Die legging ook echt.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
WOW JEZUSnog niet gezien
Wel vet tshirt
Je gifje is niet grappig en jij ook niet. Kusje op je bolleboosje.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zal jou bek eens laten houden.
[ afbeelding ]
Waarom is ze eigenlijk zo donker gemaakt?quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zal jou bek eens laten houden.
[ afbeelding ]
Als ik hem grappig vind dan is al het andere onbelangrijk.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je gifje is niet grappig en jij ook niet. Kusje op je bolleboosje.
Dat is een exacte replica van mij, ben alleen niet zo donker, haha.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:23 schreef Dqod het volgende:
Door dat stomme hoerenplaatje word ik steeds nieuwsgieriger naar Chloro's looks.. FML.. Niemand gunt mij enige voldoening
Zomer tan.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom is ze eigenlijk zo donker gemaakt?
Zolang je maar gelukkig bent bby.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als ik hem grappig vind dan is al het andere onbelangrijk.
[ afbeelding ]
Dit heeft zij eerder ontkend. Mooi om te zien dat ze toegeeft.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is een exacte replica van mij, ben alleen niet zo donker, haha.
Ik geloof niet dat jij op een Snoopycartoon lijkt :$quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is een exacte replica van mij, ben alleen niet zo donker, haha.
Die dingen kosten dus ¤140,-. Dat is het me dan weer niet waard.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Koop er eentje en plaats hier een review.
Ben zomerneger.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wel nice als je zo bruin wordt in de zomer.
Geloof het toch maar. :$quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij op een Snoopycartoon lijkt :$
Damn, nee inderdaad.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:25 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Die dingen kosten dus ¤140,-. Dat is het me dan weer niet waard.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die legging ook echt.Als je even vluchtig kijkt, lijkt het net of ze blote benen heeft, eerrgggghhh.
Daar moet ik het dan maar mee doenquote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]_____!!!!!!!! ook gewoon nadat je dit zei zag ik dat het leggings of panties of whatever zijn
Raar dat jij al die details ziet.. of zit je neus voor het object op de voorgrond?
hahahahaha ;D doorn.. haha in, het... oog xD klessik !quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]_!
Ja, zoals ik eerder al zei, een doorn in het oog eh, haha.
Doe normaal.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hahahahaha ;D doorn.. haha in, het... oog xD klessik !
Ben gewoon normaal hoorquote:
Leugensquote:
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:
Bij welk gedeelte hoor jij?quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld.![]()
![]()
Waar bemoei jij je weer aan? :Squote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |