[Upd] Bomaanslag op Marathon in Bostonquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:26 schreef OppClone het volgende:
>Local News: http://www1.whdh.com/video/7newslive
>Local News 2:
http://livewire.wcvb.com/Event/117th_Running_of_Boston_Marathon
>CNN:
http://www.stream2watch.me/live-tv/cnn-live-stream
>Fox News:
http://www.zahipedia.info(...)-fox-news-live-free/
>MSNBC:
http://www.wwhdtv.com/watch-msnbc-live-streaming/
>CBS:
http://www.ustream.tv/cbsnews/pop-out
>BBC International:
http://www.fancystreems.com/default.asp@pageId=6.php
>BBC Special Report:
http://www.bbc.co.uk/news/world-us-canada-22213651
quote:Update 06.17 uur:
Volgens lokale politie zijn er 144 gewonden waarvan 17 kritiek. Meeste gewonden hebben gebroken botten, verwondingen door rondvliegend metaal en gescheurde trommelvliezen. Alisdair Conn, hoofd van de hulpdiensten van het Massachusetts General Hospital, verklaart in 25 jaar niet een dergelijk bloedbad onder de Amerikaanse bevolking te hebben meegemaakt. "Dit is iets wat je alleen maar kan verwachten in een oorlogsgebied."
Update 06.51 uur:
The Boston Globe meld dat de Saoedische gewonde die ondervraagd werd in het ziekenhuis een twintigjarige student met een geldig visum is.
bronquote:Update 10.45 uur:
De FBI heeft de leiding over het onderzoek naar de bomexplosies. De Amerikaanse autoriteiten gaan uit van een terroristische aanslag, maar tasten vooralsnog in het duister over het motief of de identiteit van de daders.
Congresleden zeiden dat men zelfs geen idee heeft of het om binnenlandse dan wel buitenlandse daders gaat. De verantwoordelijkheid voor het geweld is niet opgeëist.
WBZ-TV meldde dat de FBI een appartement in Revere, een voorstad van Boston, is binnengevallen. De politie van Massachusetts bevestigde later dat er een arrestatiebevel is uitgevaardigd in verband met het onderzoek naar de explosies, maar wilde geen verdere details prijsgeven.
Het hoofd van de politie van Boston, Edward Davis, zei dat de autoriteiten geen specifieke informatie hadden binnengekregen dat er iets stond te gebeuren tijdens de marathon.
quote:Doden bij explosies in Boston
Bij de finish van de marathon van Boston hebben zich twee krachtige explosies voorgedaan. De politie van Boston spreekt van 2 doden en 23 gewonden.
Op beelden van een van de explosies is te zien hoe een van de deelnemers neervalt. De explosie vindt plaats achter een rij dranghekken. Sommige lopers rennen in paniek weg. Mensen in gele hesjes trekken de hekken weg om slachtoffers achter de hekken te bereiken.
Achter de hekken zijn gewonden te zien aan wie hulp wordt verleend. Toeschouwers op een tribune tegenover de plaats van een explosie proberen snel weg te komen. Op foto's van een verlaten straat is veel bloed te zien.
Pakketje
Het Lenox Hotel is ontruimd. Mogelijk had dit te maken met de vondst van een verdacht pakketje. De politie heeft zelf een derde explosie veroorzaakt, mogelijk om te voorkomen dat het pakketje zou afgaan.
Op de eerste tv-beelden zijn veel ambulances en brandweerwagens te zien. De reddingswerkzaamheden maken een goed georganiseerde indruk, van paniek is geen sprake. Er ligt veel rommel op de grond. Wat het is, is niet te zien.
Patriot's Day
De staat Massachussets waarin Boston ligt viert vandaag Patriot's Day, de dag waarop de eerste veldslagen van de Amerikaanse Onafhankelijkheidsoorlog worden herdacht.
De koplopers waren al twee uur binnen toen de explosie zich voordeed. Enkele seconden later volgde een tweede, zeggen getuigen. Volgens de politie waren op dat moment nog veel deelnemers op weg naar de finish op Boylston Street. Aan de marathon deden zo'n 27.000 mensen mee.
De politie van Boston gaat er nu vanuit dat de explosies bij de Boston Marathon zijn veroorzaakt door bommen. Amerikaanse inlichtingendiensten doen dat ook, zegt persbureau Reuters.
Een bron bij een inlichtingendiensten heeft tegen persbureau AP gezegd dat er nog twee bommen zijn gevonden, die niet zijn afgegaan. Ze zijn inmiddels onschadelijk gemaakt. Volgens de Boston Globe lag één van de niet-ontplofte bommen op een glazen voetbrug.
De organisatie van de marathon laat op Facebook en Twitter weten dat de explosies bij de finishline zijn veroorzaakt door bommen.
Speech van Obama:quote:Explosions rock Boston Marathon
Blasts near the finish line of the Boston Marathon killed two people and injured 22 others Monday, Boston police said. The marathon itself, on its Facebook page, referred to the blasts as bombs. Authorities did not say immediately what caused the explosions.
Massachusetts General Hospital said it was treating 19 injured people; Tufts Medical Center reported that some injured were to be treated there as well.
The explosions sent smoke billowing into the air at Copley Square, turning a site of celebration into a mess of destruction.Crowds had gathered in the area to watch the runners.
Out of an abundance of caution, the Lenox Hotel was evacuated, the Boston Globe reported, as authorities looked into possible security concerns.
Officials in other cities, including New York, tightened security as as result.
bron: http://edition.cnn.com/20(...)index.html?hpt=hp_t1
Live streamsquote:Good afternoon, everybody. Earlier today, I was briefed by my homeland security team on the events in Boston. We’re continuing to monitor and respond to the situation as it unfolds. And I’ve directed the full resources of the federal government to help state and local authorities protect our people, increase security around the United States as necessary, and investigate what happened.
The American people will say a prayer for Boston tonight. And Michelle and I send our deepest thoughts and prayers to the families of the victims in the wake of this senseless loss.
We don’t yet have all the answers. But we do know that multiple people have been wounded, some gravely, in explosions at the Boston Marathon.
I’ve spoken to FBI Director Mueller and Secretary of Homeland Security Napolitano, and they’re mobilizing the appropriate resources to investigate and to respond.
I’ve updated leaders of Congress in both parties, and we reaffirmed that on days like this there are no Republicans or Democrats -- we are Americans, united in concern for our fellow citizens.
I’ve also spoken with Governor Patrick and Mayor Menino, and made it clear that they have every single federal resource necessary to care for the victims and counsel the families. And above all, I made clear to them that all Americans stand with the people of Boston.
Boston police, firefighters, and first responders as well as the National Guard responded heroically, and continue to do so as we speak. It’s a reminder that so many Americans serve and sacrifice on our behalf every single day, without regard to their own safety, in dangerous and difficult circumstances. And we salute all those who assisted in responding so quickly and professionally to this tragedy.
We still do not know who did this or why. And people shouldn’t jump to conclusions before we have all the facts. But make no mistake -- we will get to the bottom of this. And we will find out who did this; we'll find out why they did this. Any responsible individuals, any responsible groups will feel the full weight of justice.
Today is a holiday in Massachusetts -- Patriots’ Day. It’s a day that celebrates the free and fiercely independent spirit that this great American city of Boston has reflected from the earliest days of our nation. And it’s a day that draws the world to Boston’s streets in a spirit of friendly competition. Boston is a tough and resilient town. So are its people. I'm supremely confident that Bostonians will pull together, take care of each other, and move forward as one proud city. And as they do, the American people will be with them every single step of the way.
You should anticipate that as we get more information, our teams will provide you briefings. We're still in the investigation stage at this point. But I just want to reiterate we will find out who did this and we will hold them accountable.
Thank you very much.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2013 15:28:00 ]
twitter:BostonGlobe twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 15:23:44RT @jtuohey21: An explosive trigger was found on the dead brother’s body at the morgue. http://t.co/8cGVXXYtUz reageer retweet
Welke zender? Ik zit Fox te kijken nu maar dat is rommel nu.quote:
Net zeiden ze: "being Chechen is not his motive for the terrorism"... voordat de rednecks denken dat "Chechen" een of andere terreurorganisatie is.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:21 schreef Phaelanx_NL het volgende:
, CNN: iedereen die niet drinkt en rookt is verdacht.
CNNquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Welke zender? Ik zit Fox te kijken nu maar dat is rommel nu.
CNN mag niet live uitzenden vanuit Boston/Watertown zeggen ze, kijk momenteel naar Al Jazeera.quote:
Ik zie die dikke nu al 3x naar de camera toe rennenquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:26 schreef StateOfMind het volgende:
Die politiebus rijdt veel rondjes![]()
![]()
Jaja herhaling
Link?quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:26 schreef Ties02 het volgende:
Alles is delayed
enige wat realtime is is de scanner
Hij mag wel een riem kopen, hij hijst zijn broek telkens opquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zie die dikke nu al 3x naar de camera toe rennen
En die dikke met zijn groene trui heeft echt eens bretellen nodig, die z'n broek zakte net voor de 6de keer afquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zie die dikke nu al 3x naar de camera toe rennen
planted natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:24 schreef Toekito het volgende:
twitter:BostonGlobe twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 15:23:44RT @jtuohey21: An explosive trigger was found on the dead brother’s body at the morgue. http://t.co/8cGVXXYtUz reageer retweet
twitter:Dzhokhar_A twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 14:42:26Killing at #Newtwown #payback #bostonbomber #letsdoittogether @Boston_Police reageer retweet
quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:28 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
twitter:Dzhokhar_A twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 14:42:26Killing at #Newtwown #payback #bostonbomber #letsdoittogether @Boston_Police reageer retweet
Onzin, die oom net zegt dat ze in tjeTJechnia geboren zijnquote:
Zo fake manquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:28 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
mijn godquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:28 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Johquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Onzin, die oom net zegt dat ze in TJechnia geboren zijn
paar honder kilometerquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:28 schreef Shawn het volgende:
Tsjechië, Tsjetsjenië, wat is het verschil!!
Daarom ook dequote:Op vrijdag 19 april 2013 15:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Onzin, die oom net zegt dat ze in TJechnia geboren zijn
Dan ga ik heel hard lachenquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:28 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
mijn goddie gozer gaat straks de bak in
Nee is 4reallquote:
Haha, je ziet ook dat alleen de VBL'ers hem hier snappen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:28 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:28 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
wie? LosBuenosMuchachos?quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:28 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:30 schreef Grifte het volgende:
[..]
Haha, je ziet ook dat alleen de VBL'ers hem hier snappen.
tabakslobbyquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:30 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Serieus, nu wordt er weer gezegd: Hij rookt, ergo normaal
quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:28 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
"explosive trigger"... dat kan dus eender wat zijn; van een eierwekker tot een detonator...quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:24 schreef Toekito het volgende:
Nee, de eigenaar van de twitteraccountquote:
Truequote:Op vrijdag 19 april 2013 15:31 schreef Phaelanx_NL het volgende:
FOX is de retard van de nieuwszenders.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:31 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Nee, de eigenaar van de twitteraccountIk kan me niet voorstellen dat de politie/FBI dit tolereert
quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:31 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Nee, de eigenaar van de twitteraccountIk kan me niet voorstellen dat de politie/FBI dit tolereert
twitter:
quote:
Welke FOK'er is ditquote:
Jij snapt het begrip ''#letsdoittogether'' niet.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:31 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:30 schreef Grifte het volgende:
[..]
Haha, je ziet ook dat alleen de VBL'ers hem hier snappen.
twitter:
Straks opent ie nog een topic in KLBquote:
Justin Bieberquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:32 schreef sittingtuck het volgende:
Het enige wat er nog aan deze troepenmacht ontbreekt is een Huey met de rolling stones uit de speakers galmen
Miss May, Miss Terri Teray!quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:32 schreef sittingtuck het volgende:
Het enige wat er nog aan deze troepenmacht ontbreekt is een Huey met de rolling stones uit de speakers galmen
Is al een stuk geloofwaardiger. Maar kan je niet snel je accountnaam veranderen? Lijkt me eigenlijk lastig.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:32 schreef OppClone het volgende:
https://twitter.com/Dzhokhar_
Zijn echte twitter.
Ik schaam me niet hoorquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan net zo goed uit het topic weggaan voor je jezelf nog meer voor schut zet.
Een ''foutje''quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:34 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik schaam me niet hoorFoutje, kan gebeuren
Alles voor de kijkcijfers.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:34 schreef FredVleespet het volgende:
Ik heb het idee dat ze het spannender maken dan het is. Die FBI-mannetjes die hun pistool zogenaamd trekken bij dat hek.
Dan ben je nog dommer dan we dachten. Bravo.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:34 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Klein foutje.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:34 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ze zijn echt bang dat die naar buiten komt met een tank ofzoquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:35 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://gothamist.com/2013(...)spect_is_dead_as.php
twitter:BuzzFeedNews twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 15:21:12Boston PD are asking all not to tweet or post any information from their scanners. reageer retweet
Ja Obama regelt dit namelijk allenaal.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:35 schreef Logician het volgende:
Obama weet wel van keihard aanpakken qua aktie ondernemen.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:36 schreef G.R.S. het volgende:
Ik wist niet dat je de quote kon veranderenWeer iets geleerd
quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:36 schreef G.R.S. het volgende:
beetje normaal doen kan ook wel hoor..quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:36 schreef Shawn het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!*!&!&!&(&!!(&(#&Y#*(#&)!!!!#%&^*(&@^#*&()@#
Welkom op het internetquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:36 schreef G.R.S. het volgende:
Ja, en dan die keutel weer intrekken.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:36 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Op NBC komen ze met z'n Amazon wishlist aanzetten...
quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:37 schreef Disorder het volgende:
[ afbeelding ]
CNN houdt zich in ieder geval niet aan de oproep van BPD om niks van politie operaties te laten zien.
[ afbeelding ]
CNN houdt zich in ieder geval niet aan de oproep van BPD om niks van politie operaties te laten zien.
Whehehe ik zag het live.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:37 schreef Disorder het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker Stinho.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij een steekje los of is dit je ware gezicht?
Fuck is haar probleem dan?quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:37 schreef Disorder het volgende:
[ afbeelding ]
Boemquote:
Ik wist dat ook niet. Twitter boeit me niets. Snap niet dat dat zo populair is.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:36 schreef G.R.S. het volgende:
Da fuck.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:37 schreef Disorder het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat een meme worden.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:37 schreef Disorder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe kom je nou opeens op Tsjechen?quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:38 schreef Pleun2011 het volgende:
Oke, nu zijn het dus weer Tsjechen.. Ze hebben geen Tsjechische naam, dus dan zijn het zeker Tsjetsjenen die in Dagestan op school hebben gezeten en naar Tsjechië zijn geëmigreerd.
Ik bedoelde meer over hoe ze de daders hebben gevonden, en hoe de eerste is gestorvenquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:38 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Boem
Auw
Politie
Dode Tjetjeen
Nog meer politie
Tjetjeen foetsie
Klopt dat is het.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:38 schreef Pleun2011 het volgende:
Oke, nu zijn het dus weer Tsjechen.. Ze hebben geen Tsjechische naam, dus dan zijn het zeker Tsjetsjenen die in Dagestan op school hebben gezeten en naar Tsjechië zijn geëmigreerd.
In merica is iedereen datquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
z'n echte twitter account:
Law student dus... Verkeerde vader?Want dus geen med student
Vergeet Kirgizistan nietquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:38 schreef Pleun2011 het volgende:
Ja, want een verkeerd twitter account is unlikelyquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Geloof niet dat die wel echt is.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Sorry dad, I'm not a med student.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik snap niet waarom mensen me dom noemen. Ik gebruik twitter ook niet vaak en daarnaast kijk ik daar ook niet op als het gaat om situaties als deze. Dusja,quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:38 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Ik wist dat ook niet. Twitter boeit me niets. Snap niet dat dat zo populair is.
Kom maar op jongens met je![]()
![]()
Is een Britse lul die z'n naam heeft gewijzigd lijkt me, gezien de focus op BPL voetbal. Denkt waarschijnlijk even lekker veel followers te trekken.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Tsjetsjenië, niet Tsjechiëquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:38 schreef Pleun2011 het volgende:
http://www.ustream.tv/channel/ma-rt-9-window-camquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:40 schreef vosss het volgende:
Op Fox zijn alleen maar dezelfde beelden.
Is er niks live te kijken ofzo?
PS: falers, ik heb inmiddels 25 headshots in BF3 op tijd van niks.
Nja, een Amerikaans Tjeteense moslim extremist die helemaal fan is van Europees voetbal.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
goed puntquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Is een Britse lul die z'n naam heeft gewijzigd lijkt me, gezien de focus op BPL voetbal. Denkt waarschijnlijk even lekker veel followers te trekken.
godver, welkom in 2013. If it's on twitter it must be trueeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 19 april 2013 15:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Volgens mij mogen ze niks meer uitzenden omdat de verdachte wel eens mee zou kunnen kijken.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:40 schreef vosss het volgende:
Op Fox zijn alleen maar dezelfde beelden.
Is er niks live te kijken ofzo?
PS: falers, ik heb inmiddels 25 headshots in BF3 op tijd van niks.
twitter:cnnbrk twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 15:39:36Suspect killed overnight in Boston manhunt was wearing explosive and explosive trigger, source says. http://t.co/qFpywu2cIG reageer retweet
Je geeft het antwoord hier zelf al he?quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:40 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mensen me dom noemen.
via wat?quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
goed puntWas via Anonymous dat ik deze heb
Is allebei genoemd. En de oom noemde Kirgizistan (daar zouden ze opgegroeid zijn)quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]
http://www.ustream.tv/channel/ma-rt-9-window-cam
Police scanner
In tjechie kennen ze het woord terrorisme volgens mij neit eens. Het enige waar die mensen zich volgens mij druk om maken begint met een B en eindigt op ierquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:38 schreef Pleun2011 het volgende:
quote:
Kloptquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:41 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Volgens mij mogen ze niks meer uitzenden omdat de verdachte wel eens mee zou kunnen kijken.
Linkje?quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:41 schreef kapiteintje het volgende:
Die beelden van die nachtelijke schietpartij zijn wel cool.
omdat het fok!kers zijn...quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:40 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mensen me dom noemen.
Alleen om het feit dat ik niet wist dat je de twitterquote kon veranderen? Genoeg mensen die fake account maken.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:41 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je geeft het antwoord hier zelf al he?
Achjoh, niet zo happen. Je maakt een blunder, men steekt je de gek aan.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:44 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Alleen om het feit dat ik niet wist dat je de twitterquote kon veranderen? Genoeg mensen die fake account maken.
Ziet er jong uitquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:47 schreef FredVleespet het volgende:
[ afbeelding ]
Agent die is overleden
Truequote:Op vrijdag 19 april 2013 15:47 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Achjoh, niet zo happen. Je maakt een blunder, men steekt je de gek aan.
Next.
Je komt niet veel buiten he?quote:
Verschil tussen Chechnya en Czechia is gewoon te moeilijk voor veel Amerikanen.quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:49 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Verschil tussen Chechnya en Czechia is gewoon te moeilijk voor veel Amerikanen.
Wat is Czechiaquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:49 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Je tieten in vblsc en het is weer goedquote:
Wel lullig als straks Praag platgebombardeerd wordt ipv Groznyquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:49 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
quote:
Jij zegt wat ik denk. Dank je.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:50 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Je tieten in vblsc en het is weer goed
twitter:jellebc twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 15:49:55Foto van Tamerlan Tsarnaev (dank @Avbruggen). Krankzinnig dat dit dezelfde jongen is die een bom heeft geplant. http://t.co/CpEMIOM6pC reageer retweet
>State Police has bomb detection unit at 19th & Elmwood in #NiagaraFalls. Nothing found yet. Scene remains calm.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:50 schreef kapiteintje het volgende:
Iemand meer info over die mensen die staande zijn gehouden bij de Niagara Falls?
Czech Republic.quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:51 schreef Zapato het volgende:
twitter:jellebc twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 15:49:55Foto van Tamerlan Tsarnaev (dank @Avbruggen). Krankzinnig dat dit dezelfde jongen is die een bom heeft geplant. http://t.co/CpEMIOM6pC reageer retweet
twitter:911BUFF twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 15:43:23BREAKING U/D - GRAY HONDA CRV LOCATED IN BOSTON. APB BEING CANCELED NOW IN CONNECTICUT AND IN NEW YORK, BUT REMAIN ON HIGH ALERT. #911BUFF reageer retweet
Homosensueel terrorisme?quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:51 schreef Zapato het volgende:
Z'n capslock staat aanquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:51 schreef Kirov het volgende:
twitter:911BUFF twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 15:43:23BREAKING U/D - GRAY HONDA CRV LOCATED IN BOSTON. APB BEING CANCELED NOW IN CONNECTICUT AND IN NEW YORK, BUT REMAIN ON HIGH ALERT. #911BUFF reageer retweet
Was dat ook niet een verknipte tweet ?quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:50 schreef kapiteintje het volgende:
Iemand meer info over die mensen die staande zijn gehouden bij de Niagara Falls?
Neequote:Op vrijdag 19 april 2013 15:52 schreef sittingtuck het volgende:
[..]
Was dat ook niet een verknipte tweet ?
Neequote:Op vrijdag 19 april 2013 15:52 schreef sittingtuck het volgende:
[..]
Was dat ook niet een verknipte tweet ?
twitter:911BUFF twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 15:53:01BREAKING NEWS - POLICE HUNTING NOW THIRD SUSPECT POSSIBLY ON TRAIN TO CONNECTICUT. MSNBC. #911BUFF reageer retweet
Ja beetje jammer wel.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:54 schreef Zapato het volgende:
Er gebeurt eigenlijk helemaal niks verder he. Quasi-spannend.
Jullie zijn dan ook een stelletje randdebielen. Ga 's werken.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:54 schreef Zapato het volgende:
Geen actie inderdaad. Al een hele tijd niet.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:54 schreef Zapato het volgende:
Als ze daar nou de Fyra zouden hebben, was het nu appeltje eitjequote:Op vrijdag 19 april 2013 15:54 schreef Kirov het volgende:
twitter:911BUFF twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 15:53:01BREAKING NEWS - POLICE HUNTING NOW THIRD SUSPECT POSSIBLY ON TRAIN TO CONNECTICUT. MSNBC. #911BUFF reageer retweet
Ik heb vrij en ga zo naar Ajax. Maandag start arbeit weer. Laat mij eens ff lekker sensatiezoeken op een vrijdagmiddag.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:55 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jullie zijn dan ook een stelletje randdebielen. Ga 's werken.
Denk het wel, denk niet dat die gast zijn gijzelaars de deur open laat doen?quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:57 schreef BarrieButsers het volgende:
Ze gaan van huis naar huis. Stel dat er niemand thuis is/open doet. Breken ze dan het huis in ofzo? Bedoel op een later moment terug komen is ook een beetje ''apart''.
Nee precies. Maar dan staan nu in die stad honderden huizen open en bloot. Ook lekker.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:58 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Denk het wel, denk niet dat die gast zijn gijzelaars de deur open laat doen?
open en bloot is groot woord hequote:Op vrijdag 19 april 2013 15:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee precies. Maar dan staan nu in die stad honderden huizen open en bloot. Ook lekker.
Mwah, de wijk was al afgezet in de nacht. Er zullen niet zo veel huizen 's nachts leeg gestaan hebben.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee precies. Maar dan staan nu in die stad honderden huizen open en bloot. Ook lekker.
Ja mja vind het toch best vreemd. Ze kunnen nu niet anders uiteraard maar toch.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:59 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
open en bloot is groot woord heleger en politie zijn ruimschoots aanwezig en iedereen moet binnen blijven
Je kent ze?quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:01 schreef Weltschmerz het volgende:
Aha, het is een wietroker, dat verklaart een hoop.
Waar hoor je dat?quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:01 schreef Weltschmerz het volgende:
Straks wordt de trein opgeblazen. Ze hadden beter kunnen wachten totdat de derde verdachte uit ging stappen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:01 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
De Honda is inmiddels leeg aangetroffen. Een derde verdachte (jup, een derde verdachte. Complexe situatie is complex) zit mogelijk in een Amtrack-trein van Boston naar New York. Die trein staat stil en is omsingeld.
Lijkt aannemelijk natuurlijk, maar waarom?quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:02 schreef Ties02 het volgende:
Die andere twitter van die Dzokhar is ook fake
Weltschmerzquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:01 schreef Weltschmerz het volgende:
Emily Riemer/Staff @EmilyWCVBquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:01 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
De Honda is inmiddels leeg aangetroffen. Een derde verdachte (jup, een derde verdachte. Complexe situatie is complex) zit mogelijk in een Amtrack-trein van Boston naar New York. Die trein staat stil en is omsingeld.
Midden in New York Grand Central Station...?quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:02 schreef rakotto het volgende:
[..]
Straks wordt de trein opgeblazen. Ze hadden beter kunnen wachten totdat de derde verdachte uit ging stappen.
via 4chanquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:02 schreef Zapato het volgende:
[..]
Lijkt aannemelijk natuurlijk, maar waarom?
twitterberichten kun je met 4 kilo zout nemenquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:02 schreef Ties02 het volgende:
Die andere twitter van die Dzokhar is ook fake
Jijquote:
OEEEEEEEEEEEHOEEEEEEEEEEEEEEEIIIIII SNEEERRRRquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je wordt zelf met 't uur gekker!
weer een reden om het te verbieden!quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:01 schreef Weltschmerz het volgende:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je wordt zelf met 't uur gekker!
Het is bijna Pinksteren, ik weet het.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:03 schreef AppleMartini het volgende:
Doe eens niet zo onaardig tegen elkaar
Nee, dat gaat zoquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:03 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
OEEEEEEEEEEEHOEEEEEEEEEEEEEEEIIIIII SNEEERRRR
hahahaquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:03 schreef kapiteintje het volgende:
CNN...Die man achter die presentatrice die heel schalks in het raamkozijn is gaan zitten om op tv te komen.
![]()
Heb fam die daar wonen op fb chat.. zijn behoorlijk in shock maar voorn. erg pissed en hopen dat de jongen snel gepakt wordt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:01 schreef t-8one het volgende:
Waarom hebben we geen live twitter account van iemand in Watertown?
Onverwacht overmeesteren/sluipschutter. You name it.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:03 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Midden in New York Grand Central Station...?
quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, dat gaat zo
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW BRA BRA BRA POW POW POW
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |