Tegenwoordig zijn GPS trackers en 'geofencing' natuurlijk helemaal hip om je vrouw in bedwang te kunnen houden.quote:
Touwtje eraan.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:29 schreef Luigi het volgende:
[..]
Helpt ook tegen weglopende kindjes...?
Bij hem denk ik meer aan een enkelbalquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:29 schreef Luigi het volgende:
[..]
Helpt ook tegen weglopende kindjes...?
Ja, is misschien wel het beste. Eén keer kan ik nog als incident beschouwen. Maar twee keer niet meer. Ik voel wel weer meteen mee met al die vallende kindjes. Geschaafd zijn doet nog best pijn.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:29 schreef Keshet het volgende:
Uhm Livelink, zou je daar niet even mee naar een dokter gaan?
Sterkte!
nou ja, als je daar dan iedere keer over struikelt hou ik het wel bij mijn (financiele) ketting.quote:
haha ja die link legde ik ook meteen. maar livelink, dat klinkt wel wat eng. zeker even naar laten kijken hoor!quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou ja, als je daar dan iedere keer over struikelt hou ik het wel bij mijn (financiele) ketting.
nogal veel om commentaar op te geven qua rommel in dit huisquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:36 schreef Ticootje het volgende:
Commentaar? Ik ben de huishoudster niet. Als het hem niet bevalt weet hij waar de stofzuiger staat.
Ga je gang.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:16 schreef 2cv het volgende:
Ik moest hier klagen over de OP van de PTA SC ...
Dit dus. Ik weet wat dat doet met een persoon. Helaasquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:44 schreef Moonah het volgende:
Lady, ik vind dat best zorgelijk klinken.
Waar teken ik?quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:48 schreef Joene het volgende:
Moet je ook z'n pantoffels aangeven , bier aanvullen en de ab aangeven ? Omdat mijnheer zo hard heeft gewerkt ?
doet Y dat niet ?quote:
En toch he, als je in zo'n situatie zit, duurt het een tijd voordat je het doorhebt en je hebt niet door dat je stukje bij beetje afgebroken wordtquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:49 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk dat de dag dat ik me moet verantwoorden bij Joene, dat dat dezelfde dag is dat Joene hier het huis niet meer in komt.
Dat is namelijk niet normaal hoor. Een keer vragen wat heb je gedaan vandaag? Of waarom heb je geen boodschappen gehaald? Prima. Maar ik heb gewoon mijn eigen leven en bedoeling. Als ik geen zin heb om boodschappen te doen doe ik het lekker niet en dan wacht ik tot we samen gaan. Als ik geen zin heb om te wassen en hij wilt dat de wasmand leeg gaat dan weet hij hoe de machine werkt.
ik vraag elke dag wat je hebt gedaan , maar als interessequote:Op dinsdag 16 april 2013 19:49 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk dat de dag dat ik me moet verantwoorden bij Joene, dat dat dezelfde dag is dat Joene hier het huis niet meer in komt.
Dat is namelijk niet normaal hoor. Een keer vragen wat heb je gedaan vandaag? Of waarom heb je geen boodschappen gehaald? Prima. Maar ik heb gewoon mijn eigen leven en bedoeling. Als ik geen zin heb om boodschappen te doen doe ik het lekker niet en dan wacht ik tot we samen gaan. Als ik geen zin heb om te wassen en hij wilt dat de wasmand leeg gaat dan weet hij hoe de machine werkt.
Misschien wat dominanter gedrag vertonen ?quote:
Ik pas wel op?quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:52 schreef Joene het volgende:
[..]
Misschien wat dominanter gedrag vertonen ?
je hoeft niet gelijk bij je vent weg omdat hij misschien een beetje controle freak is hoorquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:51 schreef Troel het volgende:
[..]
En toch he, als je in zo'n situatie zit, duurt het een tijd voordat je het doorhebt en je hebt niet door dat je stukje bij beetje afgebroken wordt
En weggaan is niet iets wat je in één tel doet natuurlijk, zeker niet als er kinderen zijn en zo
je instrueert de mini nu om je pantoffels te halen ?quote:
Er is er maar 1 de baas.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
"een beetje controle freak" vind ik redelijk zwak uitgedruktquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:53 schreef Joene het volgende:
[..]
je hoeft niet gelijk bij je vent weg omdat hij misschien een beetje controle freak is hoor
Er gaan mensen uit elkaar voor minder.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:54 schreef Luigi het volgende:
Ik HEB gvd geeneens pantoffels. Daar gaat het dus al fout he.
ik ook niet ? En ook geen Bier wat erger isquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:54 schreef Luigi het volgende:
Ik HEB gvd geeneens pantoffels. Daar gaat het dus al fout he.
Dat kan natuurlijk ook niet met zo'n korte ketting J.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:55 schreef Joene het volgende:
[..]
ik ook niet ? En ook geen Bier wat erger isZe heeft weer is geen Bier gehaald
Er staat gewoon bier in de koelkast.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:55 schreef Joene het volgende:
[..]
ik bedoel meer dat er minder rigoureuze oplossingen zijn als je verder wel gelukkig bentquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:54 schreef Troel het volgende:
[..]
"een beetje controle freak" vind ik redelijk zwak uitgedruktMaar hoe dan ook: lady_wrb, ik hoop dat je wel gelukkig bent
Ik heb geen bier, geen pantoffels en geen vent. #fmlquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:56 schreef Troel het volgende:
Ik heb bier. En pantoffels
Maar geen kerel.
Daar gaat dus ook iets verkeerd dan?
En ik heb toch geen geld kut!quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:55 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou ja en dat laatste betwijfelde ik dus in dit geval, ook gezien sommige andere verhalenquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:56 schreef Joene het volgende:
[..]
ik bedoel meer dat er minder rigoureuze oplossingen zijn als je verder wel gelukkig bent
hij is ver zat J . Appie kan gewoon bezorgen op de deurmat maar nog te lui om online te bestellenquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:56 schreef Luigi het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook niet met zo'n korte ketting J.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Er is er maar 1 de baas.Das Jen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
M'n laptop van stroomloos.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:58 schreef Joene het volgende:
[..]
hij is ver zat J . Appie kan gewoon bezorgen op de deurmat maar nog te lui om online te bestellen
Echt? Iedere avond? Wordt je daar niet doodnerveus van?quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:58 schreef lily het volgende:
Ik heb geen pantoffels maar wel een vent die iedere avond mijn voeten masseert
quote:
is toch normaal helpen ?quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:58 schreef Luigi het volgende:
Ach ja. Ik werk in een redelijk 'streng' dorp en door sommige collega's word ik nog wel eens meewarig aangekeken als ik zeg dat ik op mijn vrije dag de was doe, boodschappen doe, de kleine van en naar school transporteer en ook nog eens kook (zoals elke dag eigenlijk). Die snappen dat echt niet. Die blijven dus serieus lekker in bed liggen op hun vrije dag terwijl moeder de vrouw de dingen doet. Maar goed. Dat heeft nog een andere reden naast horkerigheid.
Nee? Is het humor om voor te lachen?quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:00 schreef amaranta het volgende:
Maareh, Luigi, jij was toch van de droge humor?
Heb je die filmpjes van SellTell gezien? Met die wraptastic en die van Blox?
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat denkt mevrouwtje wel ja.
Het gaat de laatste tijd wel weer een stuk beter.
Echt blijf van m'n voeten. Ik zou helemaal para worden.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:59 schreef Luigi het volgende:
[..]
Echt? Iedere avond? Wordt je daar niet doodnerveus van?
Liev.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik kon er wel om lachen.
Ik zal ze eens even opzoeken voor je.
ohja maar dat geeft niets johquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:00 schreef Luigi het volgende:
[..]
Jaja maar dat staat niet in de bijbel he!
Well that escalated quickly.quote:
Bedankt dat jullie mij de ruimte geven om hier even te klagen over een andere SCquote:
Ik ging echt kapot op die wraptasticquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:01 schreef amaranta het volgende:
Wraptastic
http://www.dumpert.nl/mediabase/6536601/3e6b1c91/wraptastic_.html
Blox
http://www.dumpert.nl/med(...)ll_product_blox.html
Oeh lekkerquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:58 schreef lily het volgende:
... een vent die iedere avond mijn voeten masseert
Ik moest 3 keer kijken... is ze helemaal in plaats van of tijdelijk?quote:
Ja die is leuker dan die van blox.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:07 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik ging echt kapot op die wraptastic![]()
.
Ze lijkt aardig ja. Alleen heeft deze vollere lippen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:10 schreef Nijna het volgende:
[..]
Oeh lekker
[..]
Ik moest 3 keer kijken... is ze helemaal in plaats van of tijdelijk?
IN D'N LAAI!!!!quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja die is leuker dan die van blox.
Ik hoor het je denken, waar bewaar ik hem
ja die chick van gtst! Tieten enzo .Maja de nieuwe is dus lelijkquote:
Ohzo. Hm ja ik ben helemaal voor gelijke rechten en vrouwenbeweging en feminisme enzo maar bij GTST trek ik de grens. Dat komt d'r hier niet op.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:11 schreef Joene het volgende:
[..]
ja die chick van gtst! Tieten enzo .Maja de nieuwe is dus lelijk
zo langzaam druipend ?quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
tloopt ur vanaaf als sperma van unu natte kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |