Juminellequote:
Blablabla.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Informatie verkeerd prijsgeven_!
Enige wat ik heb gezegd is dat ik voor ¤100 shit had betaald voor d'r, zij deed de bestelling, ik maakte het geld over naar de rekening van H&M. Jullie interpreteren dat zijnde een tegoedbon, niet mijn pakkie-an.
Wie is de walrus in dat geruite overhemd?quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij staat 'ie niet tussen deze kanjers, dus nee, helaas.
Chicks wassen alleen m'n haar, kerels knippen me altijd.quote:
Dat in de spiegel kijken moeten ze zelf ook wel door hebben hoor, denk ikquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik weiger eerder een hele tijd naar mezelf te kijken en op te letten wanneer ze niet kijkt zodat ik in de spiegel haar lichaam kan bekijken.
Ik heb het redelijk vaak dat ze mijn hoofd weer een beetje passief doch streng weer 'goed zet'.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dat lichaamscontact niet zo.. ik probeer dan altijd naar de andere kant te neigen.. wat dus niet lukt omdat ze dan verkeerd knippen
Of me dat wat boeit is een tweede.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat in de spiegel kijken moeten ze zelf ook wel door hebben hoor, denk ik.
Oh shi-quote:
Vooral dat strenge idd, klein beetje doorspekt met ergernisquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb het redelijk vaak dat ze mijn hoofd weer een beetje passief doch streng weer 'goed zet'.
Ja. Gelijkquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En al snel ging het over naar flirten en dat soort dingen?
Ze kicken er een beetje op om een beetje te stechelen met elkaar.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Tis voor dWc en Vas dus dit is wat gepaster
Ik heb altijd het idee dat ze subtiel speciaal voor mij nog even extra sexy de vloer aanvegen enzo.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Of me dat wat boeit is een tweede.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vooral dat strenge idd, klein beetje doorspekt met ergernis
herkenbaar jaquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb het redelijk vaak dat ze mijn hoofd weer een beetje passief doch streng weer 'goed zet'.
Of hoe ze met die spiegel achter je hoofd vragen of het goed is.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat ze subtiel speciaal voor mij nog even extra sexy de vloer aanvegen enzo.
Kan ook aan mijn fantasie liggen hoor.
Story of Vas' life.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
klein beetje doorspekt met ergernis
Vanwaar deze belachelijkmakelarij? :squote:Op vrijdag 19 april 2013 17:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Jaja, maar inmiddels hebben jullie het over je intiemste zieleroerselen en de diepere betekenis van het bestaan en al jullie twijfels en gevoeligheden. We zijn allemaal jaloers, wij moeten met onze kapster praten over zo geestdodend mogelijke onderwerpen.
Of om een zekere fooi veilig te stellen. Daarom flirten ze ook met 2NutZ.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat ze subtiel speciaal voor mij nog even extra sexy de vloer aanvegen enzo.
Kan ook aan mijn fantasie liggen hoor.
Sowieso nog een extra wasbeurtje + massage na het knippen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Of hoe ze met die spiegel achter je hoofd vragen of het goed is.
Naast mijn kapper zit een naschoolse opvang. Stond er ineens een hele kudde kinderen voor het raam neukgebaren naar mij en die kapster te maken.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Jaja, maar inmiddels hebben jullie het over je intiemste zieleroerselen en de diepere betekenis van het bestaan en al jullie twijfels en gevoeligheden. We zijn allemaal jaloers, wij moeten met onze kapster praten over zo geestdodend mogelijke onderwerpen.
Fooi bij de kapper?quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:03 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Of om een zekere fooi veilig te stellen. Daarom flirten ze ook met 2NutZ.
Moet wel een beetje rustig gebeuren, anders priemt dat porseleinen geval waar je het hoofd in legt zo in je nek.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sowieso nog een extra wasbeurtje + massage na het knippen.
Voel me dan altijd weer 4 jaar op de basisschoolquote:
chanant moment.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:03 schreef Id_do_her het volgende:
Naast mijn kapper zit een naschoolse opvang. Stond er ineens een hele kudde kinderen voor het raam neukgebaren naar mij en die kapster te maken.
Wat impliceer jij hiermee?quote:
Dat ja. Snotje in de tondeuse.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Fooi bij de kapper?Ze kunnen m'n uitgekauwde kauwgom krijgen, kom nou.
Ok.quote:
Ik heb wel eens zo'n gnoom de zaak waar ik altijd naartoe ga zien slopen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voel me dan altijd weer 4 jaar op de basisschool
quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Naast mijn kapper zit een naschoolse opvang. Stond er ineens een hele kudde kinderen voor het raam neukgebaren naar mij en die kapster te maken.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:05 schreef Garisson72 het volgende:
chanant moment.
"ha! ha! die jeugd toch ook, doerakken..."
Ik blijf echt ver uit de buurt waar jij woont, want buurtgevechten met kliko's.. slopende gnoomsquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb wel eens zo'n gnoom de zaak waar ik altijd naartoe ga zien slopen.
En daarna zo van "we zullen ze eens laten zien hoe het moet!".quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]!!
![]()
Zo ging het ook een beetje ja."Ze hebben er wel verstand van he."
en toen maar snel weer over dat het toch maar druk is in de stad.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]!!
![]()
Zo ging het ook een beetje ja."Ze hebben er wel verstand van he."
Er gebeuren hier soms vreemde dingen ja.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik blijf echt ver uit de buurt waar jij woont, want buurtgevechten met kliko's.. slopende gnooms
Het was zo'n vroeg gesetteld typje. Evengoed wel een leuk gesprek geweest.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:07 schreef krioro het volgende:
[..]
En daarna zo van "we zullen ze eens laten zien hoe het moet!".
Inderdaad, hele kudde kinderen en alles.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
en toen maar snel weer over dat het toch maar druk is in de stad.
Ik zou een kapperszaak openen alleen omdat ik de zaak dan Barber Papa kan noemen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Je zal maar Barbera heten, werken in een kapsalon en van rabarber houden.
Barberarabarberbarber..
Oke, nou ja..quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Er gebeuren hier soms vreemde dingen ja.
Te laat.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zou een kapperszaak openen alleen omdat ik de zaak dan Barber Papa kan noemen.
Ook apart. In de straat woont een beetje een semi-zwakzinnige die met printpapier en een stift "geen auto's voor dit raam" had geplaatst. Een dag later stond het evengoed vol met auto's natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, nou ja..
er kwam hier eens om 5.15 uur een ford ka voorbij met joelende mensen op het dak.
Godverdomme.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Te laat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.barberpapa.nl/
Die site, zo pre-millenniumbug.
Ik zou expres mijn auto daar neer zettenquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ook apart. In de straat woont een beetje een semi-zwakzinnige die met printpapier en een stift "geen auto's voor dit raam" had geplaatst. Een dag later stond het evengoed vol met auto's natuurlijk.
Hehe, recalcitrante jij. Maar inderdaad, mijn auto heeft er ook een dag gestaan, geen gevolgen verder.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou expres mijn auto daar neer zettenNet zoals wanneer er op een envelop staat dat ik het niet mag vouwen
* vouw
* door de brievenbus heen duwt.
Nee hoor, post opgezocht en je hebt gelijk. Ik zei ook niet dat je ongelijk had, ik dacht alleen dat je toen H&M bon had gezegd maar jij reageert meteen weer zo fel.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb gelijk en je weet het, je durft het alleen niet toe te geven. Prima verder.
Damn:')quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Te laat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.barberpapa.nl/
Die site, zo pre-millenniumbug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |