je komt nogal hengstig en bronstig over. Om niet te zeggen: gruizig. Niet dat er iets mis mee is, het valt me alleen op.quote:
john coltranequote:
Oh niet meer in gekeken eigenlijk, maar ben er niet gequote dus zal wel jaquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Werd je verder nog genegeerd in het lakjestopic?
Het is geen merriequote:
Tssssssssssssssssssssssssssssssssssssquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:10 schreef aight1 het volgende:
[..]
Oh niet meer in gekeken eigenlijk, maar ben er niet gequote dus zal wel ja
lol, met je kippeborstjequote:
True, true. Jij wel. Dat heeftie goed in de gaten, valt mij op.quote:
Zo doet ie altijd.. En dank je wel, even mijn haver opeten, brb.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
True, true. Jij wel. Dat heeftie goed in de gaten, valt mij op.
Squats & oats.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo doet ie altijd.. En dank je wel, even mijn haver opeten, brb.
Hebben jullie al gedate?quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo doet ie altijd.. En dank je wel, even mijn haver opeten, brb.
Nee, zo doet ie ook bij doddie.. volgens mij hebben die ook nog niet gedate.quote:
Lift je überhaupt?quote:
Nee, ben een schrale ecto. Vraag maar aan wise, die kan het weten.quote:
Nooit op één paard wedden, zal hij wel denken. Om die beeldspraak maar even vol te houden.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, zo doet ie ook bij doddie.. volgens mij hebben die ook nog niet gedate.
Met je kippenborst.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:16 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, ben een schrale ecto. Vraag maar aan wise, die kan het weten.
Ik vind dat je een gegeven paard niet in de bek mag kijken, hoor.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nooit op één paard wedden, zal hij wel denken. Om die beeldspraak maar even vol te houden.
Ik verslikte me in een pompoenpit..quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:17 schreef 2NutZ het volgende:
Omg ik ben torn. Volgens mij mijn soulmate ontmoet
quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik verslikte me in een pompoenpit..![]()
whatwhatwahtquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:17 schreef 2NutZ het volgende:
Vertel eens.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:17 schreef 2NutZ het volgende:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik verslikte me in een pompoenpit
Shit.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toch niet hier op de Foks bedoel je toch niet hoop ik toch niet, toch? Niet?quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:17 schreef 2NutZ het volgende:
Oeh dat moet nietquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vertel...
Nee man.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:21 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Toch niet hier op de Foks bedoel je toch niet hoop ik toch niet, toch? Niet?
quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:26 schreef VeerEli het volgende:
https://www.facebook.com/(...)32218&type=2&theater
Hahahahahah![]()
Spookt er nu "shit, wat moet ik doen?!" door je hoofd?quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oeh dat moet niet
Wil niet te veel kwijt eigenlijk maar nu ik weer opties heb komen ze allemaal tegelijk
Zij is perfect echt sick. Alsof we elkaar al jaren kennen
Waarom ben je dan torn?quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:26 schreef 2NutZ het volgende:
Ja iddquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Spookt er nu "shit, wat moet ik doen?!" door je hoofd?
BEGIN ER DAN GOFFEDROMMEL NIET OVERquote:
nnaaawquote:Zij is perfect echt sick. Alsof we elkaar al jaren kennen
Omdat meer dan 1 optie en ben geen vreemdganger slash rondneuker.quote:
Oef, herkenbaar.quote:
Zolang het nog opties zijn, heb je nog niet gecommit aan één en dus is het geen vreemdgaan. So there's that.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Omdat meer dan 1 optie en ben geen vreemdganger slash rondneuker.
Echt? Gewoon 1e keer dat k hem ziequote:Op vrijdag 19 april 2013 17:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gaat deze nou elke week langskomen? 4e Keer al ofzo.
dan is het geen optie toch?quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Trueness. Onmogelijk om hier anders een beeld bij te vormen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:30 schreef Id_do_her het volgende:
Maar je moet wel pics sturen, anders kan ik niet helpen.![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:29 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
BEGIN ER DAN GOFFEDROMMEL NIET OVER![]()
[..]
nnaaaw
Ze zijn toch niet allemaal perfect?quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die abstractie is slecht voor de ideevorming.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Trueness. Onmogelijk om hier anders een beeld bij te vormen.
Wijze dude. Maar lastig.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zolang het nog opties zijn, heb je nog niet gecommit aan één en dus is het geen vreemdgaan. So there's that.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oef, herkenbaar.
Maar je moet wel pics sturen, anders kan ik niet helpen.![]()
Niet op jou persoonlijk natuurlijk. Gewoon dat hele "ik doe interessant met een spannend verhaal, dat ik ken, maar ik kan het echt eigenlijk niet vertellen hihi, maar dat je wel even weet dat ik iets spannends heb wat ik zou kúnnen vertellen hihi".quote:
Nee idd. Deze laatste sws. Die ass ookquote:
Vast niet zo awkward als ruzie krijgen met een kapster tijdens een knipbeurt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wijze dude. Maar lastig.
Ze is kapster. Kom bij die zaak al 15 jaar of langer. Ken de eigenaar ook.
Dus als ik iets vraag en negatief dan ist awkward daar weer heen te gaan.
Ja, ik weet het.quote:[..]
Daarom deed ik datquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Niet op jou persoonlijk natuurlijk. Gewoon dat hele "ik doe interessant met een spannend verhaal, dat ik ken, maar ik kan het echt eigenlijk niet vertellen hihi, maar dat je wel even weet dat ik iets spannends heb wat ik zou kúnnen vertellen hihi".
Je denkt er kennelijk niet bij na wat dat met anderen doet!!!
NOU DAN IS HET TOCH NIET ZO'N MOEILIJKE KEUZE GVD DO IT PHAGGOT.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee idd. Deze laatste sws. Die ass ooksrs sick
Wel tof voor je, evengoed.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee idd. Deze laatste sws. Die ass ooksrs sick
Eh nee iddquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vast niet zo awkward als ruzie krijgen met een kapster tijdens een knipbeurt.
[..]
Ja, ik weet het.
Dus even wat deductie voor de vuist weg: er is nog niets gevraagd dus? Wat is er in concreto voorgevallen met betrokkene, dan?quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:33 schreef 2NutZ het volgende:
Wijze dude. Maar lastig.
Ze is kapster. Kom bij die zaak al 15 jaar of langer. Ken de eigenaar ook.
Dus als ik iets vraag en negatief dan ist awkward daar weer heen te gaan.
Strijdplan.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar geen strijdplan gemaakt verder?
Betrokkene.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:36 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dus even wat deductie voor de vuist weg: er is nog niets gevraagd dus? Wat is er in concreto voorgevallen met betrokkene, dan?
Thx. Maar hoe haar benaderen?quote:
Ben een emotionele man. Dan is het niet zo simpelquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:35 schreef krioro het volgende:
[..]
NOU DAN IS HET TOCH NIET ZO'N MOEILIJKE KEUZE GVD DO IT PHAGGOT.
Graag gedaan.
Ze heeft zijn haar geknipt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:36 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dus even wat deductie voor de vuist weg: er is nog niets gevraagd dus? Wat is er in concreto voorgevallen met betrokkene, dan?
quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oeh dat moet niet
Wil niet te veel kwijt eigenlijk maar nu ik weer opties heb komen ze allemaal tegelijk
Garisson72 met z'n kenmerkende sarcastische toontje.quote:
Gelijk terug in de tijd toen in Bastogne..quote:
Och, mevrouw geen-PI is er ook weer.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Garisson72 met z'n kenmerkende sarcastische toontje.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:36 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik moet morgen ook weer naar mijn kapster-met-bevallige-voorgevel, benieuwd of ik daar nog weg kan komen zonder te denken dat ze mijn zoolmeet is nu dit topic in mijn hoofd zitquote:
net gebeurdquote:
Whehe.quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelijk terug in de tijd toen in Bastogne..
quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Diepgaande gesprekken, flirten, (ondeugende)grapjes en veel oogcontact
Naam niet gevraagd
Door haar? Geen gesprek aangeknoopt of zo?quote:
Ik snap wat je bedoeld, maar dit nooit eerder gehad.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:41 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik moet morgen ook weer naar mijn kapster-met-bevallige-voorgevel, benieuwd of ik daar nog weg kan komen zonder te denken dat ze mijn zoolmeet is nu dit topic in mijn hoofd zit
Vind je niet dat je wat op de zaken vooruitloopt dan, door te denken dat je nu zult moeten kiezen tussen haar en je andere squeeze nu je wat volzinnen met je kapster hebt uitgewisseld?quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Naam niet gevraagd
HAHA shit.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:43 schreef Vaseline_ het volgende:
Zal je zien dat ze een vriend heeft en 2 kinderenHahah.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:43 schreef Vaseline_ het volgende:
Of dat ze lesbisch is en er met Fas vandoorgaat. Kan maar zo.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:43 schreef Vaseline_ het volgende:
Ja doh. Anders zei ik dit toch niet allemaalquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Door haar? Geen gesprek aangeknoopt of zo?
Kapsters zijn meestal wel vroeg gesetteld heb ik het idee.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:43 schreef Vaseline_ het volgende:
Maar je weet niet hoe ze heet?quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja doh. Anders zei ik dit toch niet allemaal
Nee ze woont in een dorpje nog bij pa en maquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Vind je niet dat je wat op de zaken vooruitloopt dan, door te denken dat je nu zult moeten kiezen tussen haar en je andere squeeze nu je wat volzinnen met je kapster hebt uitgewisseld?
Nee. Ze dragen geen naambordjesquote:
En tien jaar jonger?quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee ze woont in een dorpje nog bij pa en ma
Waar een wil is
Wel zo handig als ze dat wel hebben ja.quote:
Oh, dat zeggen ze bij mij nooit.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Meestal zeggen ze toch: hai ik ben *insert naam* neemt u plaats?
Dat idee heb ik ook.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kapsters zijn meestal wel vroeg gesetteld heb ik het idee.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het is geen Amerikaans restaurantquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, dat zeggen ze bij mij nooit.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Naam niet gevraagd
Sorry NutZ, het klinkt allemaal heel romantisch en whatnot, maar erg veel realiteitszin zie ik niet, als je concrete zaken als haar relatiestatus of zelfs maar haar naam niet eens weet. Het vrijuit dromende 'what if...'-gedeelte van jouw fantasie neemt een loopje met je.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:46 schreef 2NutZ het volgende:
Nee ze woont in een dorpje nog bij pa en ma
Waar een wil is
Goh?! Caught in the moment.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wel zo handig als ze dat wel hebben ja.Maar je kon het toch even vragen?
Nee?quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Neequote:
Het is nu duidelijk dat Vas nooit naar de kapper gaat en zelf op goed geluk haar haren kortwiekt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Het is geen Amerikaans restaurant
Je bent gewoon jaloers dat ze jou niet moeten en zich daarom liever niet voorstellen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het is nu duidelijk dat Vas nooit naar de kapper gaat en zelf op goed geluk haar haren kortwiekt.
Ja precies. Wachte al op jouquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Verhaaltjes van een verliefd bètamannetje.
Hahaha, dat klinkt wel plausibeler, ja.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat ze jou niet moeten en zich daarom liever niet voorstellen.
't Interesseart mah nie.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja precies. Wachte al op jougeef mij dan je wijze lessen. Hoe los ik dit op?
En kom niet met een h&m bon
Ff van mn apropos ja. Als je dat als man nooit gebeurd dan mis je wel wat.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je hebt het goed te pakken zie ik wel.
Eh, het is heel normaal dat kappers zich even voorstellen hoorquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Het is geen Amerikaans restaurant
Was toch een H&M bon voor 100 euro?quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Heb tevens nooit een H&M bon gehaald hoor, gewoon via iDeal de rekening in kwestie betaald.
Nou echt nog nooit gehoordquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Eh, het is heel normaal dat kappers zich even voorstellen hoor
Klopt maar nu niet meer in enequote:Op vrijdag 19 april 2013 17:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Was toch een H&M bon voor 100 euro?
Het is mij ook weleens overkomen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ff van mn apropos ja. Als je dat als man nooit gebeurd dan mis je wel wat.
hoe de fack kan je haar naam niet eens weten?quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Goh?! Caught in the moment.
[..]
Nee?
[..]
Nee
Godverdomme, dom kind. Wat staat er in de post die je quote?quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Was toch een H&M bon voor 100 euro?
Hoe heet mutsmeisje?quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
hoe de fack kan je haar naam niet eens weten?
quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Godverdomme, dom kind. Wat staat er in de post die je quote?
Daar tussenin nog 'wat een weer he' en 'van mij mag de lente wel komen' en 'mooi liedje he, dat Koningslied'.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou echt nog nooit gehoord![]()
Gewoon: ga zitten, ik knip je haar, doei.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Godverdomme, dom kind. Wat staat er in de post die je quote?
quote:
'Ga je nog op vakantie?'quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Daar tussenin nog 'wat een weer he' en 'van mij mag de lente wel komen' en 'mooi liedje he, dat Koningslied'.
Gvd.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Daar tussenin nog 'wat een weer he' en 'van mij mag de lente wel komen' en 'mooi liedje he, dat Koningslied'.
Whaha, mijne weet m'n naam ook enzo, altijd wel leuk begroet worden als ik binnenkom.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou echt nog nooit gehoord![]()
Gewoon: ga zitten, ik knip je haar, doei.
Heb nooit gezegd dat ik een tegoedbon had gehaald hoor, enkel dat ik die ¤100 had gefinancierd, maar whatever.quote:
Ik bij de kapper:quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
"BEN JE VRIJ VANDAAG?!"quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja ik zal de gek wel weer zijn hoorquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb nooit gezegd dat ik een tegoedbon had gehaald hoor, enkel dat ik die ¤100 had gefinancierd, maar whatever.
In Woudenberg weten ze mijn naam ookquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Whaha, mijne weet m'n naam ook enzo, altijd wel leuk begroet worden als ik binnenkom.
Denk dat kapsters wel de doelgroep is die dat prachtnummer kan waarderen.quote:
Zal niet de 1e keer zijn. Weet toch zelf zeker wel hoe ik m'n dingen regelquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik zal de gek wel weer zijn hoor.
ook gehad jaquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als je datniet vraagt...quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
hoe de fack kan je haar naam niet eens weten?
Die reputatie van jou reikt ver ja.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In Woudenberg weten ze mijn naam ook
quote:
En al snel ging het over naar flirten en dat soort dingen?quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ook gehad jamaar dat was direct begin
standaard shit.
Bij de kapper krijg ik mijn autisme telkens weer bevestigd. Ik weiger te smalltalken om het smalltalken.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"BEN JE VRIJ VANDAAG?!"
"LEKKER JOH, IK WIL OOK WEL EEN DAGJE VRIJ."
Jij bent wel vaker zo met informatie verkeerd prijsgeven dus weenie. verder interesseert het me ook nietquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zal niet de 1e keer zijn. Weet toch zelf zeker wel hoe ik m'n dingen regel.
Ook als ze lekker is?quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bij de kapper krijg ik mijn autisme telkens weer bevestigd. Ik weiger te smalltalken om het smalltalken.
Ik vind dat lichaamscontact niet zo.. ik probeer dan altijd naar de andere kant te neigen.. wat dus niet lukt omdat ze dan verkeerd knippenquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bij de kapper krijg ik mijn autisme telkens weer bevestigd. Ik weiger te smalltalken om het smalltalken.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:56 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Denk dat kapsters wel de doelgroep is die dat prachtnummer kan waarderen.
Zeg weet jij trouwens of mijn idool Jeroen vd Boom nog meedoet in deze prachtige ballade?
Ik weiger eerder een hele tijd naar mezelf te kijken en op te letten wanneer ze niet kijkt zodat ik in de spiegel haar lichaam kan bekijken.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jaja, maar inmiddels hebben jullie het over je intiemste zieleroerselen en de diepere betekenis van het bestaan en al jullie twijfels en gevoeligheden. We zijn allemaal jaloers, wij moeten met onze kapster praten over zo geestdodend mogelijke onderwerpen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:56 schreef 2NutZ het volgende:
ook gehad jamaar dat was direct begin
standaard shit.
Informatie verkeerd prijsgevenquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij bent wel vaker zo met informatie verkeerd prijsgeven dus weenie. verder interesseert het me ook niet
Juminellequote:
Blablabla.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Informatie verkeerd prijsgeven_!
Enige wat ik heb gezegd is dat ik voor ¤100 shit had betaald voor d'r, zij deed de bestelling, ik maakte het geld over naar de rekening van H&M. Jullie interpreteren dat zijnde een tegoedbon, niet mijn pakkie-an.
Wie is de walrus in dat geruite overhemd?quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij staat 'ie niet tussen deze kanjers, dus nee, helaas.
Chicks wassen alleen m'n haar, kerels knippen me altijd.quote:
Dat in de spiegel kijken moeten ze zelf ook wel door hebben hoor, denk ikquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik weiger eerder een hele tijd naar mezelf te kijken en op te letten wanneer ze niet kijkt zodat ik in de spiegel haar lichaam kan bekijken.
Ik heb het redelijk vaak dat ze mijn hoofd weer een beetje passief doch streng weer 'goed zet'.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dat lichaamscontact niet zo.. ik probeer dan altijd naar de andere kant te neigen.. wat dus niet lukt omdat ze dan verkeerd knippen
Of me dat wat boeit is een tweede.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat in de spiegel kijken moeten ze zelf ook wel door hebben hoor, denk ik.
Oh shi-quote:
Vooral dat strenge idd, klein beetje doorspekt met ergernisquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb het redelijk vaak dat ze mijn hoofd weer een beetje passief doch streng weer 'goed zet'.
Ja. Gelijkquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En al snel ging het over naar flirten en dat soort dingen?
Ze kicken er een beetje op om een beetje te stechelen met elkaar.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Tis voor dWc en Vas dus dit is wat gepaster
Ik heb altijd het idee dat ze subtiel speciaal voor mij nog even extra sexy de vloer aanvegen enzo.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Of me dat wat boeit is een tweede.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vooral dat strenge idd, klein beetje doorspekt met ergernis
herkenbaar jaquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb het redelijk vaak dat ze mijn hoofd weer een beetje passief doch streng weer 'goed zet'.
Of hoe ze met die spiegel achter je hoofd vragen of het goed is.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat ze subtiel speciaal voor mij nog even extra sexy de vloer aanvegen enzo.
Kan ook aan mijn fantasie liggen hoor.
Story of Vas' life.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
klein beetje doorspekt met ergernis
Vanwaar deze belachelijkmakelarij? :squote:Op vrijdag 19 april 2013 17:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Jaja, maar inmiddels hebben jullie het over je intiemste zieleroerselen en de diepere betekenis van het bestaan en al jullie twijfels en gevoeligheden. We zijn allemaal jaloers, wij moeten met onze kapster praten over zo geestdodend mogelijke onderwerpen.
Of om een zekere fooi veilig te stellen. Daarom flirten ze ook met 2NutZ.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat ze subtiel speciaal voor mij nog even extra sexy de vloer aanvegen enzo.
Kan ook aan mijn fantasie liggen hoor.
Sowieso nog een extra wasbeurtje + massage na het knippen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Of hoe ze met die spiegel achter je hoofd vragen of het goed is.
Naast mijn kapper zit een naschoolse opvang. Stond er ineens een hele kudde kinderen voor het raam neukgebaren naar mij en die kapster te maken.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Jaja, maar inmiddels hebben jullie het over je intiemste zieleroerselen en de diepere betekenis van het bestaan en al jullie twijfels en gevoeligheden. We zijn allemaal jaloers, wij moeten met onze kapster praten over zo geestdodend mogelijke onderwerpen.
Fooi bij de kapper?quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:03 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Of om een zekere fooi veilig te stellen. Daarom flirten ze ook met 2NutZ.
Moet wel een beetje rustig gebeuren, anders priemt dat porseleinen geval waar je het hoofd in legt zo in je nek.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sowieso nog een extra wasbeurtje + massage na het knippen.
Voel me dan altijd weer 4 jaar op de basisschoolquote:
chanant moment.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:03 schreef Id_do_her het volgende:
Naast mijn kapper zit een naschoolse opvang. Stond er ineens een hele kudde kinderen voor het raam neukgebaren naar mij en die kapster te maken.
Wat impliceer jij hiermee?quote:
Dat ja. Snotje in de tondeuse.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Fooi bij de kapper?Ze kunnen m'n uitgekauwde kauwgom krijgen, kom nou.
Ok.quote:
Ik heb wel eens zo'n gnoom de zaak waar ik altijd naartoe ga zien slopen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voel me dan altijd weer 4 jaar op de basisschool
quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Naast mijn kapper zit een naschoolse opvang. Stond er ineens een hele kudde kinderen voor het raam neukgebaren naar mij en die kapster te maken.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:05 schreef Garisson72 het volgende:
chanant moment.
"ha! ha! die jeugd toch ook, doerakken..."
Ik blijf echt ver uit de buurt waar jij woont, want buurtgevechten met kliko's.. slopende gnoomsquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb wel eens zo'n gnoom de zaak waar ik altijd naartoe ga zien slopen.
En daarna zo van "we zullen ze eens laten zien hoe het moet!".quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]!!
![]()
Zo ging het ook een beetje ja."Ze hebben er wel verstand van he."
en toen maar snel weer over dat het toch maar druk is in de stad.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]!!
![]()
Zo ging het ook een beetje ja."Ze hebben er wel verstand van he."
Er gebeuren hier soms vreemde dingen ja.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik blijf echt ver uit de buurt waar jij woont, want buurtgevechten met kliko's.. slopende gnooms
Het was zo'n vroeg gesetteld typje. Evengoed wel een leuk gesprek geweest.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:07 schreef krioro het volgende:
[..]
En daarna zo van "we zullen ze eens laten zien hoe het moet!".
Inderdaad, hele kudde kinderen en alles.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
en toen maar snel weer over dat het toch maar druk is in de stad.
Ik zou een kapperszaak openen alleen omdat ik de zaak dan Barber Papa kan noemen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Je zal maar Barbera heten, werken in een kapsalon en van rabarber houden.
Barberarabarberbarber..
Oke, nou ja..quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Er gebeuren hier soms vreemde dingen ja.
Te laat.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zou een kapperszaak openen alleen omdat ik de zaak dan Barber Papa kan noemen.
Ook apart. In de straat woont een beetje een semi-zwakzinnige die met printpapier en een stift "geen auto's voor dit raam" had geplaatst. Een dag later stond het evengoed vol met auto's natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, nou ja..
er kwam hier eens om 5.15 uur een ford ka voorbij met joelende mensen op het dak.
Godverdomme.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Te laat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.barberpapa.nl/
Die site, zo pre-millenniumbug.
Ik zou expres mijn auto daar neer zettenquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ook apart. In de straat woont een beetje een semi-zwakzinnige die met printpapier en een stift "geen auto's voor dit raam" had geplaatst. Een dag later stond het evengoed vol met auto's natuurlijk.
Hehe, recalcitrante jij. Maar inderdaad, mijn auto heeft er ook een dag gestaan, geen gevolgen verder.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou expres mijn auto daar neer zettenNet zoals wanneer er op een envelop staat dat ik het niet mag vouwen
* vouw
* door de brievenbus heen duwt.
Nee hoor, post opgezocht en je hebt gelijk. Ik zei ook niet dat je ongelijk had, ik dacht alleen dat je toen H&M bon had gezegd maar jij reageert meteen weer zo fel.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb gelijk en je weet het, je durft het alleen niet toe te geven. Prima verder.
Damn:')quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Te laat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.barberpapa.nl/
Die site, zo pre-millenniumbug.
Jajaja, vast. Bek houden voortaan.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee hoor, post opgezocht en je hebt gelijk. Ik zei ook niet dat je ongelijk had, ik dacht alleen dat je toen H&M bon had gezegd maar jij reageert meteen weer zo fel.
Mja.. ik heb mijn auto ook weleens aan de overkant gezet.. werd ik dus gelijk ingebouwd door zo'n kleine chevrolet.. om 2 uur 's nachts..quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe, recalcitrante jij. Maar inderdaad, mijn auto heeft er ook een dag gestaan, geen gevolgen verder.
Ja doei neger.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jajaja, vast. Bek houden voortaan.
Banden lek steken?quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja.. ik heb mijn auto ook weleens aan de overkant gezet.. werd ik dus gelijk ingebouwd door zo'n kleine chevrolet.. om 2 uur 's nachts..Hoe zielig wil je het hebben? Moest om 7 uur de volgende ochtend weg met de auto
Ik zin nog steeds op wraak overigens...
WD was er ook nietquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Kk.
Bij nader inzien toch een ultieme kutavond dinsdag ja, liefde van m'n leven was er gewoon niet. [ afbeelding ]
Jack dat je dinsdag aan had? Zo ja, nee.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:17 schreef Chocolatebear het volgende:
leren jas over overhemd en boven pantalon, yes or no? heb diner vanavond maar wil niet in full suit gaan dus wil colbert thuis laten
Verder geen last van, maar o wee als parkeerplaatsquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Banden lek steken?
Maar ja, ik ken dat type wel. Gelukkig wonen ze hier niet in de straat. Gezeik om niks altijd.
Hier ook zo'n halve gek die met stoepkrijt op de muur schrijft: "HIER NIET PARKEREN!!"quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Verder geen last van, maar o wee als parkeerplaats
Ja geheid dat ze het dan terug doen Ik zat meer te denken aan een mooie blend van glasscherven, kraaienpootjes, punaises en schroeven op hun parkeerplaats.
En dan een mooi hoogpolig tapijt
Ja die is te biker voor dat hequote:Op vrijdag 19 april 2013 18:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Jack dat je dinsdag aan had? Zo ja, nee.
Slapend stamppot eten.quote:
Ja, dus tenzij je op je motor gaat lijkt dat me geen goede match.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja die is te biker voor dat he
Ja precies, dat is mij het sop is de kool niet waard..quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hier ook zo'n halve gek die met stoepkrijt op de muur schrijft: "HIER NIET PARKEREN!!"![]()
Het kan zomaar uitmonden in oorlog met dat soort volk.Daar zit ik ook niet echt op te wachten. Maar wel een hendige blend die je daar hebt.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wd, heb m'n haar geprobeerd maar is best wel gefaald![]()
Weer een spreekwoord geleerd.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja precies, dat is mij het kool de sop niet waard.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:17 schreef Chocolatebear het volgende:
leren jas over overhemd en boven pantalon, yes or no? heb diner vanavond maar wil niet in full suit gaan dus wil colbert thuis laten
Geen dagelijkse kost die spreekwoordenquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Weer een spreekwoord geleerd.
Maar nee, daarom provoceer ik dat soort mensen maar niet.
Ja, maar volgens mij is het gewoon een stijltangquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]met krultang? Kijk bij action voor zo'n ministijltang voor een eurotje of twee/drie.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij is het gewoon een stijltangHeb 'm van m'n ma geleend (die gebruikt hem nooit en heeft 'm al een poos) en hij ziet er gewoon zo uit:
[ afbeelding ]
Verandering van spijs doet eten.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen dagelijkse kost die spreekwoorden![]()
Je weet maar nooit idd.. en in verhuizen heb ik geen zin.. hoewel je in woudenberg ook dat soort types had.
Kwam er eentje met een bijl naar de overbuurman ... "wil je niet meer bij mij voor parkeren?"die is toen zelf maar verhuist.
Ik ken dat filmpjequote:Op vrijdag 19 april 2013 18:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
inb4 da's krultang en geen stijltang
quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Net goed voor dat papperige kind. Met d'r spekarm.
Ik ga Veer uiteten.quote:
Is er bloed?quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hoor ik een redelijke klap en een gil, is er een chick van d'r fiets gereden door een scooter in m'n straat.
Valt mee volgens mij, kan geen details zien door de bomen die beginnen te groeienquote:
Is die persoon op de scooter niet gewoon Vas die met haar stonede hoofd vanwege een vreetkick richting de KFC scheurde?quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Valt mee volgens mij, kan geen details zien door de bomen die beginnen te groeien. Maar politiebureau is pal om de hoek, dus als het echt ernstig was waren die er nu ook wel
.
HAHAHAquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:44 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Is die persoon op de scooter niet gewoon Vas die met haar stonede hoofd vanwege een vreetkick richting de KFC scheurde?
quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:44 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Is die persoon op de scooter niet gewoon Vas die met haar stonede hoofd vanwege een vreetkick richting de KFC scheurde?
Oh ik dacht ik doe alsof ik het grappig vind dan is het minder erg voor Gor als het stilvalt, maar je vind het ook echt komisch.quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:44 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Wel jiggly.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Om bij te komen van de schrik.
[ afbeelding ]
Id_do_her blijkbaar ookquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oh ik dacht ik doe alsof ik het grappig vind dan is het minder erg voor Gor als het stilvalt, maar je vind het ook echt komisch.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Wel geinig, hoewel het een beetje te vaak is gebruikt.quote:
Net als Vas.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wel geinig, hoewel het een beetje te vaak is gebruikt.
Zegt de meneer die saffraan uitmelkt tot het op een dag goedkoop is gewordenquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wel geinig, hoewel het een beetje te vaak is gebruikt.
Altijd weer ik ja.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zegt de meneer die saffraan uitmelkt tot het op een dag goedkoop is geworden.
Oke, pardon, die opmerking was echt niet zo bedoeld. Zal het nooit meer doen, nogmaals sorry manquote:
Nee ok, beetje te rigoureus. Maar vergeven en vergeten.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oke, pardon, die opmerking was echt niet zo bedoeld. Zal het nooit meer doen, nogmaals sorry man.
Keep mirin, u wish u had an ass like me.quote:
God, Boston suspect #2 had, jawel, ranch dressingquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee ok, beetje te rigoureus. Maar vergeven en vergeten.
Met al die striae? No thanks.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Keep mirin, u wish u had an ass like me.
Whehe.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
God, Boston suspect #2 had, jawel, ranch dressing![]()
.
[ afbeelding ]
Mannenkontenquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Keep mirin, u wish u had an ass like me.
De meest ironische zendernaam ooit is dan ook 'TLC'.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:01 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Mannenkonten.
Ik zag eens een programma op TLC waar ze de top 20 asses hadden uitgekozen (no homo, waren vrouwen en mannen), maar iedere mannenkont leek op elkaar.
The Loser Channel :Squote:Op vrijdag 19 april 2013 19:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De meest ironische zendernaam ooit is dan ook 'TLC'.
bitches luv dat tigerassquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
God, Boston suspect #2 had, jawel, ranch dressing![]()
.
[ afbeelding ]
[..]
Met al die striae? No thanks.
Dacht dat ze je Tiger Woods noemden omdat je chicks hosselde met je houten been, maar tis gewoon vanwege je assquote:
Sauce?quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
you know those bitches Tiger Would.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dacht dat ze je Tiger Woods noemden omdat je chicks hosselde met je houten been, maar tis gewoon vanwege je ass
Ik heb het nog niet gehoord, ik denk dat ik het maar zo ga houden.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat koningslied
Ja ik heb net het jeugdjournaal gekeken
Aight, moest hierdoor denken aan deze kaoloharde track.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
you know those bitches Tiger Would.
Alleen voor My Strange Addiction met Sheyla Hershey.quote:
Ik gelukkig ook niet in zijn geheelquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gehoord, ik denk dat ik het maar zo ga houden.
Na een handvol seconden heb ik het afgezet.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik gelukkig ook niet in zijn geheel
Ik heb het gegoogled, toen snapte ik waarom je er zelf maar geen pic bij gepost hebt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:15 schreef Id_do_her het volgende:
Alleen voor My Strange Addiction met Sheyla Hershey.
Dat heb je goed gezien.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik heb het gegoogled, toen snapte ik waarom je er zelf maar geen pic bij gepost hebt.
In vergelijking met het Koningslied, of mag ik het helemaal losstaand beoordelen?quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:15 schreef aight1 het volgende:
wa vinde jullie van da album van justin timberlake
Doe allebei maar.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:17 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
In vergelijking met het Koningslied, of mag ik het helemaal losstaand beoordelen?
Sterk.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:15 schreef aight1 het volgende:
Robin Thicke wannabe, tig jaar later.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:15 schreef aight1 het volgende:
Moedig ... Heel moedigquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Na een handvol seconden heb ik het afgezet.
Dan vind ik het, in die volgorde, achtereenvolgens fantastisch en doet het mij vrij weinig.quote:
Vond ik dus ook, maar hoorde dat anderen 't matig vonden... Maar mij bevalt ie welquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:18 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Sterk.
Tevens een excellente keuze om op te zetten wanneer je een jongedame over de vloer hebt.
Kwam er pas vrij recent achter dat Robin Thicke ook die dude was die op z'n fiets door NY reed 10 jaar terug ofzoquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:19 schreef krioro het volgende:
[..]
Robin Thicke wannabe, tig jaar later.
Album nog niet geluisterd.
Ik vermoed dat die anderen weinig verstand van muziek hebben.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:20 schreef aight1 het volgende:
[..]
Vond ik dus ook, maar hoorde dat anderen 't matig vonden... Maar mij bevalt ie wel
Ik vond het destijds suf dat hij een stuntman gebruikte, dat weet ik nog.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kwam er pas vrij recent achter dat Robin Thicke ook die dude was die op z'n fiets door NY reed 10 jaar terug ofzo.
[ afbeelding ]
Dat vermoeden deel ik.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:21 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik vermoed dat die anderen weinig verstand van muziek hebben.
Die anderen kunnen niet dansen en bitches playen op de dansvloer. Dames krijgen vaak wel een nat krokantje van usher en justin enzoquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:21 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik vermoed dat die anderen weinig verstand van muziek hebben.
Dit was DA anthem op kamp in de 1e klas, was toen 12quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:37 schreef RickoKun het volgende:
Op dit nummer zat ik kk hard te shinen.
Jullie niet. Jullie waren toen allemaal gemiddeld 9 jaar oud. Faggots.
Hem niet vanaf die track al liefhebben.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kwam er pas vrij recent achter dat Robin Thicke ook die dude was die op z'n fiets door NY reed 10 jaar terug ofzo.
[ afbeelding ]
Ricky please. Chiboi.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:37 schreef RickoKun het volgende:
Op dit nummer zat ik kk hard te shinen.
Jullie niet. Jullie waren toen allemaal gemiddeld 9 jaar oud. Faggots.
Uit die tijd was deze beter.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Hem niet vanaf die track al liefhebben.
Fo shooorquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Eén van de betere nummers van tijdens de middelbare school. Shiiit.
Altijd uitkijken naar het stukje rap van Clipse vooral.
Grapje, hoop ik?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |