Tegenwoordig zijn GPS trackers en 'geofencing' natuurlijk helemaal hip om je vrouw in bedwang te kunnen houden.quote:
Touwtje eraan.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:29 schreef Luigi het volgende:
[..]
Helpt ook tegen weglopende kindjes...?
Bij hem denk ik meer aan een enkelbalquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:29 schreef Luigi het volgende:
[..]
Helpt ook tegen weglopende kindjes...?
Ja, is misschien wel het beste. Eén keer kan ik nog als incident beschouwen. Maar twee keer niet meer. Ik voel wel weer meteen mee met al die vallende kindjes. Geschaafd zijn doet nog best pijn.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:29 schreef Keshet het volgende:
Uhm Livelink, zou je daar niet even mee naar een dokter gaan?
Sterkte!
nou ja, als je daar dan iedere keer over struikelt hou ik het wel bij mijn (financiele) ketting.quote:
haha ja die link legde ik ook meteen. maar livelink, dat klinkt wel wat eng. zeker even naar laten kijken hoor!quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou ja, als je daar dan iedere keer over struikelt hou ik het wel bij mijn (financiele) ketting.
nogal veel om commentaar op te geven qua rommel in dit huisquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:36 schreef Ticootje het volgende:
Commentaar? Ik ben de huishoudster niet. Als het hem niet bevalt weet hij waar de stofzuiger staat.
Ga je gang.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:16 schreef 2cv het volgende:
Ik moest hier klagen over de OP van de PTA SC ...
Dit dus. Ik weet wat dat doet met een persoon. Helaasquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:44 schreef Moonah het volgende:
Lady, ik vind dat best zorgelijk klinken.
Waar teken ik?quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:48 schreef Joene het volgende:
Moet je ook z'n pantoffels aangeven , bier aanvullen en de ab aangeven ? Omdat mijnheer zo hard heeft gewerkt ?
doet Y dat niet ?quote:
En toch he, als je in zo'n situatie zit, duurt het een tijd voordat je het doorhebt en je hebt niet door dat je stukje bij beetje afgebroken wordtquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:49 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk dat de dag dat ik me moet verantwoorden bij Joene, dat dat dezelfde dag is dat Joene hier het huis niet meer in komt.
Dat is namelijk niet normaal hoor. Een keer vragen wat heb je gedaan vandaag? Of waarom heb je geen boodschappen gehaald? Prima. Maar ik heb gewoon mijn eigen leven en bedoeling. Als ik geen zin heb om boodschappen te doen doe ik het lekker niet en dan wacht ik tot we samen gaan. Als ik geen zin heb om te wassen en hij wilt dat de wasmand leeg gaat dan weet hij hoe de machine werkt.
ik vraag elke dag wat je hebt gedaan , maar als interessequote:Op dinsdag 16 april 2013 19:49 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk dat de dag dat ik me moet verantwoorden bij Joene, dat dat dezelfde dag is dat Joene hier het huis niet meer in komt.
Dat is namelijk niet normaal hoor. Een keer vragen wat heb je gedaan vandaag? Of waarom heb je geen boodschappen gehaald? Prima. Maar ik heb gewoon mijn eigen leven en bedoeling. Als ik geen zin heb om boodschappen te doen doe ik het lekker niet en dan wacht ik tot we samen gaan. Als ik geen zin heb om te wassen en hij wilt dat de wasmand leeg gaat dan weet hij hoe de machine werkt.
Misschien wat dominanter gedrag vertonen ?quote:
Ik pas wel op?quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:52 schreef Joene het volgende:
[..]
Misschien wat dominanter gedrag vertonen ?
je hoeft niet gelijk bij je vent weg omdat hij misschien een beetje controle freak is hoorquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:51 schreef Troel het volgende:
[..]
En toch he, als je in zo'n situatie zit, duurt het een tijd voordat je het doorhebt en je hebt niet door dat je stukje bij beetje afgebroken wordt
En weggaan is niet iets wat je in één tel doet natuurlijk, zeker niet als er kinderen zijn en zo
je instrueert de mini nu om je pantoffels te halen ?quote:
Er is er maar 1 de baas.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
"een beetje controle freak" vind ik redelijk zwak uitgedruktquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:53 schreef Joene het volgende:
[..]
je hoeft niet gelijk bij je vent weg omdat hij misschien een beetje controle freak is hoor
Er gaan mensen uit elkaar voor minder.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:54 schreef Luigi het volgende:
Ik HEB gvd geeneens pantoffels. Daar gaat het dus al fout he.
ik ook niet ? En ook geen Bier wat erger isquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:54 schreef Luigi het volgende:
Ik HEB gvd geeneens pantoffels. Daar gaat het dus al fout he.
Dat kan natuurlijk ook niet met zo'n korte ketting J.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:55 schreef Joene het volgende:
[..]
ik ook niet ? En ook geen Bier wat erger isZe heeft weer is geen Bier gehaald
Er staat gewoon bier in de koelkast.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:55 schreef Joene het volgende:
[..]
ik bedoel meer dat er minder rigoureuze oplossingen zijn als je verder wel gelukkig bentquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:54 schreef Troel het volgende:
[..]
"een beetje controle freak" vind ik redelijk zwak uitgedruktMaar hoe dan ook: lady_wrb, ik hoop dat je wel gelukkig bent
Ik heb geen bier, geen pantoffels en geen vent. #fmlquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:56 schreef Troel het volgende:
Ik heb bier. En pantoffels
Maar geen kerel.
Daar gaat dus ook iets verkeerd dan?
En ik heb toch geen geld kut!quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:55 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou ja en dat laatste betwijfelde ik dus in dit geval, ook gezien sommige andere verhalenquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:56 schreef Joene het volgende:
[..]
ik bedoel meer dat er minder rigoureuze oplossingen zijn als je verder wel gelukkig bent
hij is ver zat J . Appie kan gewoon bezorgen op de deurmat maar nog te lui om online te bestellenquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:56 schreef Luigi het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook niet met zo'n korte ketting J.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Er is er maar 1 de baas.Das Jen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
M'n laptop van stroomloos.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:58 schreef Joene het volgende:
[..]
hij is ver zat J . Appie kan gewoon bezorgen op de deurmat maar nog te lui om online te bestellen
Echt? Iedere avond? Wordt je daar niet doodnerveus van?quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:58 schreef lily het volgende:
Ik heb geen pantoffels maar wel een vent die iedere avond mijn voeten masseert
quote:
is toch normaal helpen ?quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:58 schreef Luigi het volgende:
Ach ja. Ik werk in een redelijk 'streng' dorp en door sommige collega's word ik nog wel eens meewarig aangekeken als ik zeg dat ik op mijn vrije dag de was doe, boodschappen doe, de kleine van en naar school transporteer en ook nog eens kook (zoals elke dag eigenlijk). Die snappen dat echt niet. Die blijven dus serieus lekker in bed liggen op hun vrije dag terwijl moeder de vrouw de dingen doet. Maar goed. Dat heeft nog een andere reden naast horkerigheid.
Nee? Is het humor om voor te lachen?quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:00 schreef amaranta het volgende:
Maareh, Luigi, jij was toch van de droge humor?
Heb je die filmpjes van SellTell gezien? Met die wraptastic en die van Blox?
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat denkt mevrouwtje wel ja.
Het gaat de laatste tijd wel weer een stuk beter.
Echt blijf van m'n voeten. Ik zou helemaal para worden.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:59 schreef Luigi het volgende:
[..]
Echt? Iedere avond? Wordt je daar niet doodnerveus van?
Liev.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik kon er wel om lachen.
Ik zal ze eens even opzoeken voor je.
ohja maar dat geeft niets johquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:00 schreef Luigi het volgende:
[..]
Jaja maar dat staat niet in de bijbel he!
Well that escalated quickly.quote:
Bedankt dat jullie mij de ruimte geven om hier even te klagen over een andere SCquote:
Ik ging echt kapot op die wraptasticquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:01 schreef amaranta het volgende:
Wraptastic
http://www.dumpert.nl/mediabase/6536601/3e6b1c91/wraptastic_.html
Blox
http://www.dumpert.nl/med(...)ll_product_blox.html
Oeh lekkerquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:58 schreef lily het volgende:
... een vent die iedere avond mijn voeten masseert
Ik moest 3 keer kijken... is ze helemaal in plaats van of tijdelijk?quote:
Ja die is leuker dan die van blox.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:07 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik ging echt kapot op die wraptastic![]()
.
Ze lijkt aardig ja. Alleen heeft deze vollere lippen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:10 schreef Nijna het volgende:
[..]
Oeh lekker
[..]
Ik moest 3 keer kijken... is ze helemaal in plaats van of tijdelijk?
IN D'N LAAI!!!!quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja die is leuker dan die van blox.
Ik hoor het je denken, waar bewaar ik hem
ja die chick van gtst! Tieten enzo .Maja de nieuwe is dus lelijkquote:
Ohzo. Hm ja ik ben helemaal voor gelijke rechten en vrouwenbeweging en feminisme enzo maar bij GTST trek ik de grens. Dat komt d'r hier niet op.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:11 schreef Joene het volgende:
[..]
ja die chick van gtst! Tieten enzo .Maja de nieuwe is dus lelijk
zo langzaam druipend ?quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
tloopt ur vanaaf als sperma van unu natte kut.
Ja en ze is eerder met verlof gegaan en begin april bevallen (net ff opgezocht).quote:
Jazeker wel. En in de verhaallijn konden ze het niet verwerken want Sjors is onvruchtbaar door bing die nu een kind gaat knutselen met Monica door inseminatie omdat hij kanker had.quote:
oh ik heb vandaag Rode Hoed geïnstalleerd en geconfigt enzo , commandline nerderige shitquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:13 schreef Luigi het volgende:
Ik ben Windows 7 onder Fusion aan het installeren zodat ik Age of Empires 2 HD kan spelen. Hopelijk.
[/nerdtweet]
Ja. Ik vind sperma vies.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:14 schreef Luigi het volgende:
[..]
Heb je wat tegen sperma dat van natte kutten afdruipt ofzo.
Goh, lijkt wel een soap.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jazeker wel. En in de verhaallijn konden ze het niet verwerken want Sjors is onvruchtbaar door bing die nu een kind gaat knutselen met Monica door inseminatie omdat hij kanker had.
alleen als het langzaam druipt denk ik ?quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:14 schreef Luigi het volgende:
[..]
Heb je wat tegen sperma dat van natte kutten afdruipt ofzo.
is dat het ?quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:16 schreef Ticootje het volgende:
Eigenlijk vind ik het hele concept sex erg smerig.
Behoorlijk.quote:
Ik ook hoor. Gezweet en gekets en gedoequote:Op dinsdag 16 april 2013 20:16 schreef Ticootje het volgende:
sex is ook niet bedoeld voor de lekkerquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:16 schreef Ticootje het volgende:
Nou ja. Het is gewoon een hoop gedoe voor 2 minuten rammen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:16 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Gezweet en gekets en gedoe. Gelukkig ben ik al 12,5 jaar bij mijn vrouw dus we hoeven er niet meer aan te doen
.
Nee dat roepen diezelfde op mijn werk dus ook maar ondertussen hebben ze er wel 6 rondlopen he...quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
sex is ook niet bedoeld voor de lekker
Klopt en kinderen heb ik dus genoeg. Klaar mee.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
sex is ook niet bedoeld voor de lekker
Zij hebben dus heel goed begrepen waar sex voor bedoeld is.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:18 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nee dat roepen diezelfde op mijn werk dus ook maar ondertussen hebben ze er wel 6 rondlopen he...
Ik krijg hier al te horen dat een 4e best wel kan. 3 is toch ook druk.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:18 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nee dat roepen diezelfde op mijn werk dus ook maar ondertussen hebben ze er wel 6 rondlopen he...
Waar er 5 eten eten er ook 6quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:19 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik krijg hier al te horen dat een 4e best wel kan. 3 is toch ook druk.
RTV N-H?quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:20 schreef Luigi het volgende:
Wij hebben geen sex wij hebben kanaal 710..
Dat verhaal.quote:
ik heb geen ziggo meer j! Hier is het 28 en dan het kanaal van Kim Hollandquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:20 schreef Luigi het volgende:
Wij hebben geen sex wij hebben kanaal 710..
Datquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:44 schreef Moonah het volgende:
Lady, ik vind dat best zorgelijk klinken.
dan nu maar lachen en kijken hoe vaak ze kanker zeggen!quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:30 schreef Luigi het volgende:
Barbie naakt achter de webcam gaat ook al niet door lees ik net. GVD!
ik lig altijd vlak van het lachen en dat is gezond toch ?quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:33 schreef Luigi het volgende:
Oh ik mag daar niet naar kijken van de huisarts. Bloeddruk enzo.
Vingeren zal ook wel gaan.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:40 schreef Ticootje het volgende:
Als je een borstvergroting hebt gehad kun je wel aftrekken. Fijn om te weten.
Hoe hard kun je falen in je opvoeding.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:40 schreef amaranta het volgende:
Ik heb wel te doen met die moeder van haar. Vind haar best sneu. Hoe ze probeert haar dochters gedrag goed te 'lachen'
Tja....quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hoe hard kun je falen in je opvoeding.
Zonnebank!quote:
omdat het allebei op zus eindigt ?quote:
Jona ook wel trouwensquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:56 schreef Ticootje het volgende:
Ja en de een splijtte de zee en de ander maakte wijn van water. Dus ze hadden allebei wel iets met water ook.
keshet, volgens mij las ik tussendoor ergens nog een lief aanbod van je m.b.t die telefoon, bedankt! maar ik heb inmiddels een andere gevonden, ik kan er een van m'n broertje overnemen.quote:
Hier paste ook wel een 'vind-ik-leuk'quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:47 schreef Spuuglokje het volgende:
Niet dat dát nou zo'n boeiende reactie is, maar ja, je begrijpt wat ik bedoel.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:47 schreef Spuuglokje het volgende:
Niet dat dát nou zo'n boeiende reactie is, maar ja, je begrijpt wat ik bedoel.
Oh leuk TF! Dat worden vast prachtfoto's.quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik hoop dat het morgen een beetje mooi weer is! Dan ga ik fotograferen op de elf fantasy fair
*mental image*quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:08 schreef Spuuglokje het volgende:
Maar als het flink stormt krijg je ook leuke foto's, van die verwilderde pruiken en omhoog geblazen jurken.
Een grafmelodie jaquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:36 schreef Morretje het volgende:
Ongelooflijk zeg, moest elke artiest zn stempel er op drukken ofzo? Het zingt ook zo lekker mee he
de vergelijking kwam mij ook op ja.quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:57 schreef Grijs het volgende:
Ja, vreselijk.
Het refrein lijkt trouwens heel erg op een lied dat we geregeld in de kerk zingen.
haha inderdaad!quote:
Dat zei iemand uit onze kerk ook al op facebook: Vul bij het refrein God in i.p.v. ik en je hebt er een aanbiddingslied bij. Zou niet mijn voorkeur hebben, trouwens.quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Het komt me over alsof W-A niet voor zichzelf kan zorgen en onze begeleiding nodig heeft, het altijd stormt en regent (kan je stilstaan door de regen eigenlijk?) en dat ie niet tot koning maar tot jezus verheven wordt.
als je al niet republikeins was dan werd je het nu alsnog.
ja, is 't echt aan hem gericht?wat een ongepaste toon/tekst. 't lijkt meer of een kind gerustgesteld wordt oid. (maar ik heb 't pas 1 x (met moeite) geluisterd, dus ik heb misschien niet goed opgelet hoor).quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Het komt me over alsof W-A niet voor zichzelf kan zorgen en onze begeleiding nodig heeft, het altijd stormt en regent (kan je stilstaan door de regen eigenlijk?) en dat ie niet tot koning maar tot jezus verheven wordt.
Ja vind ik ook. Mooi lied. En klinkt ook lekker.quote:
Maar nog altijd beter dan: "De dag die je wist dat zou komen is eindelijk hier"quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:03 schreef trui het volgende:
u bleef beleeft...?
sorry, maar dat vind ik ook een tenenkrommend nummer eigenlijk. nog los van die spelfouten in dat filmpje. zo genant, dat betuttelende toontje.
Haahahaah geweldig! Erg leuk gevonden ook wanneer ze zingt 'Ik ga door het lint'quote:
Waaaaaaay ahead of you. Maarja. Feitelijk kan Bea & co. er ook niets aan doen dat half Nederland tegenwoordig te stom is om uit z'n ogen te kijken en niet verder komt dan dit soort SBS vermaak. Daar kan ik d'r dan niet weer op afrekenen eigenlijk.quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:57 schreef debuurvrouw het volgende:
juist wel doen. ik heb net zo'n enorm ontspannende slappe lachbui gehad ervan.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:22 schreef Luigi het volgende:
Ik hoor al dat ik weer niks mis aan het koningsliedgebeuren. Ga er maar ook niet naar op zoek dan, qua bloeddruk.
Ik heb de W van Wentelteefjes al achter de kiezen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:25 schreef trui het volgende:
ja he, dat vond ik ook grappig.
ik ga zometeen voor de W van Worteltjestaart.
Die andere 2, zijn dat ook volwassenen?quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:39 schreef Luigi het volgende:
Oeh, wij gaan vanavond ook uit eten! Zou het in de lucht zitten? (Ok, niet met z'n 2-en maar 4-en maar toch! Weg is weg).
Ja. Collega + vrouw.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:40 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Die andere 2, zijn dat ook volwassenen?
den tweede, en van de middelbare school. naast cito en advies van de juf ook een toelatingstest en een gesprek. en dat laatste is dus vanavond.quote:
op zich voldoet hij aan de voorwaarden. Maar ze geven aan strenger geworden te zijn. Dus ik vind het onzettend spannend. Vooral omdat hij het zelf zo graag wil. Er waren ontzettend veel aanmeldingen dus er moeten kinderen afvallen. en ja, dan is het maar net hoe het gaat. Als er heel veel kinderen zijn met een hogere citoscore kan ie best afvallen ben ik bang....quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:48 schreef Grijs het volgende:
Is er een grote kans dat hij wordt aangenomen of is daar nog niets over te zeggen?
Brrr. Kan ik me voorstellen. Gewroet in je smoel is altijd zo k*t.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:18 schreef Saffier het volgende:
Ik heb net gehoord dat mijn kaakoperatie (die van afgelopen oktober waar ik zoveel gezeik mee kreeg met m'n collega) over moet![]()
![]()
24 mei en ik zie er enorm tegenop.
Heb ik al aangevraagd idd. Ze hebben 2 soorten op voorraad. Zodra ik de bloeduitslagen heb kan ik nog specifieker zijn ipv dat ze gaan gokken welke beter valt bij me.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:38 schreef Ticootje het volgende:
Misschien kunnen ze een andere verdoving geven??
heerlijk! Hier ook een speelvriendje en dat gaat op zich wel goed, ware het niet dat Jochem heel moe is en dat werkt niet echt mee.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:33 schreef Brighteyes het volgende:
Woei! Van de twee kinderen plus vriendinnetje naar helemaal alleen thuis!
Oscar wilde ook graag bij iemand spelen dus die speelt nu bij een achterbuurjongetje.
En Sasha's vriendinnetje wilde thuis spelen en Sasha ging mee.
*rust* *stil* *mooi*
Gezogen, gedweild... Tijd voor mezelf!
Saffier, wat kl*te joh!
quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:36 schreef miss_sly het volgende:
BE, ik zie het nu pas, ik sta in je sig![]()
oh bah bah bah. Gelijk even de ha bellenquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:45 schreef Saffier het volgende:
Gatverdegatvetdegatver!!! Uitbraak van wormen op school. Helaas slaat het mijn deur niet over
Dat gaat echt supersnel, vlgs mij binnen 24 uur moeten ze dood zijn hoor.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:49 schreef Saffier het volgende:
Hij heeft al de eerste pil op. Ben alleen benieuwd wanneer die krengen dood moeten zijn na zo'n pil.
Je kan dat tegenwoordig bij elke drogist halen gelukkig.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:47 schreef Vicky het volgende:
[..]
oh bah bah bah. Gelijk even de ha bellen
Ja hoor, ik heb heerlijk genikst, maar ik had net gezogen en stond op het punt te gaan dweilen toen Sasha weg ging, dus vandaaf nog even afgemaakt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:12 schreef livelink het volgende:
Wormenpillen heb ik standaard in huis. Want dat ontdek je altijd pas 's avonds of 's nachts als ze niet kunnen slapen van een 'prikkont'. En als je ze eenmaal nodig hebt, moet je meteen met het hele gezin en 14 dagen later weer, dus dan gaat het ook meteen hard.
Brighteyes, geniet van de rust. Ga je naast al die huishoudelijke klusjes ook gewoon lekker even niks doen?
Goeie! Tnx!quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:09 schreef debuurvrouw het volgende:
En na het opstaan even de handjes wassen en nagels borstelen. Sowieso extra goede handhygiene maar na het opstaan vooral omdat je dan in je slaap aan je gat gekrabt kan hebben enzo
Succes met bestrijden!
welnee joh, dat spul verkopen ze gewoon bij de drogist hoor! mebendazol van kruitvat eigen merkt iets van een euro per doosjequote:Op vrijdag 19 april 2013 14:47 schreef Vicky het volgende:
[..]
oh bah bah bah. Gelijk even de ha bellen
vlooiendruppels? die gooi ik altijd bij de katten in de nek als ze ontwormd zijn. (dr was iets met wormen en vlooien, maar wat weet ik niet preciesquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:47 schreef Saffier het volgende:
[..]
Goeie! Tnx!
Hij zit de laatste tijd ineens veel met zijn vingers in zijn mond. Ik vind het maar lastig af te leren.
Bij de apotheek van de week 2 moeders buiten mijzelf gezien voor tabletjes en op het schoolplein hoorde ik er meer over praten.
Al het beddengoed is met mijn ouders mee (echt, zou niet weten wat ik zonder ze moet!!) alle handdoeken in de was, alle deurklinken -posten en trekschakelaars voor de lichten op oa de slaapkamers zijn schoon en zelfs voor de katten heb ik maar een kuurtje aangeschaft. Kwam mijn moeder mee.
Nog wat gemist?
Klinkt inderdaad wel logisch jaquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:05 schreef debuurvrouw het volgende:
Volgens mij geen oorzakelijk verband. Alleen dat als je wormen hebt je jezelf steeds weer besmet door eitjes onder je nagels
bij de boerenbond kan je tabaksstelen kopen. veel goedkoper dan shag en je die bossen zijn echt groot.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:51 schreef Saffier het volgende:
Ik wel. Komende tijd dagelijks. Op school durf ik daar echt niet zo zeker van te zijn. Heb nu alles een keer extra gedaan. De trekschakelaars doe ik ook echt niet elke week, de trapleuming wanneer ik eraan denk en het beddengoed van de kinderen meestal om de week (tenzij ongelukjes/ veel zweet/ vul maar in).
Nu dus even alle punten op de i zeg maar.
Lady-wrb even goedkoop los tabak halen en dat onderin hun nesten leggen. Dat gaat luis tegen bij parkieten. Misschien werkt het ook bij kippen?
quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:43 schreef Ticootje het volgende:
Maar deurklinken maak je toch sowieso elke week wel een keer schoon???
jup, wat ik verwachtte, maar niet waar zoon op hoopte en naartoe werkte.quote:
Ik ben gestoord hoor.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mijn laatste keer was ws de kraamhulp. Of de studentenpoets moet onvermoede talenten hebben, maar dat betwijfel ik zeer.
wel sneu voor hem, heeftie een plan b?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, het is echt jammer. Ik vind het vooral jammer voor hem, hij wilde het zó graag. Maar goed, hij kan nu wel zijn eigen weg gaan en dat is misschien ook wel nodig. Of goed.
Gelukkig. Ik dacht al dat ik vies was.quote:
gewoon zelfde niveau maar dan zonder de extra vakken. Dus geen man overboord hoor.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:53 schreef simmu het volgende:
[..]
wel sneu voor hem, heeftie een plan b?
Wat jammer voor hem. Vindt hij het moeilijk?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, het is echt jammer. Ik vind het vooral jammer voor hem, hij wilde het zó graag. Maar goed, hij kan nu wel zijn eigen weg gaan en dat is misschien ook wel nodig. Of goed.
jammer zegquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jup, wat ik verwachtte, maar niet waar zoon op hoopte en naartoe werkte.heel jammer voor hem, uiteindelijk wel het beste denk ik.
Ja ik dus wel. Het is een soort tik. Ik moet gewoon alles schoon en opgeruimd.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:04 schreef Saffier het volgende:
[..]
Wat jammer voor hem. Vindt hij het moeilijk?
Ik doelde ook op wc/badkamerdeurklinken. Nu heb ik ze allemaal gepakt. Die van de kinderkamers doe ik ook alleen als ik eraan denk.
Ik heb juist een lichte trap. Blijk je ook van alles op te zien. En de trapleuning heb ik voor het eerst gedaan sinds ze hangen ( maand of 2/3 nu). Scheelde een paar tinten![]()
Ik ben echt geen poetsmiep
Ach wat sneu. Maar hopelijk denkt hij daar over een jaartje anders over.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
gewoon zelfde niveau maar dan zonder de extra vakken. Dus geen man overboord hoor.maar ja, het is niet wat hij wilde, hij wilde de plus vakken.
Ik wacht er ook opquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:10 schreef Ticootje het volgende:
En met tik bedoel ik ook echt dat ik niet kan slapen als er natte was in de machine zit ofzo.
Lees bij mij; als ik ongesteld moet wordenquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:46 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb et alleen als ik chagrijnig ben. Dan ga ik opruimen en schoonmaken.
kunnen die extra vakken in een later stadium niet alsnog dan? ik heb mavo, havo en vwo gedaan. mavo + havo met 6 vakken en op het vwo ben ik toen naar 8 gesprongenquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
gewoon zelfde niveau maar dan zonder de extra vakken. Dus geen man overboord hoor.maar ja, het is niet wat hij wilde, hij wilde de plus vakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |