Toen ik zwanger was van Saartje, had ik rond 6 weken bloedverlies. Met 't zhuis gebeld (liep bij de gyn), en die gaven aan dat het pas zin had om met 7 weken echo te maken. Voor die tijd is de kans groot dat je dan sowieso geen hartje ziet nog, dus dan wil een echo niet per se duidelijkheid/zekerheid geven. Toen heb ik dus inderdaad even gewacht tot ik 7 weken was.quote:Op zondag 21 april 2013 14:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, ik lees verschillende verhalen via google. Als ze eigenlijk nog niks kunnen zien, dan ga ik misschien ook liever niet voor een echo. Ook al kunnen ze natuurlijk wel een vruchtzakje zien (vorige week was dat ook zo). Sowieso staat er al een afspraak voor een echo bij 8 weken en dat duurt ook niet zo lang meer. Ik overleg morgen wel even.
Rustig doen hoeft gelukkig niet. Gister ben ik gaan voetballen met m'n oppaskindjes en vanmorgen heb ik in het zonnetje in de tuin staan dansen met mijn dreumes. Afleiding.
Mja, op zich.. Jij hebt je eerste echo al gehad en je had een knipper, dus ik zou als ik jou was al iets meer proberen te genietenquote:Op zondag 21 april 2013 17:32 schreef Purple010 het volgende:
Soempie hier met 6,5 een knipper.
Je kan het er dus best op wagen.
Hier 3 weken wachten op de volgende echo.
Dat valt me zwaarder dan gedacht.
Die onzekerheid steeds.
Hoop dat er na het eerste termijn een beetje roze wolk om mijn hoofd gaat vormen...
Ik ga voor jullie duimen. Sterkte!quote:Op zondag 21 april 2013 17:00 schreef L-E het volgende:
Ja hoi
9
Baby nog in de buik, maar gezien mijn conditie wordt het eerder een kwestie van dagen dan weken, is de verwachting. Ik hoop dat ze ongelijk blijken te hebben. Ik krijg longrijpingsspuiten en lig aan het magnesiuminfuus, zal het ziekenhuis niet meer verlaten zonder baby uit de buik.
Inmiddels ben ik rustiger, het is zoals het is, wij krijgen gewoon een superbaby en we slaan ons hier doorheen. Go baby go!
quote:Op zondag 21 april 2013 17:00 schreef L-E het volgende:
Inmiddels ben ik rustiger, het is zoals het is, wij krijgen gewoon een superbaby en we slaan ons hier doorheen. Go baby go!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |