Volgens mij mogen ze niks meer uitzenden omdat de verdachte wel eens mee zou kunnen kijken.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:40 schreef vosss het volgende:
Op Fox zijn alleen maar dezelfde beelden.
Is er niks live te kijken ofzo?
PS: falers, ik heb inmiddels 25 headshots in BF3 op tijd van niks.
twitter:cnnbrk twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 15:39:36Suspect killed overnight in Boston manhunt was wearing explosive and explosive trigger, source says. http://t.co/qFpywu2cIG reageer retweet
Je geeft het antwoord hier zelf al he?quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:40 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mensen me dom noemen.
via wat?quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
goed puntWas via Anonymous dat ik deze heb
Is allebei genoemd. En de oom noemde Kirgizistan (daar zouden ze opgegroeid zijn)quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]
http://www.ustream.tv/channel/ma-rt-9-window-cam
Police scanner
In tjechie kennen ze het woord terrorisme volgens mij neit eens. Het enige waar die mensen zich volgens mij druk om maken begint met een B en eindigt op ierquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:38 schreef Pleun2011 het volgende:
Oke, nu zijn het dus weer Tsjechen.. Ze hebben geen Tsjechische naam, dus dan zijn het zeker Tsjetsjenen die in Dagestan op school hebben gezeten en naar Tsjechië zijn geëmigreerd.
quote:
Kloptquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:41 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Volgens mij mogen ze niks meer uitzenden omdat de verdachte wel eens mee zou kunnen kijken.
Linkje?quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:41 schreef kapiteintje het volgende:
Die beelden van die nachtelijke schietpartij zijn wel cool.
omdat het fok!kers zijn...quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:40 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mensen me dom noemen.
Alleen om het feit dat ik niet wist dat je de twitterquote kon veranderen? Genoeg mensen die fake account maken.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:41 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je geeft het antwoord hier zelf al he?
Achjoh, niet zo happen. Je maakt een blunder, men steekt je de gek aan.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:44 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Alleen om het feit dat ik niet wist dat je de twitterquote kon veranderen? Genoeg mensen die fake account maken.
Ziet er jong uitquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:47 schreef FredVleespet het volgende:
[ afbeelding ]
Agent die is overleden
Truequote:Op vrijdag 19 april 2013 15:47 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Achjoh, niet zo happen. Je maakt een blunder, men steekt je de gek aan.
Next.
Je komt niet veel buiten he?quote:
Verschil tussen Chechnya en Czechia is gewoon te moeilijk voor veel Amerikanen.quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:49 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Verschil tussen Chechnya en Czechia is gewoon te moeilijk voor veel Amerikanen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |