Ja die is te biker voor dat hequote:Op vrijdag 19 april 2013 18:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Jack dat je dinsdag aan had? Zo ja, nee.
Slapend stamppot eten.quote:
Ja, dus tenzij je op je motor gaat lijkt dat me geen goede match.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja die is te biker voor dat he
Ja precies, dat is mij het sop is de kool niet waard..quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hier ook zo'n halve gek die met stoepkrijt op de muur schrijft: "HIER NIET PARKEREN!!"![]()
Het kan zomaar uitmonden in oorlog met dat soort volk.Daar zit ik ook niet echt op te wachten. Maar wel een hendige blend die je daar hebt.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wd, heb m'n haar geprobeerd maar is best wel gefaald![]()
Weer een spreekwoord geleerd.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja precies, dat is mij het kool de sop niet waard.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:17 schreef Chocolatebear het volgende:
leren jas over overhemd en boven pantalon, yes or no? heb diner vanavond maar wil niet in full suit gaan dus wil colbert thuis laten
Geen dagelijkse kost die spreekwoordenquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Weer een spreekwoord geleerd.
Maar nee, daarom provoceer ik dat soort mensen maar niet.
Ja, maar volgens mij is het gewoon een stijltangquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]met krultang? Kijk bij action voor zo'n ministijltang voor een eurotje of twee/drie.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij is het gewoon een stijltangHeb 'm van m'n ma geleend (die gebruikt hem nooit en heeft 'm al een poos) en hij ziet er gewoon zo uit:
[ afbeelding ]
Verandering van spijs doet eten.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen dagelijkse kost die spreekwoorden![]()
Je weet maar nooit idd.. en in verhuizen heb ik geen zin.. hoewel je in woudenberg ook dat soort types had.
Kwam er eentje met een bijl naar de overbuurman ... "wil je niet meer bij mij voor parkeren?"die is toen zelf maar verhuist.
Ik ken dat filmpjequote:Op vrijdag 19 april 2013 18:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
inb4 da's krultang en geen stijltang
quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Net goed voor dat papperige kind. Met d'r spekarm.
Ik ga Veer uiteten.quote:
Is er bloed?quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hoor ik een redelijke klap en een gil, is er een chick van d'r fiets gereden door een scooter in m'n straat.
Valt mee volgens mij, kan geen details zien door de bomen die beginnen te groeienquote:
Is die persoon op de scooter niet gewoon Vas die met haar stonede hoofd vanwege een vreetkick richting de KFC scheurde?quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Valt mee volgens mij, kan geen details zien door de bomen die beginnen te groeien. Maar politiebureau is pal om de hoek, dus als het echt ernstig was waren die er nu ook wel
.
HAHAHAquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:44 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Is die persoon op de scooter niet gewoon Vas die met haar stonede hoofd vanwege een vreetkick richting de KFC scheurde?
quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:44 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Is die persoon op de scooter niet gewoon Vas die met haar stonede hoofd vanwege een vreetkick richting de KFC scheurde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |