Visser heeft geen tieten.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:51 schreef TheVulture het volgende:
Waarom heeft dit programma eigenlijk een presentatrice nodig? voegt echt niets toe
Gewoon meer vreten, geen excuus.quote:
Hij is gewoon mediator...quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:52 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Mr. Frank laat hier zien dat hij geen rechter is in dit programma.
Ja daar stem je van tevoren mee in als partijen.quote:
Van die B rijbewijs vrachtwagentjesquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:54 schreef super_tekkel het volgende:
haha als ik peter was kocht ik nog een auto of 2 erbij lololol
quote:
Hij koopt nog een auto, zo is hij wel.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:54 schreef trovey het volgende:
Oh fijn, vanaf nu heeft hij geen uitzicht meer.Wordt vervolgt.
Mag maar heel kort hè.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:55 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Camper huren en.voor hun deur zetten!
Conifeer op zijn parkeerplaats plaatsenquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij koopt nog een auto, zo is hij wel.
Bus hè, anders ziet de buurman nog teveel.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij koopt nog een auto, zo is hij wel.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:56 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Conifeer op zijn parkeerplaats plaatsen
quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:56 schreef trovey het volgende:
[..]
Bus hè, anders ziet de buurman nog teveel.![]()
Even zwaaien allemaal.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:55 schreef tralalala het volgende:
Ik hoop zo dat dat dat mens meeleest hier.
Welke straat is het in waalwijk?quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:56 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Kan iemand daar niet ff langs rijden en die schutting checken?
We.gaan even streetviewenquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:57 schreef darkshadow16 het volgende:
[..]
Welke straat is het in waalwijk?
Ik woon er vlak bij dus wil best ff kijken.
bende ongesteld ofzeu.quote:
Nee, mag maar heel korte tijd 2-3 dagen, en opnieuw neerzetten trappen ze niet in.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:57 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Even weghalen en dan weer opnieuw? Mag zeker ook niet.
https://maps.google.nl/ma(...)bp=12,115.73,,0,8.04quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:57 schreef darkshadow16 het volgende:
[..]
Welke straat is het in waalwijk?
Ik woon er vlak bij dus wil best ff kijken.
Meebetalen is meebeslissen, ik zou als peter zijnde erg blij zijn en een lillukkuh schutting kiezenquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:59 schreef Lkw het volgende:
Wat een rare uitspraak weer. Omdat dat rooie wijf een dreigende tokkie is, hoeven ze niet mee te betalen aan de schutting? Terwijl het in de wet staat dat dat wél moet? Asogedrag loont blijkbaar weer eens.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:01 schreef super_tekkel het volgende:
[..]
Meebetalen is meebeslissen, ik zou als peter zijnde erg blij zijn en een lillukkuh schutting kiezen
Die tuin is daar veel leuker!quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:59 schreef tralalala het volgende:
[..]
https://maps.google.nl/ma(...)bp=12,115.73,,0,8.04
Inderdaad. En dat "zelf betalen, want samen lukt het toch niet" is ook rarig.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik snap uberhaupt niet dat er over die schutting werd gesproken. Die mensen mogen gewoon niet op de grond van de buurman staan als de buurman dat niet goed vindt, zo simpel is het uiteindelijk toch?
Daar heeft hij trouwens nog geen extra ruimte voor zijn auto gemaakt.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:06 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Die tuin is daar veel leuker!
En geen ruzie om een conifeer. Gewoon 2 schuttingen maar minder tuinquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:07 schreef tralalala het volgende:
[..]
Daar heeft hij trouwens nog geen extra ruimte voor zijn auto gemaakt.
Hij woonde er toen nog niet denk ik.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:07 schreef tralalala het volgende:
[..]
Daar heeft hij trouwens nog geen extra ruimte voor zijn auto gemaakt.
Bedoel je vorige weekquote:
Kan ook, bij mijn ouders in de straat hangen op streetview nog steeds vlaggetjes van EK 2008quote:
In die straat zie je trouwens weer hoe vreselijk blij mensen zijn met zulke enorme ramen aan de straatkant. Zo blij dat ze alles potdicht maken met vitrage, gordijnen, lamellen en luiken. En terecht.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:59 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat is echt een kilometer van mij vandaan.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:59 schreef tralalala het volgende:
[..]
We horen het wel.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:19 schreef darkshadow16 het volgende:
[..]
Dat is echt een kilometer van mij vandaan.
Ik ga morgen waarschijnlijk ff kijken hoe het erbij staat.
Streetview van de Irenelaan is van september 2008, staat onder in beeld. Best oud idd.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:10 schreef tralalala het volgende:
[..]
Kan ook, bij mijn ouders in de straat hangen op streetview nog steeds vlaggetjes van EK 20085 jaar oud dus al. Wordt tijd voor nieuwe streetviewbeelden
Zonlicht misschien?quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:13 schreef Lkw het volgende:
[..]
In die straat zie je trouwens weer hoe vreselijk blij mensen zijn met zulke enorme ramen aan de straatkant. Zo blij dat ze alles potdicht maken met vitrage, gordijnen, lamellen en luiken. En terecht.
Toch worden er nog steeds huizen gebouwd met zulke grote ramen pal aan de straat. Hoe dom zijn architecten wel niet.
Woon jij in Vlijmenquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:19 schreef darkshadow16 het volgende:
Zal mij niks verbazen als die er nog niet staat.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:26 schreef Gia het volgende:
Ik ben echt benieuwd wat voor schutting hij er neer gezet heeft.
Ik zou gaan kijken op het tijdstip dat 'de keendjes' uit school gehaald worden. En dan een foto maken en hier plaatsen...quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:19 schreef darkshadow16 het volgende:
dat wordt kijkenquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:28 schreef tralalala het volgende:
[..]
Vooral een bloed onder de nagels vandaan halen show.:')
Van Oers had het over 'deze week nog', en ik verwacht niet dat dit korter dan een week geleden opgenomen is.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:27 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Zal mij niks verbazen als die er nog niet staat.
Hoeveel tijd tussen aflevering opname en nu?
Gia, Erik en Riet uit onze dorp van vorige week hebben nog steeds geen schutting geplaatst en de heg staat er nog steeds! Opnames waren op 11 januari met hoorzitting erbij en in Zaandam was het later!quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:26 schreef Gia het volgende:
Ik ben echt benieuwd wat voor schutting hij er neer gezet heeft.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:39 schreef golfer het volgende:
Wat een leuke aflevering weer. Vooral dat gifkikkerige wijf met dat verknipte rode kapse.
Haar man deed me trouwens wel heel erg denken aan een zeker iemand van Fok!
Na enig nadenken kon ik de gelijkenis plaatsen:
[ afbeelding ]
'welke' mag je alleen gebruiken bij meervoud, dat zogenaamd nette/mooie taalgebruikquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:38 schreef tralalala het volgende:
Het geschil is behandeld op de hoorzitting van 17 december 2012, welke is
gehouden te Vlijmen.
Dit bindend advies is gegeven door mr. F.M.Visser als rijdende rechter en
uitgesproken te Zaandam op 5 maart 2013.
Op die manier kan de buurman blokkeren tot het ultimatum, dat schiet ook niet op natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:52 schreef Deckard het volgende:
Ik kan er nog steeds niet bij dat die man voor de hele schutting moest betalen. Hij heeft het recht om haar ook voor de kosten op te laten draaien.
Je weet dat er nu gewoon weer stront aan de knikker komt.
En over dat samen meebeslissen; de rechter kan een ultimatum stellen dat ze voor een bepaalde tijd samen een schutting hebben uitgezocht en als de deadline niet gehaald is, de buurman te laten kiezen. Scheelt een boel geouwehoer.
Omdat dat kreng zo vervelend is en ze er daardoor toch nooit samen uit zullen komen over wat voor schutting het moet worden.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:52 schreef Deckard het volgende:
Ik kan er nog steeds niet bij dat die man voor de hele schutting moest betalen. Hij heeft het recht om haar ook voor de kosten op te laten draaien.
Het is een tokkie-Brabo, die hebben dat inzicht niet.quote:Op woensdag 17 april 2013 06:41 schreef livelink het volgende:
Ik vond het een prima uitspraak. En ik hoop dat het echtpaar zich realiseert dat zij gewoon die bus hadden kunnen laten staan, als ze zich iets schappelijker en vriendelijker hadden opgesteld.
Toestemming is niet nodig om een schutting te plaatsen, daar is de wet duidelijk over.quote:Op woensdag 17 april 2013 09:29 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Als ik de uitspraak lees is het eigenlijk wel een redelijk compromis. De rechten van de Neus worden ingeperkt omdat hij de buren niet kan dwingen mee te betalen aan de schutting, maar uitgebreid omdat hij hun toestemming niet nodig heeft voor het plaatsen van de schutting en voor het type schutting.
Er worden veel opnames gemaakt van de RIjdende Rechter dus is toch niet gek dat ze nu pas uitzenden naar 3 maandenquote:
twitter:Mediacourant twitterde op woensdag 17-04-2013 om 10:52:33De Rijdende Rechter Wordt Vervolgd nieuw op tv - http://t.co/L7N7ccn9Os reageer retweet
Maar is er dan niet een bepaalde afstand waarop de schutting van de erfgrens mag staan? Net zoals met bomen enzo. Want dan vinden de buren dat niet erg denk ik, dan past die bus er weer.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:11 schreef Gia het volgende:
Van Oers moet er wel rekening mee houden dat een schutting op de erfgrens altijd mandelig is, of de buren nu mee moeten betalen of niet. Hij kan dan beter de schutting tegen de erfgrens zetten, dan is ie niet mandelig en mogen de buren er nog geen schroefje in draaien. Ook moeten ze van Oers dan toelaten op hun erf voor onderhoud. Of hij zet een onderhoudsvrije, betonnen schutting, met motief aan zijn kant. Ook leuk.
Nee, volgens mij niet. Als je de palen tegen de erfgrens zet, dan is het schuttingdeel er sowieso zo'n anderhalve cm. vanaf.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:41 schreef Operc het volgende:
[..]
Maar is er dan niet een bepaalde afstand waarop de schutting van de erfgrens mag staan? Net zoals met bomen enzo. Want dan vinden de buren dat niet erg denk ik, dan past die bus er weer.
Ik was (als een van de weinige geloof ik) voor die buren. Dat gezeur om een halve tegel ging echt nergens over en die kerel heeft zelf echt geen baat bij die schutting.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet. Als je de palen tegen de erfgrens zet, dan is het schuttingdeel er sowieso zo'n anderhalve cm. vanaf.
Als de buren een beetje hadden meegewerkt, dan was er nooit een schutting gekomen. Nu wel.
Iemand al een foto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |