Oh, dat zeggen ze bij mij nooit.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Meestal zeggen ze toch: hai ik ben *insert naam* neemt u plaats?
Dat idee heb ik ook.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kapsters zijn meestal wel vroeg gesetteld heb ik het idee.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het is geen Amerikaans restaurantquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, dat zeggen ze bij mij nooit.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Diepgaande gesprekken, flirten, (ondeugende)grapjes en veel oogcontact
Naam niet gevraagd
Sorry NutZ, het klinkt allemaal heel romantisch en whatnot, maar erg veel realiteitszin zie ik niet, als je concrete zaken als haar relatiestatus of zelfs maar haar naam niet eens weet. Het vrijuit dromende 'what if...'-gedeelte van jouw fantasie neemt een loopje met je.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:46 schreef 2NutZ het volgende:
Nee ze woont in een dorpje nog bij pa en ma
Waar een wil is
Goh?! Caught in the moment.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wel zo handig als ze dat wel hebben ja.Maar je kon het toch even vragen?
Nee?quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Neequote:
Het is nu duidelijk dat Vas nooit naar de kapper gaat en zelf op goed geluk haar haren kortwiekt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Het is geen Amerikaans restaurant
Je bent gewoon jaloers dat ze jou niet moeten en zich daarom liever niet voorstellen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het is nu duidelijk dat Vas nooit naar de kapper gaat en zelf op goed geluk haar haren kortwiekt.
Ja precies. Wachte al op jouquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Verhaaltjes van een verliefd bètamannetje.
Hahaha, dat klinkt wel plausibeler, ja.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat ze jou niet moeten en zich daarom liever niet voorstellen.
't Interesseart mah nie.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja precies. Wachte al op jougeef mij dan je wijze lessen. Hoe los ik dit op?
En kom niet met een h&m bon
Ff van mn apropos ja. Als je dat als man nooit gebeurd dan mis je wel wat.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je hebt het goed te pakken zie ik wel.
Eh, het is heel normaal dat kappers zich even voorstellen hoorquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Het is geen Amerikaans restaurant
Was toch een H&M bon voor 100 euro?quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Heb tevens nooit een H&M bon gehaald hoor, gewoon via iDeal de rekening in kwestie betaald.
Nou echt nog nooit gehoordquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Eh, het is heel normaal dat kappers zich even voorstellen hoor
Klopt maar nu niet meer in enequote:Op vrijdag 19 april 2013 17:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Was toch een H&M bon voor 100 euro?
Het is mij ook weleens overkomen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ff van mn apropos ja. Als je dat als man nooit gebeurd dan mis je wel wat.
hoe de fack kan je haar naam niet eens weten?quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Goh?! Caught in the moment.
[..]
Nee?
[..]
Nee
Godverdomme, dom kind. Wat staat er in de post die je quote?quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Was toch een H&M bon voor 100 euro?
Hoe heet mutsmeisje?quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
hoe de fack kan je haar naam niet eens weten?
quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Godverdomme, dom kind. Wat staat er in de post die je quote?
Daar tussenin nog 'wat een weer he' en 'van mij mag de lente wel komen' en 'mooi liedje he, dat Koningslied'.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou echt nog nooit gehoord![]()
Gewoon: ga zitten, ik knip je haar, doei.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Godverdomme, dom kind. Wat staat er in de post die je quote?
quote:
'Ga je nog op vakantie?'quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Daar tussenin nog 'wat een weer he' en 'van mij mag de lente wel komen' en 'mooi liedje he, dat Koningslied'.
Gvd.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Daar tussenin nog 'wat een weer he' en 'van mij mag de lente wel komen' en 'mooi liedje he, dat Koningslied'.
Whaha, mijne weet m'n naam ook enzo, altijd wel leuk begroet worden als ik binnenkom.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou echt nog nooit gehoord![]()
Gewoon: ga zitten, ik knip je haar, doei.
Heb nooit gezegd dat ik een tegoedbon had gehaald hoor, enkel dat ik die ¤100 had gefinancierd, maar whatever.quote:
Ik bij de kapper:quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
"BEN JE VRIJ VANDAAG?!"quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja ik zal de gek wel weer zijn hoorquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb nooit gezegd dat ik een tegoedbon had gehaald hoor, enkel dat ik die ¤100 had gefinancierd, maar whatever.
In Woudenberg weten ze mijn naam ookquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Whaha, mijne weet m'n naam ook enzo, altijd wel leuk begroet worden als ik binnenkom.
Denk dat kapsters wel de doelgroep is die dat prachtnummer kan waarderen.quote:
Zal niet de 1e keer zijn. Weet toch zelf zeker wel hoe ik m'n dingen regelquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik zal de gek wel weer zijn hoor.
ook gehad jaquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als je datniet vraagt...quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
hoe de fack kan je haar naam niet eens weten?
Die reputatie van jou reikt ver ja.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In Woudenberg weten ze mijn naam ook
quote:
En al snel ging het over naar flirten en dat soort dingen?quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ook gehad jamaar dat was direct begin
standaard shit.
Bij de kapper krijg ik mijn autisme telkens weer bevestigd. Ik weiger te smalltalken om het smalltalken.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"BEN JE VRIJ VANDAAG?!"
"LEKKER JOH, IK WIL OOK WEL EEN DAGJE VRIJ."
Jij bent wel vaker zo met informatie verkeerd prijsgeven dus weenie. verder interesseert het me ook nietquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zal niet de 1e keer zijn. Weet toch zelf zeker wel hoe ik m'n dingen regel.
Ook als ze lekker is?quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bij de kapper krijg ik mijn autisme telkens weer bevestigd. Ik weiger te smalltalken om het smalltalken.
Ik vind dat lichaamscontact niet zo.. ik probeer dan altijd naar de andere kant te neigen.. wat dus niet lukt omdat ze dan verkeerd knippenquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bij de kapper krijg ik mijn autisme telkens weer bevestigd. Ik weiger te smalltalken om het smalltalken.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:56 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Denk dat kapsters wel de doelgroep is die dat prachtnummer kan waarderen.
Zeg weet jij trouwens of mijn idool Jeroen vd Boom nog meedoet in deze prachtige ballade?
Ik weiger eerder een hele tijd naar mezelf te kijken en op te letten wanneer ze niet kijkt zodat ik in de spiegel haar lichaam kan bekijken.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jaja, maar inmiddels hebben jullie het over je intiemste zieleroerselen en de diepere betekenis van het bestaan en al jullie twijfels en gevoeligheden. We zijn allemaal jaloers, wij moeten met onze kapster praten over zo geestdodend mogelijke onderwerpen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:56 schreef 2NutZ het volgende:
ook gehad jamaar dat was direct begin
standaard shit.
Informatie verkeerd prijsgevenquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij bent wel vaker zo met informatie verkeerd prijsgeven dus weenie. verder interesseert het me ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |