Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:
Bij welk gedeelte hoor jij?quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld.![]()
![]()
Waar bemoei jij je weer aan? :Squote:
Zal eens tegen je been aan bemoeienquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bij welk gedeelte hoor jij?jij telt zwaarder dan de meesten hehe
[..]
Waar bemoei jij je weer aan? :S
Ben nog in dubio, overtuig me maar.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bij welk gedeelte hoor jij?jij telt zwaarder dan de meesten hehe
[..]
Waar bemoei jij je weer aan? :S
Mijn benen zijn soort van staal sinds ik ze weer trainquote:
Ik vind de kleur van goud mooiquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben nog in dubio, overtuig me maar.
Je hebt de mijne nog nooit gevoeld, dat is wel duidelijkquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn benen zijn soort van staal sinds ik ze weer traindus doe maar je maakt jezelf stuk hahahaha
Oké, ben overtuigd.quote:
ok kom nu geens howdown maar schopdown op het plein nu schop je schenen stuk ;Dquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je hebt de mijne nog nooit gevoeld, dat is wel duidelijk
Youtube linkjes aanklikkenquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ging ook alleen om je tekst eronder, nummer ga ik nu pas luisteren.
;pquote:
Winquote:
Ik begin een beetje agressief te raken door jou... Testlevel through the roofquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ok kom nu geens howdown maar schopdown op het plein nu schop je schenen stuk ;D
Ik dacht echt dat ie na 5 posts werd verwijderd compleetquote:
Misschien moet je dan even je agressie de vrije loop laten en een deur kapot slaan of je eigen kutje bewerken als een hond die in een bak water graaftquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik begin een beetje agressief te raken door jou... Testlevel through the roofVieze klotenoot
Ligt eraan wie het post, en wat voor muziek het is. Maar komt inderdaad niet vaak voor, echter is dit wel lekkere muziek.quote:
Ok :$quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Misschien moet je dan even je agressie de vrije loop laten en een deur kapot slaan of je eigen kutje bewerken als een hond die in een bak water graaft
Je bent blij dat je in ONZ staat?quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat ie na 5 posts werd verwijderd compleet![]()
Thanks man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |