Kopje koffie? :$quote:
heb ik al op =$ ga wel even douchen ofzoquote:Op dinsdag 16 april 2013 12:26 schreef Dqod het volgende:
Wat is dit voor schrale TT Sally
[..]
Kopje koffie? :$
Doe eens normaal.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Graag gedaan, maar zo kan ie wel weer.
Lekker hoor :$quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
heb ik al op =$ ga wel even douchen ofzo
Nee.quote:
Geen opmerking over haar knieen?quote:
Ik accepteer je veertje zoals hij is hoorquote:
Nee, die interesseren me niks.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Geen opmerking over haar knieen?
Oh dan is het goed.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik accepteer je veertje zoals hij is hoor
TIETENquote:Op dinsdag 16 april 2013 12:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Geen opmerking over haar knieen?
Ik zeg geen nee tegen veertjes.quote:
quote:
Daar twijfel ik niet aan.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zeg geen nee tegen veertjes.
quote:
Jij snapt hetquote:
Het spijt me niet.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij snapt het![]()
Nu moet ik btw wel de hele tijd denken aan SMB3 met dat veertje..
SMB3 is nooit meer hetzelfde, bedankt he
quote:
Je hebt zelf.. een gezichtje..quote:
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt zelf.. een gezichtje..
Ze kijkt wel een beetje ongemakkelijk daar.quote:
Zo zou jij ook kijken als ik mijn vuist in jouw anus stop, denk ik.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze kijkt wel een beetje ongemakkelijk daar.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zo zou jij ook kijken als ik mijn vuist in jouw anus stop, denk ik.
Gvdquote:
Denk wel meer dan een beetje ongemakkelijk.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zo zou jij ook kijken als ik mijn vuist in jouw anus stop, denk ik.
Begrijp ik wel hoor, zou beginnen met een vinger dus maak je maar geen zorgen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denk wel meer dan een beetje ongemakkelijk.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:54 schreef BobbyB het volgende:
Hier staat de rest. ok doei
http://imgur.com/a/O3dzu
quote:
quote:
Wees eens lekker concreet johquote:
Oké, zal ik doen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wees eens lekker concreet joh
quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een mantelpakje gekocht_
Het ziet er wel goed uit, maar echt raar, omdat ik nooit zulke nette kleding draag eigenlijk.
Pics?quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het ziet er wel goed uit, maar echt raar, omdat ik nooit zulke nette kleding draag eigenlijk.
Hahaha, waarom koop je het dan, wanneer wil je je het gaan dragen?quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Omdat CB het al had gezegd dacht ik dat jij dus weer serieus wasquote:Op dinsdag 16 april 2013 04:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Wil je me nu vertellen dat je de inside joke niet snapte GVD vergiet for brains.
quote:
Jaquote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:59 schreef Silentalarm het volgende:
PICS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Opbokken, ik eerstquote:
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH EAT YOUR HEART OUTquote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH EAT YOUR HEART OUT
quote:
Wat voor partijtje is dat dan dat je moeilijk gaat lopen?quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:01 schreef Silentalarm het volgende:
Lijkt me trouwens wel een partijtje moeilijk lopen zo'n mantelpakje.
Binnenkort begrafenis en ik moest nog wat hebben voor misschien sollicitatiegesprekkenquote:Op dinsdag 16 april 2013 12:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Hahaha, waarom koop je het dan, wanneer wil je je het gaan dragen?
quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Binnenkort begrafenis en ik moest nog wat hebben voor misschien sollicitatiegesprekken
Dus eigenlijk kwam het wel goed uit
Je vermoed dat het iemand anders wel is?quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:02 schreef Dqod het volgende:
Ik ruik vis en nee ik ben het niet vieze lijers
gangbang partyquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat voor partijtje is dat dan dat je moeilijk gaat lopen?
Bonnie misschienquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Je vermoed dat het iemand anders wel is?
Affreusquote:
Mwah... valt wel mee.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:01 schreef Silentalarm het volgende:
Lijkt me trouwens wel een partijtje moeilijk lopen zo'n mantelpakje.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat voor partijtje is dat dan dat je moeilijk gaat lopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welke bon... najaquote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:03 schreef Silentalarm het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:
quote:
Goed zo.quote:
LAAT ME OFSO :Squote:
Wil je misschien wat chocola?quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je misschien wat chocola?
Ruilen? Kapot warmquote:
quote:
Heck yeahquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ik heb veel chocola.. je mag wel wat van mij
En ik ga nu weg doei
OPBOKKENquote:
Lust er wel twee nu.quote:
Waarom doe je zo gemeen, dacht dat we iets speciaals hadden, waarom nu zo? :s:Squote:
Hebben we ook, maar je moet t maar verdienen van me.. Je weet wat je te doen staat dusquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom doe je zo gemeen, dacht dat we iets speciaals hadden, waarom nu zo? :s:S
Ik had gister voor het eerst sinds lange tijd weer eens een mars. Viel me eigenlijk best tegen. Kleverig enzo.quote:
Oké, ik zal wel leuk liedje voor je zingen. Komtie eh:quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hebben we ook, maar je moet t maar verdienen van me.. Je weet wat je te doen staat dus
Je moet het ook niet in je gezicht uitsmeren, gekkie.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:10 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik had gister voor het eerst sinds lange tijd weer eens een mars. Viel me eigenlijk best tegen. Kleverig enzo.
Wat.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:09 schreef Silentalarm het volgende:
Dit idee zeg maar, maar dan een ander model & kleur.
[ afbeelding ]
Klaargekomen :$ *geeft chocola*quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké, ik zal wel leuk liedje voor je zingen. Komtie eh:
baby baby baby oooh
like baby baby baby nooo
like baby baby baby ooh
I thought you'd aldways be mine
Zal jou er eens twee geven.quote:
Had laatst enorm zin in een Lion, kon die shit niet vinden in de AH. I was like: quuueeequote:Op dinsdag 16 april 2013 13:10 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik had gister voor het eerst sinds lange tijd weer eens een mars. Viel me eigenlijk best tegen. Kleverig enzo.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké, ik zal wel leuk liedje voor je zingen. Komtie eh:
baby baby baby oooh
like baby baby baby nooo
like baby baby baby ooh
I thought you'd aldways be mine
Lekker. :$:$quote:
Te makkelijk.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Keek ik scheel, lag het voor m'n neus, haha.
Ja, jij wel eh, snoeperd.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zou ze flink onder handen nemen, die twee.
Hou op.quote:
Zeker.. Ik ejaculeer er lustig op los, doe je mee? :$quote:
Shit.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hou op.Is een doorn in het oog, haha.
Dat is toch ongelofelijk relaxed? Zondagochtend wakker worden, dat ding aantrekken en de hele dag niet meer van de bank af komen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja sure, waarom niet. :$:$quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zeker.. Ik ejaculeer er lustig op los, doe je mee? :$
Luv joe bbyquote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:15 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dat is toch ongelofelijk relaxed? Zondagochtend wakker worden, dat ding aantrekken en de hele dag niet meer van de bank af komen.Ik koop alleen kleding waarmee ik mij ook in het openbaar kan vertonen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:15 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dat is toch ongelofelijk relaxed? Zondagochtend wakker worden, dat ding aantrekken en de hele dag niet meer van de bank af komen.Gewoon snuggieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Droogneuken, haha.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:16 schreef Chloroform het volgende:
Mijn föhn is overigens kapot dus nu moet ik wachten tot m'n haar droog is, duurt lang, haha.
Omg, luvjoetoo bby. :$:$quote:
Jij vertoont je in het openbaar in je latexpakje? NICE.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik koop alleen kleding waarmee ik mij ook in het openbaar kan vertonen.
Jij hebt geen chill kleding?quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
TERING, Zosk, koest, in je mand, down boy, doe rustig.quote:
haha met je wow kledijquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
quote:
Wil een Assasins Creed outfit :$quote:
Laat me. :squote:Op dinsdag 16 april 2013 13:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
TERING, Zosk, koest, in je mand, down boy, doe rustig.
Bemoei je er niet tegen, en waarom moet de rest dat weten?quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij vertoont je in het openbaar in je latexpakje? NICE.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Wil een Assasins Creed outfit :$
Yes.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Wil een Assasins Creed outfit :$
Geef het me, ik zal je rijkelijk belonenquote:
Oh vind ik heel chilll. Maar zo'n pak uit 1 stuk lijkt me echt zo chill zitten.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij vindt een joggingsbroek niet chill genoeg?
Bek houden, yoegoboy.quote:
Klein beetje voorvochtquote:
Koop er eentje en plaats hier een review.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:19 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Oh vind ik heel chilll. Maar zo'n pak uit 1 stuk lijkt me echt zo chill zitten.
Je bent zelf.quote:
Met chocola?quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geef het me, ik zal je rijkelijk belonen
Jij zit je te fappen op die negerin rechtsachter eh, haha.quote:
Waar je die chocola maar wilt sgatjquote:
WOW JEZUSquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij zit je te fappen op die negerin rechtsachter eh, haha.
Jij.quote:
Oh wow. :$:$quote:
Die legging ook echt.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
WOW JEZUSnog niet gezien
Wel vet tshirt
Je gifje is niet grappig en jij ook niet. Kusje op je bolleboosje.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zal jou bek eens laten houden.
[ afbeelding ]
Waarom is ze eigenlijk zo donker gemaakt?quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zal jou bek eens laten houden.
[ afbeelding ]
Als ik hem grappig vind dan is al het andere onbelangrijk.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je gifje is niet grappig en jij ook niet. Kusje op je bolleboosje.
Dat is een exacte replica van mij, ben alleen niet zo donker, haha.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:23 schreef Dqod het volgende:
Door dat stomme hoerenplaatje word ik steeds nieuwsgieriger naar Chloro's looks.. FML.. Niemand gunt mij enige voldoening
Zomer tan.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom is ze eigenlijk zo donker gemaakt?
Zolang je maar gelukkig bent bby.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als ik hem grappig vind dan is al het andere onbelangrijk.
[ afbeelding ]
Dit heeft zij eerder ontkend. Mooi om te zien dat ze toegeeft.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is een exacte replica van mij, ben alleen niet zo donker, haha.
Ik geloof niet dat jij op een Snoopycartoon lijkt :$quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is een exacte replica van mij, ben alleen niet zo donker, haha.
Die dingen kosten dus ¤140,-. Dat is het me dan weer niet waard.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Koop er eentje en plaats hier een review.
Ben zomerneger.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wel nice als je zo bruin wordt in de zomer.
Geloof het toch maar. :$quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij op een Snoopycartoon lijkt :$
Damn, nee inderdaad.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:25 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Die dingen kosten dus ¤140,-. Dat is het me dan weer niet waard.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die legging ook echt.Als je even vluchtig kijkt, lijkt het net of ze blote benen heeft, eerrgggghhh.
Daar moet ik het dan maar mee doenquote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]_____!!!!!!!! ook gewoon nadat je dit zei zag ik dat het leggings of panties of whatever zijn
Raar dat jij al die details ziet.. of zit je neus voor het object op de voorgrond?
hahahahaha ;D doorn.. haha in, het... oog xD klessik !quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]_!
Ja, zoals ik eerder al zei, een doorn in het oog eh, haha.
Doe normaal.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hahahahaha ;D doorn.. haha in, het... oog xD klessik !
Ben gewoon normaal hoorquote:
Leugensquote:
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:
Bij welk gedeelte hoor jij?quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld.![]()
![]()
Waar bemoei jij je weer aan? :Squote:
Zal eens tegen je been aan bemoeienquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bij welk gedeelte hoor jij?jij telt zwaarder dan de meesten hehe
[..]
Waar bemoei jij je weer aan? :S
Ben nog in dubio, overtuig me maar.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bij welk gedeelte hoor jij?jij telt zwaarder dan de meesten hehe
[..]
Waar bemoei jij je weer aan? :S
Mijn benen zijn soort van staal sinds ik ze weer trainquote:
Ik vind de kleur van goud mooiquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben nog in dubio, overtuig me maar.
Je hebt de mijne nog nooit gevoeld, dat is wel duidelijkquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn benen zijn soort van staal sinds ik ze weer traindus doe maar je maakt jezelf stuk hahahaha
Oké, ben overtuigd.quote:
ok kom nu geens howdown maar schopdown op het plein nu schop je schenen stuk ;Dquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je hebt de mijne nog nooit gevoeld, dat is wel duidelijk
Youtube linkjes aanklikkenquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ging ook alleen om je tekst eronder, nummer ga ik nu pas luisteren.
;pquote:
Winquote:
Ik begin een beetje agressief te raken door jou... Testlevel through the roofquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ok kom nu geens howdown maar schopdown op het plein nu schop je schenen stuk ;D
Ik dacht echt dat ie na 5 posts werd verwijderd compleetquote:
Misschien moet je dan even je agressie de vrije loop laten en een deur kapot slaan of je eigen kutje bewerken als een hond die in een bak water graaftquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik begin een beetje agressief te raken door jou... Testlevel through the roofVieze klotenoot
Ligt eraan wie het post, en wat voor muziek het is. Maar komt inderdaad niet vaak voor, echter is dit wel lekkere muziek.quote:
Ok :$quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Misschien moet je dan even je agressie de vrije loop laten en een deur kapot slaan of je eigen kutje bewerken als een hond die in een bak water graaft
Je bent blij dat je in ONZ staat?quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat ie na 5 posts werd verwijderd compleet![]()
Thanks man
Dat ging makkelijkquote:
Jazeker, ben al blij met een beetje bestaansrecht... ben je nu teleurgesteld dat ik niet onder de indruk ben?quote:
Ik ben ook heel makkelijk, dat weet iedereen toch hier?quote:
Truequote:Op dinsdag 16 april 2013 13:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben ook heel makkelijk, dat weet iedereen toch hier?
quote:
Kwijlde :$quote:
Man man heb zoveel zin in een festivalquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ligt eraan wie het post, en wat voor muziek het is. Maar komt inderdaad niet vaak voor, echter is dit wel lekkere muziek.
Ew. :squote:
Lik het af kreng, weet wel dat je dat lekker vindt ;Squote:
pics van je kwijlquote:
Ja meesteres. :$:$:$quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lik het af kreng, weet wel dat je dat lekker vindt ;S
Godverdomme.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Man man heb zoveel zin in een festival. Gade mee lekkere koe lu yuk van me? WD komt ook als je dr lokt met pillen
Echt heel achterlijk ja.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja wat is dat voor achterlijke vraag hee.
quote:
Wat nuchter? Team sober en ik gaat niet samenquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Godverdomme.
Maar ja, er staat dit jaar wel iets op de planning. Dat zal geboekt worden als het eerste nuchtere feestje van deze man.Dus zeg maar.
Ik ben makkelijk over te halen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat nuchter? Team sober en ik gaat niet samen.
Zag het gisteren op TV, zit wel enige logica in.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:48 schreef Chai het volgende:
http://www.hartvannederla(...)raakt-op-terrein-ns/De schuld van de NS, ja hoor.
Er staan hekken voor, maar die worden door iedereen op zij gemieterd. Het is duidelijk privé terrein. Als dit in een voortuin was gebeurd was het toch ook niet ineens de schuld van de eigenaar van de voortuin?quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zag het gisteren op TV, zit wel enige logica in.Terrein was niet echt afgezet en totaal niet opgeruimd.
Hardop.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:51 schreef Chai het volgende:
[..]
dat betekent niet dat je je mongooltje er veilig los kan laten
Heb je lang gewacht btw ?quote:
Zit er nog steeds naar te kijken :$quote:
Haha, het was inderdaad afgezet (één deel, niet overal?). Maar goed, om de NS de schuld ervan te geven/schadevergoeding te eisen gaat wel ver. Echter hadden ze zeker wat meer moeite erin kunnen steken.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Er staan hekken voor, maar die worden door iedereen op zij gemieterd. Het is duidelijk privé terrein. Als dit in een voortuin was gebeurd was het toch ook niet ineens de schuld van de eigenaar van de voortuin?
Ons terrein is ook niet met hoge hekken afgezet, maar dat betekent niet dat je je mongooltje er veilig los kan laten, want er liggen wel scherpe voorwerpen op sommige plekken.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Er staan hekken voor, maar die worden door iedereen op zij gemieterd. Het is duidelijk privé terrein. Als dit in een voortuin was gebeurd was het toch ook niet ineens de schuld van de eigenaar van de voortuin?
Ons terrein is ook niet met hoge hekken afgezet, maar dat betekent niet dat je je mongooltje er veilig los kan laten, want er liggen wel scherpe voorwerpen op sommige plekken.
Jezus wat een killer dat beest.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:05 schreef Allure_ het volgende:
Oke de vogel ligt met gebroken nek voor de deur van de tuin. I ain't gonna clean that shit up
Is het ook.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:19 schreef Salatrel het volgende:
Deimoerklinkt als de naam van een cultuurverrijker
Oud hollandsch hoorquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:19 schreef Salatrel het volgende:
Deimoerklinkt als de naam van een cultuurverrijker
quote:
Die meisjes waren toch al niet meer te redden.quote:De Haagse realityster Barbie gaat donderdagavond niet uit de kleren voor de webcam. Dat heeft haar manager Jake Hampel dinsdag gezegd tegen persbureau Novum. Als Barbie het toch doet, kan ze fluiten naar haar contract met RTL, heeft de zender haar te verstaan gegeven.
"Als ze iets doet op naakt of pornografisch gebied, dan gaan RTL en producent Eyeworks afscheid van haar nemen", zegt Hampel. Barbie is te zien in het RTL5-programma Huisje Boompje Barbie. Volgens Hampel wacht RTL af wat er donderdagavond gaat gebeuren. Vrijdag wordt dan besloten of Barbie wel of niet op de buis mag blijven. "Meisjes van 14 en 15 zien haar toch als een soort idool. Daar komt nu een smet op", zegt Hampel.
Barbie maakte maandag bekend dat ze donderdagavond uit de kleren gaat voor een camera van de Nederlandse sekssite islive.nl. Barbie verklaarde haar webcamavontuur 'onwijs spannend' te vinden en er goed mee te verdienen. RTL en Eyeworks wisten er niets van af.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:29 schreef 2NutZ het volgende:
Klinkt beetje limburgs
ipv neuk je moeder
NIK DEI MOER JUNG !!!
Naakt in de playboy gaan is toch niet zo erg?quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:28 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Die meisjes waren toch al niet meer te redden.![]()
Al die dames die naakt in de playboy gaan zijn volgens mij vaker idolen van jonge meisjes.
Als je bedoelt dat ze dat al waren voordat ze gingen poseren, dan wel ja.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:28 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Die meisjes waren toch al niet meer te redden.![]()
Al die dames die naakt in de playboy gaan zijn volgens mij vaker idolen van jonge meisjes.
Niet erger dan tetjes laten zien voor de cam.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:40 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Naakt in de playboy gaan is toch niet zo erg?
Heyquote:
TOch?quote:
Ik vind de playboy toch wel iets meer classy dan een of andere webcamgirl. Overigens ben ik sowieso voor meer tetten.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet erger dan tetjes laten zien voor de cam.
klinkt als iemand die op moet knakeren uit nederlandquote:
nou nou nouquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:01 schreef wise het volgende:
[..]
klinkt als iemand die op moet knakeren uit nederland
bij jou is het al nacht....als in je bent zo lelijk als de nacht.quote:
Ja maar als ze ze classy laat zien, zoals bijv. Carice. Veel en lang zou ze sws niet laten zien hoor.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:59 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik vind de playboy toch wel iets meer classy dan een of andere webcamgirl. Overigens ben ik sowieso voor meer tetten.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:01 schreef wise het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:01 schreef wise het volgende:
[..]
quote:
KLB toch?quote:
quote:
Serieus? Waar ongeveer?quote:
Ja geloof ik welquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:10 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
ChicagoHet is hier dus pas 8:10 's ochtends.
Oeh daar ben ik nog nooit geweest maar wil ik heel graag een keer heen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:10 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
ChicagoHet is hier dus pas 8:10 's ochtends.
Oh ik ben hier maar tijdelijk hoor, over minder dan een maand zit m'n tijd hier er alweer op.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja geloof ik wel
Had ook ooit plannen naar de US te verhuizen
Het is echt een prachtige stad, nog leuker dan New York zelfs, heb ik me laten vertellenquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:11 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Oeh daar ben ik nog nooit geweest maar wil ik heel graag een keer heen.
Het ziet er altijd supermooi uit, en het is (lijkt me) heel tof dat het aan een meer als lake Michigan ligt. <3quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:12 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het is echt een prachtige stad, nog leuker dan New York zelfs, heb ik me laten vertellen
M'n appartement ligt ook echt op 2 minuten loopafstand van Lake Michigan, als ik 's ochtends m'n raam uit kijk is dat het eerste wat ik ziequote:Op dinsdag 16 april 2013 15:16 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Het ziet er altijd supermooi uit, en het is (lijkt me) heel tof dat het aan een meer als lake Michigan ligt. <3
Oooh waarvoor zit je er dan?quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:11 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Oh ik ben hier maar tijdelijk hoor, over minder dan een maand zit m'n tijd hier er alweer op.
Maar waarom is dat niet doorgegaan?
plsquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat het toen uit ging met mijn vriendin destijds.
Ik raad je vooral aan om dat te doen. Dat is echt gaaf.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:17 schreef Silentalarm het volgende:
Eigenlijk moet ik gewoon ooit gaan rondreizen door de US want ik wil daar nog zo veel steden zien.
Wat nou weer?quote:
Heb je een foto?quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
M'n appartement ligt ook echt op 2 minuten loopafstand van Lake Michigan, als ik 's ochtends m'n raam uit kijk is dat het eerste wat ik zie
Nicequote:Op dinsdag 16 april 2013 15:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
M'n appartement ligt ook echt op 2 minuten loopafstand van Lake Michigan, als ik 's ochtends m'n raam uit kijk is dat het eerste wat ik zie
Dat speelde toen toch toen ik in het begin in de sc kwam? Jaar of 5 terug?quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oooh waarvoor zit je er dan?
Ik studeer geneeskunde, en deel van de master is een wetenschappelijke stage. Die loop ik hier in een groot farmaceutisch bedrijfquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oooh waarvoor zit je er dan?
Jaquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:19 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dat speelde toen toch toen ik in het begin in de sc kwam? Jaar of 5 terug?
je wou NL ontvluchten omdat het uit ging met je vriendin?quote:
Oh dat zijn wel de leuke stagesquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:19 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik studeer geneeskunde, en deel van de master is een wetenschappelijke stage. Die loop ik hier in een groot farmaceutisch bedrijf![]()
Oh wat jammerNou, wie weet krijg je ooit de kans nog
Ik ben tot nu toe 3x in de vs geweest, en vond het alle drie de keren fantastisch. Heb New York, LA, San diego, San Francisko en Las Vegas gezien. Was wel alle keren samen met (en bekostigd door) papa en mama. Wil heel graag nog alleen of met vrienden, dat is toch anders.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik raad je vooral aan om dat te doen. Dat is echt gaaf.
Ben nu al 3 kaar naar de US op roadtrips geweest. Is echt de leukste ervaring ooit.
Nee, daarom is het niet doorgegaan! Ik zou met mijn vriendin daarheen gaan omdat zij daar een baan kon krijgen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
je wou NL ontvluchten omdat het uit ging met je vriendin?of lees ik het nu verkeerd?
Haha ja, ik ben echt ongelofelijk verstrooid maar bepaalde dingen onthou ik zomaar heel langquote:
Oh, jammer.. want dit klinkt redelijk normaal.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, daarom is het niet doorgegaan! Ik zou met mijn vriendin daarheen gaan omdat zij daar een baan kon krijgen.
Ja, dat heb ik ook. kan zo hele quotes opzoeken uit de SC, maar waar mijn sleutels iedere ochtend liggen is iedere keer weer een raadselquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:22 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Haha ja, ik ben echt ongelofelijk verstrooid maar bepaalde dingen onthou ik zomaar heel lang.
Niks mis met 3 weken naar Thailand trouwensquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:21 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik ben tot nu toe 3x in de vs geweest, en vond het alle drie de keren fantastisch. Heb New York, LA, San diego, San Francisko en Las Vegas gezien. Was wel alle keren samen met (en bekostigd door) papa en mama. Wil heel graag nog alleen of met vrienden, dat is toch anders.
Eigenlijk zou ik deze zomer gaan met een vriendinnetje die in New Mexico woont, en dan met haar auto. Maar omdat ik ook al 3 weken naar Thailand ga gaat dat niet lukken. Hopelijk volgend jaar
Frankrijk is ook leuk!quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh dat zijn wel de leuke stages
Denk het niet, mijn huidige vriendin wil naar Frankrijk niet de US
quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:24 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Niks mis met 3 weken naar Thailand trouwensvisvakantieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Succes, doeg!quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:24 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Frankrijk is ook leuk!
Maar ik ga richting stage, wie weet tot later
Succes!quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:24 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Frankrijk is ook leuk!
Maar ik ga richting stage, wie weet tot later
Neequote:Op dinsdag 16 april 2013 15:25 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ken je de facebookpagina 'Met je vis op de foto'?
Jammer.quote:
Ok.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:28 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Aanrader.
Jij bent zo iemand die niet aan social media doet?
Ik zet er ook niet bijzonder veel (lees: niks) op. Vind het handig voor vooral feestjes en dergelijke.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok.
Ik heb het wel, maar doe er niks mee inderdaad. Geneuzel.
Daarvoor heb ik dan rechtstreeks contact met diegenen over.. snap er nog steeds weinig van facebook...quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:31 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik zet er ook niet bijzonder veel (lees: niks) op. Vind het handig voor vooral feestjes en dergelijke.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |