+1quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:11 schreef Limone het volgende:
Oh lieve L-E, ik krijg er tranen van in mijn ogenIk duim, duim, duim heel hard!
YAY!! Gefeliciteerd Piekie! Leuke Hollandse naamquote:Op zaterdag 20 april 2013 12:51 schreef Piekie81 het volgende:
Niet bijgelezen, maar hier een meld met baby uit buik!
Vannacht om 23:30 zijn de vliezen gebroken, om half 1 kwamen de weeën opzetten. Om 2 uur 4 cm, om half 4 6a7 en om 4:03 is het mannetje geboren. Hij heeft M a t t h i j s en is natuurlijk het allerliefste mannetje van de hele wereld![]()
Tot nu toe hebben we hem vrijwel alleen slapend gezien, nu wij nog bijtanken van deze nacht
Hier niks hoor. Ik blijf gewoon 4 weken bovenaan staanquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:26 schreef Shandaly het volgende:
L-E, dat is schrikken zeg! Logisch dat je bang bent, maar je bent in goede handen. Ik duim mee voor de 34 weken grens!
Piekie gefeliciteerd!!Geen aprilmama's meer in het lijstje...
(en ik ineens in de top 5)
34 weken voor Sparkling!
Hoe is het nu bij jou, Mandy? Nog steeds veel voorwerk, of is het al wat rustiger geworden?
En de andere LLMmetjes?
En zo sta ik ineens op plaats 3 ... het is nu echt aftellen ...quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:26 schreef Shandaly het volgende:
L-E, dat is schrikken zeg! Logisch dat je bang bent, maar je bent in goede handen. Ik duim mee voor de 34 weken grens!
Piekie gefeliciteerd!!Geen aprilmama's meer in het lijstje...
(en ik ineens in de top 5)
34 weken voor Sparkling!
Hoe is het nu bij jou, Mandy? Nog steeds veel voorwerk, of is het al wat rustiger geworden?
En de andere LLMmetjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |