abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125517237
Je kan een plasje opzuigen met een spuitje of het plasje in een potje doen en dan even langs de dierenarts brengen. Dit is wel spoed.
pi_125517409
Het staat er harder dan ik ben hoor! We zijn twee watjes. Zal in ieder geval even de spoedlijn bellen.
pi_125517516
Dierenarts gebeld en is geen spoed spoed. Juist door de lokaties waar hij plast.
Zou erger zijn als hij helemaal niet kon plassen of bloed plaste.
Mag zoals Oognip al schreef wel met wat urine langskomen om te testen.
Dus dat is wel fijn, alleen hoe ga ik dat doen?

Nou so far off topic. Weinig Z&G, maar in ieder geval bedankt voor de adviezen.
pi_125517628
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 april 2013 11:21 schreef Purple010 het volgende:
Dierenarts gebeld en is geen spoed spoed. Juist door de lokaties waar hij plast.

Heb je een klein spuitje om het op te zuigen van de vloer?
Mijn monstertje heeft blaasgruis gehad en vertikte het toen om ergens anders te plassen behalve op de bak :') Die heb ik een paar uurtjes opgesloten in een dubbele bench met aan de ene kant een handdoekje en aan de andere kant een bak met plastic tassen snippers.

Ik heb net de topics terug gelezen van de december streepjes regen. Onder het genot van 5 euroshopper worstenbroodjes en een berg tranen. Omdat het zo'n streepjesregen was en omdat het bij zovelen mis ging...
pi_125517694
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 april 2013 11:21 schreef Purple010 het volgende:

Wij hebben dat gedaan door de vieze kattenbakkorrels uit de bak te gooien zodat de bak leeg was. Meneer ging daar meteen zitten plassen :') Kon het toen zo opzuigen met een spuitje.
Je kan eventueel ook speciale kattenbakkorrels bij de dierenarts halen. Deze zijn van plastic dus als de kat plast wordt het niet 'opgezogen' door de korrels.
Als je in de buurt van Enschede woont kan ik je ze ook wel brengen.
pi_125517787
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 11:30 schreef Oognip het volgende:

[..]

Wij hebben dat gedaan door de vieze kattenbakkorrels uit de bak te gooien zodat de bak leeg was. Meneer ging daar meteen zitten plassen :') Kon het toen zo opzuigen met een spuitje.
Je kan eventueel ook speciale kattenbakkorrels bij de dierenarts halen. Deze zijn van plastic dus als de kat plast wordt het niet 'opgezogen' door de korrels.
Als je in de buurt van Enschede woont kan ik je ze ook wel brengen.
Wat een lief aanbod! Maarre zie mijn nick voor mijn locatie ;)
pi_125518171
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 11:27 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Heb je een klein spuitje om het op te zuigen van de vloer?
Mijn monstertje heeft blaasgruis gehad en vertikte het toen om ergens anders te plassen behalve op de bak :') Die heb ik een paar uurtjes opgesloten in een dubbele bench met aan de ene kant een handdoekje en aan de andere kant een bak met plastic tassen snippers.

Ik heb net de topics terug gelezen van de december streepjes regen. Onder het genot van 5 euroshopper worstenbroodjes en een berg tranen. Omdat het zo'n streepjesregen was en omdat het bij zovelen mis ging...
Dat waren roerige tijden in December!
pi_125518196
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 april 2013 11:54 schreef Purple010 het volgende:

[..]

Dat waren roerige tijden in December!
Juistem! Een hele streepjes golf waar er uiteindelijk maar een aantal van overbleven ;(
pi_125518257
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 11:55 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Juistem! Een hele streepjes golf waar er uiteindelijk maar een aantal van overbleven ;(
Hopelijk was het allemaal voor een goede reden, wel veel pieken en dalen voor iedereen.
pi_125518556
Ik plak mijn whatsappje even hier..

En dan is het toch ineens echt mis.. mijn bloeduitslagen gaan helemaal de verkeerde kant op, ik heb een 'extreme pre-eclampsie' met een grote kans op insulten. Opname in zkhs, ophogen van de medicatie en per dag de situatie opnieuw bekijken. We zijn dolblij als ik het red tot komende vrijdag met een baby in de buik, dan is de magische grens van 34 weken bereikt. Duim voor ons, we kunnen het gebruiken.

(ik ben zoooo bang ;( )
pi_125518616
Oh lieve L-E, ik krijg er tranen van in mijn ogen ;( Ik duim, duim, duim heel hard! :*
pi_125518639
Oh jeetje LE wat een kut nieuws!! :*
Idd wat limone zegt... Fingers crossed
pi_125518657
Och L-E, kut ;( Ik ga hard voor jullie duimen! :*
  zaterdag 20 april 2013 @ 12:26:22 #64
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_125518987
Oh shit L-E! -O- Is het Hellp?
Nou ja, doet er ook niet toe natuurlijk. Heel, heel veel sterkte, hopelijk redt je het tot 34w, maar ik kan me voorstellen dat je het vreselijk eng vindt. :*
pi_125519407
Jeetje LE; ik was er al een beetje bang voor dat het deze kant op zou gaan na het bericht van gisteren. Ik weet hoe eng het is en hoe bang je bent, maar je bent in het ziekenhuis en wordt goed in de gaten gehouden. Probeer het over je heen te laten komen. Heb je al magnesium gehad of ga je dat nog krijgen? Heb je al info gehad over de couveuseafdeling? Ik kon niet meer gaan kijken maar een verpleegkundige is toen bij mij geweest om een en ander uit te leggen en mijn man is toen wel nog gaan kijken. Ik vond dat er prettig ondanks dat ik maar de helft mee kreeg.
Meid, ik leef met je mee en ik wens je heel veel sterkte :*

Mocht je er behoefte aan hebben mag je me pm'en. En als dat nu niet is mag het ook over een aantal weken, lotgenotencontact heeft mij toen heel goed gedaan.
  zaterdag 20 april 2013 @ 12:48:06 #66
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_125519483
Ik duim voor je LE. Mijn (34weken) prematuur is inmiddels 7,5 en loopt hier gezellig en gezond rond! Ik hoop dat dat je wat geruststeld!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_125519580
Niet bijgelezen, maar hier een meld met baby uit buik!
Vannacht om 23:30 zijn de vliezen gebroken, om half 1 kwamen de weeën opzetten. Om 2 uur 4 cm, om half 4 6a7 en om 4:03 is het mannetje geboren. Hij heeft M a t t h i j s en is natuurlijk het allerliefste mannetje van de hele wereld :P
Tot nu toe hebben we hem vrijwel alleen slapend gezien, nu wij nog bijtanken van deze nacht :)
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_125519583
Shit LE!! Dat is zeker schrikken! Ik weet verder niet zoveel te zeggen, behalve dat ik het ontzettend rot voor jullie vindt en dat ik oprecht hoop dat je in ieder geval 34 weken gaat halen. :*
E.
pi_125519596
Gefeliciteerd Piekie!! *O*
E.
pi_125519759
Le wat vervelend gelukkig ben je in goede handen. Ik duim voor de 34 weken grens. :*

Piekie gefeliciteerd met jullie jongetje. Lekker gaan genieten nu!
pi_125519782
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 april 2013 12:51 schreef Piekie81 het volgende:
Niet bijgelezen, maar hier een meld met baby uit buik!
Vannacht om 23:30 zijn de vliezen gebroken, om half 1 kwamen de weeën opzetten. Om 2 uur 4 cm, om half 4 6a7 en om 4:03 is het mannetje geboren. Hij heeft M a t t h i j s en is natuurlijk het allerliefste mannetje van de hele wereld :P
Tot nu toe hebben we hem vrijwel alleen slapend gezien, nu wij nog bijtanken van deze nacht :)
*O* Gefeliciteerd! Kwam het onverwacht? Geniet van de kraamtijd!
  zaterdag 20 april 2013 @ 13:00:43 #72
35189 Troel
scherp en bot
pi_125519810
Gefeliciteerd!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_125520021
Daar is jullie mannetje Piekie!! Gefeliciteerd! *O*

Lieve LE, ondanks dat het eraan zat te komen zal het toch nog erg hard zijn. Ik duim dat de magische 34 weken grens gehaald wordt! Sterkte!
  zaterdag 20 april 2013 @ 13:09:39 #74
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_125520054
Gefeliciteerd met je jongetje Piekie *O*

LE wat een angst ineens. Ik hoop dat het ok gaat met je en dat je af en toe wat van je kunt laten horen. Op naar vrijdag. Sterkte. :*
A grand adventure has begun.
pi_125520086
Oh LE, wat erg dat het hier nu toch op uitloopt. Heel veel sterkte en ik duim voor die kleine :*

En Piekie, gefeliciteerd met jullie zoon!
Sarcasme. Herken het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')