twitter:BuzzFeedNews twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 15:21:12Boston PD are asking all not to tweet or post any information from their scanners. reageer retweet
Ja Obama regelt dit namelijk allenaal.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:35 schreef Logician het volgende:
Obama weet wel van keihard aanpakken qua aktie ondernemen.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:36 schreef G.R.S. het volgende:
Ik wist niet dat je de quote kon veranderenWeer iets geleerd
quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:36 schreef G.R.S. het volgende:
beetje normaal doen kan ook wel hoor..quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:36 schreef Shawn het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!*!&!&!&(&!!(&(#&Y#*(#&)!!!!#%&^*(&@^#*&()@#
Welkom op het internetquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:36 schreef G.R.S. het volgende:
Ja, en dan die keutel weer intrekken.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:36 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Op NBC komen ze met z'n Amazon wishlist aanzetten...
quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:37 schreef Disorder het volgende:
[ afbeelding ]
CNN houdt zich in ieder geval niet aan de oproep van BPD om niks van politie operaties te laten zien.
[ afbeelding ]
CNN houdt zich in ieder geval niet aan de oproep van BPD om niks van politie operaties te laten zien.
Whehehe ik zag het live.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:37 schreef Disorder het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker Stinho.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij een steekje los of is dit je ware gezicht?
Fuck is haar probleem dan?quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:37 schreef Disorder het volgende:
[ afbeelding ]
Boemquote:
Ik wist dat ook niet. Twitter boeit me niets. Snap niet dat dat zo populair is.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:36 schreef G.R.S. het volgende:
Da fuck.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:37 schreef Disorder het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat een meme worden.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:37 schreef Disorder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe kom je nou opeens op Tsjechen?quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:38 schreef Pleun2011 het volgende:
Oke, nu zijn het dus weer Tsjechen.. Ze hebben geen Tsjechische naam, dus dan zijn het zeker Tsjetsjenen die in Dagestan op school hebben gezeten en naar Tsjechië zijn geëmigreerd.
Ik bedoelde meer over hoe ze de daders hebben gevonden, en hoe de eerste is gestorvenquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:38 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Boem
Auw
Politie
Dode Tjetjeen
Nog meer politie
Tjetjeen foetsie
Klopt dat is het.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:38 schreef Pleun2011 het volgende:
Oke, nu zijn het dus weer Tsjechen.. Ze hebben geen Tsjechische naam, dus dan zijn het zeker Tsjetsjenen die in Dagestan op school hebben gezeten en naar Tsjechië zijn geëmigreerd.
In merica is iedereen datquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
z'n echte twitter account:
https://twitter.com/Dzhokhar_
Law student dus... Verkeerde vader?Want dus geen med student
Vergeet Kirgizistan nietquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:38 schreef Pleun2011 het volgende:
Ja, want een verkeerd twitter account is unlikelyquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Geloof niet dat die wel echt is.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Sorry dad, I'm not a med student.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik snap niet waarom mensen me dom noemen. Ik gebruik twitter ook niet vaak en daarnaast kijk ik daar ook niet op als het gaat om situaties als deze. Dusja,quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:38 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Ik wist dat ook niet. Twitter boeit me niets. Snap niet dat dat zo populair is.
Kom maar op jongens met je![]()
![]()
Is een Britse lul die z'n naam heeft gewijzigd lijkt me, gezien de focus op BPL voetbal. Denkt waarschijnlijk even lekker veel followers te trekken.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Tsjetsjenië, niet Tsjechiëquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:38 schreef Pleun2011 het volgende:
http://www.ustream.tv/channel/ma-rt-9-window-camquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:40 schreef vosss het volgende:
Op Fox zijn alleen maar dezelfde beelden.
Is er niks live te kijken ofzo?
PS: falers, ik heb inmiddels 25 headshots in BF3 op tijd van niks.
Nja, een Amerikaans Tjeteense moslim extremist die helemaal fan is van Europees voetbal.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
goed puntquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Is een Britse lul die z'n naam heeft gewijzigd lijkt me, gezien de focus op BPL voetbal. Denkt waarschijnlijk even lekker veel followers te trekken.
godver, welkom in 2013. If it's on twitter it must be trueeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 19 april 2013 15:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Volgens mij mogen ze niks meer uitzenden omdat de verdachte wel eens mee zou kunnen kijken.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:40 schreef vosss het volgende:
Op Fox zijn alleen maar dezelfde beelden.
Is er niks live te kijken ofzo?
PS: falers, ik heb inmiddels 25 headshots in BF3 op tijd van niks.
twitter:cnnbrk twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 15:39:36Suspect killed overnight in Boston manhunt was wearing explosive and explosive trigger, source says. http://t.co/qFpywu2cIG reageer retweet
Je geeft het antwoord hier zelf al he?quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:40 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mensen me dom noemen.
via wat?quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
goed puntWas via Anonymous dat ik deze heb
Is allebei genoemd. En de oom noemde Kirgizistan (daar zouden ze opgegroeid zijn)quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]
http://www.ustream.tv/channel/ma-rt-9-window-cam
Police scanner
In tjechie kennen ze het woord terrorisme volgens mij neit eens. Het enige waar die mensen zich volgens mij druk om maken begint met een B en eindigt op ierquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:38 schreef Pleun2011 het volgende:
quote:
Kloptquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:41 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Volgens mij mogen ze niks meer uitzenden omdat de verdachte wel eens mee zou kunnen kijken.
Linkje?quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:41 schreef kapiteintje het volgende:
Die beelden van die nachtelijke schietpartij zijn wel cool.
omdat het fok!kers zijn...quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:40 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mensen me dom noemen.
Alleen om het feit dat ik niet wist dat je de twitterquote kon veranderen? Genoeg mensen die fake account maken.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:41 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je geeft het antwoord hier zelf al he?
Achjoh, niet zo happen. Je maakt een blunder, men steekt je de gek aan.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:44 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Alleen om het feit dat ik niet wist dat je de twitterquote kon veranderen? Genoeg mensen die fake account maken.
Ziet er jong uitquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:47 schreef FredVleespet het volgende:
[ afbeelding ]
Agent die is overleden
Truequote:Op vrijdag 19 april 2013 15:47 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Achjoh, niet zo happen. Je maakt een blunder, men steekt je de gek aan.
Next.
Je komt niet veel buiten he?quote:
Verschil tussen Chechnya en Czechia is gewoon te moeilijk voor veel Amerikanen.quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:49 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Verschil tussen Chechnya en Czechia is gewoon te moeilijk voor veel Amerikanen.
Wat is Czechiaquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:49 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Verschil tussen Chechnya en Czechia is gewoon te moeilijk voor veel Amerikanen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |