Verandering van spijs doet eten.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen dagelijkse kost die spreekwoorden![]()
Je weet maar nooit idd.. en in verhuizen heb ik geen zin.. hoewel je in woudenberg ook dat soort types had.
Kwam er eentje met een bijl naar de overbuurman ... "wil je niet meer bij mij voor parkeren?"die is toen zelf maar verhuist.
Ik ken dat filmpjequote:Op vrijdag 19 april 2013 18:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
inb4 da's krultang en geen stijltang
quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Net goed voor dat papperige kind. Met d'r spekarm.
Ik ga Veer uiteten.quote:
Is er bloed?quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hoor ik een redelijke klap en een gil, is er een chick van d'r fiets gereden door een scooter in m'n straat.
Valt mee volgens mij, kan geen details zien door de bomen die beginnen te groeienquote:
Is die persoon op de scooter niet gewoon Vas die met haar stonede hoofd vanwege een vreetkick richting de KFC scheurde?quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Valt mee volgens mij, kan geen details zien door de bomen die beginnen te groeien. Maar politiebureau is pal om de hoek, dus als het echt ernstig was waren die er nu ook wel
.
HAHAHAquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:44 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Is die persoon op de scooter niet gewoon Vas die met haar stonede hoofd vanwege een vreetkick richting de KFC scheurde?
quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:44 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Is die persoon op de scooter niet gewoon Vas die met haar stonede hoofd vanwege een vreetkick richting de KFC scheurde?
Oh ik dacht ik doe alsof ik het grappig vind dan is het minder erg voor Gor als het stilvalt, maar je vind het ook echt komisch.quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:44 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Wel jiggly.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Om bij te komen van de schrik.
[ afbeelding ]
Id_do_her blijkbaar ookquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oh ik dacht ik doe alsof ik het grappig vind dan is het minder erg voor Gor als het stilvalt, maar je vind het ook echt komisch.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Om bij te komen van de schrik.
[ afbeelding ]
Wel geinig, hoewel het een beetje te vaak is gebruikt.quote:
Net als Vas.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wel geinig, hoewel het een beetje te vaak is gebruikt.
Zegt de meneer die saffraan uitmelkt tot het op een dag goedkoop is gewordenquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wel geinig, hoewel het een beetje te vaak is gebruikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |