2 weken geleden nog eens met plezier gedaan. Na lange tijd drukte eindelijk 2 dagen vrij. Toen maar een opgestoken en lekker niks gedaan behalve wat films kijken. Met vrienden vind ik er weinig aan eigenlijk, dan ben ik liever wat actiever.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind er eerlijk gezegd geen reet aan. Het idee is altijd leuker dan de daadwerkelijke jonko roken.
quote:Op woensdag 17 april 2013 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, maar meestal van die nep gangsters enzo. En dat vond ik echt vreselijk volk.
Daar is het elke dag grote Suri-meet.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gister was trouwens Suri-meet in Rotterdam.
Ja, maar nu was ik erbij.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar is het elke dag grote Suri-meet.
ow hypocriet gedoe en kusjekroelquote:
Ja, of die keer dat ik spacepernoten ging eten. Nog nooit zo van de kaart geweest man. Wat klapte die shit er hard in zeg. Dat doe ik nooit van m'n leven meer.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee man. Als je echt flink stoned ben is het wel lachen in de juiste omgeving. Keihard spacend vorige zomer voor het eerst de batman films gekeken, zo chill was dat.Ik doe het dan ook alleen als de setting er perfect voor is. Allemaal skaffa een potje risk, monopoly oid is ook lachen.
Eten gaat altijd kankerhard bij mij.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, of die keer dat ik spacepernoten ging eten. Nog nooit zo van de kaart geweest man. Wat klapte die shit er hard in zeg. Dat doe ik nooit van m'n leven meer.
verbaast mij niks deze opmerkingquote:
Oh dat bespreek maar in de R&P SC hoor.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow hypocriet gedoe en kusjekroel
Werd er gewoon misselijk van
Maar gaat al iets beter nadat ik op 'ontvolgen' had gedrukt
Ja ach. Ik had een tijdje dat ik het verschil tussen nuchter en stoned niet eens meer zo goed merkte. Totdat ik stopte, er ging weer een wereld voor me openquote:Op woensdag 17 april 2013 23:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb jij er ooit serieus van kunnen genieten? Ik heb het echt vaak gedaan in mijn 2e jaar hier, een paar maanden zowat elke dag maar ik moet zeggen dat ik er zelfs in die periode eigenlijk amper echt van genoot. Was meer gewoon omdat we geen reet te doen hadden en maar elke avond gingen chillen bij elkaar.
Dudequote:Op woensdag 17 april 2013 23:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
verbaast mij niks deze opmerking
maatjes gaan eind deze maand in hun huis, zit 2 minuten van een shop af.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, of die keer dat ik spacepernoten ging eten. Nog nooit zo van de kaart geweest man. Wat klapte die shit er hard in zeg. Dat doe ik nooit van m'n leven meer.
Serieus. Het was net of er iemand met zo'n vacuumpomp voor flessen wijn op m'n ogen aan 't zuigen was. Ik had ook allemaal audio-hallucinaties en shit. Kon amper lopen. Hart bonsde zowat m'n ribbenkast uit. Echt he-le-maal van de kaart toen.quote:
Kandinsky is een ballentent. Nog graadje erger dan Bolle of Vacant vroeger....quote:Op woensdag 17 april 2013 23:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
verbaast mij niks deze opmerking
quote:Op woensdag 17 april 2013 23:44 schreef inZanity het volgende:
PES spelen is voor slappelingen die niet met hun emoties om kunnen gaan. Puur vluchtgedrag.
Nee hoor.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:44 schreef inZanity het volgende:
Blowen is voor slappelingen die niet met hun emoties om kunnen gaan. Puur vluchtgedrag.
Dat had ik in de 5e klas.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ach. Ik had een tijdje dat ik het verschil tussen nuchter en stoned niet eens meer zo goed merkte. Totdat ik stopte, er ging weer een wereld voor me open
Maar het was ook vaak meer omdat er toch niks anders te doen was. Maar zo rol je wel in een verslaving. Paar jaar lang toch wel elke dag minimaal een grammetje weggerookt.
Wat een onzin man. Bijna niemand blowt om z'n emoties te verwerken.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:44 schreef inZanity het volgende:
Blowen is voor slappelingen die niet met hun emoties om kunnen gaan. Puur vluchtgedrag.
quote:Op woensdag 17 april 2013 23:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh dat bespreek maar in de R&P SC hoor.
dat sowieso maar ze hebben daar miljoen bier ofzo.quote:
Ze schenken inderdaad geen Fernandes.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kandinsky is een ballentent. Nog graadje erger dan Bolle of Vacant vroeger....
quote:Op woensdag 17 april 2013 23:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat een onzin man. Bijna niemand blowt om z'n emoties te verwerken.
Rappers welquote:Op woensdag 17 april 2013 23:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 april 2013 23:44 schreef inZanity het volgende:
Ik weet niet hoe dat vroeger was, maar tegenwoordig totaal niet hoor. Supergezellig juist en totaal geen ballen daar over 't algemeen.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kandinsky is een ballentent. Nog graadje erger dan Bolle of Vacant vroeger....
Ik heb in Amsterdam een keer shit gerookt, dat ik echt geen idee meer had wat links en rechts wasquote:Op woensdag 17 april 2013 23:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Serieus. Het was net of er iemand met zo'n vacuumpomp voor flessen wijn op m'n ogen aan 't zuigen was. Ik had ook allemaal audio-hallucinaties en shit. Kon amper lopen. Hart bonsde zowat m'n ribbenkast uit. Echt he-le-maal van de kaart toen.
Vertel mij watquote:Op woensdag 17 april 2013 23:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dat sowieso maar ze hebben daar miljoen bier ofzo.
[..]
Ze schenken u geen Fernandes.
Ik ken er maar 1 die dat doet, en die woont hier in huis. buurman van edje, denk als je hier wel eens bent geweest je hem wel kent.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die gaan eerder aan de drank, dat is in ieder geval mijn ervaring.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat doen ze dus welquote:Op woensdag 17 april 2013 23:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dat sowieso maar ze hebben daar miljoen bier ofzo.
[..]
Ze schenken inderdaad geen Fernandes.
Een ballentent heeft soms ook voordelen, veel studentenchicks enzo.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat vroeger was, maar tegenwoordig totaal niet hoor. Supergezellig juist en totaal geen ballen daar over 't algemeen.
Vroeger was het de stamkroeg van A-One, een Olofcorps.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat vroeger was, maar tegenwoordig totaal niet hoor. Supergezellig juist en totaal geen ballen daar over 't algemeen.
Ik heb dat 1 keer met een blunt gehad. Die klapte er ook lekker in. Zwalkend naar huis.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb in Amsterdam een keer shit gerookt, dat ik echt geen idee meer had wat links en rechts was
oh, ik kom daar voor bier niet voor frisdrankquote:
Toen ik voor het eerst ging blowen, was 14, toen gingen de vissen tegen mij praten.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb in Amsterdam een keer shit gerookt, dat ik echt geen idee meer had wat links en rechts was
Zegt me niks.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ken er maar 1 die dat doet, en die woont hier in huis. buurman van edje, denk als je hier wel eens bent geweest je hem wel kent.
Ja kwamen ze op gegeven moment mee langs, maar we waren ook wel goede klanten toenquote:Op woensdag 17 april 2013 23:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gratis bitterballen? Heb er zelf toch altijd voor moeten betalen.
maaza.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:47 schreef Caland het volgende:
Hoe heette dat spul wat ze altijd in shops hadden. Maazu ofzo.
Daarvoor zou ik wel weer willen blowen
Logisch trouwens, zitten twee dispuutshuizen in de buurt daar.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vroeger was het de stamkroeg van A-One, een Olofcorps.
Drank of cannabis. Beiden wordt doorgaans met name ingenomen om emoties niet te hoeven voelen. Vluchtgedrag. Terwijl veel mensen vergeten dat dit op den duur juist voor méér emotionele problemen zal zorgen,.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die gaan eerder aan de drank, dat is in ieder geval mijn ervaring.
Het is een cafe waar iedereen zit en er muziek op fluisterniveau wordt gedraagd.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een ballentent heeft soms ook voordelen, veel studentenchicks enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |