Jazeker, ben al blij met een beetje bestaansrecht... ben je nu teleurgesteld dat ik niet onder de indruk ben?quote:
Ik ben ook heel makkelijk, dat weet iedereen toch hier?quote:
Truequote:Op dinsdag 16 april 2013 13:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben ook heel makkelijk, dat weet iedereen toch hier?
quote:
Kwijlde :$quote:
Man man heb zoveel zin in een festivalquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ligt eraan wie het post, en wat voor muziek het is. Maar komt inderdaad niet vaak voor, echter is dit wel lekkere muziek.
Ew. :squote:
Lik het af kreng, weet wel dat je dat lekker vindt ;Squote:
pics van je kwijlquote:
Ja meesteres. :$:$:$quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lik het af kreng, weet wel dat je dat lekker vindt ;S
Godverdomme.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Man man heb zoveel zin in een festival. Gade mee lekkere koe lu yuk van me? WD komt ook als je dr lokt met pillen
Echt heel achterlijk ja.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja wat is dat voor achterlijke vraag hee.
quote:
Wat nuchter? Team sober en ik gaat niet samenquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Godverdomme.
Maar ja, er staat dit jaar wel iets op de planning. Dat zal geboekt worden als het eerste nuchtere feestje van deze man.Dus zeg maar.
Ik ben makkelijk over te halen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat nuchter? Team sober en ik gaat niet samen.
Zag het gisteren op TV, zit wel enige logica in.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:48 schreef Chai het volgende:
http://www.hartvannederla(...)raakt-op-terrein-ns/De schuld van de NS, ja hoor.
Er staan hekken voor, maar die worden door iedereen op zij gemieterd. Het is duidelijk privé terrein. Als dit in een voortuin was gebeurd was het toch ook niet ineens de schuld van de eigenaar van de voortuin?quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zag het gisteren op TV, zit wel enige logica in.Terrein was niet echt afgezet en totaal niet opgeruimd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |