abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125362069

Dit topic is voor alle hardlopers, van beginners tot gevorderden. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: Ten commandments for the runner
Wie loopt waar en wanneer google docs

[ Bericht 0% gewijzigd door mosselmossel op 17-04-2013 18:51:24 ]
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_125362092
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 april 2013 18:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Zojuist besloten dat die 8 "nieuwe kilo's" die er in de afgelopen 2 jaar zijn bijgeslopen voor 11 Augustus af moeten... en nog 2 meer. 85 kilo's lean mean running machine. Eye of the tiger.

En zo...
Ik kan ook moeiteloos in gewicht toenemen er af is wat lastiger... :X

[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
  dinsdag 16 april 2013 @ 18:20:15 #3
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_125362157
quote:
15s.gif Op dinsdag 16 april 2013 18:18 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Harder werken :7
F means you're fucked
pi_125362213
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 18:20 schreef YUR het volgende:

[..]

Harder werken :7
Ik denk dat minder lekker eten meer zal helpen daar zit het probleem.
Voortaan maar vies eten kopen :r
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
  dinsdag 16 april 2013 @ 18:24:07 #5
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_125362281
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 18:22 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:

[..]

Ik denk dat minder lekker eten meer zal helpen daar zit het probleem.
Voortaan maar vies eten kopen :r
Er is zo onwijs veel lekker eten dat niet slecht voor je is....dus dat vind ik een kutsmoes :)
F means you're fucked
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 16 april 2013 @ 18:24:23 #6
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_125362290
quote:
15s.gif Op dinsdag 16 april 2013 18:18 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:

[..]

Ik deel je pijn ;(
pi_125362340
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 18:24 schreef YUR het volgende:

[..]

Er is zo onwijs veel lekker eten dat niet slecht voor je is....dus dat vind ik een kutsmoes :)
Ja maar ik ben een carnivoor gelardeerd vlees heerlijk :Y)

Alleen zet het nogal aan.

:6 met je smoesjes

:P
  dinsdag 16 april 2013 @ 18:26:37 #8
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_125362362
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 18:25 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:

[..]

Ja maar ik ben een carnivoor gelardeerd vlees heerlijk :Y)

Alleen zet het nogal aan.

:6 met je smoesjes

:P
Diagnose: Mentaal probleem.

Volgende patient!
F means you're fucked
pi_125362363
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 18:24 schreef YUR het volgende:

[..]

Dat zeg je wel, maar vaak is slecht eten (en veel) toch het lekkerst hoor.
  dinsdag 16 april 2013 @ 18:27:37 #10
123170 alors
zlata1234
pi_125362401
Ik blijf juist altijd op mijn huidige gewicht, ik betwijfel zelfs of ik wel kan afvallen :o is nog nooit gebeurd namelijk... ik hoop dat als straks wat langer en verder loop dat verandert, maar vooralsnog zijn de bijna 17000 kcalorieėn die ik heb verbrand niet aan mijn gewicht terug te zien. Maarja spieren > vet denk ik dan maar :7 Mijn benen zijn wel iets dunner heb ik het idee, maarja die zijn prima, ik val liever ergens anders af...
know'm sayin?
word? word.
pi_125362436
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 18:26 schreef YUR het volgende:

[..]

Diagnose: Mentaal probleem.

Volgende patient!
:( o|O
pi_125362453
Van vlees an sich wordt je toch niet per se dik? Het ligt er een beetje aan wat je ermee doet. Als je zoals ik een matig biefstukje bakt en dan het braadvocht gebruikt om gorgonzolasaus voor bij de pasta maakt, en dan pasta + gorgonzolasaus + biefstuk + een lading pecorino als avondeten neemt is het waarschijnlijk niet zo goed voor de lijn, maar er zijn vast wel gezondere alternatieven voor te bedenken. Lijkt mij. Goede biefstuk eet ik met een broodje en champignons
pi_125362512
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 18:28 schreef hatsaflats het volgende:
Van vlees an sich wordt je toch niet per se dik? Het ligt er een beetje aan wat je ermee doet. Als je zoals ik een matig biefstukje bakt en dan het braadvocht gebruikt om gorgonzolasaus voor bij de pasta maakt, en dan pasta + gorgonzolasaus + biefstuk + een lading pecorino als avondeten neemt is het waarschijnlijk niet zo goed voor de lijn, maar er zijn vast wel gezondere alternatieven voor te bedenken. Lijkt mij. Goede biefstuk eet ik met een broodje en champignons
Je vergeet dat je die biefstuk uiteraard in roomboter bakt...
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_125362539
Vanavond rustige duurloop op het programma met de loopgroep.
Goed voor de vetverbranding ;)
pi_125362583
quote:
99s.gif Op dinsdag 16 april 2013 18:30 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Je vergeet dat je die biefstuk uiteraard in roomboter bakt...
Bijzaak :P
pi_125362960
pi_125363068
Dat ziet er lekker uit!! :9~

Gelukkig heb ik al twee borden nasi op:-) Mijn probleem is dat ik te lekker kan koken, dat ik daarom wel moet sporten. Gelukkig voel ik me daar wel lekker bij
Ben best tevreden maar die buik gaat er maar niet af!!! Maar om nou op een streng dieet te gaan.... mwah...
This whole world is wild at heart and weird on top
pi_125363245
Nieuwe zooltjes en alvast een korte loopbroek gekocht. :)
pi_125363641
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 18:28 schreef hatsaflats het volgende:
Dan nog, van een zware maaltijd wordt je ook niet snel dik als je zo veel loopt als wij allemaal doen ;)

Snoep, snacks, frisdrank, daar zit meestal het probleem.
pi_125363767
Ik weeg mijzelf nooit, maar ben denk wel weer een paar kg te licht na afgelopen zondag. :') Maar ben al weer flink aan het eten om even de calorieen te compenseren van zondag, zijn er toch wel 3500 geweest of zo die er toen in de verbrandingsoven zijn gegaan. :Y)

Net even trap af gegaan tijdens het boodschappen doen, dat voelde ik nog wel... _O-
Jack does it in real time...
pi_125363874
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 18:58 schreef Saysem het volgende:

[..]

Dan nog, van een zware maaltijd wordt je ook niet snel dik als je zo veel loopt als wij allemaal doen ;)

Snoep, snacks, frisdrankBIER, daar zit meestal het probleem.
:+
pi_125363987
Tussendoortjes en dranken zijn wel gevaarlijk ja. Maargoed, ik heb sowieso al moeite met genoeg calorieen binnen krijgen, dus af en toe van die schandalig ongezonde avondmaaltijden kunnen best :)

En nu maar eens kijken wat ik tegenwoordig presteer op de shuttle run test. Ik heb vanaf de tweede klas gespijbeld bij gym, dus het is al even geleden :D
  dinsdag 16 april 2013 @ 19:07:52 #23
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_125364004
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 april 2013 18:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Zojuist besloten dat die 8 "nieuwe kilo's" die er in de afgelopen 2 jaar zijn bijgeslopen voor 11 Augustus af moeten... en nog 2 meer. 85 kilo's lean mean running machine. Eye of the tiger.

En zo...
:9~ :9~

Morgen gaan we samen een rondje zevenhuizerplas lopen.. Swets wat sneller dan ik, en ik zal ook nog wel een stukje moeten wandelen.. die plas rond is 7km en 5 is momenteel echt m'n max...
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 16 april 2013 @ 19:08:51 #24
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_125364048
Hier vandaag in ieder geval weer netjes gegeten. Geen hap teveel :)
  dinsdag 16 april 2013 @ 19:10:22 #25
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_125364109
Trappel trappel...... Ik heb met mijn knieen gezwaaid en nu klaar voor een klein stukkie!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')