twitter:BuzzFeedNews twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 15:21:12Boston PD are asking all not to tweet or post any information from their scanners. reageer retweet
Ja Obama regelt dit namelijk allenaal.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:35 schreef Logician het volgende:
Obama weet wel van keihard aanpakken qua aktie ondernemen.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:36 schreef G.R.S. het volgende:
Ik wist niet dat je de quote kon veranderenWeer iets geleerd
quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:36 schreef G.R.S. het volgende:
beetje normaal doen kan ook wel hoor..quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:36 schreef Shawn het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!*!&!&!&(&!!(&(#&Y#*(#&)!!!!#%&^*(&@^#*&()@#
Welkom op het internetquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:36 schreef G.R.S. het volgende:
Ja, en dan die keutel weer intrekken.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:36 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Op NBC komen ze met z'n Amazon wishlist aanzetten...
quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:37 schreef Disorder het volgende:
[ afbeelding ]
CNN houdt zich in ieder geval niet aan de oproep van BPD om niks van politie operaties te laten zien.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:37 schreef Disorder het volgende:
[ afbeelding ]
CNN houdt zich in ieder geval niet aan de oproep van BPD om niks van politie operaties te laten zien.
Whehehe ik zag het live.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:37 schreef Disorder het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker Stinho.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij een steekje los of is dit je ware gezicht?
Fuck is haar probleem dan?quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:37 schreef Disorder het volgende:
[ afbeelding ]
Boemquote:
Ik wist dat ook niet. Twitter boeit me niets. Snap niet dat dat zo populair is.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:36 schreef G.R.S. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |