weten we gelijk wat jij voor je verjaardag krijgt van je ventquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:09 schreef hilliebillie het volgende:
Ben beide keren op of rond m'n verjaardag bevrucht weet niet de exacte datum natuurlijk.. Dus weet niet bij welke leeftijd ik moet kijken in de kalender..
quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:50 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
weten we gelijk wat jij voor je verjaardag krijgt van je vent
quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:50 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Wat ligt hij heerlijk te slapen op die foto. En z'n mondje zo open.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:51 schreef Kleurdoos het volgende:
argh, ik zit oude foto's te kijken en ik krijg kramp van t rammelen
[ afbeelding ]
net ook lex zijn geboortefoto's bekeken
Ja, ik lees verschillende verhalen via google. Als ze eigenlijk nog niks kunnen zien, dan ga ik misschien ook liever niet voor een echo. Ook al kunnen ze natuurlijk wel een vruchtzakje zien (vorige week was dat ook zo). Sowieso staat er al een afspraak voor een echo bij 8 weken en dat duurt ook niet zo lang meer. Ik overleg morgen wel even.quote:Op zondag 21 april 2013 14:01 schreef GotC het volgende:
Dat is idd schrikken Soempie!rustig aan vandaag..
Ik meende dat een hartje rond de 7 weken gezien kon worden? 6 is wel vroeg..
Cadeautje uit eigen zakquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:50 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Ik zal van de week misschien een foto plaatsen. Mijn eigen vet voornamelijk nog maar door mijn darmen staat er zo'n spanning op mijn buik!quote:Op zondag 21 april 2013 11:43 schreef Limone het volgende:
Oh Mabawa, doe eens een foto van je buik? Zo als het nu gaat bij mij, duurt het nog wel een paar weken voordat ik mijn gewone kleren tabee zeg. Ben benieuwd naar jouw buik!
Maak ze in ieder geval voor jezelf! Het is superleuk om ze aan het einde op een rijtje te zienquote:Op zondag 21 april 2013 15:26 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Ik zal van de week misschien een foto plaatsen. Mijn eigen vet voornamelijk nog maar door mijn darmen staat er zo'n spanning op mijn buik!
soempie ik had met 6 weken 1 dag een kloppend hartje! Spannend!
Bij mij was er al hartactie te zien hoor, alle keren met 6,5 week. maar dat geldt idd niet voor iedereen. ik pak mn filmpje er even bijquote:Op zondag 21 april 2013 14:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, ik lees verschillende verhalen via google. Als ze eigenlijk nog niks kunnen zien, dan ga ik misschien ook liever niet voor een echo. Ook al kunnen ze natuurlijk wel een vruchtzakje zien (vorige week was dat ook zo). Sowieso staat er al een afspraak voor een echo bij 8 weken en dat duurt ook niet zo lang meer. Ik overleg morgen wel even.
Rustig doen hoeft gelukkig niet. Gister ben ik gaan voetballen met m'n oppaskindjes en vanmorgen heb ik in het zonnetje in de tuin staan dansen met mijn dreumes. Afleiding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |