quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:16 schreef bellelena het volgende:
Ik heb niets gelezen, sorry, ben nog heel erg aan het bijkomen van alles, ik hoop snel weer mee te lezen hier! Alles is wel helemaal goed met ons!
En alvast of alsnog een foto van onze prachtige dochter:
[ afbeelding ]
wat ontzettend lief en mooiquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:16 schreef bellelena het volgende:
Ik heb niets gelezen, sorry, ben nog heel erg aan het bijkomen van alles, ik hoop snel weer mee te lezen hier! Alles is wel helemaal goed met ons!
En alvast of alsnog een foto van onze prachtige dochter:
[ afbeelding ]
PS Hoe is het met Piekie als laatste April mama?
Ow, verhip, tis natuurlijk bijna Mei vakantie, dan ben ik ook vrij, eens even kijken hoe en wanneer...quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:18 schreef laiveneertiekje het volgende:
bellelena,
Sparklin, wat een moeilijke beslissing lijkt mij dat zeg.
Spirit, sterkte vandaag.
Zo, weer een hele drukke week achter de rug. Ik ben echt kapot... Maar het is bijna vakantie.. Nog 2 daagjes lesgeven volgende week...
Het is vooral vermoeidheid lijkt het. En wat sneller duizelig als ik niet op tijd eet. Lichamelijk gaat het eigenlijk wel goed.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:19 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ow, verhip, tis natuurlijk bijna Mei vakantie, dan ben ik ook vrij, eens even kijken hoe en wanneer...
Gaat het nog wel een beetje buik en babytechnisch gezien? Is het vooral vermoeidheid of ook andere klachten, niet dat dat niet erg is natuurlijk, maar je begrijpt t wel.
Ja hier ook, ik zei het toevallig vanochtend, tof hè, dat je buik weer echt tot leven komt en er voelbaar een mensje in zit te draaien en te schoppen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:34 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Het is vooral vermoeidheid lijkt het. En wat sneller duizelig als ik niet op tijd eet. Lichamelijk gaat het eigenlijk wel goed.
En pukkie doet het prima. Ik zie sinds een paar dagen mijn buik helemaal bewegen als ik een schop krijg.. Zo mooi om weer te zien.
Ik zou bijna zeggen dat we dezelfde vader hebbenquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:11 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik vind het ook bijzonder dat leven in mijn buik te voelen. De hik heb ik nog maar 1 keer bewust gevoeld, vond ik echt bizar!
Laiv, die blaas ja! Soms denk ik heeeeeeeel nodig naar de wc te moeten. Dan ga ik rennen en als ik er bijna ben is het gevoel weg! Pffff!![]()
Bluh, ik zit er echt even doorheen. Het idee dat mijn vader ons kind misschien niet zal zien opgroeien.. Ik weet dat het mijn keuze is, natuurlijk.. Maar hij heeft over zoveel gelogen dat ik niet weet wat ik moet geloven en ik wil eigenlijk liever niet eens weten in wat voor wereldje hij zich nu heeft gestort. Geen wereld die ik kan accepteren en zeker geen wereld waar ik mijn kind aan bloot ga stellen. Dus tenzij hij ineens eerlijk gaat vertellen wat er aan de hand is in plaats van grote leugens te vertellen, zal ik moeten accepteren dat het zo is.
Mijn moeder overleed 9 jaar geleden, die had alles gedaan om nog bij ons te zijn. Mijn vader heeft de kans en weet het te verpesten, dadelijk heeft hij niets meer.
Ik ga zo maar slapen, dit kan nooit goed zijn voor mijn zwangere lijf
Zelfs dat zou me niet verbazen!quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:18 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen dat we dezelfde vader hebben
Als hij niet 'geholpen' wil worden. Of niet inziet dat hij geholpen zou moeten worden dan kan je er heel weinig mee. En Gelukkig kan je er nu voor kiezen om afstand te nemen. Het blijft sowieso een heel verdrietige situatie. Zeker omdat je het hem 'gunt' om opa te zijn. Heel lastig onm de vinger op de plek te leggen waarom. Misschien ziet hij binnenkort het licht nog wel....quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:21 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Zelfs dat zou me niet verbazen!
Nee hoor, het is een tijd slecht gegaan toen mijn moeder net overleden was met hem. Toen een paar jaar stabiel, naar wat we dachten. En nu blijkt hij weer gigantisch in de shit te zitten, we kunnen alleen onze vinger niet leggen op hoe en waar.
Een voordeel is dat ik de vorige keer amper 16 was en nog bij hem woonde. Nu kan ik naar mijn eigen huis en man, makkelijker afstand nemen. Maar het blijft verdrietig, ik gun hem zoveel..
Heb je een klein spuitje om het op te zuigen van de vloer?quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:21 schreef Purple010 het volgende:
Dierenarts gebeld en is geen spoed spoed. Juist door de lokaties waar hij plast.
Zou erger zijn als hij helemaal niet kon plassen of bloed plaste.
Mag zoals Oognip al schreef wel met wat urine langskomen om te testen.
Dus dat is wel fijn, alleen hoe ga ik dat doen?
Nou so far off topic. Weinig Z&G, maar in ieder geval bedankt voor de adviezen.
Wij hebben dat gedaan door de vieze kattenbakkorrels uit de bak te gooien zodat de bak leeg was. Meneer ging daar meteen zitten plassenquote:Op zaterdag 20 april 2013 11:21 schreef Purple010 het volgende:
Dierenarts gebeld en is geen spoed spoed. Juist door de lokaties waar hij plast.
Zou erger zijn als hij helemaal niet kon plassen of bloed plaste.
Mag zoals Oognip al schreef wel met wat urine langskomen om te testen.
Dus dat is wel fijn, alleen hoe ga ik dat doen?
Nou so far off topic. Weinig Z&G, maar in ieder geval bedankt voor de adviezen.
Wat een lief aanbod! Maarre zie mijn nick voor mijn locatiequote:Op zaterdag 20 april 2013 11:30 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wij hebben dat gedaan door de vieze kattenbakkorrels uit de bak te gooien zodat de bak leeg was. Meneer ging daar meteen zitten plassenKon het toen zo opzuigen met een spuitje.
Je kan eventueel ook speciale kattenbakkorrels bij de dierenarts halen. Deze zijn van plastic dus als de kat plast wordt het niet 'opgezogen' door de korrels.
Als je in de buurt van Enschede woont kan ik je ze ook wel brengen.
Dat waren roerige tijden in December!quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:27 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Heb je een klein spuitje om het op te zuigen van de vloer?
Mijn monstertje heeft blaasgruis gehad en vertikte het toen om ergens anders te plassen behalve op de bakDie heb ik een paar uurtjes opgesloten in een dubbele bench met aan de ene kant een handdoekje en aan de andere kant een bak met plastic tassen snippers.
Ik heb net de topics terug gelezen van de december streepjes regen. Onder het genot van 5 euroshopper worstenbroodjes en een berg tranen. Omdat het zo'n streepjesregen was en omdat het bij zovelen mis ging...
Juistem! Een hele streepjes golf waar er uiteindelijk maar een aantal van overblevenquote:Op zaterdag 20 april 2013 11:54 schreef Purple010 het volgende:
[..]
Dat waren roerige tijden in December!
Hopelijk was het allemaal voor een goede reden, wel veel pieken en dalen voor iedereen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:55 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Juistem! Een hele streepjes golf waar er uiteindelijk maar een aantal van overbleven
quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:51 schreef Piekie81 het volgende:
Niet bijgelezen, maar hier een meld met baby uit buik!
Vannacht om 23:30 zijn de vliezen gebroken, om half 1 kwamen de weeën opzetten. Om 2 uur 4 cm, om half 4 6a7 en om 4:03 is het mannetje geboren. Hij heeft M a t t h i j s en is natuurlijk het allerliefste mannetje van de hele wereld![]()
Tot nu toe hebben we hem vrijwel alleen slapend gezien, nu wij nog bijtanken van deze nacht
+1quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:11 schreef Limone het volgende:
Oh lieve L-E, ik krijg er tranen van in mijn ogenIk duim, duim, duim heel hard!
YAY!! Gefeliciteerd Piekie! Leuke Hollandse naamquote:Op zaterdag 20 april 2013 12:51 schreef Piekie81 het volgende:
Niet bijgelezen, maar hier een meld met baby uit buik!
Vannacht om 23:30 zijn de vliezen gebroken, om half 1 kwamen de weeën opzetten. Om 2 uur 4 cm, om half 4 6a7 en om 4:03 is het mannetje geboren. Hij heeft M a t t h i j s en is natuurlijk het allerliefste mannetje van de hele wereld![]()
Tot nu toe hebben we hem vrijwel alleen slapend gezien, nu wij nog bijtanken van deze nacht
Hier niks hoor. Ik blijf gewoon 4 weken bovenaan staanquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:26 schreef Shandaly het volgende:
L-E, dat is schrikken zeg! Logisch dat je bang bent, maar je bent in goede handen. Ik duim mee voor de 34 weken grens!
Piekie gefeliciteerd!!Geen aprilmama's meer in het lijstje...
(en ik ineens in de top 5)
34 weken voor Sparkling!
Hoe is het nu bij jou, Mandy? Nog steeds veel voorwerk, of is het al wat rustiger geworden?
En de andere LLMmetjes?
En zo sta ik ineens op plaats 3 ... het is nu echt aftellen ...quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:26 schreef Shandaly het volgende:
L-E, dat is schrikken zeg! Logisch dat je bang bent, maar je bent in goede handen. Ik duim mee voor de 34 weken grens!
Piekie gefeliciteerd!!Geen aprilmama's meer in het lijstje...
(en ik ineens in de top 5)
34 weken voor Sparkling!
Hoe is het nu bij jou, Mandy? Nog steeds veel voorwerk, of is het al wat rustiger geworden?
En de andere LLMmetjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |