Gasten hier in de straat ook, wij zaten gewoon decadent op het dakterras.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Die ballen zaten vandaag weer op hun stoepje met een krat bier ernaast.
Mwoah het gebeurt toch wel heel vaak. En het is ook wel begrijpelijk. Het is een hele makkelijke manier om voor even aan vervelende emoties te ontsnappen. Toch is het raadzamer om emoties gewoon te ondergaan en er mee om te leren gaan.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Snap dat nooit, dat je dan aan de drank ofzo gaat, kk zwak.
kk paupers. Ik chill 'm hier met uitzicht over de stad. Bam.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gasten hier in de straat ook, wij zaten gewoon decadent op het dakterras.
Genoeg.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou weer vanaf?
Vooral dat laatste lijkt nog niet echt te lukken bij jou. Misschien toch maar eens een goed glas drank proberen of wat XTC om op te vrolijken.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:52 schreef inZanity het volgende:
[..]
Mwoah het gebeurt toch wel heel vaak. En het is ook wel begrijpelijk. Het is een hele makkelijke manier om voor even aan vervelende emoties te ontsnappen. Toch is het raadzamer om emoties gewoon te ondergaan en er mee om te leren gaan.
ik had uitzicht op de tieten van een huisgenote van mij. BAMquote:Op woensdag 17 april 2013 23:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
kk paupers. Ik chill 'm hier met uitzicht over de stad. Bam.
Wil nog niets zeggen als ze lelijk is.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik had uitzicht op de tieten van een huisgenote van mij. BAM
Ik weet niet welk beeld jij van 'ons' hebt, maar er zijn er hier volgens mij geen die dit doen.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:52 schreef inZanity het volgende:
[..]
Mwoah het gebeurt toch wel heel vaak. En het is ook wel begrijpelijk. Het is een hele makkelijke manier om voor even aan vervelende emoties te ontsnappen. Toch is het raadzamer om emoties gewoon te ondergaan en er mee om te leren gaan.
'onmeunig'quote:Op woensdag 17 april 2013 23:53 schreef Saind het volgende:
Had van de week ook guava sap, onmeunig lekker
Op Saind na dan.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik weet niet welk beeld jij van 'ons' hebt, maar er zijn er hier volgens mij geen die dit doen.
Tilburg is dat ook, je haalt je eigen ''bam'' onderuit.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wil nog niets zeggen als ze lelijk is.
Deze is dat zeker nietquote:Op woensdag 17 april 2013 23:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wil nog niets zeggen als ze lelijk is.
Hoe weet jij dat nou?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik weet niet welk beeld jij van 'ons' hebt, maar er zijn er hier volgens mij geen die dit doen.
Ik snap even niet hoe dit in het verhaal ertoe doet?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tilburg is dat ook, je haalt je eigen ''bam'' onderuit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |