Daar tussenin nog 'wat een weer he' en 'van mij mag de lente wel komen' en 'mooi liedje he, dat Koningslied'.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou echt nog nooit gehoord![]()
Gewoon: ga zitten, ik knip je haar, doei.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Godverdomme, dom kind. Wat staat er in de post die je quote?
quote:
'Ga je nog op vakantie?'quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Daar tussenin nog 'wat een weer he' en 'van mij mag de lente wel komen' en 'mooi liedje he, dat Koningslied'.
Gvd.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Daar tussenin nog 'wat een weer he' en 'van mij mag de lente wel komen' en 'mooi liedje he, dat Koningslied'.
Whaha, mijne weet m'n naam ook enzo, altijd wel leuk begroet worden als ik binnenkom.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou echt nog nooit gehoord![]()
Gewoon: ga zitten, ik knip je haar, doei.
Heb nooit gezegd dat ik een tegoedbon had gehaald hoor, enkel dat ik die ¤100 had gefinancierd, maar whatever.quote:
Ik bij de kapper:quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
"BEN JE VRIJ VANDAAG?!"quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja ik zal de gek wel weer zijn hoorquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb nooit gezegd dat ik een tegoedbon had gehaald hoor, enkel dat ik die ¤100 had gefinancierd, maar whatever.
In Woudenberg weten ze mijn naam ookquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Whaha, mijne weet m'n naam ook enzo, altijd wel leuk begroet worden als ik binnenkom.
Denk dat kapsters wel de doelgroep is die dat prachtnummer kan waarderen.quote:
Zal niet de 1e keer zijn. Weet toch zelf zeker wel hoe ik m'n dingen regelquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik zal de gek wel weer zijn hoor.
ook gehad jaquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als je datniet vraagt...quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
hoe de fack kan je haar naam niet eens weten?
Die reputatie van jou reikt ver ja.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In Woudenberg weten ze mijn naam ook
quote:
En al snel ging het over naar flirten en dat soort dingen?quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ook gehad jamaar dat was direct begin
standaard shit.
Bij de kapper krijg ik mijn autisme telkens weer bevestigd. Ik weiger te smalltalken om het smalltalken.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"BEN JE VRIJ VANDAAG?!"
"LEKKER JOH, IK WIL OOK WEL EEN DAGJE VRIJ."
Jij bent wel vaker zo met informatie verkeerd prijsgeven dus weenie. verder interesseert het me ook nietquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zal niet de 1e keer zijn. Weet toch zelf zeker wel hoe ik m'n dingen regel.
Ook als ze lekker is?quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bij de kapper krijg ik mijn autisme telkens weer bevestigd. Ik weiger te smalltalken om het smalltalken.
Ik vind dat lichaamscontact niet zo.. ik probeer dan altijd naar de andere kant te neigen.. wat dus niet lukt omdat ze dan verkeerd knippenquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bij de kapper krijg ik mijn autisme telkens weer bevestigd. Ik weiger te smalltalken om het smalltalken.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:56 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Denk dat kapsters wel de doelgroep is die dat prachtnummer kan waarderen.
Zeg weet jij trouwens of mijn idool Jeroen vd Boom nog meedoet in deze prachtige ballade?
Ik weiger eerder een hele tijd naar mezelf te kijken en op te letten wanneer ze niet kijkt zodat ik in de spiegel haar lichaam kan bekijken.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jaja, maar inmiddels hebben jullie het over je intiemste zieleroerselen en de diepere betekenis van het bestaan en al jullie twijfels en gevoeligheden. We zijn allemaal jaloers, wij moeten met onze kapster praten over zo geestdodend mogelijke onderwerpen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:56 schreef 2NutZ het volgende:
ook gehad jamaar dat was direct begin
standaard shit.
Informatie verkeerd prijsgevenquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij bent wel vaker zo met informatie verkeerd prijsgeven dus weenie. verder interesseert het me ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |