bij jou is het al nacht....als in je bent zo lelijk als de nacht.quote:
Ja maar als ze ze classy laat zien, zoals bijv. Carice. Veel en lang zou ze sws niet laten zien hoor.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:59 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik vind de playboy toch wel iets meer classy dan een of andere webcamgirl. Overigens ben ik sowieso voor meer tetten.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:01 schreef wise het volgende:
[..]
klinkt als iemand die op moet knakeren uit nederland
quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:01 schreef wise het volgende:
[..]
klinkt als iemand die op moet knakeren uit nederland
quote:
KLB toch?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serieus? Waar ongeveer?quote:
Ja geloof ik welquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:10 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
ChicagoHet is hier dus pas 8:10 's ochtends.
Oeh daar ben ik nog nooit geweest maar wil ik heel graag een keer heen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:10 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
ChicagoHet is hier dus pas 8:10 's ochtends.
Oh ik ben hier maar tijdelijk hoor, over minder dan een maand zit m'n tijd hier er alweer op.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja geloof ik wel
Had ook ooit plannen naar de US te verhuizen
Het is echt een prachtige stad, nog leuker dan New York zelfs, heb ik me laten vertellenquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:11 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Oeh daar ben ik nog nooit geweest maar wil ik heel graag een keer heen.
Het ziet er altijd supermooi uit, en het is (lijkt me) heel tof dat het aan een meer als lake Michigan ligt. <3quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:12 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het is echt een prachtige stad, nog leuker dan New York zelfs, heb ik me laten vertellen
M'n appartement ligt ook echt op 2 minuten loopafstand van Lake Michigan, als ik 's ochtends m'n raam uit kijk is dat het eerste wat ik ziequote:Op dinsdag 16 april 2013 15:16 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Het ziet er altijd supermooi uit, en het is (lijkt me) heel tof dat het aan een meer als lake Michigan ligt. <3
Oooh waarvoor zit je er dan?quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:11 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Oh ik ben hier maar tijdelijk hoor, over minder dan een maand zit m'n tijd hier er alweer op.
Maar waarom is dat niet doorgegaan?
plsquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat het toen uit ging met mijn vriendin destijds.
Ik raad je vooral aan om dat te doen. Dat is echt gaaf.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:17 schreef Silentalarm het volgende:
Eigenlijk moet ik gewoon ooit gaan rondreizen door de US want ik wil daar nog zo veel steden zien.
Wat nou weer?quote:
Heb je een foto?quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
M'n appartement ligt ook echt op 2 minuten loopafstand van Lake Michigan, als ik 's ochtends m'n raam uit kijk is dat het eerste wat ik zie
Nicequote:Op dinsdag 16 april 2013 15:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
M'n appartement ligt ook echt op 2 minuten loopafstand van Lake Michigan, als ik 's ochtends m'n raam uit kijk is dat het eerste wat ik zie
Dat speelde toen toch toen ik in het begin in de sc kwam? Jaar of 5 terug?quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oooh waarvoor zit je er dan?
Ik studeer geneeskunde, en deel van de master is een wetenschappelijke stage. Die loop ik hier in een groot farmaceutisch bedrijfquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oooh waarvoor zit je er dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |