haha lekker voor jequote:Op woensdag 17 april 2013 23:22 schreef Saind het volgende:
godverdomme m'n vloei scheurt kapot aan dat kartonnetje dat ik er nog maar 5 heb
HELPT NIET HÈ KANKERKARTONNETJE
ohjeequote:Op woensdag 17 april 2013 23:22 schreef Typisch het volgende:
Fotoboek van User
Dit is het vriendinnetje van die gitaargozer, Erwin.
einde bericht
Koop sigarrete man met je shagquote:Op woensdag 17 april 2013 23:22 schreef Saind het volgende:
godverdomme m'n vloei scheurt kapot aan dat kartonnetje dat ik er nog maar 5 heb
We weten dat ondertussen wel.quote:
6quote:Op woensdag 17 april 2013 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn vrouw is ook bij hem weg, en inmiddels al 8 kittens met een ander.
ik rook nietquote:Op woensdag 17 april 2013 23:27 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
ik ook maar rook geen shag.
shagjood
rook bluntje dan Gquote:Op woensdag 17 april 2013 23:22 schreef Saind het volgende:
Hoe komt het bij jou?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:27 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
ik ook maar rook geen shag.
shagjood
Pak je rust, en lach erom.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
We weten dat ondertussen wel.
Godsamme, ik begin mij er bijna nog aan te ergeren ook.
Ik vind zo'n TT echt niet kunnen. Vlees eten is ten alle tijden fout.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
We weten dat ondertussen wel.
Godsamme, ik begin mij er bijna nog aan te ergeren ook.
unibet , PSV heeft me failliet gemaakt !quote:Op woensdag 17 april 2013 23:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoe komt het bij jou?
Bij saind komt het door zijn drankverslaving.
hahahaquote:Op woensdag 17 april 2013 23:29 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
unibet , PSV heeft me failliet gemaakt !
Helemaal niemand geeft een fuck om wat jij goed of fout vindt.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:28 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik vind zo'n TT echt niet kunnen. Vlees eten is ten alle tijden fout.
Ik heb het soms ook. Maar zolang je het niet serieus neemt komt het goed.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja, ik wist niet dat dat van een internetforumpje kon man
Pito klaren.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Slechte slang ook voor blowen
ik zag altijd baap
of schwempie flappen
royston:')quote:
terinngggg marceloquote:
ben geen hmfquote:Op woensdag 17 april 2013 23:30 schreef Doublepain het volgende:
HMF is weer hindabuilding
[/quoe[quote]Op woensdag 17 april 2013 23:30 schreef Doublepain het volgende:
HMF is weer hindabuilding
Dit keer valt het iets meer op hoor, geforceerd haten op Ajacieden en Feyenoord. Maar ik zal er niet over beginnen, anders komt Yvonne weerquote:
Anthraxxisquote:Op woensdag 17 april 2013 23:29 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
op je eigen club weddenquote:Op woensdag 17 april 2013 23:29 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Haha mooi man al die serieuze mensen daarquote:Op woensdag 17 april 2013 23:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moet nog steeds lachen om je grap
Altijd een stelregel, nooit op m'n eigen club of de directe concurrent wedden, ga je inzetten op basis van emotie.quote:
Allemaal dagjesmensen die van de binnenstad komen genieten.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:32 schreef Adames het volgende:
wat stappen nog veel mensen op in station tilburg
Hoe heet die ene kroeg ook alweerquote:Op woensdag 17 april 2013 23:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Allemaal dagjesmensen die van de binnenstad komen genieten.
Geo heeft op Ajax gewed, mooi 3.0quote:Op woensdag 17 april 2013 23:35 schreef DeParo het volgende:
[..]
Altijd een stelregel, nooit op m'n eigen club of de directe concurrent wedden, ga je inzetten op basis van emotie.
Onzin.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:35 schreef DeParo het volgende:
[..]
Altijd een stelregel, nooit op m'n eigen club of de directe concurrent wedden, ga je inzetten op basis van emotie.
quote:Op woensdag 17 april 2013 23:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Allemaal dagjesmensen die van de binnenstad komen genieten.
op Ajax wedden is sowieso gratis geldquote:Op woensdag 17 april 2013 23:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geo heeft op Ajax gewed, mooi 3.0
Had ik ook moeten doen maargoed
Gaat het een keer goed gaat het de volgende keer zo weer fout helaasquote:Op woensdag 17 april 2013 23:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geo heeft op Ajax gewed, mooi 3.0
Had ik ook moeten doen maargoed
Paar maanden terug weer eens gedaan. Toch bizar hoe je iets jarenlang met (relatief) veel plezier hebt kunnen volhouden en er nu zowaar een afkeer tegen hebt.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Deze man weet. Maar baap zeg ik ook wel eens.
Kandinsky.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoe heet die ene kroeg ook alweer
katschinsky ofzo?
ah best leukquote:Op woensdag 17 april 2013 23:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Paar maanden terug weer eens gedaan. Toch bizar hoe je iets jarenlang met (relatief) veel plezier hebt kunnen volhouden en er nu zowaar een afkeer tegen hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |