik ben al een paar dagen heel onrustig, of mijn lichaam bereidt zich voor op de bevalling of het zijn zenuwen.
Heb voor manlief gisteren opgeschreven hoe de wasmachine aanmoet, zodat hij in de paar dagen dat ik het ziekenhuis ben na de geboorte van mini, hij tenminste kan wassen ...
pi_125589316
Gotc, veel plezier met je echo vandaag :)

Hier is het eerste trimester (of in elk geval tot de eerste echo) wat onzeker geweest. En ik heb nu pas sinds vorige week eigenlijk (toen we het aan iedereen bekend hebben gemaakt) het idee dat het echt is.

Angelaatje mischien een tweeling, dan is het extra spannend ja zo'n eerste echo :)
  maandag 22 april 2013 @ 10:32:53 #204
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_125590042
Veel plezier vanavond (?) Gotc O+ beebje kijken is zo leuk *;
pi_125590158
Sinds gisteravond merk ik nog meer druk op mijn blaas. Best irritant want het is zo'n zeurende last. Ik begin nu toch echt te vermoeden dat hij er voor 1 mei al is.
Toch mag hij nog niet komen want ik moet nog wat dingen kopen/regelen. Nog altijd geen geboortekaartjes uitgezocht namelijk. :P
pi_125590410
Vraagje! Hoeveel extra geboortekaartjes bestellen jullie?
Sarcasme. Herken het.
pi_125590691
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 10:45 schreef Spirit82 het volgende:
Vraagje! Hoeveel extra geboortekaartjes bestellen jullie?
We hebben nu een lijst van 29 man en willen er zo'n 35 bestellen. Dat zou genoeg moeten zijn dan, mochten we toch nog extra iemand een kaartje sturen.
pi_125590905
ik zit te twijfelen tussen 7 extra of 12 extra.. ook voor het geval we kaartjes ofzo van mensen krijgen waar we niet op gerekend hadden, of dat we een extra kaartje mee kunnen geven mocht dat nodig zijn.
Sarcasme. Herken het.
pi_125590954
L-E-beeb nog even volhouden!! Blijf nog maar lekker even bij moeders in de buik dat is het allerbeste voor je! :* :* :*

Soemp nog even geduld maar dat zie je vast een knipper! Hou er vertrouwen in :*

Wij hebben de vorige keer iets van 110 kaarten besteld. We hebben er iets van 90 verstuurd wat van tevoren gepland was. Denk dat ik er nu inderdaad nog 10 heb liggen, bijv. de kraamverzorgsters wilden er ook graag 1 mee hebben.
pi_125592798
Even zo: ik krijg superveel superlieve berichtjes via dm/pm O+ Daar mobiel reageren via dm/pm echt zo onhandig is wil ik bij dezen iedereen bedanken voor alle mooie woorden en steun :)

Spirit, wij hebben er 37 op de lijst en gaan er 40 bestellen. Een voor onszelf en dan dus twee over. Terwijl ik dit schrijf vraag ik me af of we er niet liever 45 bestellen..
  maandag 22 april 2013 @ 11:57:08 #211
35189 Troel
scherp en bot
pi_125592853
Dat is wel heel krap LE! Heb je daar ook al wel een kaartje voor baby zelf bijzitten en kaartje voor broers/zusjes ed?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_125592902
Soempie, heb vertrouwen!
L-E Sterkte en hoop je beeb nog heel even wacht.
  maandag 22 april 2013 @ 12:00:03 #213
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_125592961
Er zijn ook kraamhulpen die het leuk vinden een kaartje mee te nemen bijvoorbeeld.
Enneh... wat te denken van gratis doos boodschappen bij oa de Plus supermarkt? ;)
pi_125592989
quote:
7s.gif Op maandag 22 april 2013 11:57 schreef Troel het volgende:
Dat is wel heel krap LE! Heb je daar ook al wel een kaartje voor baby zelf bijzitten en kaartje voor broers/zusjes ed?
Ja, 45 is toch beter he?
  maandag 22 april 2013 @ 12:01:45 #215
35189 Troel
scherp en bot
pi_125593038
quote:
1s.gif Op maandag 22 april 2013 12:00 schreef L-E het volgende:

[..]

Ja, 45 is toch beter he?
Ik zou dat wel doen ja :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_125593221
Veel plezier gotc! Leuk om even kindje te kijken!

Wij bestellen 75 kaartjes, ongeveer 10 zijn er reserve geloof ik.

Het is vandaag weer zo'n lekker weertje! Ik word er vrolijk van! :D
E.
pi_125593471
Ik heb nu ook de 12 extra besteld. Zul je inderdaad net zien dat je er 1 of 2 tekort komt anders... Dank voor de adviezen :)
Sarcasme. Herken het.
pi_125593532
En yay voor de 38 weken van Mandy *O*

En voor de +1 van LE! *O*
Sarcasme. Herken het.
pi_125594114
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 12:15 schreef Spirit82 het volgende:
En yay voor de 38 weken van Mandy *O*

En voor de +1 van LE! *O*

*O*

(mijn nierfunctie holt achteruit, we gaan deze week nog inleiden waarschijnlijk. wtf)
pi_125594224
Ow LE wat balen. Veel sterke voor jou en je beeb!
  maandag 22 april 2013 @ 12:42:31 #221
30252 Soempie
Procreating
pi_125594512
LE, wat heftig allemaal. Gelukkig zijn jullie in goede handen. Veel sterkte. :*
  maandag 22 april 2013 @ 12:47:14 #222
378192 -mandy-
I am who I am
pi_125594671
quote:
1s.gif Op maandag 22 april 2013 12:31 schreef L-E het volgende:

[..]

*O*

(mijn nierfunctie holt achteruit, we gaan deze week nog inleiden waarschijnlijk. wtf)
Heel veel sterkte LE!!! :*
pi_125594825
quote:
1s.gif Op maandag 22 april 2013 12:31 schreef L-E het volgende:

[..]

*O*

Sterkte! :*
pi_125594860
sterkte LE!
pi_125594995
Spannend LE en sterkte en alles..!
pi_125595056
Veel plezier vandaag GotC!

Jeetje LE.. spannend allemaal. Goed dat ze je zo goed in de gaten houden..

En fijn dat er toch een opening was Spark. Ik hoop dat alles toch nog op zn pootjes terrecht komt.
  maandag 22 april 2013 @ 13:38:42 #227
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_125596307
GotC, veel plezier met de echo vanavond :Y

L0t, wat een O+ en wat heerlijk die roze wolk! Tot binnenkort in het babytopic!

Dat is nog wel ff wachten angelatje, voor je duidelijkheid hebt of het er twee zijn! Als je nu 7 weken bent, kunnen ze dat toch al wel zien? Zou het mooi vragen bij je intake!

Fijn dat je hebt kunnen spreken met je vader Spark. En je dagje uit klinkt heerlijk!

Over de geboortekaartjes, ik geloof dat wij er ca. 15 extra hebben oid. Ik weet het niet precies.

Ooh LE, wat een spanning zo! Deze week al inleiden, jeetje! Kun je je er een beetje bij neerleggen of is het lastig? Heftig hoor... Ik hoop nog op een klein wondertje voor je :*. Houd je taai!

Er moet nog een haakje op de deur, woensdag wordt het vloerkleed bezorgd en er moeten nog een paar kleine dingen geregeld worden, maar dan is alles ook wel echt af geloof ik. En ik beken, ik heb gister 19 hydrofielluiers staan strijken :').
pi_125596630
Spannend LE en succes. :)
pi_125596727
Ik krijg inmiddels het idee dat die pijn die ik voel, net als menstruatiepijn of volle blaas, toch best elke 5 á 10 minuten komen en weer weggaan. Maar kan mij ook niet voorstellen dat dit echt een teken is. Het valt best mee zo. :?
Ik moet echt nog boodschappen halen. :X
  maandag 22 april 2013 @ 13:52:18 #230
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_125596761
Spannend Venco! Dan zou ik maar snel even je boodschappen gaan halen. Ze kunnen maar beter binnen zijn. :Y

L-E, wat een spanning joh! :o Hopelijk komen jij en je kindje er zonder kleerscheuren vanaf. :*
  maandag 22 april 2013 @ 13:54:03 #231
378192 -mandy-
I am who I am
pi_125596825
quote:
1s.gif Op maandag 22 april 2013 13:51 schreef vencodark het volgende:
Ik krijg inmiddels het idee dat die pijn die ik voel, net als menstruatiepijn of volle blaas, toch best elke 5 á 10 minuten komen en weer weggaan. Maar kan mij ook niet voorstellen dat dit echt een teken is. Het valt best mee zo. :?
Ik moet echt nog boodschappen halen. :X
Spannend Venco!
pi_125596835
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 13:52 schreef Brighteyes het volgende:
Spannend Venco! Dan zou ik maar snel even je boodschappen gaan halen. Ze kunnen maar beter binnen zijn. :Y

L-E, wat een spanning joh! :o Hopelijk komen jij en je kindje er zonder kleerscheuren vanaf. :*
Ja, moet wel want er zitten nog bevallingsartikelen bij. :P Even eten en daarna maar op pad. Is toch hier in de stad en zolang die pijn ook net zo subtiel weer verdwijnt...al ben ik niet helemaal gerust. :')
  maandag 22 april 2013 @ 13:55:01 #233
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_125596870
quote:
17s.gif Op maandag 22 april 2013 09:37 schreef Kyara het volgende:

[..]

heb jij eigenlijk een een- of twee-eiige tweeling?
Twee! Jij?
  maandag 22 april 2013 @ 13:55:10 #234
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_125596881
Kijk je het nog een half uurtje aan, als het een stortbevalling is dan weet je dat wel meteen zeg maar, zo niet zou ik idd gewoon even gaan. :Y
pi_125596936
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 13:55 schreef Brighteyes het volgende:
Kijk je het nog een half uurtje aan, als het een stortbevalling is dan weet je dat wel meteen zeg maar, zo niet zou ik idd gewoon even gaan. :Y
Een stortbevalling?
  maandag 22 april 2013 @ 13:57:08 #236
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_125596961
quote:
1s.gif Op maandag 22 april 2013 13:56 schreef vencodark het volgende:

[..]

Een stortbevalling?
Van 0 tot 10cm in een uurtje ofzo. ;)
pi_125596981
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 13:57 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Van 0 tot 10cm in een uurtje ofzo. ;)
Oh wauw, dat is wel heel snel. :P
  maandag 22 april 2013 @ 14:00:58 #238
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_125597110
quote:
1s.gif Op maandag 22 april 2013 13:55 schreef mikoxx het volgende:

[..]

Twee! Jij?
Geen idee nog. We dachten eerst twee-eiig omdat ze een eigen vlies en placenta hadden maar dan kunnen ze blijkbaar nog steeds een-eiig zijn. Ze lijken wel veel op elkaar (en dan vooral botstructuur, haaraanzet, haar- en oogkleur). Hoe weten jullie dat ze twee-eiig zijn? Jij hebt 2 jongetjes toch? Of lijken ze gewoon echt niet op elkaar?

Venco, anders straks even douchen. Voorwerk zwakt af onder de douche.
pi_125597287
quote:
17s.gif Op maandag 22 april 2013 14:00 schreef Kyara het volgende:

[..]

Geen idee nog. We dachten eerst twee-eiig omdat ze een eigen vlies en placenta hadden maar dan kunnen ze blijkbaar nog steeds een-eiig zijn. Ze lijken wel veel op elkaar (en dan vooral botstructuur, haaraanzet, haar- en oogkleur). Hoe weten jullie dat ze twee-eiig zijn? Jij hebt 2 jongetjes toch? Of lijken ze gewoon echt niet op elkaar?

Venco, anders straks even douchen. Voorwerk zwakt af onder de douche.
Nou, de pijn valt mee. Even diep ademhalen en binnen enkele minuten zijn we weer weg. Daarna is het een minuut of 5 á 10 rustig om vervolgens weer op te komen.
Het voelt echt als menstruatiepijn. En ik sta echt op het punt even naar de winkel te gaan. Even lopen kan vast geen kwaad. Ben wel beetje zenuwachtig merk ik, wat als het nu zover is? :o
Dat kan helemaal niet. :') Man is nu wel thuis maar die slaapt vanwege de nachtdienst.
  maandag 22 april 2013 @ 14:09:06 #240
378192 -mandy-
I am who I am
pi_125597420
Als ze 2 uur aanhouden met de tussenpozen die jij hebt, kun je je vk bellen, is mij verteld.

En wat Kyara zegt, als je twijfelt, ga lekker douchen.
  maandag 22 april 2013 @ 14:09:14 #241
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_125597432
Lekker naar de winkel gaan als dat goed voelt. Als het daarna nog steeds zo is, kun je altijd even gaan douchen. Succes! :*
  maandag 22 april 2013 @ 14:09:22 #242
30252 Soempie
Procreating
pi_125597441
Klinkt alsof het wel begonnen is Venco, spannend!

Oja, en wat Kyara zegt. :Y
  maandag 22 april 2013 @ 14:17:10 #243
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_125597750
Idd wat Kyara zegt, als het nog gaat zou ik even naar de winkel gaan en dan daarna in alle rust even gaan douchen.
pi_125597762
quote:
1s.gif Op maandag 22 april 2013 08:07 schreef mikoxx het volgende:

We zijn allemaal twee eiig dus dat is idd erfelijk. Mijn oma had ook een tweeling
pi_125597791
Spannend Venco!

En LE, toch ook -O- Je nieren zijn toch wel redelijk belangrijk zeg maar... Maar ieder uurtje is weer meegenomen! Mag je natuurlijk bevallen van de uk of is dat te gevaarlijk?
Sarcasme. Herken het.
  maandag 22 april 2013 @ 14:19:24 #246
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_125597851
quote:
1s.gif Op maandag 22 april 2013 14:17 schreef angelatje het volgende:

[..]

We zijn allemaal twee eiig dus dat is idd erfelijk. Mijn oma had ook een tweeling
Oh dan heb je inderdaad wel een grote kans. Spannend! Hoop dat je eerder terecht kunt!
  maandag 22 april 2013 @ 14:20:37 #247
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_125597896
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 14:18 schreef Spirit82 het volgende:
Spannend Venco!

En LE, toch ook -O- Je nieren zijn toch wel redelijk belangrijk zeg maar... Maar ieder uurtje is weer meegenomen! Mag je natuurlijk bevallen van de uk of is dat te gevaarlijk?
ze heeft het over inleiden dus ga er vanuit van wel. Als de conditie van de moeder het toelaat zullen ze altijd proberen om het natuurlijk te laten verlopen. Maar ze houden haar en haar baby dan wel heel goed in de gaten en zullen meteen ingrijpen als ze ook maar ergens over twijfelen. Denk ik ;)
pi_125598003
Owja, doh :') Soms word ik een beetje moe van mezelf. M'n hoofd doet het niet meer zo goed denk ik. Ga me maar weer in m'n cocon wikkelen en haken en tlc kijken tot m'n kind doorheeft dat ze er aan de onderkant uit moet en niet aan de voor of zijkant..
Sarcasme. Herken het.
  maandag 22 april 2013 @ 14:27:18 #249
378192 -mandy-
I am who I am
pi_125598121
Spirit, je in die cocon wikkelen kan af en toe deugd doen he ...

Zo maar eens kijken of ik vandaag nog bij de kapper terechtkan. Kwestie van binnenkort tenminste goed op foto te verschijnen. M'n haar is zo dik geworden door de zwangerschap, en nu is het wat makkelijker om te gaan dan in het kraambed straks.
  maandag 22 april 2013 @ 14:41:04 #250
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_125598571
Spannend Venco! Zou die boodschapjes maar snel doen :D.
pi_125598638
Vk toch maar even gebeld. Ze zei dat het voorwerk kan zijn maar dat het ook gewoon weer af kan zwakken. Zodra de pijn en frequentie heftiger wordt, kan ik terugbellen. Tot die tijd afleiding zoeken en proberen te doen wat ik wil doen.
Spannend! :X
pi_125598660
Ow ja.. tegenwoordig moet ik me melden he? Helemaal vergeten vanochtend, ben met de peuter wezen zwemmen. Kost wat moeite, maar hij vindt het zo leuk daar! (de akoestiek in een zwembad is wel rampzalig met een oorontsteking zeg.. brr!)

L-E, wat klinkt het allemaal spannend bij jou! Maar wel fijn dat je zo ontzettend goed in de gaten gehouden wordt. Succes/sterkte!

Venco maakt het ook al spannend... Ik hoop maar dat niet je vliezen breken terwijl je net bij de kassa staat ofzo ;-)

En Mandy ook naar de kapper! Daar ben ik vorige week ook nog geweest, even weer wat model erin en wat makkelijker te hanteren voor de komende periode. Zal toch wel weer een periode met veel foto's worden, wil er wel een beetje verzorgd op staan ;-)
Was wel grappig trouwens.. een van de kapsters stond naar me te kijken alsof ik elk moment kon bevallen daar...
pi_125598737
Spannend Venco! Tjop tjop, rennen naar de winkel! :D
  maandag 22 april 2013 @ 14:56:43 #254
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_125599111
quote:
1s.gif Op maandag 22 april 2013 14:43 schreef vencodark het volgende:
Vk toch maar even gebeld. Ze zei dat het voorwerk kan zijn maar dat het ook gewoon weer af kan zwakken. Zodra de pijn en frequentie heftiger wordt, kan ik terugbellen. Tot die tijd afleiding zoeken en proberen te doen wat ik wil doen.
Zeker spannend! Hoe dan ook: succes!
pi_125599139
quote:
1s.gif Op maandag 22 april 2013 14:43 schreef vencodark het volgende:
Spannend dus. Wat zal het zijn, voorwerk of het echte werk.
Dit zul je denk ik snel genoeg weten!
pi_125599301
Spannend Venco! Bij mij begon het ook zo en ging toen ineens heel snel naar om de 2 minuten. Goed dat je in ieder geval even hebt gebeld.
pi_125599787
Venco klinkt alsof het wel begonnen is hoor :D

Maar ga lekker nog je gang!
Ik had het ook bij M 's nachts een uur of 4 lang tot mijn vriend terug kwam van de nachtdienst daarna is het afgezakt. Toen hij eenmaal wakker was begon het tijdens het avondeten weer en volgende ochtend is M geboren.

Wel gunstig uitgevallen voor mijn vriend toen (en wellicht vandaag ook voor die van jou? :D), lekker uitgerust en zat hij toch al in zijn nachtdienst ritme.

En het wordt heerlijk kraamtijd weer deze week O+ :D
pi_125600631
Le wat heftig ik duim dat alles goed gaat en dat je een sterke beeb op de wereld zet die snel groot genoeg is om met jullie mee naar huis te gaan. Sterkte en succes!

Venco spannend hopelijk heb je de boodschappen snel in huis en kun je in alle rust je kleine baby'tje verwelkomen.
pi_125600897
Nou, ik ben net terug vd winkel. Gauw nog 2 bevallingshemden en onderbroeken gekocht + maandverband. Had namelijk alleen maar strings. :')
Kom ik thuis, tref ik toch een heeeel klein rood plekje aan. Ben zenuwachtig, bang (want wauw) en het overvalt me een beetje. Ik wilde net al bijna huilen. :')
pi_125601130
Succes Venco! *O*
pi_125601826
spannend!!! :)
  maandag 22 april 2013 @ 16:09:40 #262
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_125601921
quote:
1s.gif Op maandag 22 april 2013 15:46 schreef vencodark het volgende:
Nou, ik ben net terug vd winkel. Gauw nog 2 bevallingshemden en onderbroeken gekocht + maandverband. Had namelijk alleen maar strings. :')
Kom ik thuis, tref ik toch een heeeel klein rood plekje aan. Ben zenuwachtig, bang (want wauw) en het overvalt me een beetje. Ik wilde net al bijna huilen. :')
Hahaha, nou gelukkig net op tijd gezorgd dat je niet in je string in je kraambed hoeft. Snap dat je zenuwachtig bent, maar meer dan over je heen laten komen kun je nu niet doen (ok, en blijven ademen). Zet hem op!
  maandag 22 april 2013 @ 16:12:57 #263
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_125602065
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 16:09 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Hahaha, nou gelukkig net op tijd gezorgd dat je niet in je string in je kraambed hoeft. Snap dat je zenuwachtig bent, maar meer dan over je heen laten komen kun je nu niet doen (ok, en blijven ademen). Zet hem op!
Wat spannend joh Venco! Nu even lekker op de bank met een leuke film of boek, of even lekker in bad! O+
  maandag 22 april 2013 @ 16:19:10 #264
378192 -mandy-
I am who I am
pi_125602320
Spannend Venco, zet 'm op!
pi_125602605
Ik vind je wel een enorme bikkel hoor Venco, nu al :D Gewoon nog van snel kleding voor je bevalling kopen terwijl je bevalling waarschijnlijk al is begonnen! Leuk om zo mee te lezen O+
Sarcasme. Herken het.
pi_125603190
venco spannend en zet hem op
Gotc veel plezier bij de echo vanavond
  maandag 22 april 2013 @ 16:39:36 #267
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_125603194
Oe Venco wat spannend! Ik kan me voorstellen dat je er wat wiebelig van wordt, de kans is groot dat je heel snel jullie kleintje gaat ontmoeten! Hopelijk zet het door, succes meis!

LE wat heftig! Hopelijk is het nog even te rekken, maar jouw gezondheid is natuurlijk ook van levensbelang! Heel veel sterkte! :*
pi_125603214
Zet 'm op venco, je kunt het! :%
  maandag 22 april 2013 @ 16:49:28 #269
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_125603622
Thanks dames O+ Vanavond om half 10 de (pret)echo, vind het steeds spannender worden gek genoeg..

L-E, deze week al inleiden! Wat enorm spannend! Hoop dat alles daarna beter gaat met jullie beiden :* Je klinkt zo sterk en rustig trouwens, ondanks alle dingen die met je gebeuren.

Venco, zou het nou ineens begonnen zijn? *O*
  maandag 22 april 2013 @ 16:49:46 #270
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_125603636
Klinkt toch als the works venco! Spannend hoor!! :Y
pi_125604910
Go Venco!
pi_125605246
Vencodark, t is ook mega spannend hoor! Niet gek als je er een beetje van t padje van raakt. Komt goed!

En een :* Voor LE. Je had het je vast heel anders voorgesteld, maar je klinkt idd heel sterk en rustig eronder. Succes alvast!
pi_125607079
:* LE, wat ontzettend spannend allemaal. Je klinkt heel rustig, goed zo. Ook hier wordt aan je gedacht!

Heb je al een douche gepakt Venco? :%
pi_125607404
ook voor jou spannend Venco! :)
pi_125607879
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 18:17 schreef Mabawa. het volgende:
:* LE, wat ontzettend spannend allemaal. Je klinkt heel rustig, goed zo. Ook hier wordt aan je gedacht!

Heb je al een douche gepakt Venco? :%
Nee, douchen icm pijn vind ik niet zo lekker. Ben bang dat ik het dan benauwd krijg en veel afleiding heb ik dan ook niet verder.
Lig nu in bed en die krampen komen elke 5 min. Heftigheid is, sinds ik half 3 naar de vk belde, wel wat toegenomen.
Man is inmiddels wakker en die heeft er wel zin in. :P
pi_125609448
quote:
1s.gif Op maandag 22 april 2013 15:46 schreef vencodark het volgende:
spannend Venco!! Zet 'm op!

Ennuhh als je moet huilen, lekker doen!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_125609879
Spannend venco, zet hem op!

En L-E, sterkte, kan me niet voorstellen hoe het moet zijn om nu zo te moeten wachten tot het zo slecht gaat dat ze gaan inleiden. Lijkt mij bizar..
pi_125610315
Jeetje venco wat spannend! Gelukkig zijn de enorme onderbroeken in huis haha.
LE heel veel succes en rustig aan!
pi_125610502
LE, heel veel sterkte! :*

Venco, wat gaaf, bijna jullie kindje begroeten!
pi_125611335
quote:
1s.gif Op maandag 22 april 2013 18:38 schreef vencodark het volgende:

[..]

Nee, douchen icm pijn vind ik niet zo lekker. Ben bang dat ik het dan benauwd krijg en veel afleiding heb ik dan ook niet verder.
Lig nu in bed en die krampen komen elke 5 min. Heftigheid is, sinds ik half 3 naar de vk belde, wel wat toegenomen.
Man is inmiddels wakker en die heeft er wel zin in. :P
Ah okay, nou hopelijk zet het door!! Zet 'm op!
pi_125611878
LE, het gaat hard! :o sterkte!

Venco, het lijkt toch echt begonnen te zijn. Spannend zeg, hopelijk zet het door!

Vandaag is de sterfdag van mijn moeder. 9 jaar geleden alweer.. Ik heb het 12 dagen terug, op haar verjaardag, voor het eerst kunnen opbrengen naar haar graf te gaan sinds mijn zwangerschap. (8> en ik hebben toen een plantje gebracht met een kaartje die ook van haar aanstaande kleindochter was. Heb ik het toch nog een beetje kunnen vertellen, al is het aan de late kant :')
E.
pi_125612834
Vk weer gebeld. Ze is er binnen nu en uurtje. Mijn man moet uur of 9 de deur uit voor de nachtdienst dus is het wel handig te weten of ie dat wel moet doen. :) Spannend!
pi_125613009
Heel spannend Venco!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_125613151
Spannend Venco, zet hem op!

L-E, jij heel veel sterkte!
  maandag 22 april 2013 @ 20:20:46 #285
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_125613318
Ik gok dat ie thuis mag blijven :+.
pi_125613354
Piekie gefeliciteerd *O*
LE heel veel sterkte! :* :* ik zal duimen
Venco zet m op!!!! :Y
Spark :* heftig moment
  maandag 22 april 2013 @ 20:28:33 #287
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_125613746

Ben benieuwd Venco!
  maandag 22 april 2013 @ 20:33:41 #288
378192 -mandy-
I am who I am
pi_125614041
quote:
1s.gif Op maandag 22 april 2013 20:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik gok dat ie thuis mag blijven :+.
Dat gok ik ook idd!
  maandag 22 april 2013 @ 20:35:18 #289
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_125614144
Zullen we naar het casino gaan dames? I'm feeling lucky: ik gok ook dat mr.Venco mag blijven 8-)
pi_125614504
Mooi Spark, en fijn dat je het haar toch hebt kunnen vertellen. Sterkte vandaag :*

En hup Venco *O*
Sarcasme. Herken het.
pi_125616913

Zit ik net lekker een gevulde koek weg te snaaien, is het amandeltje bovenop,zo bitter als wat! Er stond me vaag iets bij dat bittere amandelen giftig zijn, dus Google aan geslingerd en dat klopt, bittere amandelen bevatten blauwzuur en dat is bij 10-15 stuks dodelijk voor mij, laat staan m'n baby! Maar goed, ik mag toch aannemen dat de Appie geen giftige meuk op z'n koeken plakt?
pi_125617156
Right, geen ontsluiting en zoals zij me zag tijdens die krampen, leek het geen echte dikke wee. Dan zou ik wel heftiger reageren dacht ze.
Ik mag 2 paracetamol en man moest vannacht maar thuis blijven. Bellen wanneer die krampen toch echt toenemen.
pi_125617272
Toch voorwerk? Of misschien vallen je weeën gewoon mee? Afwachten dus :*

Misschien gezellig met je man even douchen?
pi_125617852
quote:
1s.gif Op maandag 22 april 2013 21:28 schreef Cwen het volgende:
Toch voorwerk? Of misschien vallen je weeën gewoon mee? Afwachten dus :*

Misschien gezellig met je man even douchen?
Ja dat is dus moeilijk inschatten. Ik hield mij qua pijn laten zien ook beetje in want laat mij ook niet zo gauw kennen. :')

Neuj, ik blijf nu lekker op bed. :)
pi_125618074
quote:
1s.gif Op maandag 22 april 2013 21:36 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ja dat is dus moeilijk inschatten. Ik hield mij qua pijn laten zien ook beetje in want laat mij ook niet zo gauw kennen. :')

Neuj, ik blijf nu lekker op bed. :)
zo begon het bij mij bij allebei. Ik moest maar gaan douchen en 2pcm nemen en gaan slapen. Bij de 1e was ik11 uur later bevallen, bij de 2e na 6u
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 22 april 2013 @ 21:39:02 #296
378192 -mandy-
I am who I am
pi_125618080
Je houdt de spanning er wel in Venco...
pi_125618160
Ja, maar ja, is een wee pas een wee als je schreeuwend over de grond kruipt dan (bij wijze van he ;))? Je hebt groot gelijk, ik duim voor je!
pi_125618670
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 21:40 schreef Cwen het volgende:
Ja, maar ja, is een wee pas een wee als je schreeuwend over de grond kruipt dan (bij wijze van he ;))? Je hebt groot gelijk, ik duim voor je!
Misschien. :P
Ik laat mij niet zo gauw gaan in ieder geval. Even kijken wat die pcmol dan doen.
  maandag 22 april 2013 @ 21:49:58 #299
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_125618841
Ik hoop het voor je hoor :) maar om valse hoop te voorkomen: bij echte ontsluitingsweeën kun je (normaal gesproken, er zijn vast uitzonderingen) niet goed voor de buitenwereld doen alsof je weinig pijn hebt. Schreeuwend over de grond hoeft natuurlijk niet, maar acteren of doen alsof je neus bloedt wordt moeilijk ;)
pi_125620989
Maar wil feit dat je geen ontsluiting hebt iets zeggen?
Sarcasme. Herken het.
  maandag 22 april 2013 @ 22:32:52 #301
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_125621423
Dicht!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')