Hahaha, waarom koop je het dan, wanneer wil je je het gaan dragen?quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een mantelpakje gekocht_
Het ziet er wel goed uit, maar echt raar, omdat ik nooit zulke nette kleding draag eigenlijk.
Omdat CB het al had gezegd dacht ik dat jij dus weer serieus wasquote:Op dinsdag 16 april 2013 04:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Wil je me nu vertellen dat je de inside joke niet snapte GVD vergiet for brains.
quote:
Jaquote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:59 schreef Silentalarm het volgende:
PICS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Opbokken, ik eerstquote:
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH EAT YOUR HEART OUTquote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH EAT YOUR HEART OUT
quote:
Wat voor partijtje is dat dan dat je moeilijk gaat lopen?quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:01 schreef Silentalarm het volgende:
Lijkt me trouwens wel een partijtje moeilijk lopen zo'n mantelpakje.
Binnenkort begrafenis en ik moest nog wat hebben voor misschien sollicitatiegesprekkenquote:Op dinsdag 16 april 2013 12:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Hahaha, waarom koop je het dan, wanneer wil je je het gaan dragen?
quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Binnenkort begrafenis en ik moest nog wat hebben voor misschien sollicitatiegesprekken
Dus eigenlijk kwam het wel goed uit
Je vermoed dat het iemand anders wel is?quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:02 schreef Dqod het volgende:
Ik ruik vis en nee ik ben het niet vieze lijers
gangbang partyquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat voor partijtje is dat dan dat je moeilijk gaat lopen?
Bonnie misschienquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Je vermoed dat het iemand anders wel is?
Affreusquote:
Mwah... valt wel mee.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:01 schreef Silentalarm het volgende:
Lijkt me trouwens wel een partijtje moeilijk lopen zo'n mantelpakje.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat voor partijtje is dat dan dat je moeilijk gaat lopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welke bon... najaquote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:03 schreef Silentalarm het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:
quote:
Goed zo.quote:
LAAT ME OFSO :Squote:
Wil je misschien wat chocola?quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je misschien wat chocola?
Ruilen? Kapot warmquote:
quote:
Heck yeahquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ik heb veel chocola.. je mag wel wat van mij
En ik ga nu weg doei
OPBOKKENquote:
Lust er wel twee nu.quote:
Waarom doe je zo gemeen, dacht dat we iets speciaals hadden, waarom nu zo? :s:Squote:
Hebben we ook, maar je moet t maar verdienen van me.. Je weet wat je te doen staat dusquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom doe je zo gemeen, dacht dat we iets speciaals hadden, waarom nu zo? :s:S
Ik had gister voor het eerst sinds lange tijd weer eens een mars. Viel me eigenlijk best tegen. Kleverig enzo.quote:
Oké, ik zal wel leuk liedje voor je zingen. Komtie eh:quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hebben we ook, maar je moet t maar verdienen van me.. Je weet wat je te doen staat dus
Je moet het ook niet in je gezicht uitsmeren, gekkie.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:10 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik had gister voor het eerst sinds lange tijd weer eens een mars. Viel me eigenlijk best tegen. Kleverig enzo.
Wat.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:09 schreef Silentalarm het volgende:
Dit idee zeg maar, maar dan een ander model & kleur.
[ afbeelding ]
Klaargekomen :$ *geeft chocola*quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké, ik zal wel leuk liedje voor je zingen. Komtie eh:
baby baby baby oooh
like baby baby baby nooo
like baby baby baby ooh
I thought you'd aldways be mine
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |