Wij noemen cannabis btw altijd 'callie'. Geen grap.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:37 schreef DonRaja het volgende:
Ganja may refer to:
A term of Sanskrit origin for cannabis (drug)
The Kama Sutra (Sanskrit) is an ancient Indian Hindu text widely considered to be the standard work on human sexual behavior.
Die Indiërs toch...
Is gewoon normaal onder jongeren (valt ~25 jaar daar nog onder?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan vind ik het apart taalgebruik.
Zekerheidjes naaien me altijd, clubs waarmee ik het meest bang voor ben winnen en waar je van uit gaat dat ze winnen verneuken het altijdquote:Op woensdag 17 april 2013 23:37 schreef DeParo het volgende:
[..]
Gaat het een keer goed gaat het de volgende keer zo weer fout helaas![]()
.
Ja maar ik wil er niks mee te maken hebben.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is gewoon normaal onder jongeren (valt ~25 jaar daar nog onder?) hoor.
gras of plant hier. Dan weten wij in de groep al voldoende.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wij noemen cannabis btw altijd 'callie'. Geen grap.
quote:Op woensdag 17 april 2013 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar ik wil er niks mee te maken hebben.
ik zeg ook vaak wietquote:Op woensdag 17 april 2013 23:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gras of plant hier. Dan weten wij in de groep al voldoende.
Dat dacht ik al.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
hoezo saggie?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vond het wel grappig.
Je liet me even lachen in mijn sjago bui
Ik vind er eerlijk gezegd geen reet aan. Het idee is altijd leuker dan de daadwerkelijke jonko roken.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Paar maanden terug weer eens gedaan. Toch bizar hoe je iets jarenlang met (relatief) veel plezier hebt kunnen volhouden en er nu zowaar een afkeer tegen hebt.
Ja maar je hoort/hoorde het toch wel op school?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind er eerlijk gezegd geen reet aan. Het idee is altijd leuker dan de daadwerkelijke jonko roken.
Ja, maar meestal van die nep gangsters enzo. En dat vond ik echt vreselijk volk.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja maar je hoort/hoorde het toch wel op school?
Gister was trouwens Suri-meet in Rotterdam.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeker. Leuke plek om eens een Fok!-meet te houden.
Ja jeetje manquote:Op woensdag 17 april 2013 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, maar meestal van die nep gangsters enzo. En dat vond ik echt vreselijk volk.
Nee man. Als je echt flink stoned ben is het wel lachen in de juiste omgeving. Keihard spacend vorige zomer voor het eerst de batman films gekeken, zo chill was dat.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind er eerlijk gezegd geen reet aan. Het idee is altijd leuker dan de daadwerkelijke jonko roken.
Hoe oud ben je?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee man. Als je echt flink stoned ben is het wel lachen in de juiste omgeving. Keihard spacend vorige zomer voor het eerst de batman films gekeken, zo chill was dat.Ik doe het dan ook alleen als de setting er perfect voor is. Allemaal skaffa een potje risk, monopoly oid is ook lachen.
Heb jij er ooit serieus van kunnen genieten? Ik heb het echt vaak gedaan in mijn 2e jaar hier, een paar maanden zowat elke dag maar ik moet zeggen dat ik er zelfs in die periode eigenlijk amper echt van genoot. Was meer gewoon omdat we geen reet te doen hadden en maar elke avond gingen chillen bij elkaar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |