abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125487487
Zwangerschap & geboorte

18 april: Piekie81 (jongetje)

04 mei: Spirit82 (meisje)
05 mei: Vencodark (jongetje)
06 mei: -mandy- & Djeez
09 mei: twentemeisje (jongetje)
10 mei: Shandaly (meisje)
***30 mei: XcUZ_Me & Duvel ***

01 juni: .Sparkling. (meisje)
***07 juni: L-E & fokking.fokker***
13 juni: nelisb (papa) (jongetje)
17 juni: Twinkly (jongetje)
23 juni: Elmo76 (meisje)
29 juni: winski05 (papa)

16 juli: Kiwisoep (meisje)
31 juli: Suusz (jongetje)

***05 augustus: Juud & Dementor*** (jongetje)
16 augustus: Hilliebillie
16 augustus: Cwen (meisje)
16 augustus: Hilzillah (jongetje)
16 augustus: covie (jongetje)
17 augustus: Laiveneertiekje
18 augustus: Wizzy
21 augustus: Sull

06 september: sharpdressedman
13 september: Kleurdoos (meisje)
22 september: Minerva_
24 september: Spewey
27 september: Ymme
28 september: -Bubseltje-

06 oktober: GotC & YUR
12 oktober: Jipster
16 oktober: Ferrari_rood
20 oktober: Rossdale (papa)

07 november: Bla_Bla_Bla
12 november: Limone
18 november: martine1984
27 november: Mabawa

02 december: Purple010
04 december: angelatje
09 december: ProjSkippy
14 december: Soempie

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
pi_125487504
Ik heb niets gelezen, sorry, ben nog heel erg aan het bijkomen van alles, ik hoop snel weer mee te lezen hier! Alles is wel helemaal goed met ons!

En alvast of alsnog een foto van onze prachtige dochter:

PS Hoe is het met Piekie als laatste April mama?
pi_125487566
Wat een prachtige foto, Belle!
Zo begin ik toch ook wel erg nieuwsgierig te worden naar mijn meisje...
pi_125487602
Prachtig meisje heb je daar belena. Is t de voorkant van het kaartje? Erg mooi!
pi_125487675
Wat een mooie foto Belle, echt prachtig! O+

Ik heb net het contact met mijn vader verbroken, tijdelijk in ieder geval :'( hij heeft zoveel verpest en kapot gemaakt in het verleden en lijkt nu dezelfde kant op te gaan. Ik kan mijn dochter al geen oma meer bieden, haar opa kiest ook liever voor zichzelf :'( :'(
E.
  vrijdag 19 april 2013 @ 17:22:34 #6
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_125487758
Wat een mooie foto belle O+

Spark, wat heftig :o. Zo'n beslissing neem je niet zomaar... Sterkte :*.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_125487772
O+ Dankjulliewel!

Martine, dit is niet van het geboorte kaartje, die kom ik ook nog showen binnenkort!

Sparkling, wat verdrietig en heftig... :*
pi_125487810
Ohjee Spark, wat verdrietig. Ik dacht dat jullie wel een goede band hadden? Gebaseerd op je posts... Voor nu vast even het beste :*
pi_125487866
O+ Belle! Mooie foto en mooi schrift :)
pi_125488022
Ja, hadden we ook. Maar we zijn er recent achter gekomen dat hij over heel veel dingen liegt en zichzelf weer in de nesten werkt. En hij accepteert geen hulp want het is zijn leven en wij moeten ons er buiten houden en hij wordt hartstikke gek van ons. Dat waren zijn woorden vanmiddag.
Dus dat was duidelijke taal.. :'( en ik begrijp er niets van. Hij keek zo uit naar de geboorte van z'n kleindochter en zoals het er nu uit ziet maakt hij daar niets van mee. Ik ben even heel erg hard aan het huilen momenteel. En damn, wat mis ik mijn moeder zo..
E.
pi_125488051
Belle wat mooi gedaan! En wat een plaatje O+

En Spark, zwaar klote, maar wel goed dat je voor jezelf kiest :*
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 19 april 2013 @ 17:39:13 #12
30252 Soempie
Procreating
pi_125488402
Belle O+ Wat hebben jullie een mooi meisje gemaakt samen. Die teentjes.. *smelt* O+ Erg leuk gedaan ook zo, is dat het kaartje? Fijn dat alles goed gaat. :*

Spark, wat moeilijk. ;( Misschien dat het voor jullie allemaal wat rust geeft nu en wie weet is hij over een tijdje wel weer aanspreekbaar. :*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_125488590
Wauw Bellelena, mooi zo!
  vrijdag 19 april 2013 @ 17:44:21 #14
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_125488617
Belle wat prachtig gedaan! Nu maakt zo'n schoonheid als onderwerp alles natuurlijk al mooi O+

Spark, meis wat heftig! Ik hoop dat het maar tijdelijk nodig is voor jullie :* ;(
  vrijdag 19 april 2013 @ 17:44:31 #15
171422 LadyBlack
paint it black
pi_125488626
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 17:16 schreef bellelena het volgende:
Ik heb niets gelezen, sorry, ben nog heel erg aan het bijkomen van alles, ik hoop snel weer mee te lezen hier! Alles is wel helemaal goed met ons!

[ afbeelding ]
O+ O+ O+

Verder sluit ik me aan bij je eerste zin, wat kun je opgaan in die eerste dagen he? En in je kind *;

Succes voor iedereen hier die het nodig heeft, en tot gauw! :*
pi_125489129
Oh Belle, wat een ontzettend mooi meisje is jullie Nin! O+

Sparkling, wat een moeilijk maar ook dapper besluit. Hopelijk kan het over een tijdje herzien worden. Sterkte.
pi_125489286
Spark, een vreselijke klote beslissing.. Maar je moet doen wat goed voor jou is. Voor jou en je kleintje. Misschien is er later nog een opening voor jullie om het goed te maken.

En het is zijn verlies als hij niets meemaakt van zijn kleinkind.. :*
  vrijdag 19 april 2013 @ 18:02:41 #18
378192 -mandy-
I am who I am
pi_125489407
Belle wat een supermooie en lieve foto van je meisje!!!

Spark, veel sterkte, een erg moedige beslising! :*
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_125489618
Belle, hebben!
pi_125490258
Spark wat verdrietig. Ik kan me goed voorstellen hoe jij je moet voelen heb iets soortgelijks destijds met mn moeder meegemaakt. Hierdoor heeft ze heel veel van onze zoon gemist. Dit is klote maar je moet nu eerst aan jezelf en je kleine meisje denken. :*
  vrijdag 19 april 2013 @ 18:31:22 #21
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_125490329
Belle O+ . En ik ben heel benieuwd naar het kaartje!

---

L-E wat rot! Duimstand! ^O^

---

Mochten er nog meer mensen met spaghettibenengedoe en out-gaan klachten zijn: drop en zoethoutthee helpen echt! Niet dat ik me nu weer helemaal goed voel, maar ik kan wel weer beter m'n gang gaan. *O*
pi_125490492
Fijn Skips! Dan zal ik dat maar juist laten staan, hoewel ik zouthoutthee niet te zuipen vind, maar dropjes zou ik wel lusten. :9

Ik 'moet' koken, maar heb zo geen zin.
  vrijdag 19 april 2013 @ 18:37:32 #23
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_125490508
Spark wat naar :{

Skippy wat fijn dat het lijkt te helpen *O*
pi_125490696
LE; oei, klinkt niet goed zo'n bloeddruk en eiwitten. Ik duim dat je bloeddruk zakt en je niet zieker gaat worden zodat je kleintje nog even blijft zitten.
pi_125491908
Beetje laat, maar bij deze: meld met baby in buik!

Wat een schatje bellelena! En wat een ontzettend leuke foto met al die info erbij. Fijn dat alles goed gaat en dat je vooral lekker aan het bijkomen bebt. Dat is het belangrijkste op dit moment, naast natuurlijk genieten van en zorgen voor Nin. Wij lopen niet weg ;)

Spark, wat rot dat dat net nu allemaal gebeurt en je daardoor nog even extra in een emotionele rollercoaster bent beland! Sterkte met dit een plekje geven! :*

En spirit ook nog heel veel sterkte. Hopelijk is je vriend er weer om samen te zijn op deze moeilijke dag.

Hoera voor de mijlpalen! *O* *O* (ik weet alleen niet meer precies wie allemaal... Shantally 37 weken, kd 19 iig)

Verder weet ik het niet precies meer :@
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_125492045
bellelena, O+

Sparklin, wat een moeilijke beslissing lijkt mij dat zeg.

Spirit, sterkte vandaag.

Zo, weer een hele drukke week achter de rug. Ik ben echt kapot... Maar het is bijna vakantie.. Nog 2 daagjes lesgeven volgende week...
pi_125492362
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 17:16 schreef bellelena het volgende:

[ afbeelding ]

PS Hoe is het met Piekie als laatste April mama?
wat ontzettend lief en mooi O+
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 19 april 2013 @ 20:19:04 #28
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_125495224
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 19:18 schreef laiveneertiekje het volgende:
bellelena, O+

Sparklin, wat een moeilijke beslissing lijkt mij dat zeg.

Spirit, sterkte vandaag.

Zo, weer een hele drukke week achter de rug. Ik ben echt kapot... Maar het is bijna vakantie.. Nog 2 daagjes lesgeven volgende week...
Ow, verhip, tis natuurlijk bijna Mei vakantie, dan ben ik ook vrij, eens even kijken hoe en wanneer...

Gaat het nog wel een beetje buik en babytechnisch gezien? Is het vooral vermoeidheid of ook andere klachten, niet dat dat niet erg is natuurlijk, maar je begrijpt t wel. ;)
pi_125496116
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 20:19 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Ow, verhip, tis natuurlijk bijna Mei vakantie, dan ben ik ook vrij, eens even kijken hoe en wanneer...

Gaat het nog wel een beetje buik en babytechnisch gezien? Is het vooral vermoeidheid of ook andere klachten, niet dat dat niet erg is natuurlijk, maar je begrijpt t wel. ;)
Het is vooral vermoeidheid lijkt het. En wat sneller duizelig als ik niet op tijd eet. Lichamelijk gaat het eigenlijk wel goed.

En pukkie doet het prima. Ik zie sinds een paar dagen mijn buik helemaal bewegen als ik een schop krijg.. Zo mooi om weer te zien. O+
pi_125497113
argh, ik zit oude foto's te kijken en ik krijg kramp van t rammelen :')

net ook lex zijn geboortefoto's bekeken O+
  vrijdag 19 april 2013 @ 21:08:07 #31
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_125498126
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 20:34 schreef laiveneertiekje het volgende:

[..]

Het is vooral vermoeidheid lijkt het. En wat sneller duizelig als ik niet op tijd eet. Lichamelijk gaat het eigenlijk wel goed.

En pukkie doet het prima. Ik zie sinds een paar dagen mijn buik helemaal bewegen als ik een schop krijg.. Zo mooi om weer te zien. O+
Ja hier ook, ik zei het toevallig vanochtend, tof hè, dat je buik weer echt tot leven komt en er voelbaar een mensje in zit te draaien en te schoppen.
Ik had vanmiddag twee keer het idee dat ie de hik had, eerste keer niet zo door en tweede keer dacht ik, dit ken ik ergens van..... O+
pi_125498309
De hik voel ik ook alweer eventjes. Wel apart, de placenta ligt nu voor ipv achter, en ik voel dus op hele andere plekken leven dan bij Bartje..

Wel irritant eraan, pukkie vindt mijn blaas heerlijk liggen...
pi_125505505
Ik vind het ook bijzonder dat leven in mijn buik te voelen. De hik heb ik nog maar 1 keer bewust gevoeld, vond ik echt bizar!

Laiv, die blaas ja! Soms denk ik heeeeeeeel nodig naar de wc te moeten. Dan ga ik rennen en als ik er bijna ben is het gevoel weg! Pffff! :D

Bluh, ik zit er echt even doorheen. Het idee dat mijn vader ons kind misschien niet zal zien opgroeien.. Ik weet dat het mijn keuze is, natuurlijk.. Maar hij heeft over zoveel gelogen dat ik niet weet wat ik moet geloven en ik wil eigenlijk liever niet eens weten in wat voor wereldje hij zich nu heeft gestort. Geen wereld die ik kan accepteren en zeker geen wereld waar ik mijn kind aan bloot ga stellen. Dus tenzij hij ineens eerlijk gaat vertellen wat er aan de hand is in plaats van grote leugens te vertellen, zal ik moeten accepteren dat het zo is.
Mijn moeder overleed 9 jaar geleden, die had alles gedaan om nog bij ons te zijn. Mijn vader heeft de kans en weet het te verpesten, dadelijk heeft hij niets meer.
Ik ga zo maar slapen, dit kan nooit goed zijn voor mijn zwangere lijf ;)
E.
pi_125505871
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 23:11 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik vind het ook bijzonder dat leven in mijn buik te voelen. De hik heb ik nog maar 1 keer bewust gevoeld, vond ik echt bizar!

Laiv, die blaas ja! Soms denk ik heeeeeeeel nodig naar de wc te moeten. Dan ga ik rennen en als ik er bijna ben is het gevoel weg! Pffff! :D

Bluh, ik zit er echt even doorheen. Het idee dat mijn vader ons kind misschien niet zal zien opgroeien.. Ik weet dat het mijn keuze is, natuurlijk.. Maar hij heeft over zoveel gelogen dat ik niet weet wat ik moet geloven en ik wil eigenlijk liever niet eens weten in wat voor wereldje hij zich nu heeft gestort. Geen wereld die ik kan accepteren en zeker geen wereld waar ik mijn kind aan bloot ga stellen. Dus tenzij hij ineens eerlijk gaat vertellen wat er aan de hand is in plaats van grote leugens te vertellen, zal ik moeten accepteren dat het zo is.
Mijn moeder overleed 9 jaar geleden, die had alles gedaan om nog bij ons te zijn. Mijn vader heeft de kans en weet het te verpesten, dadelijk heeft hij niets meer.
Ik ga zo maar slapen, dit kan nooit goed zijn voor mijn zwangere lijf ;)
Ik zou bijna zeggen dat we dezelfde vader hebben
pi_125505999
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 april 2013 23:18 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Ik zou bijna zeggen dat we dezelfde vader hebben
Zelfs dat zou me niet verbazen! ;)
Nee hoor, het is een tijd slecht gegaan toen mijn moeder net overleden was met hem. Toen een paar jaar stabiel, naar wat we dachten. En nu blijkt hij weer gigantisch in de shit te zitten, we kunnen alleen onze vinger niet leggen op hoe en waar.
Een voordeel is dat ik de vorige keer amper 16 was en nog bij hem woonde. Nu kan ik naar mijn eigen huis en man, makkelijker afstand nemen. Maar het blijft verdrietig, ik gun hem zoveel..
E.
pi_125506172
Mijn dochter is vanavond bezig haar voet mijn ribben te zetten. Vrij oncomfortabel :+ ze zal wel denken: ze wil beweging, hier heb je het!
E.
pi_125506249
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 april 2013 23:21 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Zelfs dat zou me niet verbazen! ;)
Nee hoor, het is een tijd slecht gegaan toen mijn moeder net overleden was met hem. Toen een paar jaar stabiel, naar wat we dachten. En nu blijkt hij weer gigantisch in de shit te zitten, we kunnen alleen onze vinger niet leggen op hoe en waar.
Een voordeel is dat ik de vorige keer amper 16 was en nog bij hem woonde. Nu kan ik naar mijn eigen huis en man, makkelijker afstand nemen. Maar het blijft verdrietig, ik gun hem zoveel..
Als hij niet 'geholpen' wil worden. Of niet inziet dat hij geholpen zou moeten worden dan kan je er heel weinig mee. En Gelukkig kan je er nu voor kiezen om afstand te nemen. Het blijft sowieso een heel verdrietige situatie. Zeker omdat je het hem 'gunt' om opa te zijn. Heel lastig onm de vinger op de plek te leggen waarom. Misschien ziet hij binnenkort het licht nog wel.... :*
pi_125506757
Spark :*
Moeilijke beslissing, hoop voor je dat het een tijdelijke is.

Hier weer een brakke nacht voor de boeg ben ik bang.. het ging best redelijk met mijn oorpijn vond ik, dus lekker vroeg naar bed gegaan, want ik had immers nog wat in te halen... maar zodra ik ga liggen doet alles drie keer meer pijn :( Het bonst, suist, klopt... Dan maar weer even rechtop totdat ik gewoon echt niet meer kan en vanzelf in slaap val ;)
  vrijdag 19 april 2013 @ 23:50:35 #39
378192 -mandy-
I am who I am
pi_125507538
Veel sterkte vannacht Shandaly, en hopelijk kun je vannacht toch iets slapen!
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
  zaterdag 20 april 2013 @ 08:44:53 #40
378192 -mandy-
I am who I am
pi_125515230
Heb je een beetje kunnen slapen vannacht Shandaly?
  zaterdag 20 april 2013 @ 08:59:26 #41
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_125515345
Shandaly lidocaine druppels al geprobeerd ?
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_125516118
Die mogen niet als je zwanger bent, evenstar. Helaas...

Heb niet heel veel geslapen, maar toch zeker 3 keer zoveel als gisteren ;-)
En bij deze maar meteen: meld! Geen bijzonderheden qua zwangerschap.
pi_125516482
Spark, wat een klote situatie :*

Shandaly waarom krijg je geen antibiotica? Of is het geen oorontsteking?

Belle..mooi!!

Skips, fijn dat het iets helpt, hopen dat het snel helemaal weg is, lijkt me iks als je je steeds zo gammel voelt.
pi_125516594
Wat een mooie foto van Bellelena!

Familie banden, lastig je kiest ze niet zelf maar moet het er wel mee doen.

Hier is het een bende. We hebben een kat die ineens uit het niets heeft besloten overal tegenaan te gaan piesen. Hij is al gecastreerd en doet het open en bloot. Vreselijk vies en we reageren iedere keer, maar t helpt niets -O-

Zou het komen door het zwanger zijn? Door de lente? We weten het niet en niets helpt!
Om wanhopig van te worden.
pi_125516716
Ach shit purple..geenidee of et aan het zwaner zijn zou kunnen liggen, nog nooit gehoord eigenlijk dat katten dat din ineens gaan doen.

JE zou eerder denken voorjaar en andere katten die bij je huis rondzwerven
pi_125516760
Nog even terug gelezen Sethiwe mooie knipper op je echo!

Spirit sterkte! zorg goed voor jezelf!
pi_125516918
Purple, al naar de dierenarts geweest? Ik heb begrepen dat het vaak iets medisch is als katten ineens overal beginnen te plassen.

Sethiwe, nog een hoera voor je knipper! Gisteren vergeten volgens mij.

Shandaly, wat een rottige oorontsteking! :*

Spirit, de dag doorgekomen gisteren? Verdrietig dat je er niet bij kon zijn. Sterkte :*

Slecht geslapen! :O
E.
pi_125517097
Gisteravond begon de grote ellende daarvoor was het een los keertje.
Nu is de dierenarts alleen open voor spoed.
Daar reken ik dit dan weer niet onder...

Wil hem vandaag zoveel mogelijk in de tuin houden en heb alle deuren naar kamers dicht gedaan.
Vriend heeft kattenbak gesopt en we hebben steeds zn neus in zn eigen pies geduwd, wattie niet fijn vond! Hoop dat dat werkt.

Onze andere Poes heeft hem trouwens ook al een tik gegeven. Nu maar positieve aandacht en afleiden.
Kan niet blijven straffen.

Lees wel op internet dat het vaker gebeurd bij zwangere vrouwen. Zit er niet op te wachten eigenlijk.
pi_125517192
Purple, dat kan een blaasontsteking van je kat zijn. Ik vind dat wel spoed, is toch sneu als de poezel gestraft wordt terwijl hij iets onder de leden heeft. :)
pi_125517208
En Sparkling, wat heftig, wat naar, wat rot dat het zo moet gaan :*
pi_125517237
Je kan een plasje opzuigen met een spuitje of het plasje in een potje doen en dan even langs de dierenarts brengen. Dit is wel spoed.
pi_125517409
Het staat er harder dan ik ben hoor! We zijn twee watjes. Zal in ieder geval even de spoedlijn bellen.
pi_125517516
Dierenarts gebeld en is geen spoed spoed. Juist door de lokaties waar hij plast.
Zou erger zijn als hij helemaal niet kon plassen of bloed plaste.
Mag zoals Oognip al schreef wel met wat urine langskomen om te testen.
Dus dat is wel fijn, alleen hoe ga ik dat doen?

Nou so far off topic. Weinig Z&G, maar in ieder geval bedankt voor de adviezen.
pi_125517628
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 april 2013 11:21 schreef Purple010 het volgende:
Dierenarts gebeld en is geen spoed spoed. Juist door de lokaties waar hij plast.

Heb je een klein spuitje om het op te zuigen van de vloer?
Mijn monstertje heeft blaasgruis gehad en vertikte het toen om ergens anders te plassen behalve op de bak :') Die heb ik een paar uurtjes opgesloten in een dubbele bench met aan de ene kant een handdoekje en aan de andere kant een bak met plastic tassen snippers.

Ik heb net de topics terug gelezen van de december streepjes regen. Onder het genot van 5 euroshopper worstenbroodjes en een berg tranen. Omdat het zo'n streepjesregen was en omdat het bij zovelen mis ging...
pi_125517694
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 april 2013 11:21 schreef Purple010 het volgende:

Wij hebben dat gedaan door de vieze kattenbakkorrels uit de bak te gooien zodat de bak leeg was. Meneer ging daar meteen zitten plassen :') Kon het toen zo opzuigen met een spuitje.
Je kan eventueel ook speciale kattenbakkorrels bij de dierenarts halen. Deze zijn van plastic dus als de kat plast wordt het niet 'opgezogen' door de korrels.
Als je in de buurt van Enschede woont kan ik je ze ook wel brengen.
pi_125517787
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 11:30 schreef Oognip het volgende:

[..]

Wij hebben dat gedaan door de vieze kattenbakkorrels uit de bak te gooien zodat de bak leeg was. Meneer ging daar meteen zitten plassen :') Kon het toen zo opzuigen met een spuitje.
Je kan eventueel ook speciale kattenbakkorrels bij de dierenarts halen. Deze zijn van plastic dus als de kat plast wordt het niet 'opgezogen' door de korrels.
Als je in de buurt van Enschede woont kan ik je ze ook wel brengen.
Wat een lief aanbod! Maarre zie mijn nick voor mijn locatie ;)
pi_125518171
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 11:27 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Heb je een klein spuitje om het op te zuigen van de vloer?
Mijn monstertje heeft blaasgruis gehad en vertikte het toen om ergens anders te plassen behalve op de bak :') Die heb ik een paar uurtjes opgesloten in een dubbele bench met aan de ene kant een handdoekje en aan de andere kant een bak met plastic tassen snippers.

Ik heb net de topics terug gelezen van de december streepjes regen. Onder het genot van 5 euroshopper worstenbroodjes en een berg tranen. Omdat het zo'n streepjesregen was en omdat het bij zovelen mis ging...
Dat waren roerige tijden in December!
pi_125518196
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 april 2013 11:54 schreef Purple010 het volgende:

[..]

Dat waren roerige tijden in December!
Juistem! Een hele streepjes golf waar er uiteindelijk maar een aantal van overbleven ;(
pi_125518257
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 11:55 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Juistem! Een hele streepjes golf waar er uiteindelijk maar een aantal van overbleven ;(
Hopelijk was het allemaal voor een goede reden, wel veel pieken en dalen voor iedereen.
pi_125518556
Ik plak mijn whatsappje even hier..

En dan is het toch ineens echt mis.. mijn bloeduitslagen gaan helemaal de verkeerde kant op, ik heb een 'extreme pre-eclampsie' met een grote kans op insulten. Opname in zkhs, ophogen van de medicatie en per dag de situatie opnieuw bekijken. We zijn dolblij als ik het red tot komende vrijdag met een baby in de buik, dan is de magische grens van 34 weken bereikt. Duim voor ons, we kunnen het gebruiken.

(ik ben zoooo bang ;( )
pi_125518616
Oh lieve L-E, ik krijg er tranen van in mijn ogen ;( Ik duim, duim, duim heel hard! :*
pi_125518639
Oh jeetje LE wat een kut nieuws!! :*
Idd wat limone zegt... Fingers crossed
pi_125518657
Och L-E, kut ;( Ik ga hard voor jullie duimen! :*
  zaterdag 20 april 2013 @ 12:26:22 #64
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_125518987
Oh shit L-E! -O- Is het Hellp?
Nou ja, doet er ook niet toe natuurlijk. Heel, heel veel sterkte, hopelijk redt je het tot 34w, maar ik kan me voorstellen dat je het vreselijk eng vindt. :*
pi_125519407
Jeetje LE; ik was er al een beetje bang voor dat het deze kant op zou gaan na het bericht van gisteren. Ik weet hoe eng het is en hoe bang je bent, maar je bent in het ziekenhuis en wordt goed in de gaten gehouden. Probeer het over je heen te laten komen. Heb je al magnesium gehad of ga je dat nog krijgen? Heb je al info gehad over de couveuseafdeling? Ik kon niet meer gaan kijken maar een verpleegkundige is toen bij mij geweest om een en ander uit te leggen en mijn man is toen wel nog gaan kijken. Ik vond dat er prettig ondanks dat ik maar de helft mee kreeg.
Meid, ik leef met je mee en ik wens je heel veel sterkte :*

Mocht je er behoefte aan hebben mag je me pm'en. En als dat nu niet is mag het ook over een aantal weken, lotgenotencontact heeft mij toen heel goed gedaan.
  zaterdag 20 april 2013 @ 12:48:06 #66
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_125519483
Ik duim voor je LE. Mijn (34weken) prematuur is inmiddels 7,5 en loopt hier gezellig en gezond rond! Ik hoop dat dat je wat geruststeld!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_125519580
Niet bijgelezen, maar hier een meld met baby uit buik!
Vannacht om 23:30 zijn de vliezen gebroken, om half 1 kwamen de weeën opzetten. Om 2 uur 4 cm, om half 4 6a7 en om 4:03 is het mannetje geboren. Hij heeft M a t t h i j s en is natuurlijk het allerliefste mannetje van de hele wereld :P
Tot nu toe hebben we hem vrijwel alleen slapend gezien, nu wij nog bijtanken van deze nacht :)
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_125519583
Shit LE!! Dat is zeker schrikken! Ik weet verder niet zoveel te zeggen, behalve dat ik het ontzettend rot voor jullie vindt en dat ik oprecht hoop dat je in ieder geval 34 weken gaat halen. :*
E.
pi_125519596
Gefeliciteerd Piekie!! *O*
E.
pi_125519759
Le wat vervelend gelukkig ben je in goede handen. Ik duim voor de 34 weken grens. :*

Piekie gefeliciteerd met jullie jongetje. Lekker gaan genieten nu!
pi_125519782
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 april 2013 12:51 schreef Piekie81 het volgende:
Vannacht om 23:30 zijn de vliezen gebroken, om half 1 kwamen de weeën opzetten. Om 2 uur 4 cm, om half 4 6a7 en om 4:03 is het mannetje geboren. Hij heeft M a t t h i j s en is natuurlijk het allerliefste mannetje van de hele wereld :P
Tot nu toe hebben we hem vrijwel alleen slapend gezien, nu wij nog bijtanken van deze nacht :)
*O* Gefeliciteerd! Kwam het onverwacht? Geniet van de kraamtijd!
  zaterdag 20 april 2013 @ 13:00:43 #72
35189 Troel
scherp en bot
pi_125519810
Gefeliciteerd!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_125520021
Daar is jullie mannetje Piekie!! Gefeliciteerd! *O*

Lieve LE, ondanks dat het eraan zat te komen zal het toch nog erg hard zijn. Ik duim dat de magische 34 weken grens gehaald wordt! Sterkte!
  zaterdag 20 april 2013 @ 13:09:39 #74
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_125520054
Gefeliciteerd met je jongetje Piekie *O*

LE wat een angst ineens. Ik hoop dat het ok gaat met je en dat je af en toe wat van je kunt laten horen. Op naar vrijdag. Sterkte. :*
A grand adventure has begun.
pi_125520086
Oh LE, wat erg dat het hier nu toch op uitloopt. Heel veel sterkte en ik duim voor die kleine :*

En Piekie, gefeliciteerd met jullie zoon!
Sarcasme. Herken het.
pi_125520268
LE wat ontzettend balen zeg! Succes er mee en ik duim met jullie mee dat ie in ieder geval tot 34 weken blijft zitten! :*

Piekie van harte gefeliciteerd met jullie manneke! Dat jullie maar lekker van hem mogen genieten! *O*
  zaterdag 20 april 2013 @ 13:28:36 #77
378192 -mandy-
I am who I am
pi_125520544
Wat een ontzettend naar nieuws L ... hopelijk kan en mag je babyt'tje tot aan de 34 weken in buik blijven zitten. Sterkte! :*

Piekie een zoon! Gefeliciteerd!!! *O* *O* *O*
pi_125520698
Ik durf het bijna niet neer te zetten zo na het nieuws van LE, maar vandaag ben ik 34 weken! Toch weer een stap dichter naar een voldragen zwangerschap!
E.
pi_125520889
Piekie van harte gefeliciteerd met je zoon *O*

Jezus L-E wat ontzettend van de bok, natuurlijk ben je bang ;( Ook ik ga gruwelijk duimen dat je de 34 weken haalt. :*
pi_125520904
34 weken voor Spark! *O*
pi_125520939
Piekie, je zoon is er!! *O* Van harte gefeliciteerd O+

L-E, ik duim mee :*
pi_125521051
Nee hoor Sparkling, ik gun iedereen zo een mooie mijlpaal, ik jompel mee: 34 weken *O*

Piekie, van harte met je zoon!
pi_125521202
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 12:11 schreef Limone het volgende:
Oh lieve L-E, ik krijg er tranen van in mijn ogen ;( Ik duim, duim, duim heel hard! :*
+1 :*
pi_125521244
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 april 2013 12:51 schreef Piekie81 het volgende:
YAY!! Gefeliciteerd Piekie! Leuke Hollandse naam O+
pi_125521259
Piekie gefeliciteerd *O*
Dat is snelbgegaan!
pi_125521664
Piekie gefeliciteerd!

En LE wat een rot bericht. Sterkte en zulks, je bent in iedergeval in goede handen en alles komt goed!
pi_125521935
L-E, dat is schrikken zeg! Logisch dat je bang bent, maar je bent in goede handen. Ik duim mee voor de 34 weken grens!

Piekie gefeliciteerd!! *G* Geen aprilmama's meer in het lijstje...
(en ik ineens in de top 5 :X )

34 weken voor Sparkling! *O*

Hoe is het nu bij jou, Mandy? Nog steeds veel voorwerk, of is het al wat rustiger geworden?

En de andere LLMmetjes?
pi_125522216
Sterkte LE,

En inderdaad probeer je kindje nog ff binnen te houden.
En bedenk je, als het niet goed meer gaat, halen ze je kindje. Je bent in goede handen.

En als je straks over een maandje of vier met je kleintje op de bank zit ben je het "vergeten" .
pi_125522254
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 14:26 schreef Shandaly het volgende:
L-E, dat is schrikken zeg! Logisch dat je bang bent, maar je bent in goede handen. Ik duim mee voor de 34 weken grens!

Hoe is het nu bij jou, Mandy? Nog steeds veel voorwerk, of is het al wat rustiger geworden?

En de andere LLMmetjes?
Hier niks hoor. Ik blijf gewoon 4 weken bovenaan staan :+
Sarcasme. Herken het.
  zaterdag 20 april 2013 @ 14:44:02 #90
378192 -mandy-
I am who I am
pi_125522365
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 14:26 schreef Shandaly het volgende:

En de andere LLMmetjes?
En zo sta ik ineens op plaats 3 ... het is nu echt aftellen ...

Gelukkig is het voorwerk hier afgenomen, en is mijn lijf rustiger. 2x voorwerk is meer dan genoeg. Wel iets meer harde buiken en een rustigere baby.

Een jompel voor Sparkling!!! *O* *O* *O*
pi_125522798
L-E Ik krijg kippenvel over mijn hele lijf van je berichtje. -O- Jeetje gaat het nu dan toch nog mis... ik hoop zo dat ze je bloeddruk nog even onder controle kunnen houden, maar jouw gezondheid mag ook geen gevaar lopen. Heel veel sterkte de komende dagen! :*

Piekie gefeliciteerd met jullie zoon met zijn mooie naam! *O*
pi_125523222
LE ik duim heel hard voor jullie!

en pieke gefeliciteerd met je zoontje :)
pi_125523467
Piekie, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! *G* *G* *G*

L-E, ook mijn duimen draaien. Veel sterkte. Heb je al longrijpingsspuiten gehad voor de zekerheid?
  zaterdag 20 april 2013 @ 15:42:52 #94
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_125523936
le :*

Piekie gefeliciteerd *O*

Hier nu 17 weken en het is een meisje O+

Verder zag ze er goed uit en was weer erg druk.
  zaterdag 20 april 2013 @ 15:45:53 #95
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_125524010
Oh lieve LE...sterkte meis, ik duim zo dat jullie beeb blijft zitten. Wat ontzettend klote allemaal :*

Piekie, gefeliciteerd *G* O+

Bubsel een meisje! Wat ontzettend leuk *O*
pi_125524384
L-E, dat is schrikken. Heel veel sterkte :* .

Pieke, Gefeliciteerd *O*

Volgens mijn teller is het nog 120 dagen tot de uitgerekend datum, jeetje dat gaat snel.
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
  zaterdag 20 april 2013 @ 16:52:36 #97
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_125525465
Oh nee hè LE!! Wat een nare situatie -O- maar je wilt nu vast ook wel in het zkh zijn waar ze jou en je kindje goed in de gaten kunnen houden. Ik ga heeeeel hard voor je duimen!! :*

En Piekie! Daar is ie dan! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon! *O*

En ook even een jompel voor Spark! Fijn hè, die mijlpaal?

Ik ben te druk geweest... Gister kast uitgesopt, controle en vandaag kamertje weer wat verder ingericht en ff de stad in geweest. Dat laatste had ik beter niet kunnen doen, maar we hebben nu wél een hele toffe lamp voor de babykamer! Vandaag doe ik niks meer. Misschien morgen weer.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_125525467
LE, nee toch... Had zo gehoopt dat het niet zou door ontwikkelen... Heel veel sterkte de komende tijd :*

Spark, mooie mijlpaal! *O* En sterkte met alle gedoe rondom je vader:*.

Bubsel, wat leuk, een meisje! *O*

Piekie, van harte gefeliciteerd! *O* wat een vlotte geboorte van jullie zoon!

Hier helemaal stuk na de bruiloft van gisteren, maar het was het waard. Prachtige dag!
Home is where the O+ is...
pi_125525539
Le heeft veel sterkte meid.
Ik hoop voor je dat je de 34 weken haalt.

Piekie gefeliciteerd *O*
dat is echt snel gegaan.

Sparkling sterkte, geen makkelijke beslissing om afstand te nemen van je vader.
  zaterdag 20 april 2013 @ 17:13:03 #100
378192 -mandy-
I am who I am
pi_125525969
Bubsel een meisje!!! Wat leuk! Nu kun je helemaal los gaan met shoppen! *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')