Jajaja, vast. Bek houden voortaan.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee hoor, post opgezocht en je hebt gelijk. Ik zei ook niet dat je ongelijk had, ik dacht alleen dat je toen H&M bon had gezegd maar jij reageert meteen weer zo fel.
Mja.. ik heb mijn auto ook weleens aan de overkant gezet.. werd ik dus gelijk ingebouwd door zo'n kleine chevrolet.. om 2 uur 's nachts..quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe, recalcitrante jij. Maar inderdaad, mijn auto heeft er ook een dag gestaan, geen gevolgen verder.
Ja doei neger.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jajaja, vast. Bek houden voortaan.
Banden lek steken?quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja.. ik heb mijn auto ook weleens aan de overkant gezet.. werd ik dus gelijk ingebouwd door zo'n kleine chevrolet.. om 2 uur 's nachts..Hoe zielig wil je het hebben? Moest om 7 uur de volgende ochtend weg met de auto
Ik zin nog steeds op wraak overigens...
WD was er ook nietquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Kk.
Bij nader inzien toch een ultieme kutavond dinsdag ja, liefde van m'n leven was er gewoon niet. [ afbeelding ]
Jack dat je dinsdag aan had? Zo ja, nee.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:17 schreef Chocolatebear het volgende:
leren jas over overhemd en boven pantalon, yes or no? heb diner vanavond maar wil niet in full suit gaan dus wil colbert thuis laten
Verder geen last van, maar o wee als parkeerplaatsquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Banden lek steken?
Maar ja, ik ken dat type wel. Gelukkig wonen ze hier niet in de straat. Gezeik om niks altijd.
Hier ook zo'n halve gek die met stoepkrijt op de muur schrijft: "HIER NIET PARKEREN!!"quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Verder geen last van, maar o wee als parkeerplaats
Ja geheid dat ze het dan terug doen Ik zat meer te denken aan een mooie blend van glasscherven, kraaienpootjes, punaises en schroeven op hun parkeerplaats.
En dan een mooi hoogpolig tapijt
Ja die is te biker voor dat hequote:Op vrijdag 19 april 2013 18:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Jack dat je dinsdag aan had? Zo ja, nee.
Slapend stamppot eten.quote:
Ja, dus tenzij je op je motor gaat lijkt dat me geen goede match.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja die is te biker voor dat he
Ja precies, dat is mij het sop is de kool niet waard..quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hier ook zo'n halve gek die met stoepkrijt op de muur schrijft: "HIER NIET PARKEREN!!"![]()
Het kan zomaar uitmonden in oorlog met dat soort volk.Daar zit ik ook niet echt op te wachten. Maar wel een hendige blend die je daar hebt.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wd, heb m'n haar geprobeerd maar is best wel gefaald![]()
Weer een spreekwoord geleerd.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja precies, dat is mij het kool de sop niet waard.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:17 schreef Chocolatebear het volgende:
leren jas over overhemd en boven pantalon, yes or no? heb diner vanavond maar wil niet in full suit gaan dus wil colbert thuis laten
Geen dagelijkse kost die spreekwoordenquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Weer een spreekwoord geleerd.
Maar nee, daarom provoceer ik dat soort mensen maar niet.
Ja, maar volgens mij is het gewoon een stijltangquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]met krultang? Kijk bij action voor zo'n ministijltang voor een eurotje of twee/drie.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij is het gewoon een stijltangHeb 'm van m'n ma geleend (die gebruikt hem nooit en heeft 'm al een poos) en hij ziet er gewoon zo uit:
[ afbeelding ]
Verandering van spijs doet eten.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen dagelijkse kost die spreekwoorden![]()
Je weet maar nooit idd.. en in verhuizen heb ik geen zin.. hoewel je in woudenberg ook dat soort types had.
Kwam er eentje met een bijl naar de overbuurman ... "wil je niet meer bij mij voor parkeren?"die is toen zelf maar verhuist.
Ik ken dat filmpjequote:Op vrijdag 19 april 2013 18:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
inb4 da's krultang en geen stijltang
quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Net goed voor dat papperige kind. Met d'r spekarm.
Ik ga Veer uiteten.quote:
Is er bloed?quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hoor ik een redelijke klap en een gil, is er een chick van d'r fiets gereden door een scooter in m'n straat.
Valt mee volgens mij, kan geen details zien door de bomen die beginnen te groeienquote:
Is die persoon op de scooter niet gewoon Vas die met haar stonede hoofd vanwege een vreetkick richting de KFC scheurde?quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Valt mee volgens mij, kan geen details zien door de bomen die beginnen te groeien. Maar politiebureau is pal om de hoek, dus als het echt ernstig was waren die er nu ook wel
.
HAHAHAquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:44 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Is die persoon op de scooter niet gewoon Vas die met haar stonede hoofd vanwege een vreetkick richting de KFC scheurde?
quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:44 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Is die persoon op de scooter niet gewoon Vas die met haar stonede hoofd vanwege een vreetkick richting de KFC scheurde?
Oh ik dacht ik doe alsof ik het grappig vind dan is het minder erg voor Gor als het stilvalt, maar je vind het ook echt komisch.quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:44 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Wel jiggly.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Om bij te komen van de schrik.
[ afbeelding ]
Id_do_her blijkbaar ookquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oh ik dacht ik doe alsof ik het grappig vind dan is het minder erg voor Gor als het stilvalt, maar je vind het ook echt komisch.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Wel geinig, hoewel het een beetje te vaak is gebruikt.quote:
Net als Vas.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wel geinig, hoewel het een beetje te vaak is gebruikt.
Zegt de meneer die saffraan uitmelkt tot het op een dag goedkoop is gewordenquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wel geinig, hoewel het een beetje te vaak is gebruikt.
Altijd weer ik ja.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zegt de meneer die saffraan uitmelkt tot het op een dag goedkoop is geworden.
Oke, pardon, die opmerking was echt niet zo bedoeld. Zal het nooit meer doen, nogmaals sorry manquote:
Nee ok, beetje te rigoureus. Maar vergeven en vergeten.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oke, pardon, die opmerking was echt niet zo bedoeld. Zal het nooit meer doen, nogmaals sorry man.
Keep mirin, u wish u had an ass like me.quote:
God, Boston suspect #2 had, jawel, ranch dressingquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee ok, beetje te rigoureus. Maar vergeven en vergeten.
Met al die striae? No thanks.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Keep mirin, u wish u had an ass like me.
Whehe.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
God, Boston suspect #2 had, jawel, ranch dressing![]()
.
[ afbeelding ]
Mannenkontenquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Keep mirin, u wish u had an ass like me.
De meest ironische zendernaam ooit is dan ook 'TLC'.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:01 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Mannenkonten.
Ik zag eens een programma op TLC waar ze de top 20 asses hadden uitgekozen (no homo, waren vrouwen en mannen), maar iedere mannenkont leek op elkaar.
The Loser Channel :Squote:Op vrijdag 19 april 2013 19:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De meest ironische zendernaam ooit is dan ook 'TLC'.
bitches luv dat tigerassquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
God, Boston suspect #2 had, jawel, ranch dressing![]()
.
[ afbeelding ]
[..]
Met al die striae? No thanks.
Dacht dat ze je Tiger Woods noemden omdat je chicks hosselde met je houten been, maar tis gewoon vanwege je assquote:
Sauce?quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
you know those bitches Tiger Would.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dacht dat ze je Tiger Woods noemden omdat je chicks hosselde met je houten been, maar tis gewoon vanwege je ass
Ik heb het nog niet gehoord, ik denk dat ik het maar zo ga houden.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat koningslied
Ja ik heb net het jeugdjournaal gekeken
Aight, moest hierdoor denken aan deze kaoloharde track.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
you know those bitches Tiger Would.
Alleen voor My Strange Addiction met Sheyla Hershey.quote:
Ik gelukkig ook niet in zijn geheelquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gehoord, ik denk dat ik het maar zo ga houden.
Na een handvol seconden heb ik het afgezet.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik gelukkig ook niet in zijn geheel
Ik heb het gegoogled, toen snapte ik waarom je er zelf maar geen pic bij gepost hebt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:15 schreef Id_do_her het volgende:
Alleen voor My Strange Addiction met Sheyla Hershey.
Dat heb je goed gezien.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik heb het gegoogled, toen snapte ik waarom je er zelf maar geen pic bij gepost hebt.
In vergelijking met het Koningslied, of mag ik het helemaal losstaand beoordelen?quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:15 schreef aight1 het volgende:
wa vinde jullie van da album van justin timberlake
Doe allebei maar.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:17 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
In vergelijking met het Koningslied, of mag ik het helemaal losstaand beoordelen?
Sterk.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:15 schreef aight1 het volgende:
Robin Thicke wannabe, tig jaar later.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:15 schreef aight1 het volgende:
Moedig ... Heel moedigquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Na een handvol seconden heb ik het afgezet.
Dan vind ik het, in die volgorde, achtereenvolgens fantastisch en doet het mij vrij weinig.quote:
Vond ik dus ook, maar hoorde dat anderen 't matig vonden... Maar mij bevalt ie welquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:18 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Sterk.
Tevens een excellente keuze om op te zetten wanneer je een jongedame over de vloer hebt.
Kwam er pas vrij recent achter dat Robin Thicke ook die dude was die op z'n fiets door NY reed 10 jaar terug ofzoquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:19 schreef krioro het volgende:
[..]
Robin Thicke wannabe, tig jaar later.
Album nog niet geluisterd.
Ik vermoed dat die anderen weinig verstand van muziek hebben.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:20 schreef aight1 het volgende:
[..]
Vond ik dus ook, maar hoorde dat anderen 't matig vonden... Maar mij bevalt ie wel
Ik vond het destijds suf dat hij een stuntman gebruikte, dat weet ik nog.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kwam er pas vrij recent achter dat Robin Thicke ook die dude was die op z'n fiets door NY reed 10 jaar terug ofzo.
[ afbeelding ]
Dat vermoeden deel ik.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:21 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik vermoed dat die anderen weinig verstand van muziek hebben.
Die anderen kunnen niet dansen en bitches playen op de dansvloer. Dames krijgen vaak wel een nat krokantje van usher en justin enzoquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:21 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik vermoed dat die anderen weinig verstand van muziek hebben.
Dit was DA anthem op kamp in de 1e klas, was toen 12quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:37 schreef RickoKun het volgende:
Op dit nummer zat ik kk hard te shinen.
Jullie niet. Jullie waren toen allemaal gemiddeld 9 jaar oud. Faggots.
Hem niet vanaf die track al liefhebben.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kwam er pas vrij recent achter dat Robin Thicke ook die dude was die op z'n fiets door NY reed 10 jaar terug ofzo.
[ afbeelding ]
Ricky please. Chiboi.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:37 schreef RickoKun het volgende:
Op dit nummer zat ik kk hard te shinen.
Jullie niet. Jullie waren toen allemaal gemiddeld 9 jaar oud. Faggots.
Uit die tijd was deze beter.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Hem niet vanaf die track al liefhebben.
Fo shooorquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Eén van de betere nummers van tijdens de middelbare school. Shiiit.
Altijd uitkijken naar het stukje rap van Clipse vooral.
Grapje, hoop ik?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |