probeer anders wat te regelen dat je het zelf komt ophalen met je appie wagen?quote:
Het was niet grappig.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je haalt m'n grap onderuit boeler.
Ik veroordeel je nergens om. Ik ben een heel vrijdenkend mens die respect heeft voor ieders keuze en mening.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal wel moeten, maar ik heb liever niet dat jij mij hierom veroordeelt. Onrein of niet, je woont in een Westers land dus je hebt mij maar een tweede kans te geven.
Rubicon is trouwens ook erg lekker. Die is er zowel met als zonder prik.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:57 schreef Caland het volgende:
http://www.drankdirect.nl(...)erry-delight-24x20cl
omg omg omg omg omg
Ja ach er zullen vast wel wat meer zaakjes zijn. Doe binnenkort wel een rondje buitenlandse tokos in Roffa. Die hebben dat soort shit vaak wel.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:59 schreef kapiteintje het volgende:
Caland, ik kan btw wel aan een krat Looza voor niet al te veel centen komen. Bij mijn ouders in de buurt zit zo'n zaak waar je dat kan kopen.
quote:Op donderdag 18 april 2013 00:00 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik veroordeel je nergens om. Ik ben een heel vrijdenkend mens die respect heeft voor ieders keuze en mening.
Jammer, die post was een voorzetje om een goede grap te kunnen maken, maar je reageert niet op de goede manier.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ach er zullen vast wel wat meer zaakjes zijn. Doe binnenkort wel een rondje buitenlandse tokos in Roffa. Die hebben dat soort shit vaak wel.
Ik ben enorm vrijdenkend, alleen mensen met een extremistische opvatting mogen pas op de plaats maken wat mij betreft.quote:
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben enorm vrijdenkend, alleen mensen met een extremistische opvatting mogen pas op de plaats maken wat mij betreft.
Nou vertel. Of wordt dit weer zo'n David Beckham verhaal.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jammer, die post was een voorzetje om een goede grap te kunnen maken, maar je reageert niet op de goede manier.
Mee eens. Dat de ster in de Turkse vlag voor het Constantinopel stond wist ik overigens nog niet. Al is dit wellicht enigszins offtopic.quote:
Dat laatste verhaal kun je in je kont steken.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou vertel. Of wordt dit weer zo'n David Beckham verhaal.
Wie?quote:Op donderdag 18 april 2013 00:04 schreef Caland het volgende:
Onze vriend doet wel goed zijn best op dat nieuwe account.
Hou maar finaal de boot af, ik kom toch wel ooit achter dat Beckham verhaal.quote:
You wishquote:Op donderdag 18 april 2013 00:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Hou maar finaal de boot af, ik kom toch wel ooit achter dat Beckham verhaal.
Nah. Eigenlijk niet.quote:
die met pharrel?quote:Op donderdag 18 april 2013 00:08 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind dat nieuwe nummer van Daft Punk niet zo bijzonder.
Doe ze in de rijstquote:Op donderdag 18 april 2013 00:12 schreef kapiteintje het volgende:
Godverdomme, ik heb mijn oordopjes per ongeluk in mijn vest laten zitten toen deze in de was ging.Zouden ze het weer doen als ik ze goed op laat drogen? Ze maken nu wel geluid, maar er zit totaal geen bass meer in.
Koop beats danquote:Op donderdag 18 april 2013 00:12 schreef kapiteintje het volgende:
Godverdomme, ik heb mijn oordopjes per ongeluk in mijn vest laten zitten toen deze in de was ging.Zouden ze het weer doen als ik ze goed op laat drogen? Ze maken nu wel geluid, maar er zit totaal geen bass meer in.
Moet je je oren s wassen. Van oorsmeer raken ze verstopt.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:12 schreef kapiteintje het volgende:
In biologische rijst werkt dat niet.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh ja, dat heb ik wel. Ga ik gelijk doen!
quote:Op donderdag 18 april 2013 00:13 schreef Caland het volgende:
[..]
In biologische rijst werkt dat niet.
hihiquote:Op donderdag 18 april 2013 00:13 schreef inZanity het volgende:
[..]
Moet je je oren s wassen. Van oorsmeer raken ze verstopt.
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:13 schreef Caland het volgende:
[..]
In biologische rijst werkt dat niet.
sjezus beetje bipolair jijquote:Op donderdag 18 april 2013 00:16 schreef kapiteintje het volgende:
He maar Caland krijg eens de kanker met je gevit op mij heel de tijd.
Ik heb dit doorgestuurd naar opa.bakkebaardquote:Op donderdag 18 april 2013 00:16 schreef kapiteintje het volgende:
vegaburgers zijn wel gewoon een beetje gay manquote:Op donderdag 18 april 2013 00:16 schreef kapiteintje het volgende:
Lekker boeiend, Caland heeft het 30 posts over een roze vruchtendrankje. Hij moet gewoon z'n muil houden met die mietendrank van 'm.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
vegaburgers zijn wel gewoon een beetje gay man
Heeft die een belangrijke functie op FOK! ?quote:Op donderdag 18 april 2013 00:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb dit doorgestuurd naar opa.bakkebaard
En dat ben ik wel met je eens, maar ze waren 1 euro man. Kan ik niet laten liggen als arme sloeber. Deze maand hebben ze onverwachts een nieuwe lading collegegeld afgeschreven.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vegaburgersquote:Op donderdag 18 april 2013 00:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 april 2013 00:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker boeiend, Caland heeft het 30 posts over een roze vruchtendrankje. Hij moet gewoon z'n muil houden met die mietendrank van 'm.
Met sojaboter?quote:Op donderdag 18 april 2013 00:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in een broodje pindakaas.
Hij heeft mij een unban gegeven dus ik neem aan dat het een FA is?quote:Op donderdag 18 april 2013 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft die een belangrijke functie op FOK! ?
Klopt.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft mij een unban gegeven dus ik neem aan dat het een FA is?
Ik heb best veel in huis, maar ik ga straks nog een eierkoekje eten denk ik en voor ik ga slapen een bak kwark.quote:
Matigquote:Op donderdag 18 april 2013 00:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Eet je dat met nederlandse vlaggetjes in je hand?
je hebt wel snel door wie het is trouwensquote:Op donderdag 18 april 2013 00:22 schreef PSV1990- het volgende:
Vraag beheer maar of ze een IP check willen doen .
ben geen hmf
Ey maakt niet ui man, ga je script maar langsquote:Op donderdag 18 april 2013 00:22 schreef PSV1990- het volgende:
Vraag beheer maar of ze een IP check willen doen .
ben geen hmf
heb vanmiddag wel splits gekochtquote:Op donderdag 18 april 2013 00:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb best veel in huis, maar ik ga straks nog een eierkoekje eten denk ik en voor ik ga slapen een bak kwark.
splits?quote:Op donderdag 18 april 2013 00:23 schreef Saind het volgende:
[..]
heb vanmiddag wel splits gekocht
En heb nog boullion
Hoe heet die andere? Met 2 stokkiesquote:Op donderdag 18 april 2013 00:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb deze Saind:
[ afbeelding ]
Niiicequote:Op donderdag 18 april 2013 00:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb deze Saind:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |