SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie loopt waar en wanneer google docs
[ Bericht 0% gewijzigd door mosselmossel op 17-04-2013 18:51:24 ]Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik kan ook moeiteloos in gewicht toenemen er af is wat lastiger...quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Zojuist besloten dat die 8 "nieuwe kilo's" die er in de afgelopen 2 jaar zijn bijgeslopen voor 11 Augustus af moeten... en nog 2 meer. 85 kilo's lean mean running machine. Eye of the tiger.
En zo...
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Harder werkenquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:18 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ik kan ook moeiteloos in gewicht toenemen er af is wat lastiger...
[ afbeelding ]
F means you're fucked![]()
Ik denk dat minder lekker eten meer zal helpen daar zit het probleem.quote:
Voortaan maar vies eten kopen
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Er is zo onwijs veel lekker eten dat niet slecht voor je is....dus dat vind ik een kutsmoesquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:22 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ik denk dat minder lekker eten meer zal helpen daar zit het probleem.
Voortaan maar vies eten kopen
Ik deel je pijnquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:18 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ik kan ook moeiteloos in gewicht toenemen er af is wat lastiger...![]()
![]()
Ja maar ik ben een carnivoor gelardeerd vlees heerlijkquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:24 schreef YUR het volgende:
[..]
Er is zo onwijs veel lekker eten dat niet slecht voor je is....dus dat vind ik een kutsmoes![]()
Alleen zet het nogal aan.
met je smoesjes
Diagnose: Mentaal probleem.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:25 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ja maar ik ben een carnivoor gelardeerd vlees heerlijk![]()
Alleen zet het nogal aan.
met je smoesjes
Volgende patient!F means you're fucked![]()
Dat zeg je wel, maar vaak is slecht eten (en veel) toch het lekkerst hoor.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:24 schreef YUR het volgende:
[..]
Er is zo onwijs veel lekker eten dat niet slecht voor je is....dus dat vind ik een kutsmoes![]()
Ik blijf juist altijd op mijn huidige gewicht, ik betwijfel zelfs of ik wel kan afvallenis nog nooit gebeurd namelijk... ik hoop dat als straks wat langer en verder loop dat verandert, maar vooralsnog zijn de bijna 17000 kcalorieėn die ik heb verbrand niet aan mijn gewicht terug te zien. Maarja spieren > vet denk ik dan maar
Mijn benen zijn wel iets dunner heb ik het idee, maarja die zijn prima, ik val liever ergens anders af...
know'm sayin?
word? word.![]()
quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:26 schreef YUR het volgende:
[..]
Diagnose: Mentaal probleem.
Volgende patient!![]()
Van vlees an sich wordt je toch niet per se dik? Het ligt er een beetje aan wat je ermee doet. Als je zoals ik een matig biefstukje bakt en dan het braadvocht gebruikt om gorgonzolasaus voor bij de pasta maakt, en dan pasta + gorgonzolasaus + biefstuk + een lading pecorino als avondeten neemt is het waarschijnlijk niet zo goed voor de lijn, maar er zijn vast wel gezondere alternatieven voor te bedenken. Lijkt mij. Goede biefstuk eet ik met een broodje en champignons![]()
Je vergeet dat je die biefstuk uiteraard in roomboter bakt...quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:28 schreef hatsaflats het volgende:
Van vlees an sich wordt je toch niet per se dik? Het ligt er een beetje aan wat je ermee doet. Als je zoals ik een matig biefstukje bakt en dan het braadvocht gebruikt om gorgonzolasaus voor bij de pasta maakt, en dan pasta + gorgonzolasaus + biefstuk + een lading pecorino als avondeten neemt is het waarschijnlijk niet zo goed voor de lijn, maar er zijn vast wel gezondere alternatieven voor te bedenken. Lijkt mij. Goede biefstuk eet ik met een broodje en champignonsZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Bijzaakquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:30 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Je vergeet dat je die biefstuk uiteraard in roomboter bakt...![]()
![]()
Dat ziet er lekker uit!!![]()
Gelukkig heb ik al twee borden nasi op:-) Mijn probleem is dat ik te lekker kan koken, dat ik daarom wel moet sporten. Gelukkig voel ik me daar wel lekker bij
Ben best tevreden maar die buik gaat er maar niet af!!! Maar om nou op een streng dieet te gaan.... mwah...This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Dan nog, van een zware maaltijd wordt je ook niet snel dik als je zo veel loopt als wij allemaal doenquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:28 schreef hatsaflats het volgende:
Van vlees an sich wordt je toch niet per se dik? Het ligt er een beetje aan wat je ermee doet. Als je zoals ik een matig biefstukje bakt en dan het braadvocht gebruikt om gorgonzolasaus voor bij de pasta maakt, en dan pasta + gorgonzolasaus + biefstuk + een lading pecorino als avondeten neemt is het waarschijnlijk niet zo goed voor de lijn, maar er zijn vast wel gezondere alternatieven voor te bedenken. Lijkt mij. Goede biefstuk eet ik met een broodje en champignons
Snoep, snacks, frisdrank, daar zit meestal het probleem.![]()
Ik weeg mijzelf nooit, maar ben denk wel weer een paar kg te licht na afgelopen zondag.Maar ben al weer flink aan het eten om even de calorieen te compenseren van zondag, zijn er toch wel 3500 geweest of zo die er toen in de verbrandingsoven zijn gegaan.
![]()
Net even trap af gegaan tijdens het boodschappen doen, dat voelde ik nog wel...
Jack does it in real time...![]()
quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:58 schreef Saysem het volgende:
[..]
Dan nog, van een zware maaltijd wordt je ook niet snel dik als je zo veel loopt als wij allemaal doen
Snoep, snacks, frisdrankBIER, daar zit meestal het probleem.
Tussendoortjes en dranken zijn wel gevaarlijk ja. Maargoed, ik heb sowieso al moeite met genoeg calorieen binnen krijgen, dus af en toe van die schandalig ongezonde avondmaaltijden kunnen best
En nu maar eens kijken wat ik tegenwoordig presteer op de shuttle run test. Ik heb vanaf de tweede klas gespijbeld bij gym, dus het is al even geleden![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Zojuist besloten dat die 8 "nieuwe kilo's" die er in de afgelopen 2 jaar zijn bijgeslopen voor 11 Augustus af moeten... en nog 2 meer. 85 kilo's lean mean running machine. Eye of the tiger.
En zo...![]()
![]()
Morgen gaan we samen een rondje zevenhuizerplas lopen.. Swets wat sneller dan ik, en ik zal ook nog wel een stukje moeten wandelen.. die plas rond is 7km en 5 is momenteel echt m'n max...I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Doen jullie goed!quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:07 schreef E.T. het volgende:
[..]![]()
![]()
Morgen gaan we samen een rondje zevenhuizerplas lopen.. Swets wat sneller dan ik, en ik zal ook nog wel een stukje moeten wandelen.. die plas rond is 7km en 5 is momenteel echt m'n max...
Goed zwaaien hč?!quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:10 schreef Quoi het volgende:
Trappel trappel...... Ik heb met mijn knieen gezwaaid en nu klaar voor een klein stukkie!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
10 kilo eraf op 11 augustus, ik doe met je mee! Ik zweef nu al 3 maanden op ongeveer hetzelfde gewicht omdat wat ik er af loop in het weekend er weer bij drink.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:10 schreef Swetsenegger het volgende:
En zo...
@MoBlo, ik begreep je geloof ik niet goed
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Serinde, ik ben nog aan het twijfelen over een driekwart tight of direct een korte short ofzo..... Dilemma'smaar zo'n zakje zit er niet altijd in he?!
![]()
Gewoon een korte. Die driekwart is zo onzinnig. Als het te warm wordt voor een lange, kun je gewoon een korte aan en andersom.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:24 schreef Tyler-Girl het volgende:
Serinde, ik ben nog aan het twijfelen over een driekwart tight of direct een korte short ofzo..... Dilemma'smaar zo'n zakje zit er niet altijd in he?!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Zooo! Klaar met werken en mezelf op kosten van de baas getrakteerd op een Julia's pastaal salmone is ook een goeie
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
volgens mij was er ook iemand met een 4/5 broekquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:27 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Gewoon een korte. Die driekwart is zo onzinnig. Als het te warm wordt voor een lange, kun je gewoon een korte aan en andersom.
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Die is gewoon te kleinquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:46 schreef Jumparound het volgende:
[..]
volgens mij was er ook iemand met een 4/5 broek
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nou dat waren 2x 5 min. Tweede keer eigenlijk flink door de pijn heen gelopen en gestopt. Duidelijk: dit was te vroegGeduld. Goede nieuws: rechts geen enkele pijn. Ik mag pas weer lopen als links ook in het dagelijks leven geen centje pijn meer geeft. Basta!
Grenzen
Jaaa die is ook lekkerrrrquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:42 schreef Guppyfriend het volgende:
Zooo! Klaar met werken en mezelf op kosten van de baas getrakteerd op een Julia's pastaal salmone is ook een goeie
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:22 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ik denk dat minder lekker eten meer zal helpen daar zit het probleem.
Voortaan maar vies eten kopenJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ja he! Ik ga morgen weer voor een rondje. En vanaf zondag wik ik kijken of ik weer drie keer in de week kan gaan trainen. En ik wil donderdag of zo nog even naar de stad om te kijken voor iets tape-achtigs voor de blarenquote:
quote:
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
zaterdag mijn eerste wedstrijd. Ik heb hem anderhalf maand geleden gekozen met de gedachte dat die 5km mij wel moet lukken tegen deze tijd, maar dat wordt dus nog spannend zaterdag.Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
Als je niet te hard start, moet het goedkomen
Heb op tweede pinksterpaasdag mijn kater eruit gelopen. 5km in 29,04. Daarna heb ik me weer aan schema gehouden toen pijntjes weg waren (duurde bijna week). Komende zaterdag maar gewoon rustig starten en dan moet het inderdaad wel lukken. Doelstelling is in ieder geval 5km binnen half uur.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:17 schreef Guppyfriend het volgende:
Als je niet te hard start, moet het goedkomen
voordeel is dat het 2 rondes van 2,5km zijn, dus na 1 ronde ken je de route en dan weet ik hoever ik nog moet tijdens tweede ronde. Eventueel kan ik dan versnellen als het lekker gaat.Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
Tweede Paasdag denk ikquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:20 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Heb op tweede pinksterdag mijn kater eruit gelopen. 5km in 29,04. Daarna heb ik me weer aan schema gehouden toen pijntjes weg waren (duurde bijna week). Komende zaterdag maar gewoon rustig starten en dan moet het inderdaad wel lukken. Doelstelling is in ieder geval 5km binnen half uur.
voordeel is dat het 2 rondes van 2,5km zijn, dus na 1 ronde ken je de route en dan weet ik hoever ik nog moet tijdens tweede ronde. Eventueel kan ik dan versnellen als het lekker gaat.maar gaat vast goedkomen!
Dat ja. Morgen nog één keer 3x 8 minuten lopen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:21 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Tweede Paasdag denk ikmaar gaat vast goedkomen!
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
-----![]()
Balen Quoi, komt wel, goed dat je je rust pakt!
Ik heb net een 3/4 broek gekocht (of misschien is het een 5/8e). Maar die heeft zakken, dan kan ik daar mooi mijn mobiel met runkeeper indoen..![]()
En als ik niet mag rennen, dan ga ik er wel over lezen
Uit de bieb:![]()
![]()
Gewoon weer kachelen de dag ervoor. Dan loop je weer binnen het half uurquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:22 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Dat ja. Morgen nog één keer 3x 8 minuten lopen.![]()
![]()
![]()
Dat werd mij door mijn vrienden ook al aangeraden, maar ik ga er zelf nog vanuit dat ik met voldoende rust en zonder veel drank het nog beter moet kunnen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:23 schreef Manual het volgende:
[..]
Gewoon weer kachelen de dag ervoor. Dan loop je weer binnen het half uur
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
-----![]()
Het is nog niet uit z'n systeemquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:21 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Tweede Paasdag denk ikmaar gaat vast goedkomen!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Afgelopen maandag voor de tweede keer getraind bij Haag. Ik was de enige in kort/kort. De rest was lang/lang/dikker. Ik was bang dat ik te zomers gekleed was, maar hoorde op den duur dat de rest het voornamelijk te warm had
Loopgroep is echt ideaal. Ik heb na het lopen nergens last van en toch best wel veel en intensief getraind.![]()
Hoe vond je het? In welke groep train je mee?quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:29 schreef Manual het volgende:
Afgelopen maandag voor de tweede keer getraind bij Haag. Ik was de enige in kort/kort. De rest was lang/lang/dikker. Ik was bang dat ik te zomers gekleed was, maar hoorde op den duur dat de rest het voornamelijk te warm hadF means you're fucked![]()
Trainers zijn Jan en Michiel. Michiel nog niet gezien wegens geblesseerd. Ik zag je nog en was een beetje verbaast dat je alweer aan het lopen bent gegaan. Dacht dat je je lichaam wel even een dag rust zou gevenquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:31 schreef YUR het volgende:
[..]
Hoe vond je het? In welke groep train je mee?
Loopgroep is echt ideaal. Ik heb na het lopen nergens last van en toch best wel veel en intensief getraind. Ik ga normaal ook gewoon te snel. Ik ben blij dat iemand mij nu kan afremmen wat ook twee keer aangegeven is![]()
![]()
Ik heb niet hardgelopen hoor, ik liep rond in mn spijkerbroekquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:36 schreef Manual het volgende:
[..]
Trainers zijn Jan en Michiel. Michiel nog niet gezien wegens geblesseerd. Ik zag je nog en was een beetje verbaast dat je alweer aan het lopen bent gegaan. Dacht dat je je lichaam wel even een dag rust zou geven
Loopgroep is echt ideaal. Ik heb na het lopen nergens last van en toch best wel veel en intensief getraind. Ik ga normaal ook gewoon te snel. Ik ben blij dat iemand mij nu kan afremmen wat ook twee keer aangegeven isWe hebben met de marathonners een rondje door de duinen gewandeld en daarna nog ff wat gedronken
Heel misschien ga ik morgen een klein stukje doen. Warming-up meedoen met de groep en dan na de warming-up meteen een cooling-down richting de kantine
Hier een uithobbelrondje van 3 km gedaan met de groep. Meer hoefde niet van de trainer en van mn benen :p![]()
Vooral bijpraten over de marathon dusquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:39 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb niet hardgelopen hoor, ik liep rond in mn spijkerbroekWe hebben met de marathonners een rondje door de duinen gewandeld en daarna nog ff wat gedronken
Heel misschien ga ik morgen een klein stukje doen. Warming-up meedoen met de groep en dan na de warming-up meteen een cooling-down richting de kantine
Had je wel je gele Haagshirt aan dan?![]()
Gisteren? Nee.. Het oranje shirt van de marathon. Hadden we alle 6 aan, dus we waren op zich best herkenbaar.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:45 schreef Manual het volgende:
[..]
Vooral bijpraten over de marathon dus
Had je wel je gele Haagshirt aan dan?
Haagshirt heb ik alleen bij wedstrijdjes aan.F means you're fucked![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Ja, gister. Dan heb ik je verward met iemand andersquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:47 schreef YUR het volgende:
[..]
Gisteren? Nee.. Het oranje shirt van de marathon. Hadden we alle 6 aan, dus we waren op zich best herkenbaar.
Haagshirt heb ik alleen bij wedstrijdjes aan.Welke groep zit jij trouwens?
![]()
Dat zegt niks hequote:Op dinsdag 16 april 2013 20:39 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb niet hardgelopen hoor, ik liep rond in mn spijkerbroek![]()
![]()
![]()
Nu nog in 7, bij Sjaak. Zodra ik hersteld ben ga ik naar 4quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:50 schreef Manual het volgende:
[..]
Ja, gister. Dan heb ik je verward met iemand andersWelke groep zit jij trouwens?
Zo, les 10 gedaan, 3 x5 met 2 minuten wandelpauze. Het voelt bijna alsof ik niks gedaan heb.
Maar goed, Renate weet wat ze doet.
***![]()
Wat een snelheid!quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:51 schreef YUR het volgende:
[..]
Nu nog in 7, bij Sjaak. Zodra ik hersteld ben ga ik naar 4Geef je dat zelf aan of wordt je dat geadviseerd?
![]()
Het is me voorgesteldquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:57 schreef Manual het volgende:
[..]
Wat een snelheid!Geef je dat zelf aan of wordt je dat geadviseerd?
Pracht kerel ik had 'm al een keer gezien helemaal koekwaus die gastquote:
Ik ben er vooralsnog erg gelukkig meequote:Op dinsdag 16 april 2013 20:59 schreef Quoi het volgende:
[..]
Leuk trouwens dat je ook tot die leuk gele club bent toegetredenHet schema belooft ook wat voor de komende weken. Kannie wachten
Zit je ook bij Haag?
![]()
Nopes. Maar ben er een paar keer geweest vanwege leuke wedstrijdjesquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:01 schreef Manual het volgende:
[..]
Ik ben er vooralsnog erg gelukkig meeHet schema belooft ook wat voor de komende weken. Kannie wachten
Zit je ook bij Haag?
![]()
![]()
Ah, okayquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:04 schreef Quoi het volgende:
[..]
Nopes. Maar ben er een paar keer geweest vanwege leuke wedstrijdjes![]()
![]()
A.s. zondag is er weer een leuk wedstrijdje bij Haag trouwens. Ik ga niet meedoen, wel kijken en mn team aanmoedigen. GotC gaat weer vrijwilligenF means you're fucked![]()
Mooi al die verhalen over Rotterdam. Inspireert! Heb meteen hard getraind vandaag(9km km met 11 per uur). Deze week de 30km maar weer eens halen, ik wil binnenkort in een training die 21km toch wel aantikken! En dan een mooie HM uitkiezen
Wat blaren betreft: Had vandaag geen goede sokken bij dus op mijn nette sokken gelopen.. Slecht idee, meteen een blaarTapen helpt bij mij wel. Ik heb ook zo'n naad in mn linker schoen waar ik standaard pijn aan krijg bij 10+ km. Even tapen (net als de tepels
) en dan heb ik nergens last van
![]()
![]()
Klopt, maar deze van H&M wel. Kwam ik ook pas achter toen ik hem binnen kreeg overigens.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:24 schreef Tyler-Girl het volgende:
Deze heb ik :
Net voor de eerste keer buiten aan gehad met hardlopen.
Wel even moeten wandelen, luchtwegen werkten niet mee toen ik weer de dijk op moest lopen, was bij ongeveer 16 minuten. Eventjes gewandeld en toen toch tot 30 minuten weer gelopen4,2 km afgelegd. Die Marikenloop, dat komt wel goed!!
![]()
Ik neem ze de volgende keer weer meequote:al heb ik ze tijdens het aanmoedigen bijna niet gebruikt, mama vond ze ook leuk: "hup naam-op-het-startnummer
"
Het valt me zelf nooit zo op, maar het is inderdaad best wel langquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:06 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Wat heb je lang haar trouwens!Gaaf zo op die 2e foto, kan zien dat je goed diep gaat ja!
ik was ook behoorlijk kapot, en dat terwijl het maar 10km was...
Dat kan, want daar stond ik inderdaad. Eigenlijk in D, maar op een gegeven moment gingen ze weg met het lintje en konden we doorschuiven naar C. Maar ik heb een hele tijd een vuilniszak aangehad voor de warmte, daardoor was het Guppy-shirt niet te zien. Maar ik heb jou niet gezienquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:08 schreef Arquero het volgende:
[..]
Hee, ik heb je nog gezien in het startvak!
Startvak C, aan de linkerkant van de fontein als je richting de Coolsingel kijkt, toch?
Ach, je kan zelfs op een 1 kilometer helemaal kapot gaan, als je maar goed genoeg je best doet. En dat heb jij zeker gedaan! Toppie!quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:22 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het valt me zelf nooit zo op, maar het is inderdaad best wel langik was ook behoorlijk kapot, en dat terwijl het maar 10km was...
![]()
![]()
Ik trek er net een openquote:
Goed voor het herstel na het hardlopen toch. En ik val toch alleen maar af de laatste tijd.![]()
Iedereen is weer goed bezigWeer een topic volgekletst... Weer veel gemist, maar geen tijd om alles bij te lezen.
Vanavond weer loopgroepje:
http://www.endomondo.com/workouts/177570751/8270328![]()
Mijn club is ook geelquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:59 schreef Quoi het volgende:
[..]
Leuk trouwens dat je ook tot die leuk gele club bent toegetreden
Ik heb heerlijk getraind vanavondVoor het eerst m'n Kinvara's op de baan uitgelaten en dat ging goed. Ik merkte het wel een beetje aan m'n kuiten en achillespezen, maar meer gewoon dat ze lekker aan het werk waren dan dat ze het heel vervelend vonden. Vaker doen dus! De shuttle run ging niet door vanwege de harde wind. In plaats daarvan liepen we 3 series van 200-400-200. Ging lekker, er liep een groepje relatief langzaam en die kon ik nu gemakkelijk bijhouden (normaalgesproken niet echt) en dat scheelt wel heel veel met hoe lekker je loopt.
![]()
Die man op de foto met zijn silly walk kan ik me niet herrinneren. Eigenlijk kan ik me vrij weinig herinneren, was te druk bezig met het uitlopen. Het zou me niks verbazen als hij inderdaad zo loopt. Je komt de meest bizare silly walks tegen, en gek genoeg hebben ze er totaal geen last van. Vaak gaan ze ook nog eens best snel. Dus af en toe dat geouwehoer hier over de perfecte techniek, er zijn zat voorbeelden dat je met een belabberde techniek erg ver kan komen.![]()
quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:42 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik wil koekies snaaien
Maar ik doe het niet... HM, HM, HM...![]()
![]()
![]()
ik zal jullie over die dijk heen sleurenquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:42 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik wil koekies snaaien
Maar ik doe het niet... HM, HM, HM...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ik wil eigenlijk ook dit kalenderjaar nog een HM lopen, maar dat slaat nergens op gezien het feit dat ik net twee maanden hardloop en ik mijn eerste 5km wedstrijdje nog moet lopen. Eerst maar eens de 5km onder knie krijgen en dan eens kijken of ik via 10km en 10em bij de HM kan komen ooit.Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
-----![]()
Ik twijfel er niet aan dat ik 'm kan lopen hoorquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik zal jullie over die dijk heen sleurenMaar hoe beter in shape, des te makkelijker het wordt.
Dus het is een cup a soup helder geworden van 17 KcalAls je nog geen 10 gelopen hebt, heb je geen idee wat voor kolere eind de HM moet zijnquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:54 schreef Mascleta het volgende:
Ik wil eigenlijk ook dit kalenderjaar nog een HM lopen, maar dat slaat nergens op gezien het feit dat ik net twee maanden hardloop en ik mijn eerste 5km wedstrijdje nog moet lopen. Eerst maar eens de 5km onder knie krijgen en dan eens kijken of ik via 10km en 10em bij de HM kan komen ooit.
Doe rustig aan, Halve Marathons zijn er over 2 jaar ook nog.![]()
Strongmanrun.
Volgend jaar HM Enschede en als het er voor nog lukt 25KM Sallandtrail. (maar weet niet of dat gaat lukken)
Verder zie ik wel. Ooit een M. Maar nog geen idee hoe/wie/wat/waar.
[ Bericht 0% gewijzigd door Daywalk3r op 16-04-2013 22:31:43 ]Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Mini-documentaire over Siegfried Körbl.
Siegfried Körbl (50) en Peter Buter (51) zijn buren, vrienden en loopmaatjes. Twee jaar geleden kreeg Siegfried te horen dat bij hem slokdarmkanker was geconstateerd. Hij onderging een behandeltraject dat bestond uit bestraling, chemokuur en een operatie: zijn persoonlijke triatlon. Siegfried zag de dood in de ogen, maar een hoop geluk en zijn goede conditie hielpen hem er bovenop. Tijdens de operatie werd de tumor chirurgisch verwijderd, evenals zijn halve maag en zijn slokdarm. Het overgebleven deel van zijn maag is onder zijn keel vastgezet. Gedurende de hele behandeling bleven de twee vrienden samen hardlopen. Peter zag Siegfried veranderen van een sterke atleet in een schuifelende patiėnt. Maar Siegfried herstelde en kwam sterk terug. Samen lopen ze de marathon van Rotterdam. Runner's World volgt beiden voor, tijdens en na de wedstrijd met een camera.
En dat woont gewoon bij mij in 't dorp![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Strongmanrun inderdaad ook al gewoon 18km. Ook nog 31(!) obstakels in de weg en bospaden en mul zand. Als je dat kan kun je ook wel een gewone HM lopenquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:01 schreef Daywalk3r het volgende:
Strongmanrun.
Volgend jaar HM Enschede en als het er voor nog lukt 25KM Sallandtrail. (maar weet niet of dat gaat lukken)
Verder zie ik wel. Ooit een HM. Maar nog geen idee hoe/wie/wat/waar.. Komt helemaal goed!
Mooi filmpje ook ja, echt respect dat hij het dan gewoon nog goed kan uitlopen. Goed dat hij er bovenop is gekomen!
En die "Ooit een HM." Moet denk ik een M zijn?![]()
![]()
die "drang" is er bij mij ook zeer sterk, alleen het lijkt zo onrealistisch.. Ik bedoel, loop nu redelijk de 10km. Een HM is gewoon het dubbele, en dat in 4-5 maanden tijd (in mijn geval).quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:54 schreef Mascleta het volgende:
Ik wil eigenlijk ook dit kalenderjaar nog een HM lopen, maar dat slaat nergens op gezien het feit dat ik net twee maanden hardloop en ik mijn eerste 5km wedstrijdje nog moet lopen. Eerst maar eens de 5km onder knie krijgen en dan eens kijken of ik via 10km en 10em bij de HM kan komen ooit.
De wil is er zeker, maar of het realistisch is is de vraag.
En anders volgend jaar. HM's lopen niet weg van ons![]()
![]()
Ach je weet maar nooitMijn eigen progressie gaat ook met sprongen. Ik ging ineens van 12 (HM is nog veeeer weg) naar 16 km (hee, HM kan best). Gewoon volhouden
![]()
![]()
Een M idd. Ja de strongmanrun is ook al best wat (al kun je dat haast lopend doen volgens mij)quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:11 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Strongmanrun inderdaad ook al gewoon 18km. Ook nog 31(!) obstakels in de weg en bospaden en mul zand. Als je dat kan kun je ook wel een gewone HM lopen. Komt helemaal goed!
Mooi filmpje ook ja, echt respect dat hij het dan gewoon nog goed kan uitlopen. Goed dat hij er bovenop is gekomen!
En die "Ooit een HM." Moet denk ik een M zijn?
Oja je wil die in Australie/Nieuw zeeland (doorhalen wat niet van toepassing is) doen toch?quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:20 schreef Levitas het volgende:
[..]
die "drang" is er bij mij ook zeer sterk, alleen het lijkt zo onrealistisch.. Ik bedoel, loop nu redelijk de 10km. Een HM is gewoon het dubbele, en dat in 4-5 maanden tijd (in mijn geval).
En anders volgend jaar. HM's lopen niet weg van onsIk zie het ook wel. Ik ga niks overhaasten. M'n lichaam staat op de eerste plaats.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:25 schreef Stefanovic83 het volgende:
Ach je weet maar nooitMijn eigen progressie gaat ook met sprongen. Ik ging ineens van 12 (HM is nog veeeer weg) naar 16 km (hee, HM kan best). Gewoon volhouden
Er stond ook een artikel in het tijdschrift afgelopen keerquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:03 schreef Daywalk3r het volgende:
Mini-documentaire over Siegfried Körbl.![]()
![]()
Cool! Ook nu in "onze" krant.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:45 schreef Serinde het volgende:
[..]
Er stond ook een artikel in het tijdschrift afgelopen keer
Train je alleen voor de strongmanrun of ik een cluppie?quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:01 schreef Daywalk3r het volgende:
Strongmanrun.
Verder zie ik wel. Ooit een M. Maar nog geen idee hoe/wie/wat/waar.
Dat verhaal van kanker, buren en hardloopmaatjes klinkt als iets wat in het start to run magazine stond. Mooie prestatie, zowel de strijd tegen kanker als daarna de marathon. Karakter heb je daar wel voor nodig!![]()
Daarom, Ik ga niet geforceerd naar een langere afstand toe trainen, maar me eerst proberen te verbeteren op wat ik aankan, niet alleen qua tijd, maar ook qua techniek, conditie, ademhaling etc. etc. over 1,5 maand is er een 7,5km loop in de buurt, misschien ga ik die nog wel meepakken om eens te kijken hoe het voelt om van de 5km richting de 10km te gaan.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:20 schreef Levitas het volgende:
[..]
die "drang" is er bij mij ook zeer sterk, alleen het lijkt zo onrealistisch.. Ik bedoel, loop nu redelijk de 10km. Een HM is gewoon het dubbele, en dat in 4-5 maanden tijd (in mijn geval).
En anders volgend jaar. HM's lopen niet weg van onsCanon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
-----![]()
Ik wist echt niet wat ik TWC nu voor zijn verjaardag kon geven. Een man van weinig woorden en weinig wensen. Nu moet ik ook wel toegeven dat ik de laatste tijd wel erg initiatief-loos ben, maar uit eindelijk is het er dan toch van gekomen. Hij zat al langer met het idee om de Nurburgring Lauf nogmaals te lopen, maar dit jaar dus als 'opwarmertje' voor de hele marathon van Loch Ness![]()
Moet nog even wachten met geld overmaken, maar hij staat nu dus ingeschreven![]()
@mosselmossel.. foutje met die laatste smilie in de DM, had dusmoeten zijn, niet
![]()
![]()
In m'n uppie. Maar wil wel bij een loopgroep voor gewoon. De hindernissen zie ik dan wel gewoon. Als ik mijn oudste broer maar voor blijf dan... Dat is mijn doel. (met zijn grote bek)quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:52 schreef Nirak het volgende:
[..]
Train je alleen voor de strongmanrun of ik een cluppie?
Dat verhaal van kanker, buren en hardloopmaatjes klinkt als iets wat in het start to run magazine stond. Mooie prestatie, zowel de strijd tegen kanker als daarna de marathon. Karakter heb je daar wel voor nodig!
ooit hoop ik een startnummer te krijgen met mijn naam er op....quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:22 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik neem ze de volgende keer weer meeal heb ik ze tijdens het aanmoedigen bijna niet gebruikt, mama vond ze ook leuk: "hup naam-op-het-startnummer
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ik had toevallig daar een discussie over op mjin werk met mijn hardlopende NL'se collega...hoe veel sneller zou je kunnen zijn op een afstand bij een bepaald gewicht en met googlen kwam ik op deze link uit.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik twijfel er niet aan dat ik 'm kan lopen hoorMaar hoe beter in shape, des te makkelijker het wordt.
http://www.runningforfitn(...)=kg&Submit=Calculate
[ Bericht 1% gewijzigd door rechtsedirecte op 17-04-2013 00:01:43 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Iemand hier bekend met de Driedorpenloop in Kortenoeven en Heuvelloop in Maarn?
Beiden HM's bij mij in de buurt over een kleine 2 maanden, en daarmee interessant :p Parcours in Kortenoeven zal sowies wel mooi zijn langs de plassen, maar loop je daar niet hele stukken min of meer alleen vanwege klein deelnemersveld?
Dat zal in Maarn misschien ook zo zijn? Plus de heuvels. Dat ben ik niet gewend en is een flink extra belasting voor mijn eerste HM denk ik..
Tips en adviezen graag D![]()
Dat is echt fijn bij het aanmoedigen van mensen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ooit hoop ik een startnummer te krijgen met mijn naam er op....![]()
Leuk cadeau! Maar zijn jullie een stelletje dan? Jij houdt meer van andere activiteiten op de Nurburgring toch?quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:57 schreef Meike26 het volgende:
Ik wist echt niet wat ik TWC nu voor zijn verjaardag kon geven. Een man van weinig woorden en weinig wensen. Nu moet ik ook wel toegeven dat ik de laatste tijd wel erg initiatief-loos ben, maar uit eindelijk is het er dan toch van gekomen. Hij zat al langer met het idee om de Nurburgring Lauf nogmaals te lopen, maar dit jaar dus als 'opwarmertje' voor de hele marathon van Loch Ness![]()
Moet nog even wachten met geld overmaken, maar hij staat nu dus ingeschreven![]()
@mosselmossel.. foutje met die laatste smilie in de DM, had dusmoeten zijn, niet
![]()
Allebei goed.quote:Op woensdag 17 april 2013 02:49 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Leuk cadeau! Maar zijn jullie een stelletje dan? Jij houdt meer van andere activiteiten op de Nurburgring toch?![]()
Het was eerst de marathon van rome. Toen had ik nog niet in rotterdam gelopen. Wist nog niet of het beviel en er maar de nurnburgringlauf van gemaakt.![]()
Vond het af en toe iets minder in rotterdam. Je zit kompleet stuk. Kom op en dan je naam nog heel even. Ja hallo dat weet ik ook wel. Ik wil wel maar het gaat gewoon niet. Doe anders zelf is even.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:08 schreef Beau87 het volgende:
[..]
Dat is echt fijn bij het aanmoedigen van mensen.![]()
GDPP heeft ervaring met kortenhoef. Ze staat ook in de wie loopt waar bij kortenhoef ingeschreven. Ik zit zelf ook nog te twijfelen om daar te lopen, maar ben eerder op zoek naar een leuke 10 km hier in de buurt.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:41 schreef Stefanovic83 het volgende:
Iemand hier bekend met de Driedorpenloop in Kortenoeven en Heuvelloop in Maarn?
Beiden HM's bij mij in de buurt over een kleine 2 maanden, en daarmee interessant :p Parcours in Kortenoeven zal sowies wel mooi zijn langs de plassen, maar loop je daar niet hele stukken min of meer alleen vanwege klein deelnemersveld?
Dat zal in Maarn misschien ook zo zijn? Plus de heuvels. Dat ben ik niet gewend en is een flink extra belasting voor mijn eerste HM denk ik..
Tips en adviezen graag D![]()
Even zodat ik het weet voor de volgende keer: wat moeten toeschouwers dan roepen tegen elk van de 22.000 mensen die voorbij komen?quote:Op woensdag 17 april 2013 06:08 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Vond het af en toe iets minder in rotterdam. Je zit kompleet stuk. Kom op en dan je naam nog heel even. Ja hallo dat weet ik ook wel. Ik wil wel maar het gaat gewoon niet. Doe anders zelf is even.![]()
Ik hoor het vaak niet eens meer, als ik zo kapot benmaar ik waardeer het wel hoor
Bleh, ik werd vanmorgen al heel vroeg wakker met een soort kramp in m'n bovenbeen en het lijkt niet echt weg te gaan. Au.![]()
Iew, een beetje oprekken of rustig wandelen of zo Hats? Klinkt niet lekker
Zullen we nog een keertje terug gaan naar Rotterdam? Gewoon, omdat het kan?
Goed, de 10km in Rotterdam dus! Verslag! KlikkerdeklikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Driedorpenloop is een leuke loop. Wel kleinschalig, dus er zijn wel flinke stukken waar nauwelijks publiek staat enzo. Nadeel vind ik zelf dat je bij de HM daar 2 rondes loopt. Parcours graat volgnes mij niet echt langs de plassen overigens
Zag trouwens dat de voorbereidingen voor zondag in Hilversum al druk bezig zijn.So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
Wandelen lijkt het wel wat te verminderen, maar zodra ik stil sta/zit doet het au. Hopelijk stopt het een beetje van naar het station fietsen en daar nog wat lopen, anders gaat het een lange lange dag worden. Ik heb ook geen idee hoe het kan, ik heb niet hard getraind gisteren en verder ook geen spierpijn.quote:Op woensdag 17 april 2013 06:43 schreef Guppyfriend het volgende:
Iew, een beetje oprekken of rustig wandelen of zo Hats? Klinkt niet lekker
En Gup, je verslag ga ik in de trein lezen![]()
![]()
Aaah ik hoop het voor jequote:Op woensdag 17 april 2013 06:49 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Wandelen lijkt het wel wat te verminderen, maar zodra ik stil sta/zit doet het au. Hopelijk stopt het een beetje van naar het station fietsen en daar nog wat lopen, anders gaat het een lange lange dag worden. Ik heb ook geen idee hoe het kan, ik heb niet hard getraind gisteren en verder ook geen spierpijn.
En Gup, je verslag ga ik in de trein lezen![]()
En lees ze, ga ik ook gauw naar de trein!
Klopt ja, ook al weet ik niet of dat wel zo verstandig is. Ander klimaat, iets meer heuvelachtig dan Nederland enzo.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:34 schreef Daywalk3r het volgende:
Oja je wil die in Australie/Nieuw zeeland (doorhalen wat niet van toepassing is) doen toch?quote:Op woensdag 17 april 2013 06:48 schreef Guppyfriend het volgende:
Goed, de 10km in Rotterdam dus! Verslag! KlikkerdeklikWat een leuk verslag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nachtje in hotel ivm werk dus morgenochtend,terug op de zaak,je verslag rustig lezen Guppers want op mobiel beetje lastig.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wat leuk om alle ervaring uit Rotterdam te lezen! Ik wil in oktober mijn eerste HM gaan doen, in Eindhoven. Loop nu 2-3 keer in de week via een vereniging, met iets te veel intervaltrainingen naar mijn mening. Zal toch wat vaker zelf een duurloop moeten gaan doen denk ik, maar vind het altijd moeilijk om daar in mijn eentje aan te beginnen.Everything which is not impossible, will eventually happen![]()
quote:Op woensdag 17 april 2013 06:48 schreef Guppyfriend het volgende:
Goed, de 10km in Rotterdam dus! Verslag! KlikkerdeklikWat een verhaal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama Gup
FFFUU
Gisterochtend op het station gerend om m'n trein niet te missen. Sindsdien voel ik mijn achillespees weer.Vandaar dat ik gisteravond niet heb gelopen.
De pijn is weliswaar niet zo erg als toen ik net naar de fysio ging, maar ik voel wel dat het niet goed is.Vandaar dat ik gisteravond niet heb gelopen en vandaag ook niet zal lopen. Heel misschien probeer ik het morgen weer, anders ga ik de afspraak bij de fysio wat vervroegen.
![]()
![]()
Naar het station fietsen heeft wel wat geholpen trouwens. Straks nog een kwartier naar de uni wandelen en ik heb goede hoop dat het dan wel weg isEn anders mag ik daarna weer een kwartier naar het station wandelen, even in de trein zitten en dan weer 10 minuten naar een andere uni wandelen. Superhandig, op 2 universiteiten vakken volgen.
![]()
Mooi verslag!quote:Op woensdag 17 april 2013 06:48 schreef Guppyfriend het volgende:
had Dixies in de startvakken gezet! Was best handig, want je staat er wel een tijdje Wat een indrukwekkend evenement is het trouwens! 3 helikopters in de lucht, heel veel mensen, publiek op VIP-tribunes, en NOS was erbij, en nog veel meer mega-grote camera's. Zorgt echt wel voor de nodige adrenaline!
Volgens mij is de organisatie van dit soort marathons over het algemeen wel goed in orde. Door de (inter)nationale aandacht móet het wel goed gaan, anders zijn ze het publiek en de deelnemers kwijt.![]()
![]()
"Hee YUR, nu die marathon achter de rug is he.... kun/wil je donderdagavond weer ff een wedstrijd korfballen?"
quote:Op woensdag 17 april 2013 08:04 schreef YUR het volgende:
"Hee YUR, nu die marathon achter de rug is he.... kun/wil je donderdagavond weer ff een wedstrijd korfballen?"
heerlijk
Ik heb mijn wedstrijd voor vanavond ook afgezegd... doordat feMaleDuck vanavond weg moet...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Damn man.... Ik had voor je gehoopt dat het soepel zou blijven verlopen voor jou. Zeker omdat je zo graag wil...quote:Op woensdag 17 april 2013 07:52 schreef sylvesterrr het volgende:
FFFUU
Gisterochtend op het station gerend om m'n trein niet te missen. Sindsdien voel ik mijn achillespees weer.Vandaar dat ik gisteravond niet heb gelopen.
De pijn is weliswaar niet zo erg als toen ik net naar de fysio ging, maar ik voel wel dat het niet goed is.Vandaar dat ik gisteravond niet heb gelopen en vandaag ook niet zal lopen. Heel misschien probeer ik het morgen weer, anders ga ik de afspraak bij de fysio wat vervroegen.
The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing![]()
"Alleen als ik de korf ben"quote:Op woensdag 17 april 2013 08:04 schreef YUR het volgende:
![]()
Mooie intervalletjes om de boel soepel te houden!quote:Op woensdag 17 april 2013 07:54 schreef hatsaflats het volgende:
Naar het station fietsen heeft wel wat geholpen trouwens. Straks nog een kwartier naar de uni wandelen en ik heb goede hoop dat het dan wel weg isEn anders mag ik daarna weer een kwartier naar het station wandelen, even in de trein zitten en dan weer 10 minuten naar een andere uni wandelen. Superhandig, op 2 universiteiten vakken volgen.
Gups, wat een verslag weerLeuk om te lezen & verbazingwekkend dat wij jullie niet gezien en gehoord hebben, ondanks dat we rond hetzelfde punt stonden.
![]()
Dat is inderdaad nog het malst, we hebben volgens mij echt vlak bij elkaar gestaanquote:Op woensdag 17 april 2013 08:55 schreef Quoi het volgende:
Gups, wat een verslag weerLeuk om te lezen & verbazingwekkend dat wij jullie niet gezien en gehoord hebben, ondanks dat we rond hetzelfde punt stonden.
maar ik kreeg Fok niet aan de praat, dus ik had geen idee
Ik riep je nog bij km27, je stond aan de overkant van de wegquote:Op woensdag 17 april 2013 08:55 schreef Quoi het volgende:
[..]
Mooie intervalletjes om de boel soepel te houden!
![]()
En ik had m'n internet uitstaan, vandaar je whatsapp gemist![]()
![]()
Leuk Gup! En óók leuk dat jij en je mams gewoon samen maar toch de eigen race lopen en niet aan elkaar blijven plakken, als je begrijpt wat ik bedoel. Tóf!
Ja doei.![]()
Inderdaad, TWC had het al toegegevenquote:Op woensdag 17 april 2013 02:49 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Leuk cadeau! Maar zijn jullie een stelletje dan? Jij houdt meer van andere activiteiten op de Nurburgring toch?En ik houd inderdaad van andere activiteiten op de Nurburgring en allerlei andere circuits. Neemt niet weg dat ik ook kan genieten van mensen die de Groene Hel lopend en fietsend doen
![]()
![]()
Zondag loop ik mijn allereerste hardloopwedstrijd ooit. De 5k cityrun in Hilversum. En dan te bedenken dat ik 4 maart 2013 voor het eerst ging lopen samen met start to run van Evy.
Een echte aanrader voor de beginners!![]()
*STER pingel*
Vanaf nu verkrijgbaar: Seizoen 2 van Zombies! Run! Zie uw Google Play of App Store voor meer details.
*STER pingel*Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Gaafquote:Op woensdag 17 april 2013 09:36 schreef Claire-l het volgende:
Zondag loop ik mijn allereerste hardloopwedstrijd ooit. De 5k cityrun in Hilversum. En dan te bedenken dat ik 4 maart 2013 voor het eerst ging lopen samen met start to run van Evy.
Een echte aanrader voor de beginners!Heel veel plezier, loop je eigen tempo en ga niet stuk door te snel met andere renners mee te willen gaan. Geniet er van en juichen als je over de finishlijn komt
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Wat een leuk verslag!quote:Op woensdag 17 april 2013 06:48 schreef Guppyfriend het volgende:
Goed, de 10km in Rotterdam dus! Verslag! Klikkerdeklik
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Nee maar, dat gebeurt ook té vaak. Met twee patatjes zeker?quote:Op woensdag 17 april 2013 09:04 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik riep je nog bij km27, je stond aan de overkant van de weg![]()
En ik had m'n internet uitstaan, vandaar je whatsapp gemist![]()
Er kwam trouwens rond dat punt iemand even stoppen bij zijn "mee-fietser" en drinken, banaantje eten. Die bleef zó relaxed plakken daar, bijna 10 minuten. Of er al bier was gehaald voor die avond, dat hij anders nog wel wat had... Ik zei nog tegen de fietser: dat je niet al wat biertjes in je fietstassen hebt zitten!
en niet erg van de whatsapp, je had genoeg aan je hoofd!![]()
Leuk verslag Gup!
Ik ben net na 1,5 km omgekeerd omdat ik een beetje duizelig en onbestemd gevoel had. Eerder vanmorgen ook al 'veel op de wc gezeten'.
Nu thuis met een dubbel gevoel. Ik baal van het lopen, maar ergens ben ik ook wel trots dat ik wel gereageerd heb op mijn lijf. Dat is voor het eerst volgens mij, dat ik niet koppig doorgegaan ben.Life is what you make it.![]()
Zeker een leuk verslag!!! Bewondering heb ik voor jullie allemaal!This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Leuk! Heb je alle lessen van Evy er al op zitten?quote:Op woensdag 17 april 2013 09:36 schreef Claire-l het volgende:
Een echte aanrader voor de beginners!![]()
Ik heb de SPIbelt ook besteld, ziet er erg goed uit en zo'n armband heb ik een hekel aan
En ik heb zometeen weer mijn eerste date met Evy <3 onze relatie heeft even op pauze gestaan maar vanaf nu gaan we er weer tegenaan!![]()
Zo.. rondje zevenhuizerplas in de pocket 8)
een plaspauze en een klein wandelstukje er in voor mij, maar ben toch wel onwijs trots op mezelf![]()
Het hele rondje is 7km en ik heb 6,6 op de teller staan.. Niet verkeerd dusDe 10km komt er aan
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
quote:Op woensdag 17 april 2013 10:55 schreef Twinky het volgende:
Ik heb de SPIbelt ook besteld, ziet er erg goed uit en zo'n armband heb ik een hekel aan
En ik heb zometeen weer mijn eerste date met Evy <3 onze relatie heeft even op pauze gestaan maar vanaf nu gaan we er weer tegenaan!Goed bezig, succes met de eerste les
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Well donequote:Op woensdag 17 april 2013 10:57 schreef E.T. het volgende:
een plaspauze en een klein wandelstukje er in voor mij, maar ben toch wel onwijs trots op mezelf![]()
Het hele rondje is 7km en ik heb 6,6 op de teller staan.. Niet verkeerd dusDe 10km komt er aan
![]()
![]()
En ik had door een iets ander pad te volgen wel de 7KM maar ik had een zwaar rondje. Hartslag was ook weer hoog. Nu had ik ook een eh... fysiek ongemakje in de vorm van een heftige ontsteking de afgelopen 2 dagen dus dat zal er mee samen hangenquote:Op woensdag 17 april 2013 10:57 schreef E.T. het volgende:
![]()
![]()
Ik heb de laatste twee weken overgeslagen en ben verder gegaan op mijn eigen niveau aangezien ik de wedstrijd zondag al heb. Gisteren 5k gelopen met een halve minuut rust tussendoor dus zondag moet aan een stuk wel lukken!quote:Op woensdag 17 april 2013 10:48 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Leuk! Heb je alle lessen van Evy er al op zitten?![]()
Lula, hoe gaat het met jou? Je had de laatste evy gedaan toch?quote:Op woensdag 17 april 2013 10:44 schreef Lula het volgende:
Zeker een leuk verslag!!! Bewondering heb ik voor jullie allemaal!![]()
Netjes in dat geval. Succesquote:Op woensdag 17 april 2013 11:08 schreef Claire-l het volgende:
[..]
Ik heb de laatste twee weken overgeslagen en ben verder gegaan op mijn eigen niveau aangezien ik de wedstrijd zondag al heb. Gisteren 5k gelopen met een halve minuut rust tussendoor dus zondag moet aan een stuk wel lukken!![]()
![]()
Goed, de 10km in Rotterdam dus! Verslag! KlikkerdeklikWat een leuk verslag!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja die had ik vorige week al gelopen. Zaterdag voor het eerst op mijn eigen muziek en toen zowaar best goed gelopen. Eerst tien minuten, minuutje wandelen en toen maar liefs 34 minuten aan één stuk. Toen kreeg ik last van mijn teen..... Gisteren weer gelopen, geen last van teen maar wel hele zware benen. Het ging voor geen meter!!!! Heb wel ruim 6 km gelopen maar met de nodige wandelpauzes. Meer als een minuut of 12 aan één stuk zat er niet in.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:09 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Lula, hoe gaat het met jou? Je had de laatste evy gedaan toch?
Ik ga gewoon iedere keer rond de 5 km lopen en als ik een wandelpauze nodig heb dan neem ik hem. Het zal de ene keer beter gaan dan de andere. Pas als ik de 5 redelijk zonder moeite loop dan wil ik verder.
En jij? Hoe gaat het met jouw blessure? Heb jij weer gelopen? Hoe bevalt het jou om het zonder Evy te doen?This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Klinkt goed! Er zijn ook programma's om die 5km te onderhouden. Misschien is dat fijn voor de afwisseling?quote:Op woensdag 17 april 2013 11:17 schreef Lula het volgende:
[..]
ja die had ik vorige week al gelopen. Zaterdag voor het eerst op mijn eigen muziek en toen zowaar best goed gelopen. Eerst tien minuten, minuutje wandelen en toen maar liefs 34 minuten aan één stuk. Toen kreeg ik last van mijn teen..... Gisteren weer gelopen, geen last van teen maar wel hele zware benen. Het ging voor geen meter!!!! Heb wel ruim 6 km gelopen maar met de nodige wandelpauzes. Meer als een minuut of 12 aan één stuk zat er niet in.
Ik ga gewoon iedere keer rond de 5 km lopen en als ik een wandelpauze nodig heb dan neem ik hem. Het zal de ene keer beter gaan dan de andere. Pas als ik de 5 redelijk zonder moeite loop dan wil ik verder.
En jij? Hoe gaat het met jouw blessure? Heb jij weer gelopen? Hoe bevalt het jou om het zonder Evy te doen?
Zonder evy gaat prima. Ik had die 10-20 les ook op mijn eigen muziek gedaan, en schema in runkeeper gezet.
Alleen nu nog niet. Mijn scheen blijft pijn doen. Vooral als ik even iets meer belast, of als ik op de hurken zit. En daarna zeurt het dan nog even door. Iemand raadde me al aan om die 5 k zondag uit mijn hoofd te zetten. Maar ik hoop echt dat het eerder wegtrekt..![]()
![]()
Ik denk dat ik vandaag ga lopen ipv morgen pas. Op het schema staat 1,6km inlopen, 4,8km met 5.59min/km en 1,6km uitlopen. Gisterochtend 3,2km op het gemak gedaan, maar morgen verwacht ik in de knoei te komen met werk, dus ik gok dat vandaag eind van de middag wel gaat lukken. Dan heb ik daarna lekker donderdag en vrijdag rust, zodat ik zaterdag in het zonnetje 9,6 kan doen
Balen is dat!!! Dan wil je zo graag en dan doet je lichaam vervelend... Ik ga voor je mee duimen dat het zondag goed gaat. Maar niets forceren hoor!!!quote:Op woensdag 17 april 2013 11:23 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Klinkt goed! Er zijn ook programma's om die 5km te onderhouden. Misschien is dat fijn voor de afwisseling?
Zonder evy gaat prima. Ik had die 10-20 les ook op mijn eigen muziek gedaan, en schema in runkeeper gezet.
Alleen nu nog niet. Mijn scheen blijft pijn doen. Vooral als ik even iets meer belast, of als ik op de hurken zit. En daarna zeurt het dan nog even door. Iemand raadde me al aan om die 5 k zondag uit mijn hoofd te zetten. Maar ik hoop echt dat het eerder wegtrekt..
Ik ga straks even lekker een kilometertje of tien gewoon wandelen. Ben ik toch even buiten en dan morgen weer een poging tot hardlopen. Vanaf vrijdag vier nachten werken en ik denk zomaar dat ik het dan niet kan opbrengen 's avonds nog een half uur te gaan rennen in die nachten. Maar je weet nooit....This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Zet het gewoon uit je hoofd. Je zegt zelf al dat het pijn blijft doen. Als je straks echt met shin splints komt te zitten ben je vel verder van huis. Hou gewoon een weekje (of twee) compleet rust. Lijkt me gezonder.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:23 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Klinkt goed! Er zijn ook programma's om die 5km te onderhouden. Misschien is dat fijn voor de afwisseling?
Alleen nu nog niet. Mijn scheen blijft pijn doen. Vooral als ik even iets meer belast, of als ik op de hurken zit. En daarna zeurt het dan nog even door. Iemand raadde me al aan om die 5 k zondag uit mijn hoofd te zetten. Maar ik hoop echt dat het eerder wegtrekt..Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik heb het zaterdag echt gekregen, dus in mijn hoofd een week rust, moet zondag kunnen.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:29 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Zet het gewoon uit je hoofd. Je zegt zelf al dat het pijn blijft doen. Als je straks echt met shin splints komt te zitten ben je vel verder van huis. Hou gewoon een weekje (of twee) compleet rust. Lijkt me gezonder.
Maar als ik ook maar iets voel, dan doe ik het niet, liever dan nog een week extra rust, ipv weken eruit..
Er zijn nog dames die gaan (snel)wandelen, maar dat doe ik dan liever ook niet..![]()
Wijze mossel is wijsquote:Op woensdag 17 april 2013 11:29 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Zet het gewoon uit je hoofd. Je zegt zelf al dat het pijn blijft doen. Als je straks echt met shin splints komt te zitten ben je vel verder van huis. Hou gewoon een weekje (of twee) compleet rust. Lijkt me gezonder.
Overigens net deze besteld voor de komende warme kilometers;
Merkte gisteravond toch goed dat het warmer aan het worden is. Lekker![]()
![]()
Je weet nooit inderdaad.. Juist als je even uit je ritme bent kan je lichaam je soms verrassen (beter of slechter)quote:Op woensdag 17 april 2013 11:28 schreef Lula het volgende:
[..]
Balen is dat!!! Dan wil je zo graag en dan doet je lichaam vervelend... Ik ga voor je mee duimen dat het zondag goed gaat. Maar niets forceren hoor!!!
Ik ga straks even lekker een kilometertje of tien gewoon wandelen. Ben ik toch even buiten en dan morgen weer een poging tot hardlopen. Vanaf vrijdag vier nachten werken en ik denk zomaar dat ik het dan niet kan opbrengen 's avonds nog een half uur te gaan rennen in die nachten. Maar je weet nooit....![]()
![]()
Wat een leuk verslag Gup! Dat lijkt mij ook het leukst, gewoon de hele ervaring!!
Ik hoop echt dat ik er volgend jaar wel bij kan zijn, stomme knie
Zondag ga ik weer lopen, een rustig lesje met Re.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
De tweede week van Evy zit er bijna opIk merk dat mijn lichaam op dit moment tussen de lessen 2 rustdagen nodig heeft, liefst zou ik natuurlijk 1 dagje doen.
Ik merk wel dat ik nu wel wat meer vocht vasthoud, zeker als ik net gelopen heb.
Herkenbaar?![]()
Zelf geen last van, of althans; het is me nog nooit opgevallen. En goed bezig hoor!!quote:Op woensdag 17 april 2013 11:55 schreef roos85 het volgende:
De tweede week van Evy zit er bijna opIk merk dat mijn lichaam op dit moment tussen de lessen 2 rustdagen nodig heeft, liefst zou ik natuurlijk 1 dagje doen.
Ik merk wel dat ik nu wel wat meer vocht vasthoud, zeker als ik net gelopen heb.
Herkenbaar?![]()
![]()
Wat een leuk idee om een verslag van de racedag te maken. Laat ik ook mijn hoofd eens leeggooien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Vanmiddag ook maar weer eens voorzichtig proberen te gaan lopen, heb met een snowboard avontuur een spier gescheurd in het midden van m'n voet waardoor ik al een redelijke tijd niet meer heb kunnen lopen.![]()
![]()
mooi verslag Rob!
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
quote:Op woensdag 17 april 2013 12:21 schreef robdriessen het volgende:
Wat een leuk idee om een verslag van de racedag te maken. Laat ik ook mijn hoofd eens leeggooien.Ook leuk om te lezen! En leuk om de soundtrack van jouw 10-km te lezen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dank jequote:Op woensdag 17 april 2013 12:36 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Ook leuk om te lezen! En leuk om de soundtrack van jouw 10-km te lezen!Ik heb m'n mapje met renmuziek tegenwoordig ook op Spotify staan. Als je interesse hebt, stuur ik je het linkje wel een keer
Leuk om al jullie verslagen te lezen!Hier is de spibelt net binnen dus nu een rondje hobbelen om hem te testen.![]()
Gisteren les 21 van Evy gelopen, 10 - 10 - 12 minuten gerend. Al 4,95 km gerend, warm- en uitwandelen niet meegeteld uiteraard.
Ik vind het echt cool dat ik gewoon 12 minuten aan één stuk kan rennen! Hoewel ik wel een paar keer moest remmen/wachten voor stoplichten, dat is minder.
Mijn Adidas short kwam zondag al uit de kast, heerlijk om in blote benen te rennen. Al mag het wel allemaal iets minder shaken allemaaldes te meer reden om te blijven rennen natuurlijk.
Na de les van gisteren ben ik er een stuk zekerder van dat mijn eerste wedstrijdje (5k op 5 mei) een succes gaat worden. Nog 18 dagen en 6 lessen van Evy te gaan. Doel: de wedstrijd volledig rennend afleggen (zonder te wandelen dus)![]()
Als reactie op alle mooie verslagen, en natuurlijk voor alle hardlopers in dit topic:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Wat een leuk idee om een verslag van de racedag te maken. Laat ik ook mijn hoofd eens leeggooien.Die Aziatische dame met haar fotograaf!! Die heb ik ook gezien!! Volgens mij hebben wij ook vlak bij elkaar gelopen, zeker in het beginSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tof verslag
Zeker interesse! Als je dat een keer kan sturen graag. Heb ook al een ander lijstje en wil binnenkort een eigen afspeellijstje in elkaar flansen, dus inspiratie is welkom.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:39 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dank jeIk heb m'n mapje met renmuziek tegenwoordig ook op Spotify staan. Als je interesse hebt, stuur ik je het linkje wel een keer
Ben benieuwd hoe die bevalt, denk dat ik er volgende week ook eentje aan ga schaffen.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:40 schreef Tazzy24 het volgende:
Leuk om al jullie verslagen te lezen!Hier is de spibelt net binnen dus nu een rondje hobbelen om hem te testen.Die les had ik afgelopen zaterdag, en ik vond het ook zo'n kick inderdaad!! En de volgende les is twee keer 15, krijg je nog een keer dezelfde kick van.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:44 schreef Cherryblossom het volgende:
Gisteren les 21 van Evy gelopen, 10 - 10 - 12 minuten gerend. Al 4,95 km gerend, warm- en uitwandelen niet meegeteld uiteraard.
Ik vind het echt cool dat ik gewoon 12 minuten aan één stuk kan rennen! Hoewel ik wel een paar keer moest remmen/wachten voor stoplichten, dat is minder.
Mijn Adidas short kwam zondag al uit de kast, heerlijk om in blote benen te rennen. Al mag het wel allemaal iets minder shaken allemaaldes te meer reden om te blijven rennen natuurlijk.
Na de les van gisteren ben ik er een stuk zekerder van dat mijn eerste wedstrijdje (5k op 5 mei) een succes gaat worden. Nog 18 dagen en 6 lessen van Evy te gaan. Doel: de wedstrijd volledig rennend afleggen (zonder te wandelen dus)![]()
![]()
OOO ik had me vergist! Ik dacht dat de eerste Evy 1+2+2+2+1 = 8 minuten hardlopen was, bleek nog een 2'tje erbij te zijn dus 10 in totaal! Dat was toch nog even ploeteren want daar had ik niet naartoe gewerkt! Ik merkte ook wel dat ik niet helemaal lekker ben en dat de stress van afgelopen week me ook wel slapper maakt.
Maar.
Ik heb Evy 1 volbracht. Zonder scheenpijn en kuitpijn. Ik ben de beste.
http://www.endomondo.com/workouts/177852479/8778461![]()
Ik begrijp zeker wat je bedoelt! M'n moeder loopt al langer dan ik, en is daarom gewoonweg sneller. En dus is het makkelijker en leuker om gewoon apart te racen. Zo kan zij een goede tijd neerzetten en ik m'n eigen loop lopen. Op die manier heeft iedereen er plezier vanquote:Op woensdag 17 april 2013 09:10 schreef motorbloempje het volgende:
Leuk Gup! En óók leuk dat jij en je mams gewoon samen maar toch de eigen race lopen en niet aan elkaar blijven plakken, als je begrijpt wat ik bedoel. Tóf!
Volgende les al 2x 15?? Wow het bouwt echt hard op nu!quote:
Ik moet nu toch eens een langere route zien te vinden zonder stoplichten. Ik weet nu een stoplichtloos rondje hier in de stad, maar die heb ik al zó vaak gelopen. Gisteren dus maar eens een andere route, maar toch veel stoplichten.
Dat is wel een beetje lastig aan het wonen in een stad. En dan staat er ook nog een verhuizing op de planning, waarschijnlijk naar Utrecht. Ben benieuwd hoe/waar er daar te rennen is![]()
![]()
Goed zo! Bij mij was les 1 een ramp, ik dacht "rennen? pf dat kan ik wel hoor" en daardoor veel te hard van start gegaan en compleet bekaf vroegtijdig moeten eindigen, haha. Maar je boekt gigantisch snel vooruitgang en dat is echt leuk!quote:Op woensdag 17 april 2013 13:04 schreef Twinky het volgende:
OOO ik had me vergist! Ik dacht dat de eerste Evy 1+2+2+2+1 = 8 minuten hardlopen was, bleek nog een 2'tje erbij te zijn dus 10 in totaal! Dat was toch nog even ploeteren want daar had ik niet naartoe gewerkt! Ik merkte ook wel dat ik niet helemaal lekker ben en dat de stress van afgelopen week me ook wel slapper maakt.
Maar.
Flinke drama's op de Color Run Nederland Facebook trouwens. De inschrijvingen gingen vandaag blijkbaar open en het is binnen no time uitverkocht. Mensen die naast de pot pisten omdat je blijkbaar alleen met creditcard kon betalen. Oeps. Ben blij dat ik naar Vlissingen ga! Veel relaxter![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Wat een leuk idee om een verslag van de racedag te maken. Laat ik ook mijn hoofd eens leeggooien.Leuk leuk! Ik heb nooit zo'n geduld om een gedetailleerd verslag neer te zetten... staat op de harde schijf, denk ik dan altijd maar. Maar om te lezen: supertof eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* Quoi zoekt motivatie om even hard aan het werk te gaan
&
* Quoi wil haar vorm terug![]()
[/jengel]![]()
Ga je toch meedoen? Want dan ga ik me denk ik toch ook inschrijven.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:12 schreef Guppyfriend het volgende:
Flinke drama's op de Color Run Nederland Facebook trouwens. De inschrijvingen gingen vandaag blijkbaar open en het is binnen no time uitverkocht. Mensen die naast de pot pisten omdat je blijkbaar alleen met creditcard kon betalen. Oeps. Ben blij dat ik naar Vlissingen ga! Veel relaxter!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Stoplichten zijn irritant ja! Geen park in de buurt? Mijn favoriete rondje heeft 1 druk kruispunt en 1 spoorwegovergang. Soms heb ik bij allebei mazzel, soms bij allebei pech.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:07 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
Volgende les al 2x 15?? Wow het bouwt echt hard op nu!
Ik moet nu toch eens een langere route zien te vinden zonder stoplichten. Ik weet nu een stoplichtloos rondje hier in de stad, maar die heb ik al zó vaak gelopen. Gisteren dus maar eens een andere route, maar toch veel stoplichten.
Dat is wel een beetje lastig aan het wonen in een stad. En dan staat er ook nog een verhuizing op de planning, waarschijnlijk naar Utrecht. Ben benieuwd hoe/waar er daar te rennen is
Lopen jullie trouwens altijd vanuit huis? Ik woon best in een mooie omgeving en zou soms best ergens anders willen lopen, maar vind het aan de andere kant raar om de auto te pakken om ergens te gaan lopen..![]()
Jaaa! Ik wil een foto van jou onder de kleurtjes!quote:Op woensdag 17 april 2013 13:13 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ga je toch meedoen? Want dan ga ik me denk ik toch ook inschrijven.![]()
![]()
Ik heb het geluk dat hier om de hoek (200 meter lopen) een groot natuurgebied begint, een nationaal park zelfs. Maar op zich is dat toch niet gek, om met de auto ergens te gaan lopen? Dat doen wandelaars toch ook?quote:Op woensdag 17 april 2013 13:17 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Lopen jullie trouwens altijd vanuit huis? Ik woon best in een mooie omgeving en zou soms best ergens anders willen lopen, maar vind het aan de andere kant raar om de auto te pakken om ergens te gaan lopen..![]()
Goed, de 10km in Rotterdam dus! Verslag! Klikkerdeklik
[knip]Leuke verslagen!quote:Op woensdag 17 april 2013 12:21 schreef robdriessen het volgende:
Wat een leuk idee om een verslag van de racedag te maken. Laat ik ook mijn hoofd eens leeggooien.
[knip]
Get stoned![]()
Jij hebt al zat foto's van mij!quote:Op woensdag 17 april 2013 13:17 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Jaaa! Ik wil een foto van jou onder de kleurtjes!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik heb me toch maar ingeschreven, schijt aan de jetlagquote:Op woensdag 17 april 2013 13:13 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ga je toch meedoen? Want dan ga ik me denk ik toch ook inschrijven.ik wil het al zo lang zo graag, dus ik kom gewoon
Cool! Dan ga ik met je mee! Het is toch bij me om de hoek.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:22 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb me toch maar ingeschreven, schijt aan de jetlagik wil het al zo lang zo graag, dus ik kom gewoon
Ik kan ondertussen een route van 12 kilometer lopen die bij de voordeur begint en eindigt. Paar keer een voetgangersoversteekplaats waar ik voorrang heb, maar geen stoplichtenquote:Op woensdag 17 april 2013 13:17 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Stoplichten zijn irritant ja! Geen park in de buurt? Mijn favoriete rondje heeft 1 druk kruispunt en 1 spoorwegovergang. Soms heb ik bij allebei mazzel, soms bij allebei pech.
Lopen jullie trouwens altijd vanuit huis? Ik woon best in een mooie omgeving en zou soms best ergens anders willen lopen, maar vind het aan de andere kant raar om de auto te pakken om ergens te gaan lopen..En als ik eens een ander uitzicht wil hebben gooi ik m'n renspullen in de auto en ga ik na het werk naar de Kralingse Plas.
Ik pak vaak eventjes de fiets, om vanaf daar te starten. Heb het niet zo op kruispunten waar ik moet wachten & bouwvakkers e.d. Binnen 2 min fietsen sta ik buiten de stadquote:Op woensdag 17 april 2013 13:17 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Stoplichten zijn irritant ja! Geen park in de buurt? Mijn favoriete rondje heeft 1 druk kruispunt en 1 spoorwegovergang. Soms heb ik bij allebei mazzel, soms bij allebei pech.
Lopen jullie trouwens altijd vanuit huis? Ik woon best in een mooie omgeving en zou soms best ergens anders willen lopen, maar vind het aan de andere kant raar om de auto te pakken om ergens te gaan lopen..
PS Je kunt bij de colorrun ook vast jezelf "opofferen" om te gooien met poeder![]()
![]()
![]()
Joehoequote:Op woensdag 17 april 2013 13:23 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Cool! Dan ga ik met je mee! Het is toch bij me om de hoek.
Ik ben blij dat ik bij mij in de buurt nauwelijks stoplichten heb en de stoplichten die er zijn, kan ik stuk voor stuk omzeilen door mijn route net iets aan te passen. En ik heb genoeg mogelijkheden om te varieren, qua routes, dus ga eigenlijk nooit naar een ander startpunt dan mijn eigen deur...quote:Op woensdag 17 april 2013 13:17 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Lopen jullie trouwens altijd vanuit huis? Ik woon best in een mooie omgeving en zou soms best ergens anders willen lopen, maar vind het aan de andere kant raar om de auto te pakken om ergens te gaan lopen..
Hmm... color run in zeeland, eens even over nadenken
Ik kan hier routes van 5 tot 21 kilometer lopen waarbij ik niet heel veel stoplichten tegenkom. Best bijzonder in groot rotterdam.
Daarnaast loop ik regelmatig op de veluwe en vandaag dus wel even de auto gepakt voor een klein beetje verandering van omgeving.![]()
Voor Gogo83 en andere geinteresseerden: Renmuziek, a playlist by Rob Driessen on Spotify.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Geen park dat groot genoeg is om 5 km te rennen zonder 5 keer hetzelfde pad te moeten nemen. Of ik moet inderdaad ergens heen fietsen, maar eigenlijk vind ik dat niks. Zit je met extra sleutels en flesjes water enzo.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:17 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Niet onder de kleurtjes!! Baal dat ik zelf niet kan.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:21 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Jij hebt al zat foto's van mij!![]()
![]()
Tip van Leo Quoi: Pak je fiets uit je schuurtje. Hang je sleutelbos aan een haakje in het schuurtje. Haal je schuursleutel van de sleutelbos af. Fiets naar je hardloopstartpunt. Zet je fiets op slot. Stop de 2 losse sleutels in het zakje van je tight. Loop hard.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:34 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
Geen park dat groot genoeg is om 5 km te rennen zonder 5 keer hetzelfde pad te moeten nemen. Of ik moet inderdaad ergens heen fietsen, maar eigenlijk vind ik dat niks. Zit je met extra sleutels en flesjes water enzo.
Oja, stop een flesje water onder je begagedrager of in je fietstas. Geen hond die dįt jat![]()
![]()
Misschien maar eens gek doen en het gewoon proberen danquote:Op woensdag 17 april 2013 13:39 schreef Quoi het volgende:
[..]
Tip van Leo Quoi: Pak je fiets uit je schuurtje. Hang je sleutelbos aan een haakje in het schuurtje. Haal je schuursleutel van de sleutelbos af. Fiets naar je hardloopstartpunt. Zet je fiets op slot. Stop de 2 losse sleutels in het zakje van je tight. Loop hard.
Oja, stop een flesje water onder je begagedrager of in je fietstas. Geen hond die dįt jat![]()
Zo doe ik het ook vaak ja, werkt prima. Als het erg koud is doe ik mijn oude winterjas aan en die laat ik ook in mijn fietstas zitten. Echt niemand die dat gaat jatten hoor.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:39 schreef Quoi het volgende:
[..]
Tip van Leo Quoi: Pak je fiets uit je schuurtje. Hang je sleutelbos aan een haakje in het schuurtje. Haal je schuursleutel van de sleutelbos af. Fiets naar je hardloopstartpunt. Zet je fiets op slot. Stop de 2 losse sleutels in het zakje van je tight. Loop hard.
Oja, stop een flesje water onder je begagedrager of in je fietstas. Geen hond die dįt jat
Kun je tenminste af en toe ergens anders lopen of verder lopen dan wanneer je altijd maar voor de deur moet starten.![]()
Ik ga me ook inschrijven voor de colourrun in vlissingen! Wilde het net doen maar heb even geen apparaten voor ideal bij de hand....
En voor de Flow ladiesrun ga ik me ook nog inschrijven.![]()
En ik ga dadelijk maar een rondje wandelen, hardlopen komt er op dit moment niet van (geen spullen bij de hand)![]()
![]()
Wauw, zit net even te stoeien met afstandmeten.nl
Ik kan een 15km route vanaf mijn deur maken, waar ik 12 keer een weg over moet steken. Alle 12 keer via een voorrangszebrapad zonder stoplicht.
Ruim elf kilometer gewandeld door de duinen.
Ga ik nu even fijn alles teruglezen waaronder het verslag van Rob en daarna boodschappen doen zodat ik de rest van de dag niets meer hoef en mijn benen omhoog kan leggen. Die voelen nou helemaal aan als lood:-))))This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Ik heb een misschien wel heel suffe vraag aan (met name) de mensen die nog niet zo heel lang aan het hardlopen zijn:
lopen jullie voornamelijk ergens in de natuur of in ieder geval ergens waar niet zo heel veel mensen en verkeer zijn? Ik wil namelijk al heel lang beginnen met hardlopen maar heb een conditie van 0 en schaam me er eigenlijk een beetje voor dat ik dus al direct met een enorm rode kop loop (ik word namelijk ook nog eens heel snel rood) te hijgen en steeds stukken moet wandelen tussendoor. Ik woon alleen midden in de stad (Rotterdam) dus als ik gewoon vanuit huis ga loop ik altijd tussen de mensen. En iedere keer de fiets naar het Kralingse Bos pakken om te lopen ga ik ook niet doen, ik ken mezelf.
Hebben jullie je gewoon over dit soort irrationele angsten () heen gezet en ben ik daar na een paar keer gelopen te hebben vast ook niet meer mee bezig? Of zijn jullie begonnen met lopen in de sportschool of in een afgelegener gebied en hebben jullie je pas in de stad vertoond toen het er niet al te treurig meer uit zag?
![]()
Ik ben in een afgelegen gebied begonnenal vind ik dat achteraf aanstellerig en heb ik enkel bewondering voor mensen die beginnen met hardlopen.
Je kan ook 's avonds als het rustiger is gaan ofzo. Maar hardlopers gaan je echt niet uitlachen en kijken ook echt niet op je neer; en mensen die niet sporten hebben sowieso het recht niet om op je neer te kijken.
En er is ook heus niemand die je uit gaat lachen ofzo hoor.
We zullen zien, zei de blinde.![]()
Ik kan me best voorstellen dat je dat hebt. Maar zeker in een stad als Rotterdam neem ik aan dat je de mensen die je tegenkomt en die je zien niet kent? Wat kan jou het dan schelen wat ze van je denken. En over een paar weken loop je al heel wat beter en zul je juist met trots lopen.
En als je de mensen wel kent maakt het ook niet uit, dan kun je ze zeggen hoe goed het is dat je begonnen bent en dat is nog altijd 100 keer beter dan niks doen.
Dus zet hem op! Lekker lopen!![]()
Smorgens lopen, dan is het meestal nog heerlijk rustig op straat!quote:Op woensdag 17 april 2013 14:25 schreef Walging het volgende:
Ik heb een misschien wel heel suffe vraag aan (met name) de mensen die nog niet zo heel lang aan het hardlopen zijn:
lopen jullie voornamelijk ergens in de natuur of in ieder geval ergens waar niet zo heel veel mensen en verkeer zijn? Ik wil namelijk al heel lang beginnen met hardlopen maar heb een conditie van 0 en schaam me er eigenlijk een beetje voor dat ik dus al direct met een enorm rode kop loop (ik word namelijk ook nog eens heel snel rood) te hijgen en steeds stukken moet wandelen tussendoor. Ik woon alleen midden in de stad (Rotterdam) dus als ik gewoon vanuit huis ga loop ik altijd tussen de mensen. En iedere keer de fiets naar het Kralingse Bos pakken om te lopen ga ik ook niet doen, ik ken mezelf.
Hebben jullie je gewoon over dit soort irrationele angsten () heen gezet en ben ik daar na een paar keer gelopen te hebben vast ook niet meer mee bezig? Of zijn jullie begonnen met lopen in de sportschool of in een afgelegener gebied en hebben jullie je pas in de stad vertoond toen het er niet al te treurig meer uit zag?
![]()
Ten eerste zou ik er voor zorgen dat je een VEILIGE route hebt als je in een stadscentrum gaat rennen. Is het Museumpark anders een optie? Of rondom de Euromast? Zo nee, ga de winkelstraten in buiten openingstijden.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:25 schreef Walging het volgende:
Ten tweede: toen ik net begon was het ook kommer en kwel, maar ik laat me mijn successen niet afpakken door anderen. Dus ik heb nooit rondgekeken met de vraag "Oh jee, wie lacht me allemaal uit." maar juist met een smalende blik van "Haha, ik lach JOU uit, want ik ben aan het hardlopen en jij niet. Ik werk aan mijn conditie en jij niet. Ik verbrand calorieėn en jij rookt een peuk." Op het moment dat jij aan het rennen bent, ben JIJ de sterkste van iedereen die je tegenkomt. En andere renners die ik tegenkom? Die krijgen van mij een duim omhoog, omdat zij OOK goed bezig zijn. Moet je eens opletten wat voor een leuke reacties je van hen terug gaat krijgen
En de mensen die je zien houden je ook niet constant in de gaten. Dus als je helemaal met een rood hoofd komt aangepuft denken die vast, oh die heeft er al 10 km opzitten. Terwijl je eigenlijk net een minuutje gelopen hebt......![]()
Het is wel herkenbaar hoor, ik ben nu met een trainingsmethode bezig waarbij ik elke training ook wel wandelstukken ertussen heb zitten en het was in het begin wel even raar, maar het went snel genoeg. En verder kijken voorbijgangers vooral op tegen het feit dat je aan het hardlopen bent, rode kop of niet (al voelt het vaak roder en erger dan het werkelijk isquote:Op woensdag 17 april 2013 14:25 schreef Walging het volgende:
) En andere hardlopers groeten altijd vriendelijk ongeacht je tempo
Dus gewoon lekker doen
Ik heb vanaf het begin gewoon door de stad gerend. Langs huizen en auto's. Het voelde voor mij ook af en toe lullig als ik wandelde. Als ik klaar was en nog naar huis wandelde voelde het soms wel als een walk of shame.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:25 schreef Walging het volgende:
Daarnaast rende ik ook vaak dezelfde route (een straat op en af) dus die mensen konden mij heel vaak langs zien komen.
Maarja, je moet maar zo denken, de mensen die jou kunnen zien vanuit hun huis of auto, vinden het heus niet stom dat je langzaam rent. Ze zijn zelf namelijk nķét sportief bezig. Als het een sportieveling is snapt ie dat je een beginner bent en respecteert hij dat, als het geen sportieveling is, is ie vast onder de indruk van je dat jij wel aan het rennen bent.
En last but nog least.. Wat boeien die mensen jou? Je kent ze toch niet! En er zal niemand zijn die een stomme opmerking maakt, tenzij het een rasidioot is. Als er al iemand reageert op me dan zijn het bemoedigende woorden, opgestoken duimen of fluitende bouwvakkers. Slechts 1 keer een zeurende tegemoetkomende fietser meegemaakt. En die maakte me zo kwaad dat ik niet meer bezig was met de "pijn" in mijn benen en ik er het gas lekker opzette![]()
![]()
Ik heb me er nooit zo heel druk om gemaakt. Of althans; ik maak me er wel druk om, maar niet zoveel dat ik mijn loopgedrag er om aanpas. Maar de eerste keer dat ik mosselmossel tegen kwam tijdens een rondje hardlopen werd mijn, toch al rode hoofd, wel nog roder omdat ik er voor m'n gevoel héél stom uit zag tijdens het lopen.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:25 schreef Walging het volgende:
Ik heb één keer stomme opmerkingen van één of andere vage dude gehad. Maar dan bedenk ik maar weer dat ik aan m'n conditie, gezondheid én humeur werk en dat ik me door dat lopen veel beter voel dan als ik avond na avond op de bank hang. En inderdaad, wat bloodymary zegt; die mensen die jou tegen komen zien niet of je er 1 of 10 km op hebt zitten!![]()
Haha ja zo denk ik ook!quote:Op woensdag 17 april 2013 14:31 schreef bloodymary1 het volgende:
En de mensen die je zien houden je ook niet constant in de gaten. Dus als je helemaal met een rood hoofd komt aangepuft denken die vast, oh die heeft er al 10 km opzitten. Terwijl je eigenlijk net een minuutje gelopen hebt......![]()
Het is ook eigenlijk een stomme gedachte, want als ik er serieus rationeel over nadenk weet ik ook heus wel dat iedereen niet constant met mij bezig is en mij uitlacht. Alsof heel de wereld om mij draait
Ik moet me er dus maar gewoon overheen zetten en gewoon beginnen! Bedankt voor deze eye opener allemaal
Een veilige route zoeken is ook een goede tip inderdaad. Daar had ik nog helemaal niet over nagedacht, maar gewoon random door de straten rennen en overal moeten wachten en opletten bij het oversteken is niet zo handig natuurlijk. Euromast en Museumpark is net iets te ver om mee te beginnen vanuit huis, maar ik ga binnenkort wel eens even een wandeling in de buurt maken en goed opletten zodat ik een route kan uitstippelen![]()
![]()
Je went eraan. Ikzelf heb ook erg snel een rood hoofd en ik zweet vrij snel met sporten. (Huidtype 1quote:Op woensdag 17 april 2013 14:25 schreef Walging het volgende:
).
Maar zoals ze hierboven al zeggen. Degene die je ziet weet niet hoeveel je al gelopen hebt
EDIT:
En goed dat je begint met hardlopen![]()
![]()
![]()
![]()
Wij hebben een hotel aan de boulevard geboekt voor vrijdagavond. Tenminste die zooi niet in de auto, maar ff lekker douchen daarquote:Op woensdag 17 april 2013 13:23 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Cool! Dan ga ik met je mee! Het is toch bij me om de hoek.![]()
![]()
Nice! Doen we gezellig een biertje nadien!quote:Op woensdag 17 april 2013 14:47 schreef Arquero het volgende:
[..]
Wij hebben een hotel aan de boulevard geboekt voor vrijdagavond. Tenminste die zooi niet in de auto, maar ff lekker douchen daarZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Hi kan ik aub toegevoegd worden voor;
14 juni 2013 - Colours By The Sea (Vlissingen)
• N.I.M.B.Y - 5 km
Ik heb er zin in![]()
![]()
Even 8 km gehobbeld met de spibelt. Wel ff wennen nog omdat ie een aantal keren naar boven schoof waardoor ie halverwege m'n buik terecht kwam. Als je hem strak genoeg op je heup draagt is het prima te doen!Tevreden mee.
Ik loop eigenlijk ook altijd vanaf de voordeur en als ik in de buurt kom van verkeerslichten probeer ik het goed te timen of loop ik door rood. Vond het best benauwd vandaag met lopen, wel schattig om alle lammetjes weer in de wei te zien.![]()
Ik had in het begin ook schroom de straat op te gaan. Dik ingepakt, vest aan, lange broek aan, en ik dacht dat iedereen op me lette. Je merkt vanzelf dat dat niet zo is. En dan ga je je praktischer kledenquote:Op woensdag 17 april 2013 14:40 schreef Walging het volgende:
Het is ook eigenlijk een stomme gedachte, want als ik er serieus rationeel over nadenk weet ik ook heus wel dat iedereen niet constant met mij bezig is en mij uitlacht. Alsof heel de wereld om mij draait
Ik moet me er dus maar gewoon overheen zetten en gewoon beginnen! Bedankt voor deze eye opener allemaal
Een veilige route zoeken is ook een goede tip inderdaad. Daar had ik nog helemaal niet over nagedacht, maar gewoon random door de straten rennen en overal moeten wachten en opletten bij het oversteken is niet zo handig natuurlijk. Euromast en Museumpark is net iets te ver om mee te beginnen vanuit huis, maar ik ga binnenkort wel eens even een wandeling in de buurt maken en goed opletten zodat ik een route kan uitstippelen
Ook ik ben gezegend met een rooie kop zodra ik me inspan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op een gegeven moment let je daar niet meer op. En anders doe je een petje op je hoofd war je je onder verschuilt of je loopt inderdaad een eenzaam bos in. Andere lopers trekken zich meestal al helemaal niks van je aan, die zien gewoon een gelijke
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Done! Gezellig!quote:Op woensdag 17 april 2013 14:57 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Hi kan ik aub toegevoegd worden voor;
14 juni 2013 - Colours By The Sea (Vlissingen)
• N.I.M.B.Y - 5 km
Ik heb er zin in![]()
Goed, de 10km in Rotterdam dus! Verslag! KlikkerdeklikTof om te lezen, bedankt voor de uitgebreide verslagenquote:Op woensdag 17 april 2013 12:21 schreef robdriessen het volgende:
Wat een leuk idee om een verslag van de racedag te maken. Laat ik ook mijn hoofd eens leeggooien.![]()
Grappig dat jullie zo dicht bijelkaar liepen!Normaal gesproken heb ik ook best last van dat soort gevoelens maar toen ik begon met hardlopen heb ik dat alleen de eerste keer gehad. Nu ben ik gewoon supertrots dat ik elke keer ga! Nu interesseert het me niet meer, en daarin verbaas ik mezelf!!quote:Op woensdag 17 april 2013 14:25 schreef Walging het volgende:
Gewoon doen![]()
![]()
Top!quote:
Lijkt me zeker een heel sfeervol evenement lekker sportief gek doen![]()
Misschien plak ik er een weekend roompot aan vast of zo even aan de bazin vragen
Vanavond mijn eerste training bij de atletiekverening voor de DtD en HM van Amsterdam.
Zeer benieuwd.![]()
Ditquote:Op woensdag 17 april 2013 15:20 schreef Serinde het volgende:
Normaal gesproken heb ik ook best last van dat soort gevoelens maar toen ik begon met hardlopen heb ik dat alleen de eerste keer gehad. Nu ben ik gewoon supertrots dat ik elke keer ga! Nu interesseert het me niet meer, en daarin verbaas ik mezelf!!
Gewoon doen
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Strak planquote:Op woensdag 17 april 2013 14:55 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Nice! Doen we gezellig een biertje nadien!![]()
![]()
Goed bezigquote:Op woensdag 17 april 2013 13:04 schreef Twinky het volgende:
Maar.
![]()
Bier & Hardlopenquote:Op woensdag 17 april 2013 14:55 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Nice! Doen we gezellig een biertje nadien!. Ik heb een fear of missing out
eerst maar weer eens lopen![]()
Jaaa daar is Evy danquote:Op woensdag 17 april 2013 13:04 schreef Twinky het volgende:
Maar.
![]()
![]()
![]()
![]()
Je mag ook met kleurtjes naar ons gooienquote:Op woensdag 17 april 2013 15:40 schreef Quoi het volgende:
[..]
Bier & Hardlopen. Ik heb een fear of missing out
eerst maar weer eens lopen
Las net dit bericht overigens, misschien interessant voor de mensen die nog een GPS horloge willen aanschaffen;
Tomtom lanceert eigen sporthorloges![]()
Met een beetje mazzel doen wij op Hemelvaartsdag een biertje joh. Dan loop ik Golden Ten.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:40 schreef Quoi het volgende:
[..]
Bier & Hardlopen. Ik heb een fear of missing out
eerst maar weer eens lopenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Psies! 10 met een gouden randjequote:Op woensdag 17 april 2013 16:07 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel doen wij op Hemelvaartsdag een biertje joh. Dan loop ik Golden Ten.![]()
![]()
Kijk, jij bent scherp! Of die 10k een gouden randje krijgt is nog te bezienquote:Op woensdag 17 april 2013 16:40 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Het gouden randje van dat bierglas toch?![]()
![]()
ja man. Ik was klaar en ik deedquote:en
tegelijk want ik vond het heel cool maar aan de andere kant is dit waar andere mensen mee beginnen
![]()
![]()
Ik ben fier op uquote:Op woensdag 17 april 2013 17:20 schreef Twinky het volgende:
[..]
ja man. Ik was klaar en ik deeden
tegelijk want ik vond het heel cool maar aan de andere kant is dit waar andere mensen mee beginnen
![]()
Iedereen begint op zijn eigen niveau! Ik schrijf nog niet lang mee, dus weet niet waarom je rustiger aan bent begonnen, maar ik vind het juist van heel veel doorzettingsvermogen getuigen dat je je niet laat weerhouden door dat iets niet lukt, maar hebt gezocht naar een manier die voor jou wel werkt! Chapeau!quote:Op woensdag 17 april 2013 17:20 schreef Twinky het volgende:
[..]
![]()
![]()
Cool!!quote:
Ik wilde net m'n moeder ook inschrijven, die wil ook en ze heeft geen iDeal. Is er (weer) een DDoS aanval waardoor het niet werktthuis nog maar eens proberen
Ouderwets kapot gegaan. Volgens schema moest ik 1,6km inlopen, dan 4,8 tegen wedstrijdtempo en dan nog 1,6km uitlopen. Die 4,8 is 4,3 geworden. Manmanman, wat ging ik kapot. Misschien dat als ik het rondje tegen de klok in had gelopen en dus het eerste stuk wind mee ik het wel had gehaald. Maar boeie. Echt kapot, lekker, lang geleden
http://www.endomondo.com/workouts/177978343/5346508Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik heb weer een aantal leuke verslagen langs zien komen van afgelopen weekend![]()
Zo straks mijn schema weer oppakken want ik wil komende maand nog meer wedstrijden lopen.
Verder staat er volgende week nog een 1500 meter op het programma wat me ook erg leuk lijkt om eens te proberen![]()
![]()
Speciaal voor jou nog een keertje:quote:Op woensdag 17 april 2013 17:20 schreef Twinky het volgende:
[..]
Goed bezig!!
![]()
Ghe, na mijn loop van net moet ik dat ook nog maar eens zien jaquote:Op woensdag 17 april 2013 16:59 schreef Quoi het volgende:
[..]
Kijk, jij bent scherp! Of die 10k een gouden randje krijgt is nog te bezienDone!quote:Op woensdag 17 april 2013 17:03 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Wil mij nog toevoegen bij de 10 km vredesloop?Jij bent een held!quote:Op woensdag 17 april 2013 17:20 schreef Twinky het volgende:
[..]
Zo, heb mezelf ook weer in mn hardloopkleren gepropt. Eens kijken hoe dat gaat voelen. Op naar Haag!F means you're fucked![]()
Normaal gesproken wel ja, maar ik vind het met de afstanden die ik nu ga lopen (>10km) lastig om nog interessante routes te plannen die vanaf thuis te lopen zijn. Maar ik heb ook niet altijd de auto tot mijn beschikking.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:17 schreef Gogo83 het volgende:
A.s zondag wel een mooie route uitgestippeld in een omgeving waar ik nog nooit hardgelopen heb, maar wel wekenlang post bezorgd heb (achter de Efteling). Lekker door de polder, stukje woonwijk, eventueel stukje door de bossen als ik daar zin in heb. Heerlijk![]()
![]()
Leuke verslagen hoor! Alsof je er even bij bent.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
+1quote:Op woensdag 17 april 2013 18:16 schreef De_kluizenaar het volgende:
Leuke verslagen hoor! Alsof je er even bij bent.![]()
`gewoon lekker blijven roepen. Ik weet dat het allemaal goed bedoeld is.quote:Op woensdag 17 april 2013 06:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Even zodat ik het weet voor de volgende keer: wat moeten toeschouwers dan roepen tegen elk van de 22.000 mensen die voorbij komen?![]()
En dat beoordelen van mensen wanneer je voorbij loopt, ja boeien hoor.
Ik wordt ook aangekeken, logisch, 118 kilo en 2 meter langs komt aan denderen, en dan ook nog in een oranje xxxl shirt.
Maar 2 seconden verder en ze zijn mij weer vergeten denk ik dan maar.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Grappig. Hoe verder ik mag lopen, hoe interessanter de rondjes hier juist worden.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:09 schreef Levitas het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel ja, maar ik vind het met de afstanden die ik nu ga lopen (>10km) lastig om nog interessante routes te plannen die vanaf thuis te lopen zijn. Maar ik heb ook niet altijd de auto tot mijn beschikking.
A.s zondag wel een mooie route uitgestippeld in een omgeving waar ik nog nooit hardgelopen heb, maar wel wekenlang post bezorgd heb (achter de Efteling). Lekker door de polder, stukje woonwijk, eventueel stukje door de bossen als ik daar zin in heb. HeerlijkZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Het nuttige met het aangename combineren, ik ga zo maar even naar de AH rennen
Overigens, Walging, dat geeft wel aan dat je de gene vrij snel kwijt bent. Ik stap tegenwoordig zo met m'n rooie boei de winkel binnengewoon doen, het is leuk!
Zo. Lange dag. In de trein nog wat last van kramp gehad, de hele dag op de uni niet en in de trein kwam het weer een beetje op. Maar niet meer zo pijnlijk als vannacht/vanmorgen, dus hopelijk gaat en blijft het weg. Na wat gegoogel lijkt de meest logische verklaring te liggen in vochttekort, dus in ieder geval maar proberen meer te drinken.
En ik vrees dat ik strakjes toch nog een paar schoenen moetIk wil er eigenlijk een paar Saucony Mirage of Brooks PureCadence bij voor kortere duurloopjes. Wat meer ondersteuning dan m'n Kinvara's , maar een stuk minder dan m'n Brooks. Die hak begint me echt te storen en na gisteren heb ik helemaal geen zin meer om erop te lopen
![]()
![]()
Voet aan beterende hand. Fijn. PLanning is nu zaterdag een testrun doen van een km of 2 en dan hopelijk maandag weer met de loopgroep mee. *vliegt tegen muren op*Ja doei.![]()
@mossel.
Zou jij mij uit de OP kunnen halen voor a.s. zaterdag?
Alvast bedankt.
(20 april 2013 - Vennenloop (Oisterwijk) )
PS als iemand die ipv mij wilt lopen PD/DM me maar.![]()
Rob wat een mooi verslag! Net een column! Wbt dat geschaam, niet doen, degene die een opmerking maken zijn jaloers op je prestaties. Juist leuk ook om mede hardlopers tegen te komen. Pas nog iemand gehighfivet. En zondagavond gingen ze klappen toen ik langs het teras rende. Veel bekenden die er zaten.
Dat dusquote:Op woensdag 17 april 2013 18:19 schreef De_kluizenaar het volgende:
En dat beoordelen van mensen wanneer je voorbij loopt, ja boeien hoor.
Ik wordt ook aangekeken, logisch, 118 kilo en 2 meter langs komt aan denderen, en dan ook nog in een oranje xxxl shirt.
Maar 2 seconden verder en ze zijn mij weer vergeten denk ik dan maar.![]()
![]()
Wat staat er maandag op de planning dan?quote:Op woensdag 17 april 2013 18:45 schreef motorbloempje het volgende:
Voet aan beterende hand. Fijn. PLanning is nu zaterdag een testrun doen van een km of 2 en dan hopelijk maandag weer met de loopgroep mee. *vliegt tegen muren op*Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik moest ook even over mijn angst/schaamte heen stappen toen ik begon met lopen, omdat ik dacht dat iedereen wel zou kunnen zien dat ik een beginner was, maar daar heb ik me overheen gezet, want elke keer ergens heen rijden om vanaf daar te gaan lopen had ik geen zIn in.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:40 schreef Walging het volgende:
Een veilige route zoeken is ook een goede tip inderdaad. Daar had ik nog helemaal niet over nagedacht, maar gewoon random door de straten rennen en overal moeten wachten en opletten bij het oversteken is niet zo handig natuurlijk. Euromast en Museumpark is net iets te ver om mee te beginnen vanuit huis, maar ik ga binnenkort wel eens even een wandeling in de buurt maken en goed opletten zodat ik een route kan uitstippelen
Vanochtend weer lekker gelopen, ik ben bezig met de herhaling van Evy's week 4, omdat mijn loopmaatje geblesseerd is en hoopt volgende week weer aan te haken, daarom maak ik even pas op de plaats. Leuk om te zien dat ik tijdens dezelfde trainingen van vorige week deze week 200-300 meter meer loop op hetzelfde schema.
http://www.endomondo.com/workouts/177813136/9189629Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Gewone trainingen, maar ze hebben een improvesgroep, dus misschien dat ik dan daarbij mee gaquote:Op woensdag 17 april 2013 18:50 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wat staat er maandag op de planning dan?die doen nog meer rust tussendoor en gaan niet zo hard
Ja doei.![]()
Dat lijkt me dan wel een goeie ja. Niet dat je ineens vol aan de bak moet.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gewone trainingen, maar ze hebben een improvesgroep, dus misschien dat ik dan daarbij mee gadie doen nog meer rust tussendoor en gaan niet zo hard
Net met mijn nieuwe gelzooltjes gelopen. Het was de eerste 10 minuten even wennen, maar ik merkte zeker wel verbetering![]()
http://www.endomondo.com/workouts/177999090/1836758![]()
Dan voel je je toch fier nietwaar.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:49 schreef Daywalk3r het volgende:
Rob wat een mooi verslag! Net een column! Wbt dat geschaam, niet doen, degene die een opmerking maken zijn jaloers op je prestaties. Juist leuk ook om mede hardlopers tegen te komen. Pas nog iemand gehighfivet. En zondagavond gingen ze klappen toen ik langs het teras rende. Veel bekenden die er zaten.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik voel me altijd fierquote:Op woensdag 17 april 2013 19:44 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Dan voel je je toch fier nietwaar.
Ik ben ook een beetje fier, onverwachts een nieuw snelheidsrecord op de kilometer (6.07).
Had ik niet verwacht, ik was op dat moment helemaal niet bezig met lopen was een beetje om me heen aan het kijken.
Wel dorst onderweg, heel anders lopen met dit weer dan het afgelopen half jaar!!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
LOL op Endomondo heet Vlissingen Flushingquote:Op woensdag 17 april 2013 18:02 schreef mosselmossel het volgende:
Ouderwets kapot gegaan. Volgens schema moest ik 1,6km inlopen, dan 4,8 tegen wedstrijdtempo en dan nog 1,6km uitlopen. Die 4,8 is 4,3 geworden. Manmanman, wat ging ik kapot. Misschien dat als ik het rondje tegen de klok in had gelopen en dus het eerste stuk wind mee ik het wel had gehaald. Maar boeie. Echt kapot, lekker, lang geleden
http://www.endomondo.com/workouts/177978343/5346508komt zeker doordat er een haven is.
Nee hoor, dat is de Engelse naam voor Vlissingen, en een wijk/stadje bij/in New York..quote:Op woensdag 17 april 2013 19:52 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
LOL op Endomondo heet Vlissingen Flushingkomt zeker doordat er een haven is.
(De stad Flushing werd het eerst door Europeanen bewoond in 1645, onder het charter van de West-Indische Compagnie en werd genoemd naar het Nederlandse Vlissingen, de hoofdhaven van de WIC. Oorspronkelijk lag het dorpje Vlissingen vlak bij de nederzetting Nieuw-Amsterdam, het latere New York. Later kreeg het de naam Flushing, dat ook de Engelse benaming voor de Nederlandse stad Vlissingen is. volgens Wikipedia..)![]()
Ja maar de rest van de namen zijn in het Dutchquote:Op woensdag 17 april 2013 19:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is de Engelse naam voor Vlissingen, en een wijk/stadje bij/in New York..
(De stad Flushing werd het eerst door Europeanen bewoond in 1645, onder het charter van de West-Indische Compagnie en werd genoemd naar het Nederlandse Vlissingen, de hoofdhaven van de WIC. Oorspronkelijk lag het dorpje Vlissingen vlak bij de nederzetting Nieuw-Amsterdam, het latere New York. Later kreeg het de naam Flushing, dat ook de Engelse benaming voor de Nederlandse stad Vlissingen is. volgens Wikipedia..)
Oh zo bedoel jequote:Op woensdag 17 april 2013 19:56 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ja maar de rest van de namen zijn in het DutchDat zou kunnen.. vind het wel vreemd.. Kan natuurlijk ook dat er voor de andere plaatsen geen Engelse naam is he..
![]()
![]()
Yupquote:Op woensdag 17 april 2013 19:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh zo bedoel jeDat zou kunnen.. vind het wel vreemd.. Kan natuurlijk ook dat er voor de andere plaatsen geen Engelse naam is he..
Altijd leuk inderdaad om zo vooruitgang van jezelf te merkenquote:Op woensdag 17 april 2013 18:56 schreef Deisyy het volgende:
Leuk om te zien dat ik tijdens dezelfde trainingen van vorige week deze week 200-300 meter meer loop op hetzelfde schema.
http://www.endomondo.com/workouts/177813136/9189629![]()
![]()
The Hague.....quote:Op woensdag 17 april 2013 19:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh zo bedoel jeDat zou kunnen.. vind het wel vreemd.. Kan natuurlijk ook dat er voor de andere plaatsen geen Engelse naam is he..
![]()
Net mijn laatste trainingsronde gelopen voor mijn eerste wedstrijd aankomende zaterdag (5km), had eigenlijk wat meer moeten lopen vind ik naderhand, maar daar is het nu een beetje te laat voor.
http://www.endomondo.com/workouts/177955206/9191691Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
-----![]()
Vandaag nog een extra rustdagje aangezien ik toch anderhalve dag met een gevoelig beentje heb gelopen. Het is inmiddels over, dus ik denk dat het "gewoon" spierpijn was, maar voor de zekerheid alleen maar een stukje gewandeld van iets meer dan 3 km in sloom tempo![]()
![]()
Aber naturlich..quote:Op woensdag 17 april 2013 20:20 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Als het ook de dader is wel ja![]()
Zooo, iDeal geneuzel is ook opgelost, dus Mama-Gup is ook ingeschreven voor Colours by the Sea
MOet ze ook in de OP?!quote:Op woensdag 17 april 2013 20:33 schreef Guppyfriend het volgende:
Zooo, iDeal geneuzel is ook opgelost, dus Mama-Gup is ook ingeschreven voor Colours by the Sea
Hahaha, nee, dat hoeft niet hoorquote:ze heeft geen idee!
Zo, ik heb me ook aangemeld voor het Endomondo team van Fok! :-) Heb het GPS horloge van de Aldi gekocht, een paar dagen terug, en het werkt prima, kan de GPS heel snel vinden en blijft -in ieder geval nu er nog weinig blad aan de bomen zit- ook in het bos mooi de route vastleggen, wat erg leuk is want nu kan ik allerlei kleinere paadjes in die ik op afstandmeten.nl echt niet terug kan vinden als ik het met de hand moet doen.
De hartslagmeter klopt volgens mij veel minder goed, binnen honderd meter al schoot 'ie omhoog tot 200+, maar daar las ik een paar maanden terug dat meer mensen dat hadden bij het begin van hun workout, dat de meter dan op hol lijkt te slaan... Maar ook iets daarna zit er opeens een enorme dip en dan een piek, terwijl dat stuk juist een vlak, mooi fietspad was waar ik heel rustig liep, was totaal niet buiten adem of dergelijke. En nog een stuk verderop, een kronkelpaadje met wat van die kleine zandheuveltjes, wat wel degelijk wat zwaarder was, is niet veel te zien. Sowieso registreert 'ie erg hoog lijkt me, ik heb tot nu toe steeds gelopen op de non-technische methode van rustig adem kunnen halen, nog goed kunnen praten, enzovoort, en dat was allemaal van toepassing op deze run. Ik had de contactpunten natgemaakt volgens de gebruiksaanwijzing, misschien moet 'ie strakker?
http://www.endomondo.com/workouts/178063673/9512995![]()
Zooo, briefing gehad voor as zondag. Negen uur aanwezig zijn in Hilversum, 10 uur op locatie. Dan auto's tegenhouden en altijd blijven lachen. De vijf en 10 km lopen langs mijn standplaats. Dus ik kan Gup gaan spotten
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Eerste looptraining bij club gehad. Erg leuk. Ik schijn mijn knieen hoger moeten optrekken. Dat betekent dus dat ik de hertjesloop onder de knie moet krijgen![]()
Die 10km wordt wel 3 keer gelopen (wedstrijd, recreanten, ladies run). Sta je daar elke keer bij?quote:Op woensdag 17 april 2013 21:19 schreef slacker_nl het volgende:
Zooo, briefing gehad voor as zondag. Negen uur aanwezig zijn in Hilversum, 10 uur op locatie. Dan auto's tegenhouden en altijd blijven lachen. De vijf en 10 km lopen langs mijn standplaats. Dus ik kan Gup gaan spotten![]()
FILMENquote:Op woensdag 17 april 2013 21:22 schreef linebear het volgende:
Eerste looptraining bij club gehad. Erg leuk. Ik schijn mijn knieen hoger moeten optrekken. Dat betekent dus dat ik de hertjesloop onder de knie moet krijgen
(ik hoor maandag wat ik moet veranderen aan mijn pas, maar mijn normale gestrompel is niet het hertjesrennen)
![]()
Joehoe, leukquote:Op woensdag 17 april 2013 21:19 schreef slacker_nl het volgende:
Zooo, briefing gehad voor as zondag. Negen uur aanwezig zijn in Hilversum, 10 uur op locatie. Dan auto's tegenhouden en altijd blijven lachen. De vijf en 10 km lopen langs mijn standplaats. Dus ik kan Gup gaan spottenik doe zondag een heel bescheiden 5km, maar ik ga op je letten
en zwaaien
Wel een lange dag voor je dan! Want mijn 5km, de Oxxio Prestatieloop start pas om 14:50 uur
Uhm, nah dat kan ik jullie niet aan doenquote:Op woensdag 17 april 2013 21:26 schreef Twinky het volgende:
[..]
FILMEN
(ik hoor maandag wat ik moet veranderen aan mijn pas, maar mijn normale gestrompel is niet het hertjesrennen)
![]()
Zulke tips hoop ik ook te krijgen. Volgende week ga ik. Wou eerst deze week maar met het oog op zondag dacht ik dat het handiger is om volgende week eens te kijken.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:22 schreef linebear het volgende:
Eerste looptraining bij club gehad. Erg leuk. Ik schijn mijn knieen hoger moeten optrekken. Dat betekent dus dat ik de hertjesloop onder de knie moet krijgen
Ik ga samen met een vriend, en dan is het leuker als we samen kunnen startenquote:Op woensdag 17 april 2013 21:39 schreef Miezziej het volgende:
Ik loop zondag ook in Hilversum! 10km ladiesrun ding, kwam beter uit met de tijd haha
*vrijwilligersboks* Tof man! Ik ben parcourswacht bij de Lenteloop zondag.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:19 schreef slacker_nl het volgende:
Zooo, briefing gehad voor as zondag. Negen uur aanwezig zijn in Hilversum, 10 uur op locatie. Dan auto's tegenhouden en altijd blijven lachen. De vijf en 10 km lopen langs mijn standplaats. Dus ik kan Gup gaan spotten![]()
Wat een leuke verhalen van Gup en Rob! Echt leuk geschreven allebei, wou dat ik dat kon. Bij mij komt het er nooit echt leuk uit en onderweg let ik ook niet echt goed op voor dingen om me heen. Mja, goed bezig allebei.![]()
Ik heb vandaag mijn compressie-tubes binnen gekregen. Dit is alleen voor om je onderbeen heen, dus geen sokken eraan. Dit zodat ik op mijn vibrams ze ook aan kan doen omdat ik zonder toch weer last krijg van mijn scheenbeen. Natuurlijk moesten ze meteen getest worden dus even lekker een rondje gerend op de hei en door het bos. Was wel erg lekker weer en had het ook best zwaar in het begin, maar toen ik zelf een beetje warm was en ook een beetje ging zweten ging het al een stuk beter. Zo heb ik een lekkere 10km af kunnen leggen zonder veel moeite.
Wel vet druk trouwens, ook met hardlopers, bleef maar 'hoi!' zeggen. Maar wat wil je ook met dit weer, heerlijk!
Spierpijn van zondag was trouwens bijna weg, alleen nog wat in mijn bovenbenen. Gelukkig dus geen last van gehad tijdens het lopen. Morgen dus weer nieuwe spierpijn...![]()
http://www.endomondo.com/workouts/178103523/2368823![]()
Lekker tempoquote:Op woensdag 17 april 2013 21:54 schreef Jero_nimo het volgende:
Wat een leuke verhalen van Gup en Rob! Echt leuk geschreven allebei, wou dat ik dat kon. Bij mij komt het er nooit echt leuk uit en onderweg let ik ook niet echt goed op voor dingen om me heen. Mja, goed bezig allebei.![]()
Ik heb vandaag mijn compressie-tubes binnen gekregen. Dit is alleen voor om je onderbeen heen, dus geen sokken eraan. Dit zodat ik op mijn vibrams ze ook aan kan doen omdat ik zonder toch weer last krijg van mijn scheenbeen. Natuurlijk moesten ze meteen getest worden dus even lekker een rondje gerend op de hei en door het bos. Was wel erg lekker weer en had het ook best zwaar in het begin, maar toen ik zelf een beetje warm was en ook een beetje ging zweten ging het al een stuk beter. Zo heb ik een lekkere 10km af kunnen leggen zonder veel moeite.
Wel vet druk trouwens, ook met hardlopers, bleef maar 'hoi!' zeggen. Maar wat wil je ook met dit weer, heerlijk!
Spierpijn van zondag was trouwens bijna weg, alleen nog wat in mijn bovenbenen. Gelukkig dus geen last van gehad tijdens het lopen. Morgen dus weer nieuwe spierpijn...![]()
http://www.endomondo.com/workouts/178103523/2368823![]()
Bij mij begon het ook met een mooi tempo maar op een gegeven moment (zoals wel vaker) kreeg ik steek in mijn long ofzo vanwege het ademhalen door het hogere tempo.
http://www.endomondo.com/workouts/178113089/7102294Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Je begint inderdaad met een erg mooi tempo, maar probeer niet teveel te forceren tijdens een training he?quote:Op woensdag 17 april 2013 21:59 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Lekker tempo![]()
Bij mij begon het ook met een mooi tempo maar op een gegeven moment (zoals wel vaker) kreeg ik steek in mijn long ofzo vanwege het ademhalen door het hogere tempo.
http://www.endomondo.com/workouts/178113089/7102294Dat kan je dan beter bewaren voor de wedstrijd zondag! Nog 1 keer lopen voor de wedstrijd deze week?
![]()
Nee ik weet het, maar het ging zo lekker.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:07 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Je begint inderdaad met een erg mooi tempo, maar probeer niet teveel te forceren tijdens een training he?Dat kan je dan beter bewaren voor de wedstrijd zondag! Nog 1 keer lopen voor de wedstrijd deze week?
Zaterdag even rustig loslopen zoals je zei.
Daar kan je trouwens wel wat kleine versnellingkjes in doen, maar dan iets van 100/200 meter ofzo. De rest gewoon lekker rustig de boel een beetje losmaken.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:09 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nee ik weet het, maar het ging zo lekker.
Zaterdag even rustig loslopen zoals je zei.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: