Van welk spul hou jij wel ?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:48 schreef inZanity het volgende:
[..]
Drank of cannabis. Beiden wordt doorgaans met name ingenomen om emoties niet te hoeven voelen. Vluchtgedrag. Terwijl veel mensen vergeten dat dit op den duur juist voor méér emotionele problemen zal zorgen,.
raarquote:Op woensdag 17 april 2013 23:47 schreef Smoofie het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=476262159097639
wat is dit
Ik zag alles in een blur, ben met oversteken geholpen door een zwerver. Gelukkig vonden mijn vrienden me terugquote:Op woensdag 17 april 2013 23:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb dat 1 keer met een blunt gehad. Die klapte er ook lekker in. Zwalkend naar huis.
Haha homoquote:Op woensdag 17 april 2013 23:48 schreef inZanity het volgende:
[..]
Drank of cannabis. Beiden wordt doorgaans met name ingenomen om emoties niet te hoeven voelen. Vluchtgedrag. Terwijl veel mensen vergeten dat dit op den duur juist voor méér emotionele problemen zal zorgen,.
Boelers zijn dat.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vroeger was het de stamkroeg van A-One, een Olofcorps.
Oh, naar zulke tentjes ga ik zelden. In ieder geval niet s'nachts.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is een cafe waar iedereen zit en er muziek op fluisterniveau wordt gedraagd.
Snap dat nooit, dat je dan aan de drank ofzo gaat, kk zwak.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:48 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hebben ze bij mij op school man, alsof er een engeltje over je tong piest zou mijn oma zeggen.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja godverdomme. Dat was altijd zo lekker.
Wel na twee slokken al op maar toch.
Idd. Die ballen zaten vandaag weer op hun stoepje met een krat bier ernaast.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Logisch trouwens, zitten twee dispuutshuizen in de buurt daar.
Wat weet jij daar nou weer vanaf?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:48 schreef inZanity het volgende:
[..]
Klinkt top.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is een cafe waar iedereen zit en er muziek op fluisterniveau wordt gedraagd.
Nee die was het niet dan.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Das de Maaza die ik ken...
Heeft hij gelezen in zijn versie van de Koran.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou weer vanaf?
Het is om te praten met je maten onder het genot van een goed speciaalbiertje en een bitterballetje oid.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh, naar zulke tentjes ga ik zelden. In ieder geval niet s'nachts.
Jij drinkt bierquote:Op woensdag 17 april 2013 23:50 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik ben geheelonthouder. Ik ben zuinig op m'n lichaam en geest.
hoe ben je dan zo vercracked geraakt?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:50 schreef inZanity het volgende:
[..]
Welk eten dan?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:50 schreef inZanity het volgende:
[..]
Was een keer in Amsterdam bij de burger King in de rijquote:Op woensdag 17 april 2013 23:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik zag alles in een blur, ben met oversteken geholpen door een zwerver. Gelukkig vonden mijn vrienden me terug![]()
Duurde half uurtje ofzo, daarna spacete ik hem gewoon hard.
Vooral dat laatste is niet zo stabiel, dus ergens begrijp ik je bezorgdheid wel.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:50 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ja, zulke dingen doe ik thuis.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is om te praten met je maten onder het genot van een goed speciaalbiertje en een bitterballetje oid.
Gasten hier in de straat ook, wij zaten gewoon decadent op het dakterras.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Die ballen zaten vandaag weer op hun stoepje met een krat bier ernaast.
Mwoah het gebeurt toch wel heel vaak. En het is ook wel begrijpelijk. Het is een hele makkelijke manier om voor even aan vervelende emoties te ontsnappen. Toch is het raadzamer om emoties gewoon te ondergaan en er mee om te leren gaan.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Snap dat nooit, dat je dan aan de drank ofzo gaat, kk zwak.
kk paupers. Ik chill 'm hier met uitzicht over de stad. Bam.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gasten hier in de straat ook, wij zaten gewoon decadent op het dakterras.
Genoeg.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou weer vanaf?
Vooral dat laatste lijkt nog niet echt te lukken bij jou. Misschien toch maar eens een goed glas drank proberen of wat XTC om op te vrolijken.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:52 schreef inZanity het volgende:
[..]
Mwoah het gebeurt toch wel heel vaak. En het is ook wel begrijpelijk. Het is een hele makkelijke manier om voor even aan vervelende emoties te ontsnappen. Toch is het raadzamer om emoties gewoon te ondergaan en er mee om te leren gaan.
ik had uitzicht op de tieten van een huisgenote van mij. BAMquote:Op woensdag 17 april 2013 23:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
kk paupers. Ik chill 'm hier met uitzicht over de stad. Bam.
Wil nog niets zeggen als ze lelijk is.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik had uitzicht op de tieten van een huisgenote van mij. BAM
Ik weet niet welk beeld jij van 'ons' hebt, maar er zijn er hier volgens mij geen die dit doen.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:52 schreef inZanity het volgende:
[..]
Mwoah het gebeurt toch wel heel vaak. En het is ook wel begrijpelijk. Het is een hele makkelijke manier om voor even aan vervelende emoties te ontsnappen. Toch is het raadzamer om emoties gewoon te ondergaan en er mee om te leren gaan.
'onmeunig'quote:Op woensdag 17 april 2013 23:53 schreef Saind het volgende:
Had van de week ook guava sap, onmeunig lekker
Op Saind na dan.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik weet niet welk beeld jij van 'ons' hebt, maar er zijn er hier volgens mij geen die dit doen.
Tilburg is dat ook, je haalt je eigen ''bam'' onderuit.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wil nog niets zeggen als ze lelijk is.
Deze is dat zeker nietquote:Op woensdag 17 april 2013 23:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wil nog niets zeggen als ze lelijk is.
Hoe weet jij dat nou?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik weet niet welk beeld jij van 'ons' hebt, maar er zijn er hier volgens mij geen die dit doen.
Ik snap even niet hoe dit in het verhaal ertoe doet?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tilburg is dat ook, je haalt je eigen ''bam'' onderuit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |