Visser heeft geen tieten.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:51 schreef TheVulture het volgende:
Waarom heeft dit programma eigenlijk een presentatrice nodig? voegt echt niets toe
Gewoon meer vreten, geen excuus.quote:
Hij is gewoon mediator...quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:52 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Mr. Frank laat hier zien dat hij geen rechter is in dit programma.
Ja daar stem je van tevoren mee in als partijen.quote:
Van die B rijbewijs vrachtwagentjesquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:54 schreef super_tekkel het volgende:
haha als ik peter was kocht ik nog een auto of 2 erbij lololol
quote:
Hij koopt nog een auto, zo is hij wel.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:54 schreef trovey het volgende:
Oh fijn, vanaf nu heeft hij geen uitzicht meer.Wordt vervolgt.
Mag maar heel kort hè.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:55 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Camper huren en.voor hun deur zetten!
Conifeer op zijn parkeerplaats plaatsenquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij koopt nog een auto, zo is hij wel.
Bus hè, anders ziet de buurman nog teveel.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij koopt nog een auto, zo is hij wel.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:56 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Conifeer op zijn parkeerplaats plaatsen
quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:56 schreef trovey het volgende:
[..]
Bus hè, anders ziet de buurman nog teveel.![]()
Even zwaaien allemaal.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:55 schreef tralalala het volgende:
Ik hoop zo dat dat dat mens meeleest hier.
Welke straat is het in waalwijk?quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:56 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Kan iemand daar niet ff langs rijden en die schutting checken?
We.gaan even streetviewenquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:57 schreef darkshadow16 het volgende:
[..]
Welke straat is het in waalwijk?
Ik woon er vlak bij dus wil best ff kijken.
bende ongesteld ofzeu.quote:
Nee, mag maar heel korte tijd 2-3 dagen, en opnieuw neerzetten trappen ze niet in.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:57 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Even weghalen en dan weer opnieuw? Mag zeker ook niet.
https://maps.google.nl/ma(...)bp=12,115.73,,0,8.04quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:57 schreef darkshadow16 het volgende:
[..]
Welke straat is het in waalwijk?
Ik woon er vlak bij dus wil best ff kijken.
Meebetalen is meebeslissen, ik zou als peter zijnde erg blij zijn en een lillukkuh schutting kiezenquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:59 schreef Lkw het volgende:
Wat een rare uitspraak weer. Omdat dat rooie wijf een dreigende tokkie is, hoeven ze niet mee te betalen aan de schutting? Terwijl het in de wet staat dat dat wél moet? Asogedrag loont blijkbaar weer eens.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:01 schreef super_tekkel het volgende:
[..]
Meebetalen is meebeslissen, ik zou als peter zijnde erg blij zijn en een lillukkuh schutting kiezen
Die tuin is daar veel leuker!quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:59 schreef tralalala het volgende:
[..]
https://maps.google.nl/ma(...)bp=12,115.73,,0,8.04
Inderdaad. En dat "zelf betalen, want samen lukt het toch niet" is ook rarig.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik snap uberhaupt niet dat er over die schutting werd gesproken. Die mensen mogen gewoon niet op de grond van de buurman staan als de buurman dat niet goed vindt, zo simpel is het uiteindelijk toch?
Daar heeft hij trouwens nog geen extra ruimte voor zijn auto gemaakt.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:06 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Die tuin is daar veel leuker!
En geen ruzie om een conifeer. Gewoon 2 schuttingen maar minder tuinquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:07 schreef tralalala het volgende:
[..]
Daar heeft hij trouwens nog geen extra ruimte voor zijn auto gemaakt.
Hij woonde er toen nog niet denk ik.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:07 schreef tralalala het volgende:
[..]
Daar heeft hij trouwens nog geen extra ruimte voor zijn auto gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |