Doe ze in de rijstquote:Op donderdag 18 april 2013 00:12 schreef kapiteintje het volgende:
Godverdomme, ik heb mijn oordopjes per ongeluk in mijn vest laten zitten toen deze in de was ging.Zouden ze het weer doen als ik ze goed op laat drogen? Ze maken nu wel geluid, maar er zit totaal geen bass meer in.
Koop beats danquote:Op donderdag 18 april 2013 00:12 schreef kapiteintje het volgende:
Godverdomme, ik heb mijn oordopjes per ongeluk in mijn vest laten zitten toen deze in de was ging.Zouden ze het weer doen als ik ze goed op laat drogen? Ze maken nu wel geluid, maar er zit totaal geen bass meer in.
Moet je je oren s wassen. Van oorsmeer raken ze verstopt.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:12 schreef kapiteintje het volgende:
In biologische rijst werkt dat niet.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh ja, dat heb ik wel. Ga ik gelijk doen!
quote:Op donderdag 18 april 2013 00:13 schreef Caland het volgende:
[..]
In biologische rijst werkt dat niet.
hihiquote:Op donderdag 18 april 2013 00:13 schreef inZanity het volgende:
[..]
Moet je je oren s wassen. Van oorsmeer raken ze verstopt.
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:13 schreef Caland het volgende:
[..]
In biologische rijst werkt dat niet.
sjezus beetje bipolair jijquote:Op donderdag 18 april 2013 00:16 schreef kapiteintje het volgende:
He maar Caland krijg eens de kanker met je gevit op mij heel de tijd.
Ik heb dit doorgestuurd naar opa.bakkebaardquote:Op donderdag 18 april 2013 00:16 schreef kapiteintje het volgende:
vegaburgers zijn wel gewoon een beetje gay manquote:Op donderdag 18 april 2013 00:16 schreef kapiteintje het volgende:
Lekker boeiend, Caland heeft het 30 posts over een roze vruchtendrankje. Hij moet gewoon z'n muil houden met die mietendrank van 'm.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
vegaburgers zijn wel gewoon een beetje gay man
Heeft die een belangrijke functie op FOK! ?quote:Op donderdag 18 april 2013 00:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb dit doorgestuurd naar opa.bakkebaard
En dat ben ik wel met je eens, maar ze waren 1 euro man. Kan ik niet laten liggen als arme sloeber. Deze maand hebben ze onverwachts een nieuwe lading collegegeld afgeschreven.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vegaburgersquote:Op donderdag 18 april 2013 00:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 april 2013 00:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker boeiend, Caland heeft het 30 posts over een roze vruchtendrankje. Hij moet gewoon z'n muil houden met die mietendrank van 'm.
Met sojaboter?quote:Op donderdag 18 april 2013 00:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in een broodje pindakaas.
Hij heeft mij een unban gegeven dus ik neem aan dat het een FA is?quote:Op donderdag 18 april 2013 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft die een belangrijke functie op FOK! ?
Klopt.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft mij een unban gegeven dus ik neem aan dat het een FA is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |