haha lekker voor jequote:Op woensdag 17 april 2013 23:22 schreef Saind het volgende:
godverdomme m'n vloei scheurt kapot aan dat kartonnetje dat ik er nog maar 5 heb
HELPT NIET HÈ KANKERKARTONNETJE
ohjeequote:Op woensdag 17 april 2013 23:22 schreef Typisch het volgende:
Fotoboek van User
Dit is het vriendinnetje van die gitaargozer, Erwin.
einde bericht
Koop sigarrete man met je shagquote:Op woensdag 17 april 2013 23:22 schreef Saind het volgende:
godverdomme m'n vloei scheurt kapot aan dat kartonnetje dat ik er nog maar 5 heb
We weten dat ondertussen wel.quote:
6quote:Op woensdag 17 april 2013 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn vrouw is ook bij hem weg, en inmiddels al 8 kittens met een ander.
ik rook nietquote:Op woensdag 17 april 2013 23:27 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
ik ook maar rook geen shag.
shagjood
rook bluntje dan Gquote:Op woensdag 17 april 2013 23:22 schreef Saind het volgende:
Hoe komt het bij jou?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:27 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
ik ook maar rook geen shag.
shagjood
Pak je rust, en lach erom.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
We weten dat ondertussen wel.
Godsamme, ik begin mij er bijna nog aan te ergeren ook.
Ik vind zo'n TT echt niet kunnen. Vlees eten is ten alle tijden fout.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
We weten dat ondertussen wel.
Godsamme, ik begin mij er bijna nog aan te ergeren ook.
unibet , PSV heeft me failliet gemaakt !quote:Op woensdag 17 april 2013 23:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoe komt het bij jou?
Bij saind komt het door zijn drankverslaving.
hahahaquote:Op woensdag 17 april 2013 23:29 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
unibet , PSV heeft me failliet gemaakt !
Helemaal niemand geeft een fuck om wat jij goed of fout vindt.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:28 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik vind zo'n TT echt niet kunnen. Vlees eten is ten alle tijden fout.
Ik heb het soms ook. Maar zolang je het niet serieus neemt komt het goed.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja, ik wist niet dat dat van een internetforumpje kon man
Pito klaren.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Slechte slang ook voor blowen
ik zag altijd baap
of schwempie flappen
royston:')quote:
terinngggg marceloquote:
ben geen hmfquote:Op woensdag 17 april 2013 23:30 schreef Doublepain het volgende:
HMF is weer hindabuilding
[/quoe[quote]Op woensdag 17 april 2013 23:30 schreef Doublepain het volgende:
HMF is weer hindabuilding
Dit keer valt het iets meer op hoor, geforceerd haten op Ajacieden en Feyenoord. Maar ik zal er niet over beginnen, anders komt Yvonne weerquote:
Anthraxxisquote:Op woensdag 17 april 2013 23:29 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
op je eigen club weddenquote:Op woensdag 17 april 2013 23:29 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Haha mooi man al die serieuze mensen daarquote:Op woensdag 17 april 2013 23:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moet nog steeds lachen om je grap
Altijd een stelregel, nooit op m'n eigen club of de directe concurrent wedden, ga je inzetten op basis van emotie.quote:
Allemaal dagjesmensen die van de binnenstad komen genieten.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:32 schreef Adames het volgende:
wat stappen nog veel mensen op in station tilburg
Hoe heet die ene kroeg ook alweerquote:Op woensdag 17 april 2013 23:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Allemaal dagjesmensen die van de binnenstad komen genieten.
Geo heeft op Ajax gewed, mooi 3.0quote:Op woensdag 17 april 2013 23:35 schreef DeParo het volgende:
[..]
Altijd een stelregel, nooit op m'n eigen club of de directe concurrent wedden, ga je inzetten op basis van emotie.
Onzin.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:35 schreef DeParo het volgende:
[..]
Altijd een stelregel, nooit op m'n eigen club of de directe concurrent wedden, ga je inzetten op basis van emotie.
quote:Op woensdag 17 april 2013 23:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Allemaal dagjesmensen die van de binnenstad komen genieten.
op Ajax wedden is sowieso gratis geldquote:Op woensdag 17 april 2013 23:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geo heeft op Ajax gewed, mooi 3.0
Had ik ook moeten doen maargoed
Gaat het een keer goed gaat het de volgende keer zo weer fout helaasquote:Op woensdag 17 april 2013 23:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geo heeft op Ajax gewed, mooi 3.0
Had ik ook moeten doen maargoed
Paar maanden terug weer eens gedaan. Toch bizar hoe je iets jarenlang met (relatief) veel plezier hebt kunnen volhouden en er nu zowaar een afkeer tegen hebt.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Deze man weet. Maar baap zeg ik ook wel eens.
Kandinsky.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoe heet die ene kroeg ook alweer
katschinsky ofzo?
ah best leukquote:Op woensdag 17 april 2013 23:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Paar maanden terug weer eens gedaan. Toch bizar hoe je iets jarenlang met (relatief) veel plezier hebt kunnen volhouden en er nu zowaar een afkeer tegen hebt.
Wij noemen cannabis btw altijd 'callie'. Geen grap.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:37 schreef DonRaja het volgende:
Ganja may refer to:
A term of Sanskrit origin for cannabis (drug)
The Kama Sutra (Sanskrit) is an ancient Indian Hindu text widely considered to be the standard work on human sexual behavior.
Die Indiërs toch...
Is gewoon normaal onder jongeren (valt ~25 jaar daar nog onder?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan vind ik het apart taalgebruik.
Zekerheidjes naaien me altijd, clubs waarmee ik het meest bang voor ben winnen en waar je van uit gaat dat ze winnen verneuken het altijdquote:Op woensdag 17 april 2013 23:37 schreef DeParo het volgende:
[..]
Gaat het een keer goed gaat het de volgende keer zo weer fout helaas![]()
.
Ja maar ik wil er niks mee te maken hebben.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is gewoon normaal onder jongeren (valt ~25 jaar daar nog onder?) hoor.
gras of plant hier. Dan weten wij in de groep al voldoende.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wij noemen cannabis btw altijd 'callie'. Geen grap.
quote:Op woensdag 17 april 2013 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar ik wil er niks mee te maken hebben.
ik zeg ook vaak wietquote:Op woensdag 17 april 2013 23:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gras of plant hier. Dan weten wij in de groep al voldoende.
Dat dacht ik al.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
hoezo saggie?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vond het wel grappig.
Je liet me even lachen in mijn sjago bui
Ik vind er eerlijk gezegd geen reet aan. Het idee is altijd leuker dan de daadwerkelijke jonko roken.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Paar maanden terug weer eens gedaan. Toch bizar hoe je iets jarenlang met (relatief) veel plezier hebt kunnen volhouden en er nu zowaar een afkeer tegen hebt.
Ja maar je hoort/hoorde het toch wel op school?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind er eerlijk gezegd geen reet aan. Het idee is altijd leuker dan de daadwerkelijke jonko roken.
Ja, maar meestal van die nep gangsters enzo. En dat vond ik echt vreselijk volk.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja maar je hoort/hoorde het toch wel op school?
Gister was trouwens Suri-meet in Rotterdam.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeker. Leuke plek om eens een Fok!-meet te houden.
Ja jeetje manquote:Op woensdag 17 april 2013 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, maar meestal van die nep gangsters enzo. En dat vond ik echt vreselijk volk.
Nee man. Als je echt flink stoned ben is het wel lachen in de juiste omgeving. Keihard spacend vorige zomer voor het eerst de batman films gekeken, zo chill was dat.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind er eerlijk gezegd geen reet aan. Het idee is altijd leuker dan de daadwerkelijke jonko roken.
Hoe oud ben je?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee man. Als je echt flink stoned ben is het wel lachen in de juiste omgeving. Keihard spacend vorige zomer voor het eerst de batman films gekeken, zo chill was dat.Ik doe het dan ook alleen als de setting er perfect voor is. Allemaal skaffa een potje risk, monopoly oid is ook lachen.
Heb jij er ooit serieus van kunnen genieten? Ik heb het echt vaak gedaan in mijn 2e jaar hier, een paar maanden zowat elke dag maar ik moet zeggen dat ik er zelfs in die periode eigenlijk amper echt van genoot. Was meer gewoon omdat we geen reet te doen hadden en maar elke avond gingen chillen bij elkaar.quote:
2 weken geleden nog eens met plezier gedaan. Na lange tijd drukte eindelijk 2 dagen vrij. Toen maar een opgestoken en lekker niks gedaan behalve wat films kijken. Met vrienden vind ik er weinig aan eigenlijk, dan ben ik liever wat actiever.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 april 2013 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, maar meestal van die nep gangsters enzo. En dat vond ik echt vreselijk volk.
Daar is het elke dag grote Suri-meet.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gister was trouwens Suri-meet in Rotterdam.
Ja, maar nu was ik erbij.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar is het elke dag grote Suri-meet.
ow hypocriet gedoe en kusjekroelquote:
Ja, of die keer dat ik spacepernoten ging eten. Nog nooit zo van de kaart geweest man. Wat klapte die shit er hard in zeg. Dat doe ik nooit van m'n leven meer.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee man. Als je echt flink stoned ben is het wel lachen in de juiste omgeving. Keihard spacend vorige zomer voor het eerst de batman films gekeken, zo chill was dat.Ik doe het dan ook alleen als de setting er perfect voor is. Allemaal skaffa een potje risk, monopoly oid is ook lachen.
Eten gaat altijd kankerhard bij mij.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, of die keer dat ik spacepernoten ging eten. Nog nooit zo van de kaart geweest man. Wat klapte die shit er hard in zeg. Dat doe ik nooit van m'n leven meer.
verbaast mij niks deze opmerkingquote:
Oh dat bespreek maar in de R&P SC hoor.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow hypocriet gedoe en kusjekroel
Werd er gewoon misselijk van
Maar gaat al iets beter nadat ik op 'ontvolgen' had gedrukt
Ja ach. Ik had een tijdje dat ik het verschil tussen nuchter en stoned niet eens meer zo goed merkte. Totdat ik stopte, er ging weer een wereld voor me openquote:Op woensdag 17 april 2013 23:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb jij er ooit serieus van kunnen genieten? Ik heb het echt vaak gedaan in mijn 2e jaar hier, een paar maanden zowat elke dag maar ik moet zeggen dat ik er zelfs in die periode eigenlijk amper echt van genoot. Was meer gewoon omdat we geen reet te doen hadden en maar elke avond gingen chillen bij elkaar.
Dudequote:Op woensdag 17 april 2013 23:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
verbaast mij niks deze opmerking
maatjes gaan eind deze maand in hun huis, zit 2 minuten van een shop af.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, of die keer dat ik spacepernoten ging eten. Nog nooit zo van de kaart geweest man. Wat klapte die shit er hard in zeg. Dat doe ik nooit van m'n leven meer.
Serieus. Het was net of er iemand met zo'n vacuumpomp voor flessen wijn op m'n ogen aan 't zuigen was. Ik had ook allemaal audio-hallucinaties en shit. Kon amper lopen. Hart bonsde zowat m'n ribbenkast uit. Echt he-le-maal van de kaart toen.quote:
Kandinsky is een ballentent. Nog graadje erger dan Bolle of Vacant vroeger....quote:Op woensdag 17 april 2013 23:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
verbaast mij niks deze opmerking
quote:Op woensdag 17 april 2013 23:44 schreef inZanity het volgende:
PES spelen is voor slappelingen die niet met hun emoties om kunnen gaan. Puur vluchtgedrag.
Nee hoor.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:44 schreef inZanity het volgende:
Blowen is voor slappelingen die niet met hun emoties om kunnen gaan. Puur vluchtgedrag.
Dat had ik in de 5e klas.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ach. Ik had een tijdje dat ik het verschil tussen nuchter en stoned niet eens meer zo goed merkte. Totdat ik stopte, er ging weer een wereld voor me open
Maar het was ook vaak meer omdat er toch niks anders te doen was. Maar zo rol je wel in een verslaving. Paar jaar lang toch wel elke dag minimaal een grammetje weggerookt.
Wat een onzin man. Bijna niemand blowt om z'n emoties te verwerken.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:44 schreef inZanity het volgende:
Blowen is voor slappelingen die niet met hun emoties om kunnen gaan. Puur vluchtgedrag.
quote:Op woensdag 17 april 2013 23:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh dat bespreek maar in de R&P SC hoor.
dat sowieso maar ze hebben daar miljoen bier ofzo.quote:
Ze schenken inderdaad geen Fernandes.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kandinsky is een ballentent. Nog graadje erger dan Bolle of Vacant vroeger....
quote:Op woensdag 17 april 2013 23:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat een onzin man. Bijna niemand blowt om z'n emoties te verwerken.
Rappers welquote:Op woensdag 17 april 2013 23:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 april 2013 23:44 schreef inZanity het volgende:
Ik weet niet hoe dat vroeger was, maar tegenwoordig totaal niet hoor. Supergezellig juist en totaal geen ballen daar over 't algemeen.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kandinsky is een ballentent. Nog graadje erger dan Bolle of Vacant vroeger....
Ik heb in Amsterdam een keer shit gerookt, dat ik echt geen idee meer had wat links en rechts wasquote:Op woensdag 17 april 2013 23:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Serieus. Het was net of er iemand met zo'n vacuumpomp voor flessen wijn op m'n ogen aan 't zuigen was. Ik had ook allemaal audio-hallucinaties en shit. Kon amper lopen. Hart bonsde zowat m'n ribbenkast uit. Echt he-le-maal van de kaart toen.
Vertel mij watquote:Op woensdag 17 april 2013 23:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dat sowieso maar ze hebben daar miljoen bier ofzo.
[..]
Ze schenken u geen Fernandes.
Ik ken er maar 1 die dat doet, en die woont hier in huis. buurman van edje, denk als je hier wel eens bent geweest je hem wel kent.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die gaan eerder aan de drank, dat is in ieder geval mijn ervaring.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat doen ze dus welquote:Op woensdag 17 april 2013 23:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dat sowieso maar ze hebben daar miljoen bier ofzo.
[..]
Ze schenken inderdaad geen Fernandes.
Een ballentent heeft soms ook voordelen, veel studentenchicks enzo.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat vroeger was, maar tegenwoordig totaal niet hoor. Supergezellig juist en totaal geen ballen daar over 't algemeen.
Vroeger was het de stamkroeg van A-One, een Olofcorps.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat vroeger was, maar tegenwoordig totaal niet hoor. Supergezellig juist en totaal geen ballen daar over 't algemeen.
Ik heb dat 1 keer met een blunt gehad. Die klapte er ook lekker in. Zwalkend naar huis.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb in Amsterdam een keer shit gerookt, dat ik echt geen idee meer had wat links en rechts was
oh, ik kom daar voor bier niet voor frisdrankquote:
Toen ik voor het eerst ging blowen, was 14, toen gingen de vissen tegen mij praten.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb in Amsterdam een keer shit gerookt, dat ik echt geen idee meer had wat links en rechts was
Zegt me niks.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ken er maar 1 die dat doet, en die woont hier in huis. buurman van edje, denk als je hier wel eens bent geweest je hem wel kent.
Ja kwamen ze op gegeven moment mee langs, maar we waren ook wel goede klanten toenquote:Op woensdag 17 april 2013 23:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gratis bitterballen? Heb er zelf toch altijd voor moeten betalen.
maaza.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:47 schreef Caland het volgende:
Hoe heette dat spul wat ze altijd in shops hadden. Maazu ofzo.
Daarvoor zou ik wel weer willen blowen
Logisch trouwens, zitten twee dispuutshuizen in de buurt daar.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vroeger was het de stamkroeg van A-One, een Olofcorps.
Drank of cannabis. Beiden wordt doorgaans met name ingenomen om emoties niet te hoeven voelen. Vluchtgedrag. Terwijl veel mensen vergeten dat dit op den duur juist voor méér emotionele problemen zal zorgen,.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die gaan eerder aan de drank, dat is in ieder geval mijn ervaring.
Het is een cafe waar iedereen zit en er muziek op fluisterniveau wordt gedraagd.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een ballentent heeft soms ook voordelen, veel studentenchicks enzo.
Ja godverdomme. Dat was altijd zo lekker.quote:
Van welk spul hou jij wel ?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:48 schreef inZanity het volgende:
[..]
Drank of cannabis. Beiden wordt doorgaans met name ingenomen om emoties niet te hoeven voelen. Vluchtgedrag. Terwijl veel mensen vergeten dat dit op den duur juist voor méér emotionele problemen zal zorgen,.
raarquote:Op woensdag 17 april 2013 23:47 schreef Smoofie het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=476262159097639
wat is dit
Ik zag alles in een blur, ben met oversteken geholpen door een zwerver. Gelukkig vonden mijn vrienden me terugquote:Op woensdag 17 april 2013 23:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb dat 1 keer met een blunt gehad. Die klapte er ook lekker in. Zwalkend naar huis.
Haha homoquote:Op woensdag 17 april 2013 23:48 schreef inZanity het volgende:
[..]
Drank of cannabis. Beiden wordt doorgaans met name ingenomen om emoties niet te hoeven voelen. Vluchtgedrag. Terwijl veel mensen vergeten dat dit op den duur juist voor méér emotionele problemen zal zorgen,.
Boelers zijn dat.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vroeger was het de stamkroeg van A-One, een Olofcorps.
Oh, naar zulke tentjes ga ik zelden. In ieder geval niet s'nachts.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is een cafe waar iedereen zit en er muziek op fluisterniveau wordt gedraagd.
Snap dat nooit, dat je dan aan de drank ofzo gaat, kk zwak.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:48 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hebben ze bij mij op school man, alsof er een engeltje over je tong piest zou mijn oma zeggen.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja godverdomme. Dat was altijd zo lekker.
Wel na twee slokken al op maar toch.
Idd. Die ballen zaten vandaag weer op hun stoepje met een krat bier ernaast.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Logisch trouwens, zitten twee dispuutshuizen in de buurt daar.
Wat weet jij daar nou weer vanaf?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:48 schreef inZanity het volgende:
[..]
Klinkt top.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is een cafe waar iedereen zit en er muziek op fluisterniveau wordt gedraagd.
Nee die was het niet dan.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Das de Maaza die ik ken...
Heeft hij gelezen in zijn versie van de Koran.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou weer vanaf?
Het is om te praten met je maten onder het genot van een goed speciaalbiertje en een bitterballetje oid.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh, naar zulke tentjes ga ik zelden. In ieder geval niet s'nachts.
Jij drinkt bierquote:Op woensdag 17 april 2013 23:50 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik ben geheelonthouder. Ik ben zuinig op m'n lichaam en geest.
hoe ben je dan zo vercracked geraakt?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:50 schreef inZanity het volgende:
[..]
Welk eten dan?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:50 schreef inZanity het volgende:
[..]
Was een keer in Amsterdam bij de burger King in de rijquote:Op woensdag 17 april 2013 23:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik zag alles in een blur, ben met oversteken geholpen door een zwerver. Gelukkig vonden mijn vrienden me terug![]()
Duurde half uurtje ofzo, daarna spacete ik hem gewoon hard.
Vooral dat laatste is niet zo stabiel, dus ergens begrijp ik je bezorgdheid wel.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:50 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ja, zulke dingen doe ik thuis.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is om te praten met je maten onder het genot van een goed speciaalbiertje en een bitterballetje oid.
Gasten hier in de straat ook, wij zaten gewoon decadent op het dakterras.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Die ballen zaten vandaag weer op hun stoepje met een krat bier ernaast.
Mwoah het gebeurt toch wel heel vaak. En het is ook wel begrijpelijk. Het is een hele makkelijke manier om voor even aan vervelende emoties te ontsnappen. Toch is het raadzamer om emoties gewoon te ondergaan en er mee om te leren gaan.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Snap dat nooit, dat je dan aan de drank ofzo gaat, kk zwak.
kk paupers. Ik chill 'm hier met uitzicht over de stad. Bam.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gasten hier in de straat ook, wij zaten gewoon decadent op het dakterras.
Genoeg.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou weer vanaf?
Vooral dat laatste lijkt nog niet echt te lukken bij jou. Misschien toch maar eens een goed glas drank proberen of wat XTC om op te vrolijken.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:52 schreef inZanity het volgende:
[..]
Mwoah het gebeurt toch wel heel vaak. En het is ook wel begrijpelijk. Het is een hele makkelijke manier om voor even aan vervelende emoties te ontsnappen. Toch is het raadzamer om emoties gewoon te ondergaan en er mee om te leren gaan.
ik had uitzicht op de tieten van een huisgenote van mij. BAMquote:Op woensdag 17 april 2013 23:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
kk paupers. Ik chill 'm hier met uitzicht over de stad. Bam.
Wil nog niets zeggen als ze lelijk is.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik had uitzicht op de tieten van een huisgenote van mij. BAM
Ik weet niet welk beeld jij van 'ons' hebt, maar er zijn er hier volgens mij geen die dit doen.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:52 schreef inZanity het volgende:
[..]
Mwoah het gebeurt toch wel heel vaak. En het is ook wel begrijpelijk. Het is een hele makkelijke manier om voor even aan vervelende emoties te ontsnappen. Toch is het raadzamer om emoties gewoon te ondergaan en er mee om te leren gaan.
'onmeunig'quote:Op woensdag 17 april 2013 23:53 schreef Saind het volgende:
Had van de week ook guava sap, onmeunig lekker
Op Saind na dan.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik weet niet welk beeld jij van 'ons' hebt, maar er zijn er hier volgens mij geen die dit doen.
Tilburg is dat ook, je haalt je eigen ''bam'' onderuit.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wil nog niets zeggen als ze lelijk is.
Deze is dat zeker nietquote:Op woensdag 17 april 2013 23:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wil nog niets zeggen als ze lelijk is.
Hoe weet jij dat nou?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik weet niet welk beeld jij van 'ons' hebt, maar er zijn er hier volgens mij geen die dit doen.
Ik snap even niet hoe dit in het verhaal ertoe doet?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tilburg is dat ook, je haalt je eigen ''bam'' onderuit.
quote:Op woensdag 17 april 2013 23:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja oke, maar dat is een Ajacied die in Eindhoven woont. Dan snap ik dat.
Geen zin om uit te leggen. nevermindquote:Op woensdag 17 april 2013 23:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap even niet hoe dit in het verhaal ertoe doet?
Nou dan.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zeg volgens mij, leer eens lezen boelertje. Dus zeker weten doe ik het niet.
Ik moet wel. Mijn ziel is verziekt door alle toegediende vaccins. Als je een dusdanige last een leven lang met je moet meedragen sla je vanzelf wel aan het drinken.quote:
Sterkte.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moet wel. Mijn ziel is verziekt door alle toegediende vaccins. Als je een dusdanige last een leven lang met je moet meedragen sla je vanzelf wel aan het drinken.
quote:Op woensdag 17 april 2013 23:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tilburg is dat ook, je haalt je eigen ''bam'' onderuit.
Hm nieuw adresje, dankuquote:Op woensdag 17 april 2013 23:57 schreef Caland het volgende:
http://www.drankdirect.nl(...)erry-delight-24x20cl
omg omg omg omg omg
Nu weten we het wel hoor Caland.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:57 schreef Caland het volgende:
omg omg omg omg omg
die hommo is naar bed hoorquote:Op woensdag 17 april 2013 23:58 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga even mijn was ophangen en afwassen, want GGMM is op stap met zijn vrienden dus ik moet het allemaal zelf doen.
quote:Op woensdag 17 april 2013 23:57 schreef Caland het volgende:
omg omg omg omg omg
Ik zal wel moeten, maar ik heb liever niet dat jij mij hierom veroordeelt. Onrein of niet, je woont in een Westers land dus je hebt mij maar een tweede kans te geven.quote:
probeer anders wat te regelen dat je het zelf komt ophalen met je appie wagen?quote:
Het was niet grappig.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je haalt m'n grap onderuit boeler.
Ik veroordeel je nergens om. Ik ben een heel vrijdenkend mens die respect heeft voor ieders keuze en mening.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal wel moeten, maar ik heb liever niet dat jij mij hierom veroordeelt. Onrein of niet, je woont in een Westers land dus je hebt mij maar een tweede kans te geven.
Rubicon is trouwens ook erg lekker. Die is er zowel met als zonder prik.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:57 schreef Caland het volgende:
omg omg omg omg omg
Ja ach er zullen vast wel wat meer zaakjes zijn. Doe binnenkort wel een rondje buitenlandse tokos in Roffa. Die hebben dat soort shit vaak wel.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:59 schreef kapiteintje het volgende:
Caland, ik kan btw wel aan een krat Looza voor niet al te veel centen komen. Bij mijn ouders in de buurt zit zo'n zaak waar je dat kan kopen.
quote:Op donderdag 18 april 2013 00:00 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik veroordeel je nergens om. Ik ben een heel vrijdenkend mens die respect heeft voor ieders keuze en mening.
Jammer, die post was een voorzetje om een goede grap te kunnen maken, maar je reageert niet op de goede manier.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ach er zullen vast wel wat meer zaakjes zijn. Doe binnenkort wel een rondje buitenlandse tokos in Roffa. Die hebben dat soort shit vaak wel.
Ik ben enorm vrijdenkend, alleen mensen met een extremistische opvatting mogen pas op de plaats maken wat mij betreft.quote:
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben enorm vrijdenkend, alleen mensen met een extremistische opvatting mogen pas op de plaats maken wat mij betreft.
Nou vertel. Of wordt dit weer zo'n David Beckham verhaal.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jammer, die post was een voorzetje om een goede grap te kunnen maken, maar je reageert niet op de goede manier.
Mee eens. Dat de ster in de Turkse vlag voor het Constantinopel stond wist ik overigens nog niet. Al is dit wellicht enigszins offtopic.quote:
Dat laatste verhaal kun je in je kont steken.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou vertel. Of wordt dit weer zo'n David Beckham verhaal.
Wie?quote:Op donderdag 18 april 2013 00:04 schreef Caland het volgende:
Onze vriend doet wel goed zijn best op dat nieuwe account.
Hou maar finaal de boot af, ik kom toch wel ooit achter dat Beckham verhaal.quote:
You wishquote:Op donderdag 18 april 2013 00:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Hou maar finaal de boot af, ik kom toch wel ooit achter dat Beckham verhaal.
Nah. Eigenlijk niet.quote:
die met pharrel?quote:Op donderdag 18 april 2013 00:08 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind dat nieuwe nummer van Daft Punk niet zo bijzonder.
Doe ze in de rijstquote:Op donderdag 18 april 2013 00:12 schreef kapiteintje het volgende:
Godverdomme, ik heb mijn oordopjes per ongeluk in mijn vest laten zitten toen deze in de was ging.Zouden ze het weer doen als ik ze goed op laat drogen? Ze maken nu wel geluid, maar er zit totaal geen bass meer in.
Koop beats danquote:Op donderdag 18 april 2013 00:12 schreef kapiteintje het volgende:
Godverdomme, ik heb mijn oordopjes per ongeluk in mijn vest laten zitten toen deze in de was ging.Zouden ze het weer doen als ik ze goed op laat drogen? Ze maken nu wel geluid, maar er zit totaal geen bass meer in.
Moet je je oren s wassen. Van oorsmeer raken ze verstopt.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:12 schreef kapiteintje het volgende:
In biologische rijst werkt dat niet.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh ja, dat heb ik wel. Ga ik gelijk doen!
quote:Op donderdag 18 april 2013 00:13 schreef Caland het volgende:
[..]
In biologische rijst werkt dat niet.
hihiquote:Op donderdag 18 april 2013 00:13 schreef inZanity het volgende:
[..]
Moet je je oren s wassen. Van oorsmeer raken ze verstopt.
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:13 schreef Caland het volgende:
[..]
In biologische rijst werkt dat niet.
sjezus beetje bipolair jijquote:Op donderdag 18 april 2013 00:16 schreef kapiteintje het volgende:
He maar Caland krijg eens de kanker met je gevit op mij heel de tijd.
Ik heb dit doorgestuurd naar opa.bakkebaardquote:Op donderdag 18 april 2013 00:16 schreef kapiteintje het volgende:
vegaburgers zijn wel gewoon een beetje gay manquote:Op donderdag 18 april 2013 00:16 schreef kapiteintje het volgende:
Lekker boeiend, Caland heeft het 30 posts over een roze vruchtendrankje. Hij moet gewoon z'n muil houden met die mietendrank van 'm.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
vegaburgers zijn wel gewoon een beetje gay man
Heeft die een belangrijke functie op FOK! ?quote:Op donderdag 18 april 2013 00:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb dit doorgestuurd naar opa.bakkebaard
En dat ben ik wel met je eens, maar ze waren 1 euro man. Kan ik niet laten liggen als arme sloeber. Deze maand hebben ze onverwachts een nieuwe lading collegegeld afgeschreven.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vegaburgersquote:Op donderdag 18 april 2013 00:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 april 2013 00:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker boeiend, Caland heeft het 30 posts over een roze vruchtendrankje. Hij moet gewoon z'n muil houden met die mietendrank van 'm.
Met sojaboter?quote:Op donderdag 18 april 2013 00:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in een broodje pindakaas.
Hij heeft mij een unban gegeven dus ik neem aan dat het een FA is?quote:Op donderdag 18 april 2013 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft die een belangrijke functie op FOK! ?
Klopt.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft mij een unban gegeven dus ik neem aan dat het een FA is?
Ik heb best veel in huis, maar ik ga straks nog een eierkoekje eten denk ik en voor ik ga slapen een bak kwark.quote:
Matigquote:Op donderdag 18 april 2013 00:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Eet je dat met nederlandse vlaggetjes in je hand?
je hebt wel snel door wie het is trouwensquote:Op donderdag 18 april 2013 00:22 schreef PSV1990- het volgende:
Vraag beheer maar of ze een IP check willen doen .
ben geen hmf
Ey maakt niet ui man, ga je script maar langsquote:Op donderdag 18 april 2013 00:22 schreef PSV1990- het volgende:
Vraag beheer maar of ze een IP check willen doen .
ben geen hmf
heb vanmiddag wel splits gekochtquote:Op donderdag 18 april 2013 00:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb best veel in huis, maar ik ga straks nog een eierkoekje eten denk ik en voor ik ga slapen een bak kwark.
splits?quote:Op donderdag 18 april 2013 00:23 schreef Saind het volgende:
[..]
heb vanmiddag wel splits gekocht
En heb nog boullion
Hoe heet die andere? Met 2 stokkiesquote:Op donderdag 18 april 2013 00:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb deze Saind:
[ afbeelding ]
Niiicequote:Op donderdag 18 april 2013 00:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb deze Saind:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |