Echt hè, had mezelf toen meermaals beloofd toen om thuis uit te zoeken of de uitvinder wel een nobelprijs had gekregen.quote:Op maandag 15 april 2013 08:36 schreef Kyara het volgende:
Belle bovenaan! Hopelijk zet het door
Goooooooooooo Suiker!
ik herken het gevoel van verliefd op je ruggeprik helemaal
Ja huuh, ik kom dan ook ineens de top 10 binnen, wtf! Gewoon ook 'ineens' meer dan 32 weken zwanger, wanneer is dát gebeurd?quote:Op maandag 15 april 2013 08:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Suikertante wordt suikermama vandaag!
En als Belle nou ook nog ff gaat en Tally deze week, sta ik ineens 7e![]()
En dan te bedenken dat ik 30 augustus 2012 een positieve zwangerschapstest deed. Waar zijn die maanden gebleven????quote:Op maandag 15 april 2013 08:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja huuh, ik kom dan ook ineens de top 10 binnen, wtf! Gewoon ook 'ineens' meer dan 32 weken zwanger, wanneer is dát gebeurd?
Dat lijkt me zo gek ja! Maar ergens ook rustgevend, je kan heel gericht ergens naartoe leven.quote:Op maandag 15 april 2013 09:02 schreef -mandy- het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik 30 augustus 2012 een positieve zwangerschapstest deed. Waar zijn die maanden gebleven????
Als de datum voor de ks blijft staan, wetenen ik op welke dag de baby komt. Heel gek idee.
Morgen om dit tijdstip lig ik bij te komen op de uitslaapkamer met baby op mn buik!quote:Op maandag 15 april 2013 09:02 schreef L-E het volgende:
Tally mag morgen toch? Laatste babyloze dag vandaag dan!
Omg, ik moet ervan huilenquote:Op maandag 15 april 2013 09:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Morgen om dit tijdstip lig ik bij te komen op de uitslaapkamer met baby op mn buik!
quote:Op maandag 15 april 2013 09:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Morgen om dit tijdstip lig ik bij te komen op de uitslaapkamer met baby op mn buik!
Er is nog een kans dat als mini met zijn billen naar beneden indaalt, een vaginale stuitbevalling mogelijk is. Maar afgelopen vrijdag na de draaipoging lag mini dwars en was de enige optie keizersnede, en moest die meteen worden ingepland.quote:Op maandag 15 april 2013 09:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo gek ja! Maar ergens ook rustgevend, je kan heel gericht ergens naartoe leven.
Is er sprake van dat die datum nog wordt verzet dan?
Afschrikkers?quote:Op maandag 15 april 2013 09:07 schreef L-E het volgende:
Zeg, hoeveel afschrikkers moet ik halen eigenlijk?
Uitslaapkamer. Ks morgen?quote:Op maandag 15 april 2013 09:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Wauw daar had je op een gegeven moment alleen maar van kunnen dromen of niet?quote:Op maandag 15 april 2013 08:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja huuh, ik kom dan ook ineens de top 10 binnen, wtf! Gewoon ook 'ineens' meer dan 32 weken zwanger, wanneer is dát gebeurd?
Een paar weken geleden leek dat heel ver weg inderdaad. Op naar de 34!quote:Op maandag 15 april 2013 09:12 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Wauw daar had je op een gegeven moment alleen maar van kunnen dromen of niet?
Je kindje is "save" natuurlijk is nog lang blijven zitten het beste maar mocht je BD nu ineens omhoog schieten zijn alle kansen goed.
Hier staan er 5-6 op het lijstje, maar wil graag een linkje naar een 'mooi' model! Ik twijfel telkens of iets wel afschrikwekkend genoeg is.quote:Op maandag 15 april 2013 09:07 schreef L-E het volgende:
Zeg, hoeveel afschrikkers moet ik halen eigenlijk?
Ja, daar sluit ik me bij aan!quote:Op maandag 15 april 2013 09:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Een paar weken geleden leek dat heel ver weg inderdaad. Op naar de 34!En dan naar de 37 en vervolgens beval ik gewoon met 39 weken ofzo, niets aan de hand
ik had boxershorts gekocht bij de hema, zwarte, XL.quote:Op maandag 15 april 2013 09:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hier staan er 5-6 op het lijstje, maar wil graag een linkje naar een 'mooi' model! Ik twijfel telkens of iets wel afschrikwekkend genoeg is.
Ach ja natuurlijk, is ook zo.quote:Op maandag 15 april 2013 09:16 schreef L-E het volgende:
mandy: afschrikkers zijn de niet-sexy onderbroeken waar het kraamverband in past, van die dingen waarbij het niet erg is als je mega doorlekt omdat je ze toch weg gooit na zo'n kraamweek. Althans, dat ben ik van plan.
Gewoon die van de Zeeman halen.quote:Op maandag 15 april 2013 09:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hier staan er 5-6 op het lijstje, maar wil graag een linkje naar een 'mooi' model! Ik twijfel telkens of iets wel afschrikwekkend genoeg is.
Werkt dat ook met dikke bovenbenen? Mijn ervaring met shorts is dat ze óf snijden óf dat de pijpjes gaan opkrullen.quote:Op maandag 15 april 2013 09:19 schreef Skoap het volgende:
[..]
ik had boxershorts gekocht bij de hema, zwarte, XL.
Zat ook erg prettig.
Ja, maar welke? De zeeman heeft een ziljoen soorten ondergoed!quote:Op maandag 15 april 2013 09:22 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Gewoon die van de Zeeman halen.
Heb er bij c&a gekocht, en geen last van snijdende of opkrullende pijpen. En als het snijdt maatje groter kopen?quote:Op maandag 15 april 2013 09:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Werkt dat ook met dikke bovenbenen? Mijn ervaring met shorts is dat ze óf snijden óf dat de pijpjes gaan opkrullen.
Het gaat hard. Ik zou er wel een aantal bij de hand houden juist de eerste uren.quote:Op maandag 15 april 2013 09:22 schreef -mandy- het volgende:
Nieuwe onderbroeken zijn snel genoeg besteld via internet of gehaald ergens.
Gewoon maatje tent van een model dat je normaal ook fijn vindt.quote:Op maandag 15 april 2013 09:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, maar welke? De zeeman heeft een ziljoen soorten ondergoed!
Je man, wat een upgradequote:Op maandag 15 april 2013 09:19 schreef Spirit82 het volgende:
Qua afschrikkers heb ik zaterdag drie megahipsters bij de hema gehaald. Man zei dat ik ook zijn boxers wel aan kan doen. Is dat een goed idee?
Ik vind jouw posts soms engquote:Op maandag 15 april 2013 09:23 schreef laziness het volgende:
[..]
Het gaat hard. Ik zou er wel een aantal bij de hand houden juist de eerste uren.
Bij mij zat het prima en ik heb echt geen dunne bovenbenen.quote:Op maandag 15 april 2013 09:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Werkt dat ook met dikke bovenbenen? Mijn ervaring met shorts is dat ze óf snijden óf dat de pijpjes gaan opkrullen.
Ze heeft gelijk. Het gaat hard, je verliest gewoon best wat bloed die eerste uren. Is niet erg jonguh, je hebt dan een baby!quote:
Hier net zo.quote:Op maandag 15 april 2013 09:25 schreef Skoap het volgende:
[..]
Bij mij zat het prima en ik heb echt geen dunne bovenbenen.
Het waren ook niet mega lange pijpjes.
Deze zijn het: boxer
Ow lingerie jaaaaaaquote:Op maandag 15 april 2013 09:25 schreef -mandy- het volgende:
Heb genoeg boxershorts in mijn kast liggen gelukkig, al zal ik heel blij zijn als ik die dingen weg kan doen en mijn lingerie van voor de zwangerschap weer aan kan doen.
Ik ga eens even online kijken.quote:Op maandag 15 april 2013 09:27 schreef Spirit82 het volgende:
Ow en ik heb een figuurcorrigerend hemd gekocht bij de hema waar je borsten vrij worden gelaten. Leek me heerlijk om die slappe hap na de bevalling bij elkaar te houden.
En geen supergrote bh's meer, sommige voorzien met van die verlengers achterin. Oh wat kijk ik daar naar uitquote:
quote:Op maandag 15 april 2013 09:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Ze heeft gelijk. Het gaat hard, je verliest gewoon best wat bloed die eerste urendagen. Is niet erg jonguh, je hebt dan een baby!
En dat je weer normale kledingwinkels in kan waar INEENS alleen maar leuke kleding in hangt. En dat je daar überhaupt heen kan wandelen!quote:Op maandag 15 april 2013 09:29 schreef -mandy- het volgende:
[..]
En geen supergrote bh's meer, sommige voorzien met van die verlengers achterin. Oh wat kijk ik daar naar uit
Gewoon: kunnen wandelen: wauwquote:Op maandag 15 april 2013 09:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En dat je weer normale kledingwinkels in kan waar INEENS alleen maar leuke kleding in hangt. En dat je daar überhaupt heen kan wandelen!
Hier bleef het niet binnenboord, ondanks de 3 kraamverbanden. Maar ik ben gewoon een lucky girl, I guessquote:Op maandag 15 april 2013 09:30 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ach, met 2-3 kraamverbanden in heb je wel het gevoel dat alles netjes binnenboord blijft. En in de eerste dagen/week gewoon steeds onder de douche plassen en meteen het bloed weg spoelen. Vond ik in ieder geval erg fijn. En die afschrikkers... Ik had wat zwarte hipsters bi jde Zeeman gehaald in maat M, daar paste t kraamverband allemaal prima in en zó afschrikwekkend waren die niet. Niet dat je dat anders iets zou boeien
Oh ja, dat is inderdaad boffen!quote:Op maandag 15 april 2013 09:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Hier bleef het niet binnenboord, ondanks de 3 kraamverbanden. Maar ik ben gewoon een lucky girl, I guess
Ik denk dat ik een combi doe van boxers van Vriendje en hipsters van Zeeman.
Volgens mij hebben ze die ja. Maar of je daarin rond wilt lopen....quote:Op maandag 15 april 2013 09:36 schreef -mandy- het volgende:
Ik zal al maar extra boxershorts in mijn vluchttas stoppen.
Domme vraag, hebben ze in het ziekenhuis ook niet van die netbroeken? Of moet je die allemaal van huis meenemen?
Ik vond die echt super fijn om de eerste dagen te dragen. Maar ik liep ook echt nog niet rond.quote:Op maandag 15 april 2013 09:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze die ja. Maar of je daarin rond wilt lopen....
Thuis liever niet nee. Maar in het ziekenhuis, who cares ...quote:Op maandag 15 april 2013 09:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze die ja. Maar of je daarin rond wilt lopen....
ik vond het heel fijn om mijn losse vel een beetje stevig op te kunnen ruimen na de bevalling.quote:Op maandag 15 april 2013 09:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Hier bleef het niet binnenboord, ondanks de 3 kraamverbanden. Maar ik ben gewoon een lucky girl, I guess
Ik denk dat ik een combi doe van boxers van Vriendje en hipsters van Zeeman.
Gehaald bij hunkemöller, waren een paar euro voor 3 stuks of zo.quote:Op maandag 15 april 2013 09:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
O ja die bh verlengers. Waar haal je die? Mijn omhang is ineens groter. Hoop wel dat dat nog weer wat bijtrekt zeg!
ik heb daar niks van gemerktquote:Op maandag 15 april 2013 09:40 schreef L-E het volgende:
Rollende organenIk herken dat niet, ik wil dat niet, boehoeee
Geen last van gehad dus het hoeft nietquote:Op maandag 15 april 2013 09:40 schreef L-E het volgende:
Rollende organenIk herken dat niet, ik wil dat niet, boehoeee
En kwam dat ook uit? Zo ja, schiet 'ns op dan!quote:Op maandag 15 april 2013 09:43 schreef L-E het volgende:
Ik vind positiebroeken ook niet fijn. Ik doe er gewoon niet aan mee. Lekker stug mijn eigen skinny jeansblijven dragen, de pijn op de koop toenemend, en als dat écht niet meer kan is het jurkjesweer. Zo had ik het bedacht.
Qua tijdsplanning lopen we iets achter ja, het moest 4 weken geleden al jurkjesweer zijnquote:Op maandag 15 april 2013 09:43 schreef Cwen het volgende:
[..]
En kwam dat ook uit? Zo ja, schiet 'ns op dan!
Haha, inderdaad. Hóe blaas jij bellen dan?quote:Op maandag 15 april 2013 09:55 schreef Limone het volgende:
Bellenblazen in een jurk niet prettig? Hoe....?
Passen die T-shirtdingen nog? Bij mij staan ze nu al te strak!quote:Op maandag 15 april 2013 09:52 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ben inmiddels door 2 positieleggings heengesleten en draag daar nog steeds h&m jurkjes op (geen positie, maar van die lange, strakke tshirt dingen van 10 euro) met een lang vest. Heerlijk!
Als extra laag desnoods een vest, en jas openlaten.quote:Op maandag 15 april 2013 09:56 schreef Piekie81 het volgende:
Ik heb nu meer een jassenprobleem... Dus het moet of weer koud worden, of zo warm dat je zonder jas kan (of bevallen, da's natuurlijk ook nog een optie)
Eigenlijk is het natuurlijk gewoone een first world probleem, jas open en een sjaal oid gaat vast ook goed...quote:
ok ok ok okquote:Op maandag 15 april 2013 09:57 schreef Piekie81 het volgende:
Peuter wil bellen kapot kunnen maken, en met die wind moet je dan toch echt door de knieën...
Misschien zijn ze met me meegegroeidquote:Op maandag 15 april 2013 09:57 schreef Cwen het volgende:
[..]
Passen die T-shirtdingen nog? Bij mij staan ze nu al te strak!
Ik zag ze net wel, maar dan de mouwloze versie in verschillende kleuren en uni en met strepen.quote:Op maandag 15 april 2013 10:04 schreef Cwen het volgende:
Hahaha, dat zal het zijn! Die van mij zijn van de Lady Sting en die beginnen echt al strak te staan op de naadjes. Zijn van de H&M er toevallig ook in de webshop?
Spannend Tally! Morgen heb je je baby'tje in je armen!!!quote:Op maandag 15 april 2013 09:57 schreef Tally het volgende:
Ja -mandy- morgen een ks
En boxers. Misschien een idee om er voor de zekerheid wat bij te halen.
En die netbroekjes waren echt heerlijk de eerste dagen
Heb ik ook thuis nog gedragen in mn joggingbroekenmorgen
Hier ook niet. Tis nog steeds een flubberbuik met strepen.quote:Op maandag 15 april 2013 10:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Na een gewone bevalling ook niet hoor Juud, kan ik uit zéér betrouwbare bron vermelden.
Of nou ja, bij mij niet iig.
Ze hebben positieleggings bij de Lidl nuquote:Op maandag 15 april 2013 09:52 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ben inmiddels door 2 positieleggings heengesleten en draag daar nog steeds h&m jurkjes op (geen positie, maar van die lange, strakke tshirt dingen van 10 euro) met een lang vest. Heerlijk!
Die ligt inmiddels in haar bevalbad hoop ikquote:
Lief dat je het vraagtquote:Op maandag 15 april 2013 11:00 schreef L-E het volgende:
L0t, hoe gaat het daar?Of moet ik daarvoor in het babytopic lezen?
Je klinkt heerlijk verliefd, wat geweldigquote:Op maandag 15 april 2013 11:11 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagtNee heb me nog niet gemeld in het babytopic, nog geen puf om daar mee te posten.
Het gaat super hier, de wolk is echt knalrozeHet is echt zo'n heerlijk kindje, ik wou dat ik de tijd stil kon zetten, het is echt geweldig zo'n kraamtijd.
Jouw bloeddruk weer een beetje onder controle?
Oh wat heerlijk! Als ik dit zo lees zou ik zo de tijd zeven maanden vooruit willen zetten maar wel dat -ie tegelijkertijd stilstaatquote:Op maandag 15 april 2013 11:11 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagtNee heb me nog niet gemeld in het babytopic, nog geen puf om daar mee te posten.
Het gaat super hier, de wolk is echt knalrozeHet is echt zo'n heerlijk kindje, ik wou dat ik de tijd stil kon zetten, het is echt geweldig zo'n kraamtijd.
Jouw bloeddruk weer een beetje onder controle?
Oh, wat klinkt dit fijnquote:Op maandag 15 april 2013 11:11 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van. Ik heb gewoon een Heule dikke buik met een eigen wilquote:Op maandag 15 april 2013 11:25 schreef L-E het volgende:
Ik krijg wel echt de kriebels van het ge-beval van iedereen hier hoor. Volgens mij krijgen we gewoon echt een babyMaar écht he!
Het zijn gewoon m'n darmen!quote:Op maandag 15 april 2013 11:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van. Ik heb gewoon een Heule dikke buik met een eigen wil
Ik heb alleen nog maar strings. Misschien ook maar wat andere soorten halen.quote:Op maandag 15 april 2013 09:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Je man, wat een upgrade
Maar dat is eigenlijk een heel goed idee. Vriendje heeft hier een stapel boxers liggen waarvan ik vanmorgen dacht: die kunnen éigenlijk wel weg, de gaten vallen er haast in. Maar ze kunnen nog prima dienst doen als afschrikkers
Ik ben daar net even geweest! De leggings zijn erg fijn, tot over de buik. Maat 40/42 (M) zit perfect bij deze dame die normaal 42 draagt.quote:Op maandag 15 april 2013 10:29 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Ze hebben positieleggings bij de Lidl nu
witte driekwart leggings in het wit? Jij durftquote:Op maandag 15 april 2013 12:49 schreef hilliebillie het volgende:
Bah Martine dat is wel echt balen![]()
Ik ben vanmorgen ook naar de Lidl geweest en heb ook een positie legging gekocht en hij zit erg prettig (jammer dar het geen driekwart legging is en dat ze hem niet in het wit hebben)
Ook een hempje gekocht en ook doe zit prettig, valt idd wel een beetje ruim, maar das niet heel erg (dat is het nadeel van dubbele maten)
Elmo fijn dat de echo nu wel gelukt is, en een mooi plaatje meegekregen hoor!!
quote:Op maandag 15 april 2013 12:58 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
witte driekwart leggings in het wit? Jij durft
Ik had nog niet gebeld omdat ik nu donderdag sowieso een afspraak bij de gyn heb om de onderzoeksresultaten van een maand geleden te bespreken. Dus wilde dan vertellen dat ik zwanger ben. Maar neem aan dat hij donderdag meteen zal kijken of er nog wat zit. En waarschijnlijk, mits het nog in orde is allemaal, krijg ik dan een afspraak voor een reguliere echo rond de 7 weken, of anders vraag ik daar wel om.quote:
Ja hoor, ben niet zo bangquote:Op maandag 15 april 2013 12:58 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
witte driekwart leggings in het wit? Jij durft
Hey beetje positief denken hè!!quote:Op maandag 15 april 2013 13:15 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik had nog niet gebeld omdat ik nu donderdag sowieso een afspraak bij de gyn heb om de onderzoeksresultaten van een maand geleden te bespreken. Dus wilde dan vertellen dat ik zwanger ben. Maar neem aan dat hij donderdag meteen zal kijken of er nog wat zit. En waarschijnlijk, mits het nog in orde is allemaal, krijg ik dan een afspraak voor een reguliere echo rond de 7 weken, of anders vraag ik daar wel om.
Dat moet toch haast wel?! Tijdstechnisch gezienquote:Op maandag 15 april 2013 13:34 schreef -mandy- het volgende:
Hoe zou het met Suikertante zijn? Zou ze wubbo al aan het knuffelen zijn?
Nou heb ik ook zin in wentelteefjes.. Maar heb net al een broodje rookworst op van de Lidlquote:Op maandag 15 april 2013 13:41 schreef Cwen het volgende:
Fijn, Soempie!
Hier de leggings maar in 44/46 gehaald... Zitten heerlijk om m'n benen maar buik is stiekem al te bol. Maakt niet uit, zit goed genoeg!
Chanty, ik duim
Oh, en ik heb wentelteefjes gebakken
Ik denk het ookquote:Op maandag 15 april 2013 13:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat moet toch haast wel?! Tijdstechnisch gezien
Dakpansgewijs! Het lijkt wel een receptjequote:Op maandag 15 april 2013 14:03 schreef Piekie81 het volgende:
XM, gewoon even passen, die dingen zitten in je kraampakket. En dan 2/3 tegelijk er in leggen, beetje overlappend
okequote:Op maandag 15 april 2013 13:48 schreef Limone het volgende:
[..]
Onder leggings vind ik ..uh.. niet zo mooi
Ik zal aan je denken tijdens de morfine tripquote:
Jij krijgt toch gewoon een ruggeprik?quote:Op maandag 15 april 2013 16:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken tijdens de morfine trip
Ja en de eerste dag morfine tegen de pijnquote:Op maandag 15 april 2013 16:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij krijgt toch gewoon een ruggeprik?
Ow, klinkt logisch na een grote buikoperatie ja dat je ook pijnstilling krijgt. Echt totaal niet bij nagedachtquote:Op maandag 15 april 2013 16:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja en de eerste dag morfine tegen de pijn
Dat gaat over in diclofenac en paracetamol.
Geeft nietsquote:Op maandag 15 april 2013 17:00 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ow, klinkt logisch na een grote buikoperatie ja dat je ook pijnstilling krijgt. Echt totaal niet bij nagedacht
Totaal niet bij nagedacht eigenlijk, goed dat ik dat weet. Nooit bij stilgestaan. Weet ik dat voor met een aantal weken.quote:Op maandag 15 april 2013 16:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja en de eerste dag morfine tegen de pijn
Dat gaat over in diclofenac en paracetamol.
Verschilt per ziekenhuis en voorkeur arts. Kan ook dat je de epiduraal inhoudt. Vraag dus even na, als je ziekenhuis beide gebruikt kun je misschien je voorkeur bespreekbaar maken.quote:Op maandag 15 april 2013 17:24 schreef -mandy- het volgende:
[..]
Totaal niet bij nagedacht eigenlijk, goed dat ik dat weet. Nooit bij stilgestaan. Weet ik dat voor met een aantal weken.
Bij mijn overbuurvrouw op zaal was dat inderdaad het geval, die was vrolijk aan het vertellen dat ze echt geen pijn had. En toen kwam ze er achter dat haar ruggeprik nog werktequote:Op maandag 15 april 2013 17:31 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Verschilt per ziekenhuis en voorkeur arts. Kan ook dat je de epiduraal inhoudt. Vraag dus even na, als je ziekenhuis beide gebruikt kun je misschien je voorkeur bespreekbaar maken.
Ojee! Wat is de incubatie tijd? En wat is de besmettingstijd? Misschien valt t mee.quote:Op maandag 15 april 2013 17:58 schreef Tally het volgende:
Dat je de afgelopen weken panisch bent geweest om je kleintje bij andere kindjes in de buurt te laten ivm de waterpokken die hier heerst en je dat dus niet wilt omdat je bijna moet bevallen.
Heeft de kleine gister een klein uurtje bij het buurmeisje gespeeld en de buurvrouw kwam net melden dat het buurmeisje roodvonk heeft
Waarom was ik niet gewoon lekker panisch gebleven
10 dagen. 2 tot 7 dagen.quote:Op maandag 15 april 2013 17:59 schreef Purple010 het volgende:
[..]
Ojee! Wat is de incubatie tijd? En wat is de besmettingstijd? Misschien valt t mee.
Maar als ze gisteren geen last had, dan was ze dan nog niet besmettelijk toch? Tenminste, dat is wat ik pas meekreeg (en een incubatietijd van 2 tot 4 dagen).quote:Op maandag 15 april 2013 18:02 schreef Tally het volgende:
[..]
10 dagen. 2 tot 7 dagen.
En ik hoop idd dat het meevalt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gefeliciteerd. Wat een mooierdjequote:Op maandag 15 april 2013 19:28 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kom even trots laten zien hoe goed mijn hardgekookt paaseitje is gelukt
[ link | afbeelding ]
50 cm en3440 gram schoon aan de haak, 10/10 apgarscore, en héél zoet![]()
![]()
![]()
Oh en speciaal voor LE ook nog de foto van de taart
[ link | afbeelding ]
Later lees ik weer bij, hopelijk dan met goed nieuws van bellelena!!!
LB!quote:Op maandag 15 april 2013 19:28 schreef LadyBlack het volgende:
[ link | afbeelding ]
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Prachtig paasei!quote:Op maandag 15 april 2013 19:28 schreef LadyBlack het volgende:
Ja heej jij gaat niet ook bevallen hoorquote:Op maandag 15 april 2013 19:32 schreef -mandy- het volgende:
Suiker gefeliciteerd met je zoon!!!![]()
LB wat een popje!!!![]()
Ik ben even in paniekmodus, voelt een wee anders dan een harde buik?
Zo, wat een mooierd. En dat zeg ik niet gauw!quote:Op maandag 15 april 2013 19:28 schreef LadyBlack het volgende:
[ link | afbeelding ]
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Ik ook nietquote:Op maandag 15 april 2013 19:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja heej jij gaat niet ook bevallen hoor
Schijnt heel anders te voelen, als een golf en een harde buik is meer irritant en kan langer uren, maar ik ben nooit bevallen
Wat is ze mooi, je eitje!quote:Op maandag 15 april 2013 19:28 schreef LadyBlack het volgende:
[ link | afbeelding ]
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Dat dachten wij ook totdat dochter bedacht nog eens acht dagen eerder te komen.quote:Op maandag 15 april 2013 09:02 schreef -mandy- het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik 30 augustus 2012 een positieve zwangerschapstest deed. Waar zijn die maanden gebleven????
Als de datum voor de ks blijft staan, wetenen ik op welke dag de baby komt. Heel gek idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |