Alleen voor My Strange Addiction met Sheyla Hershey.quote:
Ik gelukkig ook niet in zijn geheelquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gehoord, ik denk dat ik het maar zo ga houden.
Na een handvol seconden heb ik het afgezet.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik gelukkig ook niet in zijn geheel
Ik heb het gegoogled, toen snapte ik waarom je er zelf maar geen pic bij gepost hebt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:15 schreef Id_do_her het volgende:
Alleen voor My Strange Addiction met Sheyla Hershey.
Dat heb je goed gezien.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik heb het gegoogled, toen snapte ik waarom je er zelf maar geen pic bij gepost hebt.
In vergelijking met het Koningslied, of mag ik het helemaal losstaand beoordelen?quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:15 schreef aight1 het volgende:
wa vinde jullie van da album van justin timberlake
Doe allebei maar.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:17 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
In vergelijking met het Koningslied, of mag ik het helemaal losstaand beoordelen?
Sterk.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:15 schreef aight1 het volgende:
Robin Thicke wannabe, tig jaar later.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:15 schreef aight1 het volgende:
Moedig ... Heel moedigquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Na een handvol seconden heb ik het afgezet.
Dan vind ik het, in die volgorde, achtereenvolgens fantastisch en doet het mij vrij weinig.quote:
Vond ik dus ook, maar hoorde dat anderen 't matig vonden... Maar mij bevalt ie welquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:18 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Sterk.
Tevens een excellente keuze om op te zetten wanneer je een jongedame over de vloer hebt.
Kwam er pas vrij recent achter dat Robin Thicke ook die dude was die op z'n fiets door NY reed 10 jaar terug ofzoquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:19 schreef krioro het volgende:
[..]
Robin Thicke wannabe, tig jaar later.
Album nog niet geluisterd.
Ik vermoed dat die anderen weinig verstand van muziek hebben.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:20 schreef aight1 het volgende:
[..]
Vond ik dus ook, maar hoorde dat anderen 't matig vonden... Maar mij bevalt ie wel
Ik vond het destijds suf dat hij een stuntman gebruikte, dat weet ik nog.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kwam er pas vrij recent achter dat Robin Thicke ook die dude was die op z'n fiets door NY reed 10 jaar terug ofzo.
[ afbeelding ]
Dat vermoeden deel ik.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:21 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik vermoed dat die anderen weinig verstand van muziek hebben.
Die anderen kunnen niet dansen en bitches playen op de dansvloer. Dames krijgen vaak wel een nat krokantje van usher en justin enzoquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:21 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik vermoed dat die anderen weinig verstand van muziek hebben.
Dit was DA anthem op kamp in de 1e klas, was toen 12quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:37 schreef RickoKun het volgende:
Op dit nummer zat ik kk hard te shinen.
Jullie niet. Jullie waren toen allemaal gemiddeld 9 jaar oud. Faggots.
Hem niet vanaf die track al liefhebben.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kwam er pas vrij recent achter dat Robin Thicke ook die dude was die op z'n fiets door NY reed 10 jaar terug ofzo.
[ afbeelding ]
Ricky please. Chiboi.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:37 schreef RickoKun het volgende:
Op dit nummer zat ik kk hard te shinen.
Jullie niet. Jullie waren toen allemaal gemiddeld 9 jaar oud. Faggots.
Uit die tijd was deze beter.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Hem niet vanaf die track al liefhebben.
Fo shooorquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Eén van de betere nummers van tijdens de middelbare school. Shiiit.
Altijd uitkijken naar het stukje rap van Clipse vooral.
Grapje, hoop ik?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |