We hebben nu een lijst van 29 man en willen er zo'n 35 bestellen. Dat zou genoeg moeten zijn dan, mochten we toch nog extra iemand een kaartje sturen.quote:Op maandag 22 april 2013 10:45 schreef Spirit82 het volgende:
Vraagje! Hoeveel extra geboortekaartjes bestellen jullie?
Ja, 45 is toch beter he?quote:Op maandag 22 april 2013 11:57 schreef Troel het volgende:
Dat is wel heel krap LE! Heb je daar ook al wel een kaartje voor baby zelf bijzitten en kaartje voor broers/zusjes ed?
quote:Op maandag 22 april 2013 12:15 schreef Spirit82 het volgende:
En yay voor de 38 weken van Mandy
En voor de +1 van LE!
Heel veel sterkte LE!!!quote:Op maandag 22 april 2013 12:31 schreef L-E het volgende:
[..]
(mijn nierfunctie holt achteruit, we gaan deze week nog inleiden waarschijnlijk. wtf)
Sterkte!quote:Op maandag 22 april 2013 12:31 schreef L-E het volgende:
[..]
(mijn nierfunctie holt achteruit, we gaan deze week nog inleiden waarschijnlijk. wtf)
Spannend Venco!quote:Op maandag 22 april 2013 13:51 schreef vencodark het volgende:
Ik krijg inmiddels het idee dat die pijn die ik voel, net als menstruatiepijn of volle blaas, toch best elke 5 á 10 minuten komen en weer weggaan. Maar kan mij ook niet voorstellen dat dit echt een teken is. Het valt best mee zo.![]()
Ik moet echt nog boodschappen halen.
Ja, moet wel want er zitten nog bevallingsartikelen bij.quote:Op maandag 22 april 2013 13:52 schreef Brighteyes het volgende:
Spannend Venco! Dan zou ik maar snel even je boodschappen gaan halen. Ze kunnen maar beter binnen zijn.
L-E, wat een spanning joh!Hopelijk komen jij en je kindje er zonder kleerscheuren vanaf.
Twee! Jij?quote:Op maandag 22 april 2013 09:37 schreef Kyara het volgende:
[..]
heb jij eigenlijk een een- of twee-eiige tweeling?
Een stortbevalling?quote:Op maandag 22 april 2013 13:55 schreef Brighteyes het volgende:
Kijk je het nog een half uurtje aan, als het een stortbevalling is dan weet je dat wel meteen zeg maar, zo niet zou ik idd gewoon even gaan.
Oh wauw, dat is wel heel snel.quote:Op maandag 22 april 2013 13:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Van 0 tot 10cm in een uurtje ofzo.
Geen idee nog. We dachten eerst twee-eiig omdat ze een eigen vlies en placenta hadden maar dan kunnen ze blijkbaar nog steeds een-eiig zijn. Ze lijken wel veel op elkaar (en dan vooral botstructuur, haaraanzet, haar- en oogkleur). Hoe weten jullie dat ze twee-eiig zijn? Jij hebt 2 jongetjes toch? Of lijken ze gewoon echt niet op elkaar?quote:
Nou, de pijn valt mee. Even diep ademhalen en binnen enkele minuten zijn we weer weg. Daarna is het een minuut of 5 á 10 rustig om vervolgens weer op te komen.quote:Op maandag 22 april 2013 14:00 schreef Kyara het volgende:
[..]
Geen idee nog. We dachten eerst twee-eiig omdat ze een eigen vlies en placenta hadden maar dan kunnen ze blijkbaar nog steeds een-eiig zijn. Ze lijken wel veel op elkaar (en dan vooral botstructuur, haaraanzet, haar- en oogkleur). Hoe weten jullie dat ze twee-eiig zijn? Jij hebt 2 jongetjes toch? Of lijken ze gewoon echt niet op elkaar?
Venco, anders straks even douchen. Voorwerk zwakt af onder de douche.
We zijn allemaal twee eiig dus dat is idd erfelijk. Mijn oma had ook een tweelingquote:Op maandag 22 april 2013 08:07 schreef mikoxx het volgende:
Blijft mijn vraag de eeneiig of twee? En wat kyara zegt idd. Erfelijkheid gaat via de vrouw, enkel bij tweeeiige tweelingen kan sprake zijn van erfelijkheid.
Oh dan heb je inderdaad wel een grote kans. Spannend! Hoop dat je eerder terecht kunt!quote:Op maandag 22 april 2013 14:17 schreef angelatje het volgende:
[..]
We zijn allemaal twee eiig dus dat is idd erfelijk. Mijn oma had ook een tweeling
ze heeft het over inleiden dus ga er vanuit van wel. Als de conditie van de moeder het toelaat zullen ze altijd proberen om het natuurlijk te laten verlopen. Maar ze houden haar en haar baby dan wel heel goed in de gaten en zullen meteen ingrijpen als ze ook maar ergens over twijfelen. Denk ikquote:Op maandag 22 april 2013 14:18 schreef Spirit82 het volgende:
Spannend Venco!
En LE, toch ookJe nieren zijn toch wel redelijk belangrijk zeg maar... Maar ieder uurtje is weer meegenomen! Mag je natuurlijk bevallen van de uk of is dat te gevaarlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |