Visser heeft geen tieten.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:51 schreef TheVulture het volgende:
Waarom heeft dit programma eigenlijk een presentatrice nodig? voegt echt niets toe
Gewoon meer vreten, geen excuus.quote:
Hij is gewoon mediator...quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:52 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Mr. Frank laat hier zien dat hij geen rechter is in dit programma.
Ja daar stem je van tevoren mee in als partijen.quote:
Van die B rijbewijs vrachtwagentjesquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:54 schreef super_tekkel het volgende:
haha als ik peter was kocht ik nog een auto of 2 erbij lololol
quote:
Hij koopt nog een auto, zo is hij wel.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:54 schreef trovey het volgende:
Oh fijn, vanaf nu heeft hij geen uitzicht meer.Wordt vervolgt.
Mag maar heel kort hè.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:55 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Camper huren en.voor hun deur zetten!
Conifeer op zijn parkeerplaats plaatsenquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij koopt nog een auto, zo is hij wel.
Bus hè, anders ziet de buurman nog teveel.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij koopt nog een auto, zo is hij wel.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:56 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Conifeer op zijn parkeerplaats plaatsen
quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:56 schreef trovey het volgende:
[..]
Bus hè, anders ziet de buurman nog teveel.![]()
Even zwaaien allemaal.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:55 schreef tralalala het volgende:
Ik hoop zo dat dat dat mens meeleest hier.
Welke straat is het in waalwijk?quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:56 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Kan iemand daar niet ff langs rijden en die schutting checken?
We.gaan even streetviewenquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:57 schreef darkshadow16 het volgende:
[..]
Welke straat is het in waalwijk?
Ik woon er vlak bij dus wil best ff kijken.
bende ongesteld ofzeu.quote:
Nee, mag maar heel korte tijd 2-3 dagen, en opnieuw neerzetten trappen ze niet in.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:57 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Even weghalen en dan weer opnieuw? Mag zeker ook niet.
https://maps.google.nl/ma(...)bp=12,115.73,,0,8.04quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:57 schreef darkshadow16 het volgende:
[..]
Welke straat is het in waalwijk?
Ik woon er vlak bij dus wil best ff kijken.
Meebetalen is meebeslissen, ik zou als peter zijnde erg blij zijn en een lillukkuh schutting kiezenquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:59 schreef Lkw het volgende:
Wat een rare uitspraak weer. Omdat dat rooie wijf een dreigende tokkie is, hoeven ze niet mee te betalen aan de schutting? Terwijl het in de wet staat dat dat wél moet? Asogedrag loont blijkbaar weer eens.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:01 schreef super_tekkel het volgende:
[..]
Meebetalen is meebeslissen, ik zou als peter zijnde erg blij zijn en een lillukkuh schutting kiezen
Die tuin is daar veel leuker!quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:59 schreef tralalala het volgende:
[..]
https://maps.google.nl/ma(...)bp=12,115.73,,0,8.04
Inderdaad. En dat "zelf betalen, want samen lukt het toch niet" is ook rarig.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik snap uberhaupt niet dat er over die schutting werd gesproken. Die mensen mogen gewoon niet op de grond van de buurman staan als de buurman dat niet goed vindt, zo simpel is het uiteindelijk toch?
Daar heeft hij trouwens nog geen extra ruimte voor zijn auto gemaakt.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:06 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Die tuin is daar veel leuker!
En geen ruzie om een conifeer. Gewoon 2 schuttingen maar minder tuinquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:07 schreef tralalala het volgende:
[..]
Daar heeft hij trouwens nog geen extra ruimte voor zijn auto gemaakt.
Hij woonde er toen nog niet denk ik.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:07 schreef tralalala het volgende:
[..]
Daar heeft hij trouwens nog geen extra ruimte voor zijn auto gemaakt.
Bedoel je vorige weekquote:
Kan ook, bij mijn ouders in de straat hangen op streetview nog steeds vlaggetjes van EK 2008quote:
In die straat zie je trouwens weer hoe vreselijk blij mensen zijn met zulke enorme ramen aan de straatkant. Zo blij dat ze alles potdicht maken met vitrage, gordijnen, lamellen en luiken. En terecht.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:59 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat is echt een kilometer van mij vandaan.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:59 schreef tralalala het volgende:
[..]
We horen het wel.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:19 schreef darkshadow16 het volgende:
[..]
Dat is echt een kilometer van mij vandaan.
Ik ga morgen waarschijnlijk ff kijken hoe het erbij staat.
Streetview van de Irenelaan is van september 2008, staat onder in beeld. Best oud idd.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:10 schreef tralalala het volgende:
[..]
Kan ook, bij mijn ouders in de straat hangen op streetview nog steeds vlaggetjes van EK 20085 jaar oud dus al. Wordt tijd voor nieuwe streetviewbeelden
Zonlicht misschien?quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:13 schreef Lkw het volgende:
[..]
In die straat zie je trouwens weer hoe vreselijk blij mensen zijn met zulke enorme ramen aan de straatkant. Zo blij dat ze alles potdicht maken met vitrage, gordijnen, lamellen en luiken. En terecht.
Toch worden er nog steeds huizen gebouwd met zulke grote ramen pal aan de straat. Hoe dom zijn architecten wel niet.
Woon jij in Vlijmenquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:19 schreef darkshadow16 het volgende:
Zal mij niks verbazen als die er nog niet staat.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:26 schreef Gia het volgende:
Ik ben echt benieuwd wat voor schutting hij er neer gezet heeft.
Ik zou gaan kijken op het tijdstip dat 'de keendjes' uit school gehaald worden. En dan een foto maken en hier plaatsen...quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:19 schreef darkshadow16 het volgende:
dat wordt kijkenquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:28 schreef tralalala het volgende:
[..]
Vooral een bloed onder de nagels vandaan halen show.:')
Van Oers had het over 'deze week nog', en ik verwacht niet dat dit korter dan een week geleden opgenomen is.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:27 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Zal mij niks verbazen als die er nog niet staat.
Hoeveel tijd tussen aflevering opname en nu?
Gia, Erik en Riet uit onze dorp van vorige week hebben nog steeds geen schutting geplaatst en de heg staat er nog steeds! Opnames waren op 11 januari met hoorzitting erbij en in Zaandam was het later!quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:26 schreef Gia het volgende:
Ik ben echt benieuwd wat voor schutting hij er neer gezet heeft.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:39 schreef golfer het volgende:
Wat een leuke aflevering weer. Vooral dat gifkikkerige wijf met dat verknipte rode kapse.
Haar man deed me trouwens wel heel erg denken aan een zeker iemand van Fok!
Na enig nadenken kon ik de gelijkenis plaatsen:
[ afbeelding ]
'welke' mag je alleen gebruiken bij meervoud, dat zogenaamd nette/mooie taalgebruikquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:38 schreef tralalala het volgende:
Het geschil is behandeld op de hoorzitting van 17 december 2012, welke is
gehouden te Vlijmen.
Dit bindend advies is gegeven door mr. F.M.Visser als rijdende rechter en
uitgesproken te Zaandam op 5 maart 2013.
Op die manier kan de buurman blokkeren tot het ultimatum, dat schiet ook niet op natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:52 schreef Deckard het volgende:
Ik kan er nog steeds niet bij dat die man voor de hele schutting moest betalen. Hij heeft het recht om haar ook voor de kosten op te laten draaien.
Je weet dat er nu gewoon weer stront aan de knikker komt.
En over dat samen meebeslissen; de rechter kan een ultimatum stellen dat ze voor een bepaalde tijd samen een schutting hebben uitgezocht en als de deadline niet gehaald is, de buurman te laten kiezen. Scheelt een boel geouwehoer.
Omdat dat kreng zo vervelend is en ze er daardoor toch nooit samen uit zullen komen over wat voor schutting het moet worden.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:52 schreef Deckard het volgende:
Ik kan er nog steeds niet bij dat die man voor de hele schutting moest betalen. Hij heeft het recht om haar ook voor de kosten op te laten draaien.
Het is een tokkie-Brabo, die hebben dat inzicht niet.quote:Op woensdag 17 april 2013 06:41 schreef livelink het volgende:
Ik vond het een prima uitspraak. En ik hoop dat het echtpaar zich realiseert dat zij gewoon die bus hadden kunnen laten staan, als ze zich iets schappelijker en vriendelijker hadden opgesteld.
Toestemming is niet nodig om een schutting te plaatsen, daar is de wet duidelijk over.quote:Op woensdag 17 april 2013 09:29 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Als ik de uitspraak lees is het eigenlijk wel een redelijk compromis. De rechten van de Neus worden ingeperkt omdat hij de buren niet kan dwingen mee te betalen aan de schutting, maar uitgebreid omdat hij hun toestemming niet nodig heeft voor het plaatsen van de schutting en voor het type schutting.
Er worden veel opnames gemaakt van de RIjdende Rechter dus is toch niet gek dat ze nu pas uitzenden naar 3 maandenquote:
twitter:Mediacourant twitterde op woensdag 17-04-2013 om 10:52:33De Rijdende Rechter Wordt Vervolgd nieuw op tv - http://t.co/L7N7ccn9Os reageer retweet
Maar is er dan niet een bepaalde afstand waarop de schutting van de erfgrens mag staan? Net zoals met bomen enzo. Want dan vinden de buren dat niet erg denk ik, dan past die bus er weer.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:11 schreef Gia het volgende:
Van Oers moet er wel rekening mee houden dat een schutting op de erfgrens altijd mandelig is, of de buren nu mee moeten betalen of niet. Hij kan dan beter de schutting tegen de erfgrens zetten, dan is ie niet mandelig en mogen de buren er nog geen schroefje in draaien. Ook moeten ze van Oers dan toelaten op hun erf voor onderhoud. Of hij zet een onderhoudsvrije, betonnen schutting, met motief aan zijn kant. Ook leuk.
Nee, volgens mij niet. Als je de palen tegen de erfgrens zet, dan is het schuttingdeel er sowieso zo'n anderhalve cm. vanaf.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:41 schreef Operc het volgende:
[..]
Maar is er dan niet een bepaalde afstand waarop de schutting van de erfgrens mag staan? Net zoals met bomen enzo. Want dan vinden de buren dat niet erg denk ik, dan past die bus er weer.
Ik was (als een van de weinige geloof ik) voor die buren. Dat gezeur om een halve tegel ging echt nergens over en die kerel heeft zelf echt geen baat bij die schutting.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet. Als je de palen tegen de erfgrens zet, dan is het schuttingdeel er sowieso zo'n anderhalve cm. vanaf.
Als de buren een beetje hadden meegewerkt, dan was er nooit een schutting gekomen. Nu wel.
Iemand al een foto?
Ze hebben het zelf vernaggeld door elke keer die auto voor die bus te zetten zodat hij er niet meer fatsoenlijk door kon, als de koters naar bed moeten kun je hem ook direct als ze binnen zijn (trouwens, waarom kun je niet 30m lopen?) de auto direct terugzetten.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:00 schreef Operc het volgende:
[..]
Ik was (als een van de weinige geloof ik) voor die buren. Dat gezeur om een halve tegel ging echt nergens over en die kerel heeft zelf echt geen baat bij die schutting.
Niets. Ze hebben beide niets gewonnen. Die tokkies gaan zichzelf nu aanleren dat hun vaste plaats voor de bus voor de deur van de neus is en de neus zet een schutting waar ie zelf geen donder mee kan. Het brengt hem 0 voordeel.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:47 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ik was voor geen van beiden. Die lui met die bus waren asociaal volk, maar die neus was ook raar bezig. Ten eerste stond de bus maar een halve tegel op zijn erf, dus waar hebben we het over. Hij beweerde dat hij z'n eigen auto niet meer goed kwijt kon nu, maar zijn oplossing (een schutting op de erfgrens) lost zijn probleem niet op, sterker nog: Nu kunnen geen van beide hun auto nog op de oprit kwijt. En de toch al slechte verstandhouding tussen beide buren is nog verder verslechterd. Dus hoewel de neus gisteren "de winnaar" was, blijft de vraag wat hij nu heeft gewonnen.
Uit de uitzending werd volgens mij niet duidelijk hoe vaak dat met die auto was voorgevallen. Dat stel had het over 2 keer, die man over 20 keer in het laatste jaar. De waarheid zal ergens in het midden liggen. Als zoiets 1 keer per maand gebeurt kun je ook gewoon ff niet zeiken en moeilijk doen, maar dat was voor die man teveel gevraagd. Misschien begrijpelijk, maar hij maakt zich er in mijn ogen niet geliefd mee.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze hebben het zelf vernaggeld door elke keer die auto voor die bus te zetten zodat hij er niet meer fatsoenlijk door kon, als de koters naar bed moeten kun je hem ook direct als ze binnen zijn (trouwens, waarom kun je niet 30m lopen?) de auto direct terugzetten.
Het waren een stel tokkies die alleen maar wat te zeiken zochten. Ze hadden een privilege van de buurman (bus mocht op zijn grond waardoor zijn auto er niet meer naast kon) en dat hebben ze eigenhandig verpest.
Ik vraag me daarom ook af of die schutting er komt.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:47 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ik was voor geen van beiden. Die lui met die bus waren asociaal volk, maar die neus was ook raar bezig. Ten eerste stond de bus maar een halve tegel op zijn erf, dus waar hebben we het over. Hij beweerde dat hij z'n eigen auto niet meer goed kwijt kon nu, maar zijn oplossing (een schutting op de erfgrens) lost zijn probleem niet op, sterker nog: Nu kunnen geen van beide hun auto nog op de oprit kwijt. En de toch al slechte verstandhouding tussen beide buren is nog verder verslechterd. Dus hoewel de neus gisteren "de winnaar" was, blijft de vraag wat hij nu heeft gewonnen.
Die 1.30m was wel zonder spiegels, dus maak er 1.70 vanquote:Op woensdag 17 april 2013 19:55 schreef Operc het volgende:
[..]
Uit de uitzending werd volgens mij niet duidelijk hoe vaak dat met die auto was voorgevallen. Dat stel had het over 2 keer, die man over 20 keer in het laatste jaar. De waarheid zal ergens in het midden liggen. Als zoiets 1 keer per maand gebeurt kun je ook gewoon ff niet zeiken en moeilijk doen, maar dat was voor die man teveel gevraagd. Misschien begrijpelijk, maar hij maakt zich er in mijn ogen niet geliefd mee.
Privileges is ook wat overdreven he, het gaat om 20 centimeter en die buurman had er 2 meter terwijl zijn auto 1,30 meter was en dan tel ik zijn verbreding aan het begin niet eens mee.
Volgens de letter van de weg staat hij misschien in zijn recht door erover te zeuren, maar je kunt als buren ook wat accepteren van elkaar. Het heeft over het algemeen weinig zin om meteen te gaan zwaaien met een wetboek, want daarmee maak je gewoonweg geen vrienden. Ook al heb je 100% gelijk. En aan de reacties van die buurman te horen is hij nooit op een normale manier gaan praten met dat stel. Dat die buren verder rasechte Brabanders zijn in hun reactie is misschien afwijkend, maar echt lompe zaken hebben ze niet gezegd. Het enige wat daar enigszins onder zou kunnen vallen is de uitspraak na de uitspraak van Meester Visser en die zijn wel vaker wat emotioneel van aard.
Daarnaast is, zoals zelfs door de rechter aangegeven (maar niet in zijn uitspraak volgens mij) deze oplossing (die door de buurman werd geëist) alleen maar in zijn nadeel, omdat er nu geen ruimte overblijft om met een fiets om zijn auto heen te gaan.
Op zich kan hij, dankzij het stukje voortuin dat hij bestraat had, best goed zijn auto aan het begin van de oprit plaatsen. En dan blijft er volgens mij genoeg ruimte tussen zijn auto en de schutting over om er fatsoenlijk langs te kunnen met een fiets of brommer.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Niets. Ze hebben beide niets gewonnen. Die tokkies gaan zichzelf nu aanleren dat hun vaste plaats voor de bus voor de deur van de neus is en de neus zet een schutting waar ie zelf geen donder mee kan. Het brengt hem 0 voordeel.
Ja, maar wat heeft hij nu gewonnen. Je kunt wel in je recht staan en die Tokkies tegen de lamp laten lopen, maar nu is het pas echt feest. Nu heeft ie wel een probleem en ik denk dat hij het beter had moeten oplossen dan wat hij nu heeft gedaan. Die mensen een beetje paaien en gemaakt vriendelijk doen, want ze waren te dom om te schijten om het door te hebben. Autoritair werkt niet bij zulke figuren, daar zijn ze allergisch voor.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:11 schreef Lkw het volgende:
[..]
Op zich kan hij, dankzij het stukje voortuin dat hij bestraat had, best goed zijn auto aan het begin van de oprit plaatsen. En dan blijft er volgens mij genoeg ruimte tussen zijn auto en de schutting over om er fatsoenlijk langs te kunnen met een fiets of brommer.
Ik begrijp die neus wel. De buren pikken hem met onterechte vanzelfsprekendheid de functionaliteit van zijn oprit af, waar hij dus niks meer mee kan. Als hij met zijn auto hetzelfde zou doen als zij met die bus, kunnen zij die bus niet meer plaatsen en zouden de rapen gaar zijn. Sterker nog, dan gingen ze blijkbaar staan toeteren dat hij weg moest, zodat hun bus er kon staan.
Sommige mensen pakken gewoon alles wat ze kunnen pakken en gunnen anderen niets. Zelfs niet zijn rechten. Ik vind het fijn dat daar nu eens een keer paal en perk aan gesteld is.
De sfeer is er absoluut niet beter op geworden nee. Maar dat was hij zonder de Rijdende Rechter ook niet. Deze mensen begrijpen elkaar niet en zullen dat ook nooit doen, vrees ik. Het beste zou zijn als ze geen buren waren, maar ja, je kunt niet zomaar iemand dwingen te verhuizen.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, maar wat heeft hij nu gewonnen. Je kunt wel in je recht staan en die Tokkies tegen de lamp laten lopen, maar nu is het pas echt feest. Nu heeft ie wel een probleem en ik denk dat hij het beter had moeten oplossen dan wat hij nu heeft gedaan. Die mensen een beetje paaien en gemaakt vriendelijk doen, want ze waren te dom om te schijten om het door te hebben. Autoritair werkt niet bij zulke figuren, daar zijn ze allergisch voor.
Ik had inderdaad nog niet met spiegels gerekend. Al maakt dat ook wel weer pijnlijk zichtbaar dat die buurman zelf vooral nadeel heeft aan een schutting.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die 1.30m was wel zonder spiegels, dus maak er 1.70 van
Er was 4m ruimte, bus 2.30 met spiegels, blijft er dus niks over.
Dat tokkiefiguur heeft zijn eigen ruiten ingegooid.
Ik denk dat er weinig mensen blij worden van een autoritaire houding van een buurman/vrouw.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, maar wat heeft hij nu gewonnen. Je kunt wel in je recht staan en die Tokkies tegen de lamp laten lopen, maar nu is het pas echt feest. Nu heeft ie wel een probleem en ik denk dat hij het beter had moeten oplossen dan wat hij nu heeft gedaan. Die mensen een beetje paaien en gemaakt vriendelijk doen, want ze waren te dom om te schijten om het door te hebben. Autoritair werkt niet bij zulke figuren, daar zijn ze allergisch voor.
en hij heeft zij best gedaan om de auto tegen de muur te krijgen. iets zegt me dat hij dat niet elke dag doetquote:Op woensdag 17 april 2013 20:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die 1.30m was wel zonder spiegels, dus maak er 1.70 van
Er was 4m ruimte, bus 2.30 met spiegels, blijft er dus niks over.
Dat tokkiefiguur heeft zijn eigen ruiten ingegooid.
De buurman had zelf al 20 centimeter tuin weggehaald. Dus hij heeft 2.20 meter. Die kerel met dat busje kan dat ook doen natuurlijk, dan kan de bus prima aan zijn kant van de oprit staan.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:36 schreef Operc het volgende:
[..]
Ik had inderdaad nog niet met spiegels gerekend. Al maakt dat ook wel weer pijnlijk zichtbaar dat die buurman zelf vooral nadeel heeft aan een schutting.
Ja precies. Alleen al proberen te praten over het parkeren van die bus op de oprit (waardoor die andere man benadeeld werd) levert dan een 'waar bemoei jij je mee???' op. Want dat stel zei in het programma al: "Hij is hier nu komen wonen, de vorige buren hadden er nooit problemen mee, dus waar maakt ie zich druk om???" Dan ben je snel uitgepraat.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:27 schreef Lkw het volgende:
Paaien en vriendelijk doen was het proberen waard geweest inderdaad. Maar ook dat werkt niet altijd hoor. Sommige mensen zijn gewoon hopeloos. Zie ook die vent uit de OP met zijn gebroken vishengel. Met dat kaliber mafkezen valt simpelweg geen land te bezeilen.
Very Naisequote:
Nee dus. De deur zit aan de rechterkant. Dan komt de bus voor de deur te staan. Bij De Neus zit de deur ook rechts en komt het dus een stuk voor het raam. Dat is wel wat anders.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:56 schreef marzman het volgende:
[..]
De buurman had zelf al 20 centimeter tuin weggehaald. Dus hij heeft 2.20 meter. Die kerel met dat busje kan dat ook doen natuurlijk, dan kan de bus prima aan zijn kant van de oprit staan.
quote:Op donderdag 18 april 2013 09:26 schreef FoXje het volgende:
Vanwege haar kapsel, de domme kop van de buurman, en de taal die dat wijf uitsloeg had neus alleen al moeten winnen. Geen wetboek nodig.
Ik begrijp echt totaal niet wat je bedoeltquote:Op donderdag 18 april 2013 10:00 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Nee dus. De deur zit aan de rechterkant. Dan komt de bus voor de deur te staan. Bij De Neus zit de deur ook rechts en komt het dus een stuk voor het raam. Dat is wel wat anders.
Dus verandert er voor hem niets. Hij kon zijn auto nu ook al niet op de oprit zetten als die bus er stond. Die buren claimden echt die oprit voor hun bus, terwijl van Oers net zoveel recht had om daar zijn auto neer te zetten. Tja, en als je dan die ruimte krijgt voor die bus, op zich heel aardig, dan moet je daarna niet die buurman tegen gaan werken door zijn auto klem te zetten.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:00 schreef Operc het volgende:
[..]
Ik was (als een van de weinige geloof ik) voor die buren. Dat gezeur om een halve tegel ging echt nergens over en die kerel heeft zelf echt geen baat bij die schutting.
Dat vind ik wel leuk om te zien hoe het is afgelopen met verschillende zaken uit het verleden! Of mensen de uitspraak hebben opgevolgd of dat er bijv. nog ergere ruzie is ontstaan.quote:Op donderdag 18 april 2013 07:40 schreef Karina het volgende:
Hier heb ik persoonlijk al een tijdje op zitten wachten, updates!
De Rijdende Rechter Wordt Vervolgd nieuw op tv
De NCRV komt in mei met een spin-off van De Rijdende Rechter. In de serie De Rijdende Rechter Wordt Vervolgd gaat Jetske van den Elsen terug naar spraakmakende uitzendingen van de afgelopen jaren. Dat heeft de omroep laten weten. Het gaat om zaken waarbij de uitspraak van meester Frank Visser soms zeer grote gevolgen te weeg hebben gebracht. “Jetske ziet hoe een boom wordt geveld of hoe een schutting op de nieuwe plek komt te staan“, aldus de omroep.
In de eerste aflevering laat ze de hond Motti uit, die in plaats van een gebitsreiniging een castratie onderging. Zijn baas eiste 1500 euro als genoegdoening, maar ging met lege handen naar huis.
Wordt Vervolgd zal net als de oorspronkelijke serie elke dinsdagavond om 22.20 uur te zien zijn op Nederland 1.
Bron
Dat was die man die niet meer met de balletjes van zijn hond kon spelen![]()
Je hebt de situatie toch gezien? Bij de tokkies zit de oprit rechts, bij de neus zit hij links. De voordeur zit bij beide huizen aan de rechterkant. Als ze dus op de oprit en een stuk in de tuin willen parkeren staat de auto van de neus voor zijn raam, terwijl bij de tokkies de bus voor de deur komt te staan.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:12 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ik begrijp echt totaal niet wat je bedoelt
De neus heeft er al 20 centimeter bijgepakt en die auto staat niet voor zijn raam. Die tokkies hebben nog veel meer ruimte tot de deur.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:39 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Je hebt de situatie toch gezien? Bij de tokkies zit de oprit rechts, bij de neus zit hij links. De voordeur zit bij beide huizen aan de rechterkant. Als ze dus op de oprit e
n een stuk in de tuin willen parkeren staat de auto van de neus voor zijn raam, terwijl bij de tokkies de bus voor de deur komt te staan.
Maar er kan geen fiets meer tussen.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:17 schreef Deckard het volgende:
Als ik het nu zo zie, iedereen kan er nu toch parkeren? :s
Die 3 kut kabouters wel.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar er kan geen fiets meer tussen.
Auto iets verder richting de straat (net als de bmw) en dan kan hij gewoon voor ze raam langs lopen ermee.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Is ook wel zo, maar hij vindt dat hij al genoeg consessies heeft gedaan (pad verbreden, buurman op zijn grond gedogen) en als hij dan elke keer voor stront wordt uitgemaakt tja.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:07 schreef CrashO het volgende:
[..]
Auto iets verder richting de straat (net als de bmw) en dan kan hij gewoon voor ze raam langs lopen ermee.
Daar komt het wel op neer ja, met een schutting ertussen heeft hij eigenlijk nog minder plekquote:Op donderdag 18 april 2013 15:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Is ook wel zo, maar hij vindt dat hij al genoeg consessies heeft gedaan (pad verbreden, buurman op zijn grond gedogen) en als hij dan elke keer voor stront wordt uitgemaakt tja.
Ik denk dat de enige reden voor de schutting is om zich af te kunnen sluiten van zijn kutburen, niet om plek te maken. (en dat die bus er niet meer past is alleen maar mooi meegenomen)quote:Op donderdag 18 april 2013 18:59 schreef marzman het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer ja, met een schutting ertussen heeft hij eigenlijk nog minder plek
Ik geloof niet dat beide partijen vaak een fietstocht maken.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooie vrouw hoor. Lekker ding.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:06 schreef DrDentz het volgende:
Moest die vrouw nog terugkomen bij de kapper ofzo?
Vies ding vind ik hetquote:Op donderdag 18 april 2013 20:59 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooie vrouw hoor. Lekker ding.
En, ben je al wezen kijken want ik ben wel benieuwdquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:19 schreef darkshadow16 het volgende:
[..]
Goed dat je me er aan herinnerd, want ik was het helemaal vergeten.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:37 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
En, ben je al wezen kijken want ik ben wel benieuwd![]()
Maak je dan ook foto's?quote:Op zondag 21 april 2013 11:09 schreef darkshadow16 het volgende:
[..]
Goed dat je me er aan herinnerd, want ik was het helemaal vergeten.
Ik rij er vanmiddag als ik weg moet even langs.
dit, liefst s'avonds ofzo (of zondag moet ook kunnen denk ik) zodat we kunnen zien waar dat busje staat.quote:
Dit.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Bus-aso's zijn echt kansloos, maar die Peter is wel een domme zeiksnol.
Rièn de merciquote:Op zondag 21 april 2013 11:09 schreef darkshadow16 het volgende:
[..]
Goed dat je me er aan herinnerd, want ik was het helemaal vergeten.
Ik rij er vanmiddag als ik weg moet even langs.
Ze zien er uit als nette mensen, dus geen vechtpartijen vanavond...quote:Op dinsdag 23 april 2013 07:28 schreef Karina het volgende:
Vanavond:
De Rijdende Rechter heeft dinsdag zijn handen vol aan een lekkend complex. Wie heeft het in deze zaak bij het rechte eind? Mr. Frank Visser doet uitspraak.
Door lekkage in een appartementencomplex in het centrum van Zaandam heeft Anne enorme schade opgelopen in de slaapkamer van haar kinderen. Die slapen nu al een jaar op de bank in de woonkamer. Anne vindt het allemaal de schuld van haar bovenbuurman Bart. Maar Bart heeft ook een enorme schade opgelopen. Zijn hele huis is gestript en onverkoopbaar.
Schuldig
Bart vindt dat de Vereniging van Eigenaren alles moet betalen. Maar de VVE betaalt niets. Eerst moet duidelijk worden wie er schuldig is aan dit debacle. Alle reden voor Mr. Frank Visser om de zaak met eigen ogen te bekijken.
Bron
Lijkt me wel... is volgens mij eerder opstalverzekering.quote:Op dinsdag 23 april 2013 08:27 schreef Maraca het volgende:
Is dat niet een verzekeringskwestie? Of hebben beide partijen geen inboedelverzekering?
opstalverzekering zal wel via de VVE gaan aangezien het gebouw van iedereen is. (dat is bij mij ook het geval)quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
Lijkt me wel... is volgens mij eerder opstalverzekering.
En daar zal bij Bart wel de crux zitten..quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:29 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
opstalverzekering zal wel via de VVE gaan aangezien het gebouw van iedereen is. (dat is bij mij ook het geval)
Oh echt?quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:29 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
opstalverzekering zal wel via de VVE gaan aangezien het gebouw van iedereen is. (dat is bij mij ook het geval)
Het heeft even mogen duren, maar de foto is gemaakt.quote:Op zondag 21 april 2013 20:32 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Rièn de merci![]()
Ik ben zo nieuwsgierig joh!! Is het gelukt??
Goed man, dat je de moeite daadwerkelijk hebt genomen! En ook pontificaal van dichtbij: stond er niet iemand door de gordijnen naar je te gluren?quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:21 schreef darkshadow16 het volgende:
[..]
Het heeft even mogen duren, maar de foto is gemaakt.
Zie hier het resultaat van vorige week:
[ afbeelding ]
Heldquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:21 schreef darkshadow16 het volgende:
[..]
Busje heb ik niet gezien dus ik rij binnenkort nog wel eens langs.
[ afbeelding ]
Gewoon BGay-Bar op de beamer en de RR op de tv.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:12 schreef Karina het volgende:
Ik houd het topic in de gaten, kan ik zo lang mogelijk voetballen kijken.
toastjes en wijn.. chique hoorquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:13 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
De toastjes met wilde zalm staan klaar, nu nog de wijn kiezen.
Nou ja het is al 3-0 dus Bayern gaat wel winnen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:13 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
[..]
Gewoon BGay-Bar op de beamer en de RR op de tv.
Thanx Daskshadow, Top!!!!quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:21 schreef darkshadow16 het volgende:
[..]
Busje heb ik niet gezien dus ik rij binnenkort nog wel eens langs.
[ afbeelding ]
Nu zeker niet meer neequote:Op dinsdag 23 april 2013 22:24 schreef BlueMage het volgende:
Meh voetbal is vanav niet echt spannend.
Die heerlijke tranen van Barca fans.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:24 schreef BlueMage het volgende:
Meh voetbal is vanav niet echt spannend.
Heb jij even mazzel.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:25 schreef alors het volgende:
Ik dacht het is vast al begonnen, maar nu pas.
Als het achterstallig onderhoud is misschien niet?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:29 schreef Karina het volgende:
Waarom moet de VVE dat betalen? Dit is toch verzekeringswerk lijkt me?
Een verzekeraar aanvaardt niet graag aansprakelijkheid.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:29 schreef Karina het volgende:
Waarom moet de VVE dat betalen? Dit is toch verzekeringswerk lijkt me?
Die zal er wel niet zijn?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:28 schreef ddx het volgende:
Daarvoor zijn verzekeringen toch uitgevonden ?
Ah ok dat zou kunnen inderdaad.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:29 schreef rene90 het volgende:
[..]
Als het achterstallig onderhoud is misschien niet?
Dan laten die toch een onderzoek doen naar de oorzak ervan.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:29 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Een verzekeraar aanvaardt niet graag aansprakelijkheid.
Tuurlijk wel, alle eigenaren samen moeten dan gewoon extra betalen.quote:
Emotionele support.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:33 schreef Pietepietje het volgende:
Waarvoor moet de partner van die vrouw van de VVE er nu weer bij?
Dat is het punt. Dat willen de overige bewoners tegen houden.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:32 schreef ddx het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, alle eigenaren samen moeten dan gewoon extra betalen.
Hadden ze maar groter potje moeten maken.
Zie hier het verschil tussen (veel) mannen en (veel) vrouwen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:33 schreef Pietepietje het volgende:
Waarvoor moet de partner van die vrouw van de VVE er nu weer bij?
quote:
Is dat niet altijd het excuus?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:35 schreef Karina het volgende:
Tja het excuus kan natuurlijk niet zijn dat er geen geld is.
Dat is echt een slecht excuses..quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:35 schreef Karina het volgende:
Tja het excuus kan natuurlijk niet zijn dat er geen geld is.
quote:
Kijk, dat is nou een positieve reactie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |