Lust er wel twee nu.quote:
Waarom doe je zo gemeen, dacht dat we iets speciaals hadden, waarom nu zo? :s:Squote:
Hebben we ook, maar je moet t maar verdienen van me.. Je weet wat je te doen staat dusquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom doe je zo gemeen, dacht dat we iets speciaals hadden, waarom nu zo? :s:S
Ik had gister voor het eerst sinds lange tijd weer eens een mars. Viel me eigenlijk best tegen. Kleverig enzo.quote:
Oké, ik zal wel leuk liedje voor je zingen. Komtie eh:quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hebben we ook, maar je moet t maar verdienen van me.. Je weet wat je te doen staat dus
Je moet het ook niet in je gezicht uitsmeren, gekkie.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:10 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik had gister voor het eerst sinds lange tijd weer eens een mars. Viel me eigenlijk best tegen. Kleverig enzo.
Wat.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:09 schreef Silentalarm het volgende:
Dit idee zeg maar, maar dan een ander model & kleur.
[ afbeelding ]
Klaargekomen :$ *geeft chocola*quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké, ik zal wel leuk liedje voor je zingen. Komtie eh:
baby baby baby oooh
like baby baby baby nooo
like baby baby baby ooh
I thought you'd aldways be mine
Zal jou er eens twee geven.quote:
Had laatst enorm zin in een Lion, kon die shit niet vinden in de AH. I was like: quuueeequote:Op dinsdag 16 april 2013 13:10 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik had gister voor het eerst sinds lange tijd weer eens een mars. Viel me eigenlijk best tegen. Kleverig enzo.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké, ik zal wel leuk liedje voor je zingen. Komtie eh:
baby baby baby oooh
like baby baby baby nooo
like baby baby baby ooh
I thought you'd aldways be mine
Lekker. :$:$quote:
Te makkelijk.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Keek ik scheel, lag het voor m'n neus, haha.
Ja, jij wel eh, snoeperd.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zou ze flink onder handen nemen, die twee.
Hou op.quote:
Zeker.. Ik ejaculeer er lustig op los, doe je mee? :$quote:
Shit.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hou op.Is een doorn in het oog, haha.
Dat is toch ongelofelijk relaxed? Zondagochtend wakker worden, dat ding aantrekken en de hele dag niet meer van de bank af komen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja sure, waarom niet. :$:$quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zeker.. Ik ejaculeer er lustig op los, doe je mee? :$
Luv joe bbyquote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:15 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dat is toch ongelofelijk relaxed? Zondagochtend wakker worden, dat ding aantrekken en de hele dag niet meer van de bank af komen.Ik koop alleen kleding waarmee ik mij ook in het openbaar kan vertonen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:15 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dat is toch ongelofelijk relaxed? Zondagochtend wakker worden, dat ding aantrekken en de hele dag niet meer van de bank af komen.Gewoon snuggieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Droogneuken, haha.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:16 schreef Chloroform het volgende:
Mijn föhn is overigens kapot dus nu moet ik wachten tot m'n haar droog is, duurt lang, haha.
Omg, luvjoetoo bby. :$:$quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |