abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125559881
L0t O+ Wat een prachtig meisje! Verder sluit ik me helemaal aan, alle verwachtingen worden ruimschoots overtroffen en ook hier vloeien de kraamtranen rijkelijk O+ Zo bijzonder, je eigenste babytje, helemaal compleet alles erop en eraan en je wilt er alleen maar aanzitten de hele dag (doen we dan ook!) O+ O+ O+
pi_125559946
Ja hoi :)
9
Baby nog in de buik, maar gezien mijn conditie wordt het eerder een kwestie van dagen dan weken, is de verwachting. Ik hoop dat ze ongelijk blijken te hebben. Ik krijg longrijpingsspuiten en lig aan het magnesiuminfuus, zal het ziekenhuis niet meer verlaten zonder baby uit de buik.

Inmiddels ben ik rustiger, het is zoals het is, wij krijgen gewoon een superbaby en we slaan ons hier doorheen. Go baby go! :)
pi_125560052
L-E, spannend dus. Hoe voel je je nu dan?
pi_125560153
Heel spannend L-E, hopelijk zoveel mogelijk dagen nog :* Maar jullie baby gaat het ongetwijfeld sowieso heel super doen :*
pi_125560258
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 14:07 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ja, ik lees verschillende verhalen via google. Als ze eigenlijk nog niks kunnen zien, dan ga ik misschien ook liever niet voor een echo. Ook al kunnen ze natuurlijk wel een vruchtzakje zien (vorige week was dat ook zo). Sowieso staat er al een afspraak voor een echo bij 8 weken en dat duurt ook niet zo lang meer. Ik overleg morgen wel even.

Rustig doen hoeft gelukkig niet. Gister ben ik gaan voetballen met m'n oppaskindjes en vanmorgen heb ik in het zonnetje in de tuin staan dansen met mijn dreumes. Afleiding. O+
Toen ik zwanger was van Saartje, had ik rond 6 weken bloedverlies. Met 't zhuis gebeld (liep bij de gyn), en die gaven aan dat het pas zin had om met 7 weken echo te maken. Voor die tijd is de kans groot dat je dan sowieso geen hartje ziet nog, dus dan wil een echo niet per se duidelijkheid/zekerheid geven. Toen heb ik dus inderdaad even gewacht tot ik 7 weken was.

Edit: je kúnt het hartje wel eerder zien hoor, maar in mijn ziekenhuis wilden ze dus tot 7 weken wachten, ivm met de (on)zekerheid van de echo als je 'm eerder laat maken.

toen ik de eerste keer zwanger was, hebben we bijvoorbeeld met 6 weken het hartje zien kloppen
pi_125560423
Het is inderdaad zoals het is, maar toch is het kl*te LE. Maar ook wel stiekem supergaaf dat je over een paar daagjes weet wie er in je buik zat al die weken, hoewel ie natuurlijk liever zou blijven zitten :@

Heb je nu een eigen kamer of lig je weer met zo'n tokkie?
En hoe zijn zoon en man eronder?
Sarcasme. Herken het.
pi_125560450
LE: sterkte & succes!
pi_125560454
Le wat spannend. Heel veel sterkte.

Soempie wat schrikken van het bloedverlies.
Ik had ook een knipper met ongeveer 6,5 week, officiele termijn is nog te vroeg om vast te stellen.
pi_125560833
Ik voel me redelijk. Veel hoofdpijn en ik hou vocht vast, maar voel me niet doodziek.

Vriendje en Kleuter zijn fantastisch! Accepteren de dingen zoals ze zijn en vinden als vanzelf hun weg. Mijn mannen O+

Spirit, dat heb ik niet zo. Ben eerder bang dan nieuwsgierig tbh. Onze baby is nu maar 1700 gram, voor mijn gevoel is dat eng en kwetsbaar enzo.
pi_125560915
Soempie, dat is stom! Hopelijk blijkt het onschuldig, was het hier wel :)
pi_125560970
En eigen kamer ja. Waar de crashcar naast mijn bed klaar staat voor als ik een insult krijg, heel bemoedigend :')
pi_125561493
Soempie hier met 6,5 een knipper.
Je kan het er dus best op wagen.

Hier 3 weken wachten op de volgende echo.
Dat valt me zwaarder dan gedacht.
Die onzekerheid steeds.
Hoop dat er na het eerste termijn een beetje roze wolk om mijn hoofd gaat vormen...
  zondag 21 april 2013 @ 17:58:15 #164
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_125562566
Dat eerste trimester vond ik ook echt waardeloos. Duurde me veel te lang. Tweede trimester vloog om en het derde ging ook redelijk hard, behalve nu. Maar dat komt meer door de omstandigheden.

Ik hoop dat het niks betekent Soempie! Ik duim voor een knipperende plakkert!

En fijn zo'n kar naast je bed LE.. Maar goed, ze letten wel op je. Kan me voorstellen dat dat idee van dagen ipv weken beangstigend is -O- Zou ik ook hebben. Ik hoop echt dat je kindje nog ff in je buik mag blijven. Maar soms is de couveuse beter dan de buik. Gelukkig ben je al wel de 32 weken voorbij toch? Dan hoef je iig niet meer overgeplaatst te worden. Nogmaals sterkte :*.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 21 april 2013 @ 18:08:09 #165
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_125562973
Purple je hebt al een knipper gezien er zijn veel mensen die pas rond de tijd dat jij je 2de echo hebt de eerste echo krijgen. Maar het gaat later echt wel sneller.

LE fijn die kar, sterkte :*
  zondag 21 april 2013 @ 18:14:34 #166
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_125563247
quote:
7s.gif Op zondag 21 april 2013 17:32 schreef Purple010 het volgende:
Soempie hier met 6,5 een knipper.
Je kan het er dus best op wagen.

Hier 3 weken wachten op de volgende echo.
Dat valt me zwaarder dan gedacht.
Die onzekerheid steeds.
Hoop dat er na het eerste termijn een beetje roze wolk om mijn hoofd gaat vormen...
Mja, op zich.. Jij hebt je eerste echo al gehad en je had een knipper, dus ik zou als ik jou was al iets meer proberen te genieten :). Maar ik snap je ook wel hoor! :*

(Hier volgende week vrijdag met bijna 8 weken de intake bij de vk en de eerste echo en ik vind het nu al spannend).
  zondag 21 april 2013 @ 18:17:41 #167
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_125563371
Het zijn ook spannende tijden, dat eerste trimester. Iedereen gaat er op haar eigen manier mee om :) Ik heb eigenlijk gewoon m'n kop in het zand gestoken tot de 1e echo bij 9w3d. Maar echt genieten doe ik pas sinds het tweede trimester.
Al zit ik nu wel alweer in de zenuwen voor morgen, eindelijk een tweede echo..Vorige was toch al 7 weken geleden, zou alles nog wel goed gaan? Tsja..
  zondag 21 april 2013 @ 18:33:07 #168
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_125563865
quote:
1s.gif Op zondag 21 april 2013 17:00 schreef L-E het volgende:
Ja hoi :)
9
Baby nog in de buik, maar gezien mijn conditie wordt het eerder een kwestie van dagen dan weken, is de verwachting. Ik hoop dat ze ongelijk blijken te hebben. Ik krijg longrijpingsspuiten en lig aan het magnesiuminfuus, zal het ziekenhuis niet meer verlaten zonder baby uit de buik.

Inmiddels ben ik rustiger, het is zoals het is, wij krijgen gewoon een superbaby en we slaan ons hier doorheen. Go baby go! :)
Ik ga voor jullie duimen. Sterkte! :*
  zondag 21 april 2013 @ 18:36:45 #169
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_125563999
Soemp :*
pi_125564057
Ik vind het eerste trimester ontzettend langzaam gaan...ben nu 7 weken en dinsdag heb ik de intake en dan 3 weken wachten tot de eerste echo. Ik vind die onzekerheid best wel slopend. En ik ben ook zo benieuwd of het er 2 zijn, en vind dat idee ook wel een beetje eng. ( hoe heeft mijn moeder dat in godsnaam gedaan met 2 keer een tweeling?! )
pi_125564463
Omg zo'n kar LE, ik wist niet dat het ZO heftig was, sorry. En die kleine, ik dacht dat ie al boven de 2 kg was. Sorry, ik wilde het niet bagatelliseren :@ :*

Hoe groot waren die van Kyara? Die zijn ook met 33 weken geboren toch?
Sarcasme. Herken het.
  zondag 21 april 2013 @ 18:55:57 #172
30252 Soempie
Procreating
pi_125564706
Wat een lieve berichtjes. O+ KD, dat is echt een heel duidelijke knipper. Gaaf locomotiefje.
Vandaag heb ik helemaal geen bloed gezien, dus ik heb goede hoop. M'n man gaf ook al aan dat we best tot 8 weken kunnen wachten als er nu verder niks meer gebeurt. Ook om wat Coco aangeeft, het kan ook zorgen voor meer onzekerheid als er geen knipper is, terwijl er misschien niets aan de hand is.

angelatje, de vraag of het een tweeling is lijkt me bij jou helemaal spannend. Die kans is dan toch groter. Weet je nu al dat je 3 weken moet wachten tot de eerste echo? Hier mag je de termijnecho zelf plannen vanaf 8 weken.

Nu, bij een tweede zwangerschap, lijkt de tijd wel sneller te gaan. Veel afleiding van m'n dreumes, waardoor ik vaak pas 's avonds weer bedenk dat ik zwanger ben. 8)7

quote:
1s.gif Op zondag 21 april 2013 17:00 schreef L-E het volgende:

^O^

En elke dag extra is mooi meegenomen natuurlijk, dus daar duimen we voor. Veel sterkte. :*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_125564827
Oh L-E wat spannend op een klote manier :{ Hier wordt aan je gedacht en aan jullie kleine sterke man :*
  zondag 21 april 2013 @ 19:03:48 #174
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_125565015
LE... :*. Hier wordt ook aan je gedacht. Wat heftig allemaal.

---

En Soemp, volgens mij heb ik jou over het hoofd gezien. Sorry, sorry. Ik hoop dat alles goed blijft gaan :).
pi_125565423
ProjSkip, spannend vrijdag! Hou ons op de hoogte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')