Ja en ze is eerder met verlof gegaan en begin april bevallen (net ff opgezocht).quote:
Jazeker wel. En in de verhaallijn konden ze het niet verwerken want Sjors is onvruchtbaar door bing die nu een kind gaat knutselen met Monica door inseminatie omdat hij kanker had.quote:
oh ik heb vandaag Rode Hoed geïnstalleerd en geconfigt enzo , commandline nerderige shitquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:13 schreef Luigi het volgende:
Ik ben Windows 7 onder Fusion aan het installeren zodat ik Age of Empires 2 HD kan spelen. Hopelijk.
[/nerdtweet]
Ja. Ik vind sperma vies.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:14 schreef Luigi het volgende:
[..]
Heb je wat tegen sperma dat van natte kutten afdruipt ofzo.
Goh, lijkt wel een soap.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jazeker wel. En in de verhaallijn konden ze het niet verwerken want Sjors is onvruchtbaar door bing die nu een kind gaat knutselen met Monica door inseminatie omdat hij kanker had.
alleen als het langzaam druipt denk ik ?quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:14 schreef Luigi het volgende:
[..]
Heb je wat tegen sperma dat van natte kutten afdruipt ofzo.
is dat het ?quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:16 schreef Ticootje het volgende:
Eigenlijk vind ik het hele concept sex erg smerig.
Behoorlijk.quote:
Ik ook hoor. Gezweet en gekets en gedoequote:Op dinsdag 16 april 2013 20:16 schreef Ticootje het volgende:
sex is ook niet bedoeld voor de lekkerquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:16 schreef Ticootje het volgende:
Nou ja. Het is gewoon een hoop gedoe voor 2 minuten rammen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:16 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Gezweet en gekets en gedoe. Gelukkig ben ik al 12,5 jaar bij mijn vrouw dus we hoeven er niet meer aan te doen
.
Nee dat roepen diezelfde op mijn werk dus ook maar ondertussen hebben ze er wel 6 rondlopen he...quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
sex is ook niet bedoeld voor de lekker
Klopt en kinderen heb ik dus genoeg. Klaar mee.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
sex is ook niet bedoeld voor de lekker
Zij hebben dus heel goed begrepen waar sex voor bedoeld is.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:18 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nee dat roepen diezelfde op mijn werk dus ook maar ondertussen hebben ze er wel 6 rondlopen he...
Ik krijg hier al te horen dat een 4e best wel kan. 3 is toch ook druk.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:18 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nee dat roepen diezelfde op mijn werk dus ook maar ondertussen hebben ze er wel 6 rondlopen he...
Waar er 5 eten eten er ook 6quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:19 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik krijg hier al te horen dat een 4e best wel kan. 3 is toch ook druk.
RTV N-H?quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:20 schreef Luigi het volgende:
Wij hebben geen sex wij hebben kanaal 710..
Dat verhaal.quote:
ik heb geen ziggo meer j! Hier is het 28 en dan het kanaal van Kim Hollandquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:20 schreef Luigi het volgende:
Wij hebben geen sex wij hebben kanaal 710..
Datquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:44 schreef Moonah het volgende:
Lady, ik vind dat best zorgelijk klinken.
dan nu maar lachen en kijken hoe vaak ze kanker zeggen!quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:30 schreef Luigi het volgende:
Barbie naakt achter de webcam gaat ook al niet door lees ik net. GVD!
ik lig altijd vlak van het lachen en dat is gezond toch ?quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:33 schreef Luigi het volgende:
Oh ik mag daar niet naar kijken van de huisarts. Bloeddruk enzo.
Vingeren zal ook wel gaan.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:40 schreef Ticootje het volgende:
Als je een borstvergroting hebt gehad kun je wel aftrekken. Fijn om te weten.
Hoe hard kun je falen in je opvoeding.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:40 schreef amaranta het volgende:
Ik heb wel te doen met die moeder van haar. Vind haar best sneu. Hoe ze probeert haar dochters gedrag goed te 'lachen'
Tja....quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hoe hard kun je falen in je opvoeding.
Zonnebank!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |